eitaa logo
روزنه
6.2هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
1.8هزار ویدیو
246 فایل
دریچه ای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر ارتباط با ادمین @M_shahidani
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نماهنگ دیدنی فرزندان غیور روستای تاچل علیشیر در مورد عملکرد سرودی که مانیفست هیئت دولت روحانی باید باشد! @rozaneebefarda
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند / قسمت اول روایتی از مناظرات سال 92 و مرور مواضع کاندیداها در باب مذاکره با آمریکا 🔶حاشیه روزنه گرچه ممکن است نقدهایی به اسم این مستند و نشر آن در این زمان خاص و حساس(از جهت فعال سازی گسل های اختلاف در پیاده نظام جبهه حزب الله) وارد باشد، اما دیدن آن برای بازسازی حافظه تاریخی و مطالبه مواضع صریح و شفاف از سوی کاندیداهای جریان انقلاب، پیرامون نفی سازش و سلطه آمریکا، حتما خالی از لطف نیست. @rozaneebefarda
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت دوم از مستند جنجالی 🔹 هدف از طرح وحدت؛ وحدت برای تصرف صندلی قدرت یا وحدت برای رفع مشکلات ملت؟! 🔶حاشیه روزنه بازنشر این کلیپ به معنای تأیید تمام محتوا یا حمایت از کاندیدای احتمالی مورد نظر سازندگان این مستند، نیست. چه اینکه بوی تبلیغات زودهنگام هم می دهد که مورد تایید روزنه نیست. اما سؤالات و مطالبات مهمی در آن مطرح شده که هر کاندیدایی باید نسبت به آن پاسخگو باشد. @rozaneebefarda
از آیندگان تا خبرآنلاین! مروری بر تکاپوی ژورنالیسم غربگرای ایرانی در عصر جمهوری اسلامی پیرامون مهمترین رسانه حامی دولت روحانی 🔺تصاویر و مستندات مربوط به بخش پانزدهم از پرونده ویژه برای مطالعه یادداشت نخست ، دوم ، سوم ،چهارم ، پنجم ، ششم ، هفتم ، هشتم/ الف، هشتم /ب ، نهم ، دهم ، یازدهم ، دوازدهم ، سیزدهم و چهاردهم «از آیندگان تا خبرآنلاین» کلیک کنید. ❄️روزنه؛ دریچه ای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر👇 https://eitaa.com/joinchat/2032861191C0a0a43a053
از آیندگان تا خبرآنلاین! مروری بر تکاپوی ژورنالیسم غربگرای ایرانی در عصر جمهوری اسلامی مدیران در یک قاب: درنگی در روابط وثیق شفقنا، جماران، ایکنا و ! بخش پانزدهم 💥اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔹خبرگزاری های ! یکی از محورهای مهم در بررسی کارنامه ، هماهنگی و همکاری پیچیده این رسانه با برخی دیگر از دیگر بنگاه های خبری اعتدالی است که در عملیات‌های رسانه‌ای، یک خط آتش مشترک را تشکیل می‌دهند! ▫️مدیران و تحریریه این بنگاه های خبری نزدیک کاری باهم دارند و این روابط کاری باعث می شود که در اتفاقات و حوادث سیاسی مربوط به حوزه علمیه بتوانند کاملا عمل کنند. از خروجی عملکرد آنان چنین برمی‌آید که علاوه بر روابط وثیق مدیران، بعید نیست نیز در کار باشد. قطعا خبرآنلاین بعنوان یکی از سر شبکه‌های اصلی این سیستم پیچیده رسانه‌ای مطرح است که با اتصال به دیگر بنگاه های خبری حوزوی توانسته در مواقع حساس، به موج آفرینی منفی رسانه‌ای بپردازد. ⭕️تحلیل روابط گسترده و پیچیده شبکه رسانه‌ای برجامیان در قم و تهران، نیازمند تحلیل‌های تفصیلی است اما گاهی یک تصویر بیش از یک تحلیل مفصل، معنا به مخاطب منتقل می‌کند! 🔻بعنوان نمونه مدیرعامل سابق خبرگزاری قرآنی به این روابط گرم و صمیمی بین خبرگزاری ها هم فکر اشاره می کند و در پست اینستاگرامی خود ذیل عکس فوق چنین می‌نويسد: " میگن خوب را باید در سفر شناخت. حدود دو سال پیش از طرف معاونت مطبوعاتی ارشاد برای بررسی وضعیت رسانه های بعد از انقلاب بیداری اسلامی به همراه پنج تن از فعالان رسانه ای کشور عازم تونس شدیم و مورد محبت آقای دکتر سفیرمان در تونس قرار گرفتیم. هر چند در طور چند روز بررسی نه نشانی از بیداری اسلامی پیدا شد و نه بهار عربی، ولی بسیار گرانقدری یافتم که از زمان برگشت از همدیگر را نداریم و هر چند روزی دور هم چه به مجاز، چه به واقع گردهم می آییم. استاد مدیر کل مطبوعات داخلی ارشاد، آقای سردبیر ، صاحب امضای(ما اصولگراها)، حجت الاسلام دکتر بروجردی سفیر سابق ایران در تونس و استاد مدیر مسئول ، سابقا ایسنا عزیز سردبیر " ⭕️ویژگی مشترک رسانه‌های مزبور، تمرکز بر و پوشش جهت‌دار است که نشان از روابط گسترده و بسط ید آنان در قم دارد. مرور دقیق سوابق این رسانه‌ها موجب آن خواهد شد که بزرگان و بدنه حوزه، حساسیت‌های لازم را در مورد فعالیت‌های مناقشه‌برانگیز و بعضا مشکوک این شبکه رسانه‌ای به خرج دهند. طبعا متولیان حوزه و فعالان رسانه‌ای حوزه تنها در صورت شناخت عمیق از این شبکه درهم تنیده است که می‌تواند در خنثی سازی عملیات روانی تخریبی آنان توفیق یابند‌. ▫️۱۴۰۰ قطعا یکی از نقاط اوج همکاری‌های رسانه‌ای برجامیان است و از این جهت، معرفی این شبکه رسانه‌ای پیچیده و گسترده حائز اهمیت ویژه است 🔶پی افزود متن کامل پرونده ویژه روزنه پیرامون خبرآنلاین(رسانه نزدیک به آقای ) به زودی منتشر خواهد شد. @rozaneebefarda
