eitaa logo
روشنگر مدیا
963 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
554 ویدیو
68 فایل
ارتباط با ادمین: @RmediaAdmin خرید نسخه فیزیکی روشنا: 09199163684 خرید نسخه دیجیتال روشنا: https://b2n.ir/x56424 وب سایت: www.RoshangarMedia.com آپارات: aparat.com/Roshangarmedia یوتیوب: @roshangarmedia" rel="nofollow" target="_blank">youtube.com/@roshangarmedia اینستاگرام: Roshangar.Media@
مشاهده در ایتا
دانلود
سخنان کفرآمیز سلطان علیشاه درباره حضرت علی علیه‌السلام 🔸ملاسلطان گنابادی درباره امام علی(علیه اسلام) می‌نویسد: 👈«... مبدأ کل عالم وجود و موجد تمام موجودات، علی(علیه می‌باشد. شرائع الهیه و جمیع کتب آسمانی نازل شده‌اند که خلق را به سوی معرفت علی(علیه اسلام) بخوانند».[1] ❌این عبارات چه توجیه صحیحی می‌تواند داشته باشد؟ 🔰آنچه از سخن وی برداشت می‌شود این است که علی(علیه اسلام) خداست یا مانند خداست که کفر و شرک است. 🔅علی(علیه اسلام) بنده‌ی شایسته و معصوم و امام و پیشوای بر حق و جانشین بلافصل خداست، او بهترین و بیش ترین عبادت‌ها را انجام می‌داد. 📚1. سلسله‌های صوفیة ایران، نورالدین مدرسی چهاردهی، نشر علمی فرهنگی، تهران 1394، ص206. https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
🔺 بدون نفرت برابر با ایران، بدون ✍فرقه‌ای که پیشوایان آن معتقدند باور سایر صرفاً الفاظی بی‌معنی هستند(1) و حتی صراحتاً به مردم ایران توهین کرده و آن‌ها را جاهل، متعصب، متوحش، خونخوار، نسناس و... می‌خوانند، خود تجسمی عینی از نفرت‌پراکنی و دشمنی با غیرخودی‌ است. ↩️بهائیت در حالی که هنوز قدرتی ندارد، این‌طور به رد ادیان و مخالفانش پرداخته، وای از روزی که به نقشه‌هایش درباره تسلط کامل بر کشورهای مختلف نزدیک شود! مسلماً تجلی چنینی تفکراتی در عملِ پیروانِ ، منجر به آسیب و خطرات زیادی علیه غیربهائیان خواهد شد. 📚پی‌نوشت: 1.گلزار تعالیم بهائی، ص ۷. 2.افندی، شوقی، توقیعات، لوح قرن احباء شرق (نوروز ۱۰۱ بدیع)، ۱۲۳ بدیع، ص ۱۷ و ایقان، ص۱۹۶. https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقد اسلام با استدلال های کودکانه!!! با طعم تخریب دین، روش افراد ضعیفی است که سواد علمی ندارند. ایشون حتی به خود زحمت دیدن آیه بعد را نمی‌دهند. آیه شریفه‌ی مورد استناد این است: «وَ إِنْ مِنْكُمْ إِلاَّ وارِدُها كانَ عَلى‏ رَبِّكَ حَتْماً مَقْضِيًّا؛ هيچ كس از شما نيست مگر آنكه وارد دوزخ مى‏‌شود، [ورود همگان به دوزخ‏] بر پروردگارت مسلّم و حتمى است‏» و آیه‌ی بعد می‌فرماید: «ثُمَّ نُنَجِّي الَّذينَ اتَّقَوْا وَ نَذَرُ الظَّالِمينَ فيها جِثِيًّا.[مریم/72] سپس آنها را كه تقوا پيشه كردند از آن رهايى مى‏‌بخشيم؛ و ظالمان را- در حالى كه (از ضعف و ذلّت) به زانو درآمده‏‌اند- در آن رها مى‏‌سازيم». در واقع طبق این آیه همه‌ی افراد فارغ از مذهب وارد جهنم می‌شوند اما همه در جهنم نمی‌مانند و کسانی که با تقوا بوده‌اند و از دسته‌ی ظالمین نیستند نجات پیدا می‌کنند. تفسیر نمونه بیان می‌کند اکثر مفسرین معتقدند در این مرحله؛ اتش بر پرهیزکاران سرد و خنک خواهد بود. (تفسیر نمونه، ج 13، ص 118) حال اینکه این افراد سعی دارند جهالت خود را بیش از پیش و نمایان کنند، بحثی جدا می‌طلبد. https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
