eitaa logo
کشکول ناب حوزوی
5.5هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
620 ویدیو
369 فایل
💥انتشار مطالب مهم و مغفول مانده علمی و حوزوی ✍ارتباط با مدیر(تبادل و تبلیغ و...)🔻 @Kashkoolenab ⚡فقط تبلیغ کانالهای مرتبط با طلبگی ، کتاب ، علما ، حوزه و امثالهم انجام می شود⚡
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5870607895720102652.mp3
743.9K
💥درباره لیلة الرغائب و آثار جعل در آن 🎤آیت‌ الله سیّد احمد 🔻درس خارج اصول ۱۳۹۰/۰۷/۲۰ نظر نهایی 👉 🔸کشکول ناب حوزوی🔻 ☑️ @kashkolenab
💥شخصی به نام "عسکری یحیی زاده خطیر" در یوتیوب و... خیلی کلیپ ضبط کرده و متاسفانه اراجیف عجیبو غریب هم کم نداره! اون وقت تو کل حوزه های علمیه ما چندتا کلیپ و فیلم اینطوری در یوتیوب داریم؟! فقط شبکه ولایت و شبکه ولیعصر و امثالهم هستن که کلیپ تو موضوعاتی خاص دارن که بیشتر اونا هم در نقد وهابیت و پاسخ به سوالات احکامه اما در موضوعات دیگر چه؟ در نقد فرق و ادیان و افراد شیاد و منحرف چی؟ متاسفانه در ایتا گیر کردیم ، باید در یوتیوب و اینستاگرام و تلگرام و کلاب هاوس فعالیت گسترده داشته باشیم، اگر کسی نمیخواد فیلترشکن استفاده کنه ، حداقل بره تو روبیکا و آپارات کار بکنه. مردم عادی و قشر خاکستری رو در یابیم که متاسفانه خیلی هاشون خصوصا جوانان در این نرم افزارها هستند. صوت استاد رستمی درباره معرفی این شخص👉 🔸کشکول ناب حوزوی🔻 ☑️ @kashkolenab
14.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥سخنان مهم دکتر سید مجید حسینی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در جمع دانشجویان 👆 ✍پ.ن۱: قصد تأیید تمام سخنانش را ندارم ، اما موضوعاتی که به آنها فکر کرده و حالا در موردش سخن می‌گوید را موضوعات اساسی می‌دانم که عمده ما، خصوصا طلاب از آنها غافلیم و اصلا به آنها فکر نمی‌کنیم. ✍پ.ن۲: این سخنان برای چند سال پیش است. 🔸کشکول ناب حوزوی🔻 🆔 @kashkolenab
امروز که اقای وزیر میان حوزه ، طلاب برن به آقای وزیر ارشاد بگن که رییس اوقاف(که زیر مجموعه وزارت ارشاده) چرا یکبار نیومده بین طلاب؟ چرا موقوفات حوزوی رو احیا نمیکنه؟ چرا با مراجع و علما دیدار نداره؟ چرا همکاری های سازمان اوقاف با حوزه و طلاب اینقدر کمه؟ چرا در برنامه پیشنهادی وزارت(قبل از وزیر شدن) یک صفحه کلا برای سازمان اوقاف برنامه داشتید که اونم کلیات ابوالبقا بود؟! اصلا اسم رییس سازمان اوقاف چیه؟😀 سوالاتتونو به این ایدی بفرستید👇 @Dolat_rohaniat
تنها یک صفحه! برنامه ای که پارسال از وزیر فرهنگ(قبل از وزیر شدن) منتشر شد، تنها یک صفحه درباره سازمان اوقاف و امور خیریه مطلب دارد!!