جرعه‌ای از صداقت خدشه کدیور در خاطرات حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی و پاسخ به آن 💥اختصاصی|| سعید احمدی‌فرد شربیانی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 [صفحه ۱ از ۳] ▫️یادداشت حاضر درباره نوشتاری از جناب آقای محسن کدیور است که در بهمن ماه سال 1399 در فضای مجازی منتشر شده است. این نوشتار ناظر به بخشی از جلد چهارم کتاب جرعه‌ای از دریا است که در آن مطالبی درباره مرحوم آیت‌الله آذری قمی به نقل از حضرت آیت الله شبیری زنجانی آورده شده است. در این مطالب، ضمن نقل خاطرات آیت الله شبیری زنجانی از آن دوست دیرینه، برخی از ویژگیهای اخلاقی مرحوم آذری نیز مورد اشاره قرار گرفته است. آیت‌الله شبیری زنجانی در بیان یکی از ویژگیهای اخلاقی آقای آذری قمی، آن مرحوم را فردی احساساتی دانسته و کنش‌گری های سیاسی و وی را نیز ناشی از همین ویژگی وی دانسته اند. در ادامه آیت الله شبیری زنجانی چند مورد از مواضع عجولانه و ضد و نقیض آقای آذری قمی را بیان کرده و در ضمن آن به نامه‌ای اشاره کردند که آن مرحوم در اواخر عمر خود خطاب به مقام معظم رهبری نوشته‌ است. طبق بیان آیت‌الله شبیری زنجانی، آقای آذری قمی در این نامه از مواضع خود نسبت به انقلاب و رهبری پشیمان شده و خود را دعاگوی رهبری و اعضای دفتر ایشان خوانده است. 🔻آقای محسن کدیور در نوشتار اخیر خود به نقد این مطالب پرداخته و وجود چنین نامه ای را از اساس کذب و بر خلاف واقع دانسته است! سخنی گران و گزاف که لازمه آن خدشه در خاطرات آیت‌الله شبیری زنجانی است و تالی فاسدهای فراوانی را در پی دارد. ⭕️ما در این یادداشت به بررسی بخشهایی از نوشتار آقای محسن کدیور - که در بخش سوم تحت عنوان «پشیمانی و عذرخواهی» آمده است - می پردازیم تا میزان عیار و اعتبار گفته های او برای خوانندگان روشن گردد. 1. آقای کدیور در ابتدای بخش سوم از یادداشت خود چنین آورده: «ادعا شده است که آذری قمی در اواخر عمر از مخالفت با مرجعیت رهبری پشیمان شده است. سند این پشیمانی نامه ای است به قلم آذری قمی که تاریخ و مضمون آن نقل شده است». این در حالی است که عبارت آیت الله شبیری زنجانی در کتاب چنین است: «.. ولی چند سال بعد وقتی با آقای خامنه ای اختلاف نظر پیدا کرد با ایشان مخالف شد. اواخر عمر هم از این کار خود پشیمان شد و در تاریخ 27 اردیبهشت 1376 نامه ای به ایشان نوشت». گفتنی است آنچه در عبارت آیت الله شبیری زنجانی بیان شده است «اختلاف نظر با رهبری و مخالفت با ایشان» است و چیزی که در نقل آقای کدیور از کلام آیت الله شبیری زنجانی آمده است «مخالفت با مرجعیت رهبری» است و تفاوت این دو موضوع بر خواننده روشن است! و عجیب آنکه آقای کدیور برای القای برداشت خود تلاش کرده نقل آیت‌الله شبیری را جهت‌دار و نادرست نقل کند! 2. آقای کدیور در نوشتار خود چنین استظهار کرده که « ظاهرا آقای شبیری خود نامه را ندیده است» و گویا به عنوان شاهدی بر استظهار خود این عبارت را به نقل از آیت الله شبیری زنجانی ذکر کرده که «مسعودی خمینی از این پشیمانی و نامه اطلاع دارد». در این باره باید توجه داشت که سیره آیت الله شبیری زنجانی آنست که مطالبی که از دیگران نقل می کند را با ذکر منبع بیان کند. این رویه را می‌توان در جای جای کتاب جرعه‌ای از دریا نیز مشاهده کرد. دیگر آنکه، آنچه به عنوان شاهدی بر نقل آیت‌الله شیبری زنجانی از آقای مسعودی خمینی آورده شده، قابل استناد نیست. آیت‌الله شبیری زنجانی پس از ذکر برخی از مفاد نامه، در پایان کلام خود گفته اند: «تفصیل این را آقای مسعودی خمینی اطلاع دارند». ظاهرا منظور آیت الله شبیری زنجانی تفصیل مفاد و مضمون نامه است. 🔻استظهار بی اساس دیگری که در کلام آقای کدیور آمده این است که «مسعودی این مطلب را ظاهرا در نخستین روزهای پایان دوران تولیت خود برای آقای شبیری نقل کرده است». آقای کدیور روشن نکرده است که از کجا به این نتیجه رسیده و چگونه تاریخ نقل آقای مسعودی برای آیت الله شبیری زنجانی را کشف کرده است!! گویا آقای کدیور تاریخ بیان آیت الله شبیری زنجانی را به منزله تاریخ نقل خیالی آقای مسعودی خمینی برای ایشان تلقی کرده است. اشتباهی فاحش که پایه انکار اصل نامه توسط وی قرار گرفته است. ادامه یادداشت: صفحه ۲؛ https://eitaa.com/rozaneebefarda/7769 صفحه ۳؛https://eitaa.com/rozaneebefarda/7770 @rozaneebefarda ادامه‌👇