♦️انجمن حجتیه در برابر انقلاب اسلامی ◽️ مشی و همچنین خوی عافیت‌طلبی انجمن، نشان از آن دارد که این انجمن ماهیتاً - اگر در برابر نهضت انقلاب اسلامی، نباشد- هیچ گاه در تأیید آن نیز گام برنداشته و در نتیجه تشکیلات مزبور در تقابل با امام خمینی(ره) -به عنوان نظریه پرداز حکومت اسلامی و نظریه ولایت فقیه- قرار داشت. 🔸« در خلال مبارزات، به واسطه دید بسته خود نسبت به مرجعیت، حضرت امام خمینی(ره) را با سایر مراجع، یکسان می‌دید، لذا خود را شرعاً ملزم به حضور در مبارزات نمی‌دانست و حتی در جهت استحکام پایه‌های نظام طاغوتی شاهنشانی به تقابل و تمسخر مبارز‌ه‌ها نیز می‌پرداخت.»(1) دیدگاه متفاوت فکری انجمن‌حجتیه با سایر گروه‌های سیاسی-مذهبی پیش از انقلاب موجب شد تا اختلافات اندیشه‌ای و عملی این تشکیلات با امام‌خمینی(ره) روز به روز بیشتر گردد. این اختلافات از اوایل دهه 40 شمسی، آغاز و در برگزاری جشن نیمه شعبان در سال 1357 به اوج خود رسید. 1.انجمن حجتیه و تضاد آن با انقلاب اسلامی، سایت خبری مشرق نیوز، 14/11/1392، کد مطلب 282401. https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
ذات فرقه ها شکاف سازی است‼️ تبیین وضعیت ها و جریان های فعال در کشور در گفتگو با دکتر علی صداقتی از مدرسین و فعالان حوزه فرهنگ و اجتماع( قسمت اول): 🔶دکترصداقتی در گفت و گوی تخصصی، اطلاعات مهمی درباره وضعیت حضور و فعالیت فرقه ها و جریانهای انحرافی در کشور ارائه داده که بدین شرح است: ↩️ فرقه ها همواره در طول تاریخ در صحنه های اجتماعی فعال بوده اند و لازمه تداوم حیات فرقه‌ها این است که در عرصه های مختلف اجتماعی و به خصوص عرصه سیاسی فعال باشند. از زمانی که در تاریخ نشانه‌ ای از دین پیدا شد، در کنار آن نشانه هایی از فرقه و فرقه گرایی هم به وجود آمد. یعنی فرقه ها خواسته یا ناخواسته در حال ایفای نقش در راستای اهداف سردمداران سلطه و تیم به اصطلاح هستند و لذا آنها قطعاً از فرقه ها حمایت می کنند و آنها را می سازند... https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
رسانه خارج نشین فرقه در خدمت جربانات در ایران وقتی آشوب را اعتراض مشروع میخوانند... https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
🔶آتش خشم و استدلال‌های ضعیف رسانه معاند تبلیغی(تبشیری) در ارتباط با مراسمات و باورهای مذهبی در ایران سایت مشهور تبشیری علت اوج گیری در تیران را مراسمات مذهبی می‌داند!!!! 🔷سوال: آیا در سرتاسر دنیا، مسلمانان درحال عزاداری هستند که کرونا همچنان بی‌داد میکند؟!؟! https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
🔷 عبدالبهاء در موضوع شفقت گفته است: «فی‌ الحقیقه ذبح حیوانات و خوردن گوشت قدری مخالف رحمت و شفقت است»: فاضل مازندرانی، رساله امر وخلق، ج 3، ص 32. 🤔در کتاب خاطرات آمده که 《حتی در عید قربان بعضی سالها گوسفند قربانی می‌فرمودند. ولی در ایام مبارک حضرت ولی امر الله( ) بکلی این نوع حکمت‌( )ها از بین برداشته شد.》😐 👀واقعا چرا عبدالبهاء برخلاف گفته خود و احکام بهائیت عمل میکرده است؟ آیا قصد او بوده یا کلا به حرفهای خود ارزش و اعتباری قائل نبود؟ 🍃⁉️آیا بهائیان مبلغ از این موضوع خبر دارند؟ ۶۹ https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