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥پاسخ های جالب مرحوم علامه سید جعفر در مورد سوالی درباره کتاب یاسر الحبیب در مورد عایشه ✍نظر علما و بزرگان تاریخ شیعه درباره این مساله👇 https://eitaa.com/kashkolenab/1577 🌸کشکول ناب حوزوی🔻 🌼 @kashkolenab
18.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥خلاصه‌ای از بیانات پرفسور مهدی در نشست «تغییر جهت‌گیری علم در دهه‌های اخیر» 🏢خانه اندیشه‌ورزان تهران 🌐 متن کامل سخنان 👉 🌷 کشکول ناب حوزوی👇 🍀 @kashkolenab
نقش_نسخه_شناسی_در_شناخت_عوامل_تحریف.pdf
2.13M
📕نقش نسخه شناسی در شناخت عوامل تحریف [حدیث] ✍استاد سید محمدجواد شبیری زنجانی واژه نسخه شناسی ترکیبی از نسخه و شناسی است و مراد از نسخه، نسخه های مخطوط است نه چاپی و ترکیب نسخه و شناسی مانند ترکیبات مشابه به معنای شناخت عالمانه و کارشناسانه از نسخه است.ما از زمان های بسیار قدیم با مواجه هستیم و فرهنگ مکتوب سابقه بسیار دیرینه ای دارد شناخت نسخه صحیح از سقیم و بحث های مشابه سابقه طولانی دارد اما آن چه بیشتر مدنظر است بحث نسخه شناسی یعنی شناخت کار شناسانه به عنوان یک موضوع مستقل پژوهشی است و مهمترین اهداف این مقاله توجه به ویژگی ها و مختصاتی که نسخ دارند و این که این ها چه تاثیری در مباحث مختلف علوم اسلامی از جمله فقه دارد. 🌸کشکول ناب حوزوی🔻 🌼 @kashkolenab
ETHICS_Volume 5_Issue 1_Pages 67-90.pdf
530.7K
📚 درآمدی روش‌شناسانه بر نظریۀ عدالت در اقتصاد اسلامی 💦چکیده💧 فعالیت‌های علمی در حوزه عدالت‌پژوهی را می‌توان به ساختن بنایی تشبیه نمود که تحقق هر مرحله، مقدمه و امکانی برای ورود به مراحل بعد است. از این رو نگرش‌های گوناگون در موضوعات حوزه عدالت‌پژوهی ناشی از تفاوت دیدگاه‌ها در مراحل قبلی است. دراین میان کاربست روش مناسب، رکن اساسی برای دستیابی به اصول عدالت اقتصادی است. این مقاله با بهره‌گیری از روش تحلیل فلسفی، روش‌های دستیابی به پاسخ مسائل اصلی عدالت اقتصادی در آموزه‌های اسلامی را مورد مطالعه و ارزیابی قرار می‌دهد. در پژوهش‌های اسلامی که تا کنون در باب عدالت و به ویژه عدالت اقتصادی صورت گرفته است، فضای کلی «مبناگرایی» حاکم بوده است. رابطه عدالت اقتصادی و حقوق اقتصادی و همچنین ویژگی‌هایی همچون اصل امضایی بودن فرامین شارع مقدس در امور اقتصادی و جایگاه عرف و بناء عقلا در تعیین مصادیق حقوق اقتصادی، سبب تفاوت ماهوی مباحث روش‌شناسی عدالت در حوزه اقتصاد با سایر حوزه‌‌های عدالت‌پژوهی می‌گردد. از این رو در این نوشتار روش‌های «مبنا گراییِ نص‌محور»، «مبنا گرایی علِّی»، «مبناگرایی فطری- ولایی» و «مبناگرایی منسجِم کارکردگرا» به عنوان مهمترین روش‌های شناخت عدالت در اقتصاد اسلامی، مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. این پژوهش نشان می‌دهد روش «مبناگرایی منسجِم کارکردگرا» نسبت به سایر روش‌ها، برای شناخت عدالت اقتصادی در آموزه‌های اسلامی، از اصالت و کارآمدی بیشتری برخوردار است ✅ کشکول ناب حوزوی🔻 🔴 @kashkolenab