جرعه‌ای از صداقت خدشه کدیور در خاطرات حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی و پاسخ به آن [صفحه ۲ از ۳] 3. آقای کدیور ادعا می کند مطالب یاد شده توسط آیت‌الله شبیری زنجانی نمی تواند مقرون به صحت باشد(!!) و برای این ادعای خود ادله ای اقامه می‌کند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. دلیل اول. نویسنده ادعا می‌کند « مسعودی دوازده سال بعد از درگذشت آذری قمی آن را برای آقای شبیری نقل کرده است. یعنی زمانی که امکان راست آزمایی آن به دلیل وفات آذری وجود نداشته است! با توجه به اینکه آقای شبیری زنجانی هر روز نماز جماعت مغرب و عشا را در حرم حضرت معصومه امامت می کرده است، و مسعودی خمینی هم تولیت حرم بوده چطور خبر چنین نامه ای را از تاریخ کتابت دوازده سال به تاخیر انداخته است!». اینکه مسعودی دوازده سال بعد از درگذشت آقای آذری قمی آن را برای آقای شبیری نقل کرده است به طور کلی ساخته اوهام سست آقای کدیور است و متاسفانه نمی تواند کمکی به کشف واقعیت کند. سست تر از این توهم آقای کدیور، ادامه استدلال اوست که به تعبیر خودش کاشف از ناسازگاری درونی ادعاست و آن اینست که «تاریخ نگارش نامه هم یک روز قبل از تاریخ توسل به قمر بنی هاشم است!». طبق تقویم رسمی، 27 اردیبهشت 1376 مطابق با 9 محرم 1418 است و طبق بیان آیت الله شبیری زنجانی، توسل آقای آذری قمی در سحرگاه یازدهم بوده است. البته در کلام آیت الله شبیری زنجانی به سال توسل اشاره ای نشده و ناسازگاری ادعا زمانی است که در بیان ایشان تصریح شود که توسل در همان سالی بوده که نامه نگارش یافته است. وانگهی، اختلاف یک روزه در تقویم تاریخ قمری که مبتنی بر رویت هلال است، امر مرسومی است و این مقدار از اختلاف در میان علما، عجیب به نظر نمی رسد. دلیل دوم. آقای کدیور در این بخش، به تماس خود با فرزندان مرحوم آذری قمی اشاره می کند و می‌گوید: «آنها از چنین نامه ای اطلاع نداشتند و آنرا تکذیب کردند». روشن است که «اطلاع نداشتن» و «تکذیب کردن» دو مقوله متفاوت است. کسی که اطلاع ندارد نمی تواند تکذیب کند، چرا که تکذیب به معنای اطلاع از کذب است. آقای کدیور در ادامه می نویسد: «البته این فرض منتفی نیست که آذری این نامه را – بر فرض وجود خارجی – از خانواده اش مخفی کرده باشد». این احتمال نه تنها منتفی نیست بلکه بسیار جدی است. اطلاع نداشتن فرزندان علما از ارتباطات پدرشان کاملا عادی است خصوصا اگر فرزندان اهل علم و در سلک پدر نباشند. با وجود احتمالی که توسط خود نویسنده مطرح شده، کفایت دلیل دوم اک زیر سوال خواهد رفت و به قول قدما: «إذا جاء الاحتمال بطل الاستدلال». دلیل سوم. آقای کدیور در ادامه به بیان سومین دلیل خود بر کذب نامه مورد بحث پرداخته است. ادعای آقای کدیور اینست که « آذری هرگز ذره ای به انقلاب سوء ظن پیدا نکرده بود! او تا به آخر از انقلاب، آقای خمینی و حتی ولایت مطلقه فقیه برنگشت». پیداست که سوء ظن حالتی درونی است که خود فرد بر آن آگاه تر است. مضاف بر آنکه آقای کدیور در ادامه نوشتار خود نامه هایی از آقای آذری قمی را نقل می کند که مفاد آن چیزی جز سوء ظن به انقلاب نیست. 4. آقای کدیور در نوشتارخود خبر از نامه هایی می‌دهد که توسط آقای آذری قمی نگارش یافته است. طبق ادعای نویسنده این نامه ها در تاریخ پس از اردیبهشت 1376(تاریخ نگارش نامه مورد بحث) به رشته تحریر در آمده است. آقای کدیور با تمسک به مضامین این نامه ها، آنها را در تضاد با مضمون نامه مورد بحث می داند و خود همین تضاد را علامتی بر واقعیت نداشتن نامه مزبور می داند. در این باره باید توجه داشت که مهمترین نکته ای که از سوی آیت الله شبیری زنجانی درباره آقای آذری قمی ذکر شده، تضادی است که در مواضع ان مرحوم وجود داشته است. بنا بر این نمی توان به عدم انسجام مضمون این نامه با مضمون نامه های دیگر استدلال کرد، چرا که ما با نویسنده ای مواجهیم که اساسا انسجام در موضع گیری ندارد. مواضع ضد و نقیض آقای آذری قمی برای آقای کدیور نیز به طور اجمالی روشن است. بنا بر این هیچ بعید نیست که آقای آذری قمی در موارد گوناگون موضع گیری