يهودا گرامی: 🔸اطاعت از فرامین الهی بر انجام قربانی اولویت دارد ↩️حاخام اعظم ایران در نشست قربانی در ابراهیمی: انبیاء و پیامبران قوم یهود در کتاب مقدس خیلی جاها تأکید می کنند هدف قربانی و اولویت ها فراموش نشود قربانی نسبت به دستورات دیگر برتری ندارد. قربانی بعد از اطاعت از فرامین قرار دارد، در جلد اول کتاب شموئیل فصل ۱۵، آیه ۲۲ آمده است که هنگامی که شائول در یکی از جنگ‌ها که غنائم بسیاری به دست می آورد بخشی از آن را به عنوان قربانی به درگاه خداوند می برد در حالی که خداوند دستور نابودی آن قوم داده بود اما شائول اطاعت نکرد و به این خاطر این نافرمانی خداوند او را از سلطنت خلع می‌کند.🕎 https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
🔷جعفر مروارید، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد: ♦زمانی، دغدغه الهیات ، اسلام بود، اما هم‌اکنون است؛ یعنی توافق غیرمکتوب و اشتراک بیان نشده، میان الهیات اسلامی و مسیحی و امامان و# مسیحی وجود دارد که با الحاد چگونه برخورد کنند.؟ ↩️ جریان الحاد هم معانی مختلفی دارد، نخست معنای ظاهری‌ آن که از قدیم نیز وجود داشته و در واقع به معنای عدم التزام عملی است و آنچه مهم است، الحاد نظری است نه عملی. به لحاظ نظری، جریان نفی در موارد است که عمده‌ آن را هم از طریق برهان و شرع انجام می‌دهند و به‌دلیل مسئله ، وجود خدا را انکار می‌کنند. طیفی نیز به‌دلیل جریان کیهان‌شناسی، تکامل‌گرایی و مسائل ذره بنیادی و نجوم جدید که با زیست‌شناسی دست در دست هم، خدا را انکار می‌کنند. متن کامل: https://b2n.ir/f13994 https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
🔕اهداف پنهانی از برگزاری مراسم یادبود سرکردگان ✍️به برخی فعالیت‌های فرقه مانند سالگرد تولد «» و «»، نمی‌توان به عنوان مراسم یادبود یا بزرگداشتی عادی نگاه کرد، بلکه تمام اجزای این تشکیلات، برنامه‌هایش را در راستای کسب قدرت در جوامع مختلف به کار می‌گیرد. در حقیقت، این‌گونه جشن‌ها و اطلاعات فریبنده‌ای که در ضمن آن به ناآگاهان -اعم از مسئول و غیرمسئول- ارائه می‌شود، زمینه را برای ایجاد مشارکت با پروژه‌های بهائی، حمایت از اقدامات این گروه و بعضاً تمایل به بهائی شدن فراهم می‌کند که با کسب قدرت و نزدیک شدن به حکومتی بهائی، همراه خواهدبود. البته باید خاطرنشان کرد، سرعت و موفقیت چشمگیری در هیچ یک از اقدامات باطل این در هیچ کشوری دیده نمی‌شود، اما این امر دلیلی بر بی‌توجهی و عدم آگاه‌سازی در این باب نیست، چراکه همین حرکات خزنده و آهسته، در صورت پیوستگی و بی‌توجهی مسئولان، می‌تواند تبعات نامناسبی در پی داشته باشد. https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
4_6041678397329901945.apk
16.99M
📱نرم افزار مثلث گمراهی 🔻نقد و بررسی جریان انحرافی احمداسماعیل بصری(یمانی دروغین) و منصورهاشمی خراسانی تهیه کننده: حسن شفیعیان https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
پوشالی بودن جریان تبشیر باید برای همه روشن شود پشت پرده مسیحیت تبشیری در گفت و گو با جداشده از شبه کلیسایی(بخش ۲) ❌خیلی ظریف کار می کنند. خلأها و آن چیزی که شما در زندگی لازم دارید را کادوپیچ کرده، به شما می‌دهند. مثلاً مشکل شما این است که میخوای یک ماشین بنز بخرید به شما می‌گویند تا فلان زمان آن را می‌خرید. 🔸 با همین ادعای اولیه تا آن زمان شما را به آنجا می کشانند و در این مدت اتفاقات زیادی می‌افتد. اینکه به خاطر تغییر دیدگاهی که در ذهن شما انجام می‌شود و اینکه ذهن از بن بستی که خودش آن را ایجاد کرده بیرون می‌آید، از همین طریق افرادی می‌شوند. روش دیگر ایشان این بود که کلا روی موضوع حساسیت ایجاد می‌کردند و می‌گفتند مأمور ها می آیند و شما را می‌گیرند، آن ها نمی‌خواهند شما حقایق را بفهمید. و با ایجاد ، رغبت بیشتری در شخص ایجاد می‌کردند. ↩️نکته دیگر این است که آنها خود به خود جذب می کنند. یعنی اینطور نیست که خیلی مستقیم صحبت از جذب کنند. خیلی حواسشان به این موضوع است یعنی وضعیتی به وجود می آورند که خودتان شوید در دوره ها ثبت نام کنید. ادامه دارد... https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
تصویب لایحه مقابله با در پارلمان فرانسه 🇫🇷 (تشدید رویکرد اسلام‌ستیزانه دولت فرانسه) در ادامه سیاست‌های این کشور، قانونی علیه اسلامگرایی تصویب کرد. در این قانون امکان بستن سریع و انجمن‌های اسلامی به دلیل تبلیغ خشونت پیش‌بینی شده است. 🔴هدف از تصویب این قانون مشاجره‌برانگیز، دفاع از ارزش‌های جمهوریت در فرانسه اعلام شده است. ↩️بر اساس قانون مزبور، دولت این امکان را خواهد داشت تا در صورت آنچه «تبلیغ و ترویج خشونت و نفرت پراکنی» خوانده، مساجد و انجمن‌های اسلامی را سریع‌تر از پیش تعطیل کند. 🔶افزون بر آن، برای افرادی که به انتشار اطلاعات شخصی، خانوادگی و همچنین حرفه‌ای اشخاصی اقدام کنند که منجر به پدید آمدن خطری جانی برای آنان گردد، مجازاتی تا سه سال زندان و جریمه‌ای ۴۵ هزار یورویی پیش‌بینی شده است. این قانون همچنین هدف مانع شدن از دخالت کشورهای دیگر و از جمله ترکیه در مراکز اسلامی و مساجد فرانسه را دنبال می‌کند. با این قانون، رویکرد اسلام‌ستیزانه دولت فرانسه در سال اخیر، دوچندان می‌شود و اقلیت مسلمان این کشور با محدودیت و اعمال فشار بیشتری مواجه خواهند بود. .دویچه وله https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
🚫دام گسترده به بهانه اعتراضات خوزستان با جوسازی علیه امنیت ملی فعال شد. https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
✡️ شرکت های بهائی، کانال های اقتصادی بیت العدل ✍️معرفی شرکت های همسو با جنگ نوین جهانی( قسمت اول) در کلی ترین حالت، در پایین و رونق یک جریان در دو ستون و توان و آن استوار است. به این معنا که هر قدر معنایی و غنای فکری یک جریان قابل قبول باشد، برای جذب، کنترل و اداره پیروان به زیربنای اقتصادی و پشتیبانی مالی نیازمند است. هر چند این دو وزنه در کنار یکدیگر زمینه پایبندی به پیشرفت را فراهم می کنند اما تجربه نشان داده تشکیلاتی که مبنای بقا به هر نحوی باشد، سعی می‌کند ضعف در یکی از