های متناقض کرده باشد که تضاد در مضامین نامه ها نیز از آن جمله است. 5. آقای کدیور در استدلالات خود به نامه هایی از آقای آذری قمی اشاره می کند که تنها خود از آن خبر دارد و خود او اولین کسی است که آن را نشر داده است. آقای کدیور برای اثبات کذب نامه مورد نظر آیت الله شبیری زنجانی، به تناقض آن با نامه هایی تمسک می کند که خود تنها روایتگر مفاد آن نامه هاست. بدیهی است که آقای کدیور به خوانندگان این حق را می دهد که در چنین موردی اگر بخواهند بین سهو رجالی متبحر و مرجع تقلیدی چون آیت الله شبیری زنجانی و سهو آقای کدیور یکی را انتخاب کنند، سهو کدیور را اولی و مقدم را بدانند! فراتر از سهو، احتمال جعل، وضع و تحریف توسط کدیور نیز منتفی نیست. @rozaneebefarda ادامه 👇
جرعه‌ای از صداقت خدشه کدیور در خاطرات حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی و پاسخ به آن [صفحه ۳ از ۳] 6. آقای کدیور ادعا می کند که این مطلب را که آقای مسعودی خمینی برای آقای شبیری زنجانی نقل کرده است؛ «و ظاهرا ایشان تلقی به قبول کرده اند». آقای کدیور با جزم می نویسد: «این خلاف واقع است». ▫️تأمل در داوری جزمی آقای کدیور، تنها دو احتمال را پیش رو می‌نهد: یکی آنکه آقای مسعودی خمینی بر خلاف واقع، مطلبی را برای آیت الله شبیری زنجانی نقل کرده و آیت الله شبیری زنجانی هم بدون تحقیق درباره صحت و سقم این مطلب، آن را تلقی به قبول کرده است. احتمال دوم آنست که آیت الله شبیری زنجانی العیاذ بالله خود بر خلاف واقع این مطلب را نشر داده است! راقم این سطور شرم دارد بیش از این، درباره احتمال دوم سخن بگوید. بهترین دلیل بر نادرستی این احتمال، توجه به همان عبارتی است که آقای کدیور خود درباره آیت الله شبیری زنجانی به کار برده اند. آقای کدیور، بدون اغراق ومبالغه، آیت الله شبیری زنجانی را «فقیه نزیه» خوانده اند، و امید آنست که ایشان خود به لوازم کلام خوش آگاه باشد و دریابد که صفت «نزاهت» بهترین دلیل بر نادرستی این احتمال است. 🔻درباره احتمال اول نیز باید گفت: تحقیق در منقولاتی که این چنین دارای اهمیت است، از نخستین لوازم علم رجال است. همان طور که آقای کدیور در آغاز نوشته خود از آیت الله شبیری زنجانی با عنوان «رجالی بزرگ معاصر» یاد کرده، نمی‌توان احتمال داد آن عالم فرزانه بدون تحقیق در درستی چنین مطلبی آن را تلقی به قبول کرده باشند. 7. بیش از این کلام را به درازا نکشانیم و به آقای کدیور و همه خوانندگان گوشزد می کنیم که شناختی که شخصیتی همچون آیت الله شبیری زنجانی از آرای مرحوم آقای آذری قمی دارند، دقیق تر از هر کس دیگری است و شایسته نیست با مناقشاتی که بیشتر بوی حقد و کینه می‌دهد، در حقایق تاریخی تشکیک کرد. نامه تاریخی آقای آذری قمی خطاب به مقام معظم رهبری که مضمون آن توسط آیت‌الله شبیری زنجانی نقل شده از آن جهت اهمیت دارد که تحلیل‌های مغرضانه و ناروای طیفی از مخالفان سیاسی ولایت فقیه در مورد آقای آذری را مخدوش خواهد کرد و آنان برای پیشگیری از این مسئله که نوعی بحران تئوریک را برایشان در پی دارد، به انکار اصل نامه و القای نسبت های ناروا به برخی بزرگان از جمله حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی دست زده‌اند. 🔶حاشیه گرچه بطلان مدعای آقای کدیور روشن شد، اما بایسته است مؤسسه کتابشناسی شیعه(بعنوان ناشر خاطرات آیت‌الله شبیری زنجانی) نیز در مقام دفاع از اتقان و صحت نقل آیت‌الله شیبری و برای پیشگیری از عوارض مضره خدشه در نقل‌های ایشان توسط برخی مغرضان، توضیحاتی را ارائه دهد. این قبیل یادداشت‌ها نشان می‌دهد که امثال کدیور که در برخی مواقع خود را سینه چاک و طرفدار دوآتشه برخی بزرگان نشان می‌دهند، در واقع ارادتی به مقام علمی و معنوی آن عالمان ارجمند نداشته، در صورت تعارض مواضع و نقل‌های علما با انگاره‌های ناروای اینان، حتی حاضرند نقل آنان را مخدوش و خلاف واقع جلوه دهند! 🔘 روزنه؛ دریچه ای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر. https://eitaa.com/joinchat/2032861191C0a0a43a053