این دو زمینه را با رشد و دستیابی به قدرت در دیگری، مرتفع سازد. ↩️مصداق بارز چنین تشکیلاتی، بهائیت است که از گذشته تاکنون، بی مایگی فرهنگی و مبانی پوچ فکری باورهای خود را با پوشش کمّی در موقعیت‌های جغرافیایی متنوع از طریق صرف هزینه های بالا، حاشا کرده است. چنین سرمایه‌گذاری هایی از سالها پیش با کمک سرکردگان نشین (ساکن در فلسطین اشغالی) تشکیلات پایه‌گذاری شده و تا به امروز، تحت پوشش شرکتهای اقتصادی ادامه یافته است. 🔶یک نکته بسیار مهم درباره بهائیت این است که بهائیت پیش از آنکه باور اعتقادی یا به اصطلاح ایدئولوژیک باشد، سازمان تشکیلاتی است. به تعبیری، هر فرد برای این که بهایی محسوب شود، باید عضوی از تشکیلات باشد. تشکیلاتی که در آن نظام اداری جایگاهی نظیر داشته و تنها سازمانی است که با وجود خود دین پنداری همچون یا همان مجاهدین خلق بر اساس تشکیلات پیش می رود. در این فرقه یکایک افراد، جایگاه سازمان یافته و مشخص خود را داشته و بر اساس نقشه راهی که هسته مرکزی ارائه می دهد، گام بر می دارند. ادامه دارد... https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
[ عکس ] امام هادى(ع): الجاهِلُ أسیرُ لِسانِهِ نادان، اسیر زبان خویش است. فرارسیدن سالروز ولادت دهمین اخترتابناک آسمان ولایت، امام هادی(ع) بر همگان مبارک🌺 https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️نقد آموزه‌های تبلیغی شبه کلیسا: ناله، گریه، حزن و اندوه برای یک خسارت معنوی نزد بزرگان و اهل معرفت مطلبی کاملا پذیرفته است. این مطلب را هم در سنت اسلامی می‌توانیم ببینم و هم در یهودی_مسیحی. مذکور که به خیال خود کنایه‌ای می‌زند به این روش تقرب الهی در اسلام، خود نمی‌داند که گریه و ناله در کتاب مقدسش برای خسارات معنوی امری رایج است. گرچه به وضوح گریه‌های داوود نبی و سامسون داور را نفی می‌کند اما حواسش به بقیه‌ی آیات نیست. در لیست کتب مقدسه‌ی مسیحی کتابی به نام "مراثی ارمیا" وجود دارد که مضمون آن کلمات غمگین به خاطر تخریب ا و معبد سلیمان است... 👈 در بخشی از این رساله می‌خوانیم: «برای اعمال اشتباه خود، اشک بریزید و ماتم کنید، و در عمق وجودتان غمگین و ناراحت باشید؛ به جای خنده، گریه کنید، و به جای شادی، سوگواری نمایید».(ارمیا 4:9) آیات زیادی در می‌توان در مخالفت با این تعلیم کشیش آورد که به خاطر پرهیز از طولانی شدن از ذکر آنها صرف نظر می‌کنیم و دو نمونه هم از عهد جدید می‌آوریم چرا که ایشان گفتند هیچ رسولی ناله نمی‌کرد! آیا یعقوب که یکی از نامه‌های عهد جدید را به نگارش درآورده از رسولان نیست؟ او در نامه‌ی خودش ایمانداران را به گریه به خاطر گناهان سفارش می‌کند: «برای اعمال اشتباه خود، اشک بریزید و ماتم کنید و در عمق وجودتان غمگین و ناراحت باشید؛ به جای خنده، گریه کنید، و به جای شادی، سوگواری نمایید (یعقوب 4:9) https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c
💢نگاه افراطی به شعائر در انجمن حجتیه 🔸 یکی از شاخصه‌های پیش و به خصوص بعد از انقلاب اسلامی نوعی نگاه افراط‌ گونه و نامعقول تحت عنوان حفظ شعائرمذهب تشیع بود البته این نگاه افراطی در رهبر انجمن کمتر دیده می‌شدو در برخی اقوال از وی با این رویکر مخالفت کرده اما انجمنی‌های فعلی غالباً وحدت ستیز هستند. 🔻«انجمن‌حجتیه به شعائر مذهبی تشیع نگاهی تند و افراطی داشت و در گفتمان آن تقابل مذهبی شیعه و سنی بسیار پررنگ بود...شیخ محمود حلبی نیز اگرچه گاهی از وحدت اسلامی و احترام به اهل سنت سخن می‌گفت، ولی در عمل به تمسخر اعتقادات می‌پرداخت»(1) 📚1.مسائلی، مهدی، درسنامه نقد تشیع انگلیسی، قم: وثوق،1398، چاپ اول، ص36. https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c
ذات فرقه ها شکاف سا‌زی است‼️ تبیین وضعیت و جریان های انحرافی فعال در کشور(قسمت‌دوم) 🔴در باب فرقه ها، یک سری فرقه های سنتی داریم که برآمده از دل تشیع و اهل تسنن و ما آنها را تحت عناوینی نظیر "متصوفه" و "دراویش" می‌خوانیم. بعضی از آنها سابقه ای چند صد ساله دارند یعنی چند قرن است که در کشور ما وجود دارند. 🔹 اما در مقابل، یک سری از فرقه ها و جریان‌های انحرافی را داریم که بعد از انقلاب اسلامی وارد کشور شدند. و برخی از آنها از شرق آمده اند، جریان‌ هایی نظیر "اشو" و "ساتیا سای بابا" و فرقه‌ های به اصطلاح برگرفته از و بعضی دیگر، از وارد کشور شدند، مثل فرد های "اکنکار"، "مونیسم"، "شاهدان یهوه"، "باپتیست‌ها"، "پنطیکاست ها" و... . 🔸در این میان، فرقه های دیگری هم هستند که عمدتاً از دل اهل تسنن و تشیع بیرون آمده اند و به نوعی ادعای دین و معنویت می کنند. که نمونه بارز آن، فرقه "وهابیت" است که از دید اهل سنت در آمده یا فرقه "بهائیت" که از دل تشیع بیرون آمد. این جریان ها و فقها هم اکنون نیز حضور دارند و با شدت و ضعف مشغول فعالیت هستند. ادامه‌دارد... https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
♨️سیر قهقرایی فرق درویشی 🔹خرافه گرایی در دراویش «خاکساریه» و «چشتیه» ✍️مروری بر سیر تحولات جاری بر فرق درویشی برآمده از جریان تصوف فرقه ای، حکایت از نتایج جالب توجهی دارد. نمود بارز این امر را می توان در تغییرات برخی فرقه های سنتی درویشی مانند خاکساریه و چشتیه مشاهده کرد؛ 🔹🔹خاکساریه و خرافات: فرقه خاکساری که این روزها به لحاظ کمی و کیفی، چیزی جز نام از آن باقی نمانده، از این دست است. نفوذ خرافات در این فرقه را باید در آمیختگی آن با علوم -به اصطلاح- غریبه و جفر و اسطرلاب و امثالهم مشاهده نمود که در برخی کانال های تلگرامی منتسب به آن تبلیغ می گردد. تا جایی که به بساط سودجویی برخی مبدل شده است. 🔹🔹چشتیه و درآمدزایی: چشتیه، از قدیمی ترین فرقه های درویشی که خود، منشأ شکل گیری انشعاباتی تازه شده، امروز روندی به شدت نزولی در پیش گرفته. قطب کنونی این فرقه (سیدظریف چشتی) با راه اندازی شبکه تلویزیونی ماهواره ای و تبلیغ فروش کالاهای مختلف مانند زیورآلات منقش به اذکار و... و سفر به مناطق مختلف کشورهای پاکستان، هند، افغانستان و... برای انجام مراسم سماع و تبلیغ در شبکه های اجتماعی، عملا به درآمدزایی برای خود اشتغال دارد. 🔹فاصله گرفتن از سنت های اولیه و درآمیختگی با خرافات و نمودهای زندگی در عصر مجازی، امروز ، رویه تازه ای از جریان های درویشی برآمده از تصوف فرقه ای نمایان ساخته که سیر قهقرایی در ایشان، بارزترین شاخصه است. 👈بدین سان دراویش حتی به سنت های اولیه خود نیز وفادار باقی نمانده و با فاصله گرفتن از دنیاگریزی نخست، سیر دنیاگرایی را دستمایه قرار داده اند. 📚بخش تحلیلی روشنگر https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