تنها راه چاره است! @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 بعد از خرابکاری های سریالی دولت روحانی در داخل، اقدامات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی و سایر دشمنان قسم خورده ایران، شدت گرفته است؛ گاه منافع و شبکه نیروی انسانی ایران در خارج از مرزها مورد هجوم قرار می‌گیرد و گاهی با عملیاتی تروریستی در داخل مواجهیم. وادادگی افراطی عناصر غربزده در مقابل دشمن و دلدادگی عاشقانه برجامیان به آمریکای شرور، مجموعا موجب شده دشمن جرأت کند به حریم امن ایران خدشه بیاندازد. تنها راه چاره، اقدام متقابل و انتقام بهنگام و سیلی سخت است؛ نباید موقف حساس انتخابات و سایر برهه‌های حساس، موجب شود آتش انتقام سرد شود؛ چه اینکه در این صورت، دشمن بر اساس محاسبات غلط، بیش از پیش حریم شکنی خواهد کرد. امید است اینبار ترسوها و غرب‌زده‌ها، تیغ به اصطلاح تدبیرشان، دست سربازهای غیور این ملک را بر ماشه نلغزاند و دشمن با تودهنی محکم و پشیمان کننده، بر جای خویش بنشیند. ▫️پی افزود وقتی دشمن به صورت علنی و آشکار و در داخل خاک ما عملیات می‌کند و از اعلان آن هم ابا ندارد، انتقام یواشکی، کارگشا نیست؛ حتی سیلی آبدار و آشکار هم دیگر کافی نیست؛ ضربت متقابل علنی لازم است. طبعا این ضربه نیاز نیست حتما نظامی باشد. دولتی‌ها در این جور مواقع، تروریسم را یک بخش از پازل مذاکره تعریف می‌کند و این رویکرد گرچه با فرافکنی همراه است اما اگر دقيقتر بررسی شود ممکن است کدهای مهمی در افشای ماهیت خط نفوذ به دست بدهد! @rozaneebefarda
کاندیداتوری جناب آقای سیدحسن مصطفوی(خمینی) برای انتخابات۱۴۰۰ منتفی شد. گفته می‌شود او بعد از جلسه با مقام معظم رهبری و به توصیه ایشان از کاندیداتوری منصرف شده است. این ادعا هنوز توسط مراجع ذیصلاح تایید نشده است اما ظاهرا تصمیم وی برای عدم حضور در عرصه انتخابات۱۴۰۰ قطعی است. با اینهمه حتما و قطعا نباید نقش وی در اجماع سازی در جبهه برجامیان را نادیده گرفت. @rozaneebefarda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم|| ▫️واکنش دیدنی صاحبخانه‌‌ی اهل تسنّن، وقتی که متوجه می‌شود مداح اهلبیت(علیهم‌السلام) مشغول خدمت جهادی در خانه‌ی اوست! @rozaneebefarda
برای فعالیت در ایران از کجا مجوز گرفته؟ سخنی با دولت روحانی در حمایت بی‌رویه از یک پیام‌رسان خارجی حاشیه‌ساز @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔹سخنگوی دولت اعلام کرده، رئیس جمهور به وزیر ارتباطات دستور داده از اختلال کنندگان در شبکه اجتماعی خارجی کلاب هاوس شکایت شود، اما نگفته که این شبکه اجتماعی خارجی از کدام مرجع قانونی در کشور مجوز فعالیت گرفته است. 🔹طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی هرگونه پیام رسان داخلی و خارجی برای فعالیت در کشور باید از کارگروهی با عضویت وزارت ارتباطات، وزارت ارشاد، وزارت اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دادستانی کل کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی (پلیس فتا)، سپاه و صدا و سیمای مجوز بگیرد. 🔹حال اگر مجوزی صادر نشده چرا سخنگوی دولت رسماً از یک اقدام غیرقانونی به نفع یک پیام رسان خارجی دفاع می‌کند و اهداف پشت پرده سیاسی از این حمایت‌های غیرقانونی چیست؟ ▫️متن کامل یادداشت را اینجا بخوانید 👇 tn.ai/2484088 @rozaneebefarda
حلول ماه مبارک رمضان ماه بندگی خداوند مهربان و منّان مبارک باد @rozaneebefarda
جانِ مولا...! در زمان ما، كه هر كالا، به هرجا، درهم است خوب و بد، معيوب و سالم، زشت و زيبا، درهم است گر خريداري، كُنَد كالاي خوب از بد جدا با تَشَر گويد فروشنده كه: آقا، در هم است! يا علي! ياران خوبت را مكن از بد جدا رو سياه و روسپيدش، جان مولي ، در هم است! از مُحبّانت، كسي از لطف تو محروم نيست چونكه در دريا، صدفها باخزفها، در هم است! @rozaneebefarda
یک کشتی تجاری رژیم غاصب هدف قرار گرفت تیر غیب از هر جا که به سمت این کشتی شلیک شده، مأموریتی بزرگ را به انجام رسانده است و البته انشالله این طلیعه ضربت تقابل است. @rozaneebefarda
آیا اقدامات تروریستی غربی‌ها تکمیل پازل برجامیان است؟ @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 پر رویی یکی از ویژگیهای ذاتی جریان غربگرای عاشق آمریکاست! هر بلایی از سوی شیطان بزرگ به ملت ایران وارد شود، هم‌چنان یک عده مجیزگوی بدبخت را می یابید که غوغا به راه می‌اندازند برای جلوگیری از تنبیه متجاوز و مهاجم! اعتدالیها از ابتدای مذاکرات خسارتباری که به برجام نافرجام ختم شد، همواره در قامت مدافعان سینه چاک دشمن ظاهر شده‌اند و در هنگام ترورها و خرابکاریها، بیش از آنکه حامی سربازان قهرمان شان باشند و برای تنبیه دشمن چاره کنند، هر صدایی که مطالبه انتقام کند را خفه کردند! آنها انقلابیون حامی امنیت را متهم می‌کنند به همصدایی به تندروهای صهیونیست و سلفی و امثال بولتون که می‌خواهند در راه مذاکرات شان مانع تراشی کنند! و دارند پازل دشمن را تکمیل می‌کنند! حالا وقت آن رسیده این سوال مطرح شود که چرا ملت ایران نباید به بانیان مذاکره بی‌نتیجه با غرب شک کنند؟ از کجا معلوم این حملات در آستانه مذاکرات، هوشمندانه و خدای ناکرده هماهنگ شده نباشد؟ از کجا معلوم که برجامیان در پازل دشمن بازی نمی‌کنند؟! از قضا قرائن و شواهد زیادی در دست وجود دارد که گمانه فوق را تقویت می‌کند؛ دستگیری این حجم از جاسوس در اندرونی برجامیان، تنها یک دلیل محکم و شاهد بر صدق این مدعاست! سناریو روشن است؛ همزمان با مذاکرات، ضربه سخت وارد می‌شود؛ دولتی‌ها برای پیشبرد مذاکرات، صدای انتقام را خفه می‌کنند و مانع می‌شوند و انقلابیون غیور را که جز صیانت از امنیت ملت نمی‌خواهند، متهم به همراهی با دشمن می‌کنند تا زمینه اقدام متقابل مرتفع شود. در چنین فضایی، دشمن جری تر می‌شود برای جنایت مجدد و اطمینان دارد که انتقامی درکار نیست(اینکه چه جریانی دشمن را مطمئن کرده، جای بحث و بررسی جدی دارد) علاوه بر این، مذاکرات هم بی‌نتیجه می‌ماند! آنها همیشه هم پیاز را می‌خورند و هم چماق را! حتی اگر عمدی در کار نباشد، دشمن رگ خواب این جماعت را پیدا کرده است! اعتدالی ها در این سال‌ها بر خلاف عقلانیت اصیل شیعی حرکت کرده‌اند و صلاحیت لازم برای تصدی مسئولیت در جمهوری اسلامی را برای همیشه از دست داده‌اند. @rozaneebefarda
مغازله‌ای با ماه نو! اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 فکر کنید یک دعای خوش مضمون از ادعیه سید الساجدین، به مغازله حضرت شان با هلال نو می‌گذرد. مثل یک عاشق حرفه‌ای که از بر و روی معشوق می‌گوید و با این کلمات، حرف به حرف به معبودش نزدیک‌تر می‌شود. هلالی که قرار است در طول رفاقتش، به عمیق‌ترین لایه‌های انسان نور بتاباند و تاریکی‌ها را نشان‌مان بدهد. خرده شیشه‌های نفس‌مان که در ماه‌های دیگر با همه حواس‌مان پیدا نمی‌کردیم به لطف این معشوقه نورانی پیدا کنیم. کاش اصلا یکباری هم ما را جای هلالش به آسمان می‌فرستاد. یادم است خیلی سال پیش آرزو کرده بودم انگشتر عقیقی دور انگشت یکی از خوبان خدا بودم. عقیقی که نشان مؤمن بود. خودمان که مؤمن نشدیم. کاش حداقل نشان مؤمنی بودیم. حالا قصه هلال هم همین است. وقتی زین العابدین رو به هلال خندان می‌گوید خدایت تو را با کمال و نقصان و طلوع و غروب و تابندگی و کسوفت به خدمت گرفت. آدم هوس می‌کند کاش هلال می‌بود و این طور مخاطب عزیزکرده‌ی خدا. آخ که چقدر هلال خوبی هستی و چقدر مطیع! کاش ما هم در خوشی و ناخوشی و سرزندگی و گرفتگی‌مان به خدمت خدایمان بودیم. مطیع بودیم. هلال جان! بیا هر دو اصلا با هم خدایمان را بخوانیم. خدای من و خدای تو، خالق من و خالق تو، برنامه ریز من و برنامه ریز تو، نقاش من و نقاش تو. با همین اوصافش به خوب ترین بندگان خضوع کنیم و بعد بخواهیم که واسطه شود. واسطه شود برای رفاقتی نو با تو ای لب به خنده کشیده شده، ای محبوبه‌ی بی‌قرار و بی‌تاب. حالا که قرار است سی شب در بر من باشی، برای من هلال أمن و أمان باشی و سر سوزنی رفاقت‌مان لکه دار نشود و آخر ماه که کشان‌کشان و خرامان‌خرامان می‌روی رو کنی به خدایت و من را نشانش بدهی و بگویی: اللهم لا أعلم منه الا خیرا... @rozaneebefarda
پاسخ منطقی و متقابل به واقعه نطنز! @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 در انتقام، قدر مقدور امر مهمی است اما؛ پاسخ منطقی و متقابل به جنایت نطنز، می‌تواند حادثه مشابه در نیروگاه‌های هسته‌ای دشمن باشد! در سرزمین اشغالی باشد یا در دل آمریکا، هیچ فرقی نمی‌کند! آنها باید بفهمند شیر زخمی خطرناک‌تر از آن است که بتوانند تصورش را بکنند! یک حادثه کوچک در یک نیروگاه اتمی بزرگ، به اندازه یک جنگ تمام عیار، قدرت بازدارندگی دارد. مردم ساکن در سرزمين اشغالی، بسیار به امنیت شان حساس اند. درست مثل آمریکایی‌ها! پاسخ حریم شکنی باید دندان‌شکن باشد وگرنه پشیمانی به بار خواهد آورد! باید دید در دو ماه حساس آینده چه پیش خواهد آمد... @rozaneebefarda
سیلی سخت به رژیم صهیونیستی در شمال عراق هم مهم است. الحمدلله.... @rozaneebefarda