اعتراف به بودن از دیدگاه رهبر بهائیان " " ‼️‼️ طبق سند داده شده در کتاب خاطرات به نام گوهر یکتا 📚 صفحه ۳۴۰📋 ترس از ترور و کشته شدن توسط بهاییان به وسیله سم را نشان می دهد این آنقدر شدید بوده که می گوید شوقی دستور داده بود که اگر به منزل احبا (باورمندان به بهاییت) رفتند و به انها چای تعارف کردند ننوشند ‼️ زیرا می ترسید شاید در چایی آنها سم ریخته شده باشد تا به آن طریق شوقی و روحیه ماکسول را ترور کنند ‼️ در ادامه و در خط آخر صراحتاً می گوید تعجب نکنید جامعه ای که از این نفوس که منظور تروریست بودن بهاییان است ، تشکیل شده چرا باید یک یک از حیفا (اسرائیل 《فلسطین اشغالی》 ) خارج شوند ‼️ 💡در واقع این نشان می دهد که از ترس ترور و کشته شدن توسط بهاییان دستور خروج بهاییان از حیفا داده شده ‼️ سوال مهم اینجاست وقتی رهبر جامعه ای ، آن جامعه را تروریست معرفی میکند و از کشته شدن به دست جامعه خودش میترسد چگونه افراد آن جامعه ادعای محبت و صلح و دوستی دارند ⁉️ https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09
🔹مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: گرایش به اگر بدون آگاهی و معرفت دینی باشد، سبب انحراف افکار به سوی و در دین می شود. ‌ 🔹حجت الاسلام والمسلمين عنایت شامی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تاکیدی که در مسائل دینی بر نگاه عالمانه و دید توام با بصیرت می شود و جوانی سنی است که به دنبال چرایی و علل می‌باشد، اگر این مساله به صورت صحیح هدایت شود، مهمترین عامل جلوگیری از انحرافات فکری و بدعت در دین تلقي مي گردد. اما اگر بدون آگاهی و معرفت دینی اين امر صورت پذيرد، سبب انحراف افکار به سوی و جعلی و بدعت هایی در دین می شود. ‌ 🔹وی تصریح کرد: جوان امروز آگاهانه به دین روی می آورد و سوالات و شبهات خود را مطرح می کند و بدون دلیل چیزی را نمی پذیرد و این امر دلیل بر نیست. به گونه‌اي كه امروزه شاهد هستيم هرجا که مناسبت دینی از قبيل عاشورا و مسائلی از این دست وجود دارد، حضور پر رنگ جوانان شاهد بر دین گرایی جوانان است. ‌ 🔹شامی با تاکید بر جایگاه روشنگری در دین گفت: باید امکانات پژوهشی و تحقیقاتی و پاسخگویی در جامعه بیشتر شود، چرا كه استقبال قشر دانشجو به عنوان جامعه از این مساله بیشتر است. ‌ 🔹وی با اشاره به نهادینه کردن در جامعه گفت: اگر واقعیت و حقیقت نماز از بعد عبودیت و پرستش مورد توجه قرار بگیرد، مطمئناً به خوبی مورد استقبال تک تک اعضای جامعه قرار مي گيرد؛ زيرا نهادینه کردن موضوعي باید عالمانه و آگاهانه باشد نه تقلیدی به عنوان پیروی و دنباله روی بدون آگاهی. ‌ 🔹مسوول نهاد نمایندگی نهاد در دانشگاه آزاد زمان مناسب برای نهادینه کردن دین را از دوران کودکی در خانواده دانست و تاکید کرد: خانواده با روش صحیح و عقلانی و پاسخگوئی صحیح به کودکان، بهترین گزینه برای دین پذیری کودک است. https://eitaa.com/joinchat/2125070336Cb3c07ddb09