آب سرد فراموشی بر آتش انتقام آبسرد و تکرار طنز تلخ نطنز || زهرا محسنی فر @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 تا وقتی از نگاه ما هر توافقی بهتر از عدم ‌توافق است، تروریسم هسته‌ای هم مذاکرات برق‌آسای وین را از پریز نمی‌کشد. طنز تلخ روزگار این است که نتانیاهو هم دیگر می‌داند خرابکاری هسته‌ای، مذاکرات سازنده‌ را خراب نمی‌کند. وقتی انتقام‌ها‌ تلنبار شود، اتفاق‌های بد تکرار می‌شود. آنها می‌زنند و برخی در دولت خود را به آن راه می‌زنند؟! اینها مثل آب خوردن از کنار انتقام آبسرد گذشتند تا امروز خرابکاری‌های گاه‌و‌بیگاه، آب سردی باشد بر پیکره عزت ملی. قرار گرفتن در موضع پدافندی، اشرار عالم را بر ما مسلط می‌کند. نفوذ در گنبد آهنین مانع نفوذ در سایت هسته‌ای است. پاسخ نطنز را باید در دیمونا داد، نه وین. برای پاکسازی امنیتی ایران باید خانه‌ عنکبوت‌ را تکاند. برای قطع نفوذ مویرگی باید شاهرگ غده‌ سرطانی را زد؛ این زبانی است که غرب وحشی می‌فهمد.  ۸ سال است معیشت مردم گروگان سیاهچال مذاکره شده تا در «تله‌ تنش» نیفتیم. وقتی سانتریفیوژها هوا می‌روند، یک خوش‌غیرت یقه‌دیپلماتی باید بگوید «بالمره تمام مذاکرات تا اطلاع ثانوی پر»! عجله برای احیای برجام تا انتخابات ایران، کار شیطان بزرگ است و الا تا دیروز صبر استراتژیک بر بدعهدی‌های غرب سرلوحه‌ دیپلماسی ما بود. ساختمان کلنگی برجام را می‌خواهند بکوبند و از نو بسازند، آجر به آجر، گام به گام. تعهدات خود را که سفید امضا در وجه قاتل به ترامپ شرخر دادیم و رفت اما چک توافق هسته‌ای با دموکرات‌های خرنشان هم پاس‌شدنی نیست. تا سایه‌ گرگ‌و‌میش مذاکره از سر کشور دور نشود، کار ملت سلام و صلوات است. مردم را به توبه‌توبه انداخته‌اید تا شیطان بزرگ توبه کند؟ «سیاست قطعی» رهبری، اقتصاد را از قحطی نجات می‌دهد، نه خط‌خطی کاغذی بایدن. توقف غنی‌سازی در نطنز، امتیاز نقدی است که آمریکا پیش از توافق احتمالی وین گرفته است. رفع تحریم‌ها پیشکش، لکن طوری مذاکرات را ریل‌گذاری کنید که از نطنز فقط زمین سوخته به دولت بعدی نرسد. وقتی زیر سایه‌ امن توافق هسته‌ای سانتریفیوژها از بین می‌روند، گلابی برجام تحفه نطنز می‌شود.  عقل حکم می‌کند کار فردوسازی نطنز را به فردا نیندازیم. رو بازی کردن ما، غربی‌ها را پررو کرده است. فعالیت‌های زیرزمینی زیرساخت‌های هسته‌ای را حفظ می‌کند. چراغ دانشی را که احمدی‌روشن‌ها روشن کرده‌اند، با قطع برق خاموش نمی‌شود. شاهکار معماری هسته‌ای شهریاری‌ها با خرابکاری ویران نمی‌شود. افتخارآفرینی فخری‌زاده‌ها در خودکفایی، با انفجار از بین نمی‌رود. عزت ملی را آنها که خلوص دارند، غنی‌سازی کرده‌اند. دستاوردهای هسته‌ای بادآورده نیست. خون‌ها داده‌ایم و خون ‌دل‌ها خورده‌ایم. مادامی که شهادت ارث پدری آرمیتاهاست، صنعت اتمی نه یتیم می‌شود، نه عقیم. روزنامه وطن امروز/ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ @rozaneebefarda
عصبانیت رسانه کودتاچی از انصراف سیدحسن از کاندیداتوری انتخابات۱۴۰۰ @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 رسانه معاند مزدور ملکه انگلیس که هنوز لباس عزایش را در مرگ شوهر مفلوک ملکه از تن درنیاورده، اعلان انصراف یک کاندیدای احتمالی انتخابات (که طبق قانون ملاک رجل سیاسی بودن را هم نداشت و احتمالا صلاحیتش اصلا احراز نمیشد) را دلیل بر آزاد نبودن انتخابات گرفته است! حالا یکی نیست به این بیچاره ها بگوید خب شما اینقدر طرفدار دمکراسی تشریف دارید، چطور هنوزهم تحت سلطه یک ملکه مفلوک زندگی می کنید که هیچ فضیلتی برای حکمرانی ندارد! از این گذشته این سؤال به طور جدی مطرح است که چه نسبتی بین اصلاح‌طلبان(بخوانید ) با رسانه‌های معاند و مزدور ملکه وجود دارد؟ چرا آنها باید از انصراف اینان تا این حد ناراحت شوند؟ آیا تا کنون موضع صریحی علیه انگلیس و آمریکا و رسانه‌های مزدورشان گرفته‌اند؟ @rozaneebefarda
پاسخ حجت‌الاسلام خسروپناه به نقد رادیکال مرد میدان پاسخگویی نیستند، مدام حاشیه‌سازی می‌کنند @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 به نام حق حکیم چند وقت پیش شش سوال از رییس جمهور پرسیدم که متاسفانه فقط چهار تای آن منتشر شد؛ به جای دریافت پاسخ از حزب تدبیر و امید، امروز دوستان نقدی را برایم فرستادند که بر عدد ۶۰۰ هزار مرغ داری گیر داده بود. من به یاد این قصه افتادم که بنده خدایی داشت از گرسنگی می مرد ضعف مفرطی داشت چند نفر خیرخواه گفتند کمکش کنیم نمیرد ساعتها بحث کردند حالا این گرسنه را چی بدهیم بخورد تا نمیرد آنقدر بحثشان طول کشید تا رفتند دیدند مرده است. حالا قصه این بنده خداست! بحث من چهار سوال از رییس جمهور بود که منتشر شده حالا مرد میدانی نیست پاسخ سؤالات مرا بدهد، می‌روند سراغ ! آنقدر حاشیه بسازید تا مردم بمیرند. تازه این آمار مجوز داران مرغداری های کشور است که به خاک سیاه نشستند حالا عدد را قبول ندارید شما شش هزار تا را بپذیر اما سؤال مرا جواب ندادید که آیا ظرفیت تولید مرغ که توان صادرات را دارد باید به این وضع فلاکت برسد؟ @rozaneebefarda
دعای امام کاظم علیه السلام به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان صفحه ۱ از ۲ @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 از امام کاظم علیه السلام دعایی برای آغاز ماه رمضان در منابع معتبر نظیر کافی، من لایحضره الفقیه، المقنعه شیخ مفید، و تهذیب و مصباح المتهجد نقل شده است. مرحوم شیخ عباس ره نیز این دعا را در اعمال روز اول نقل نموده‌اند. امام کاظم علیه السلام فرمودند: هر کس اين دعا را براى رضاى خداوند و بدون شائبه نیت‌های فاسد و ریا بخواند. در آن سال فتنه، گمراهى و آفت به دین و دنیا و بدن او ضرر و آسیب نمی‌رساند. و خداوند او را از شروری که در آن سال واقع می‌شود حفظ خواهد کرد. این دعا در اقبال سید بن طاوس این گونه نقل شده است: «اللّهُمَّ انِّي أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الَّذي دانَ لَهُ كُلُّ شَيْ‏ءٍ، وَ بِرَحْمَتِكَ الَّتي وَسِعَتْ كُلَّ شَيْ‏ءٍ، وَ بِعِزَّتِكَ الَّتي قَهَرْتَ بِها كُلَّ شَيْ‏ءٍ، وَ بِعَظَمَتِكَ الَّتِي تَواضَعَ لَها كُلُّ شَيْ‏ءٍ، وَ بِقُوَّتِكَ الَّتي خَضَعَ لَها كُلُّ شَيْ‏ءٍ، وَ بِجَبَرُوتِكَ الَّتِي غَلَبْتَ كُلَّ شَيْ‏ءٍ، وَ بِعِلْمِكَ الَّذي أَحاطَ بِكُلِّ شَيْ‏ءٍ. يا نُورُ يا قُدُّوسُ، يا أَوَّلَ قَبْلَ كُلِّ شَيْ‏ءٍ، وَ يا باقِيَ بَعْدَ كُلِّ شَيْ‏ءٍ، يا اللَّهُ يا رَحْمنُ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تُغَيِّرُ النِّعَمَ، وَ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تُنْزِلُ النِّقَمَ. وَ اغْفِرْ لِي الذُّنُوبَ الَّتِي تَقْطَعُ الرَّجاءَ، وَ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تُدِيلُ‏ الأَعْداءَ، وَ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تَرُدُّ الدُّعاءَ، وَ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تُنْزِلُ الْبَلاءَ، وَ اغْفِرْ ليَ الذُّنُوبَ الَّتي تَحْبِسُ غَيْثَ السَّماءِ. وَ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تَكْشِفُ الْغِطاءَ، وَ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تُعَجِّلُ‏ الفَناءَ، وَ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تُورِثُ النَّدَمَ، وَ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتِي تَهْتِكُ الْعِصَمَ، وَ الْبِسْنِي دِرْعَكَ الْحَصِينَةَ الَّتِي لا تُرامُ، وَ عافِنِي مِنْ شَرِّ ما أَخافُ‏ بِاللَّيْلِ وَ النَّهارِ فِي مُسْتَقْبَلِ سَنَتِي هذِهِ. اللَّهُمَّ رَبَّ السَّمواتِ السَّبْعِ، وَ رَبَّ الأَرَضِينَ السَّبْعِ وَ ما فيهِنَّ وَ ما بَيْنَهُنَّ، وَ رَبَّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ، وَ رَبَّ السَّبْعِ الْمَثانِي وَ الْقُرْآنِ الْعَظِيمِ، وَ رَبَّ إِسْرافِيلَ وَ مِيكائِيلَ وَ جَبْرَئِيلَ، وَ رَبَّ مُحَمَّدٍ خاتَمِ النَّبِيِّينَ وَ سَيِّدِ الْمُرْسَلِينَ. أَسْأَلُكَ بِكَ وَ بِما تَسَمَّيْتَ بِهِ‏، يا عَظِيمُ انْتَ الَّذِي تَمُنُّ بِالْعَظِيمِ، وَ تَدْفَعُ كُلَّ مَحْذُورٍ، وَ تعْطِي كُلَّ جَزِيلٍ، وَ تُضاعِفُ مِنَ الْحَسَناتِ الْكَثِيرَ بِالْقَلِيلِ‏ وَ تَفْعَلُ ما تَشاءُ. يا قَدِيرُ يا اللَّهُ يا رَحْمنُ، صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ الْبِسْنِي في مُسْتَقْبَلِ سَنَتِي هذِهِ سِتْرَكَ، وَ اضِئْ وَجْهِي بِنُورِكَ، وَ أَحِبَّنِي‏ بِمَحَبَّتِكَ، وَ بَلِّغْ بِي رِضْوانَكَ، وَ شَرِيفَ كَرائِمِكَ وَ جَزِيلَ‏ عَطائِكَ، مِنْ خَيْرِ ما عِنْدَكَ وَ مِنْ خَيْرِ ما انْتَ مُعْطِيهِ أَحَداً مِنْ خَلْقِكَ سِوى‏ مَنْ لا يَعْدِلُهُ عِنْدَكَ أَحَدٌ فِي الدُّنْيا وَ الآخِرَةِ، وَ الْبِسْنِي مَعَ ذلِكَ عافِيَتِكَ. يا مَوْضِعَ كُلِّ شَكْوى‏، وَ يا شاهِدَ كُلِّ نَجْوَى، وَ يا عالِمَ‏ كُلِّ خَفِيَّةٍ، وَ يا دافِعَ ما تَشاءُ مِنْ بَلِيَّةٍ، يا كَرِيمَ الْعَفْوِ، يا حَسَنَ التَّجاوُزِ، تَوَفَّنِي عَلى‏ مِلَّةِ إِبْراهِيمَ‏ وَ فِطْرَتِهِ وَ عَلى‏ دِينِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سُنَّتِهِ، وَ عَلى‏ خَيْرِ الْوَفاةِ، فَتَوفَّنِي، مُوالِياً لِأوْلِيائِكَ وَ مُعادِياً لِأعْدائِكَ‏. اللَّهُمَّ وَ امْنَعْنِي [فِي هذِهِ السَّنَةِ] مِنْ كُلِّ عَمَلٍ اوْ فِعْلٍ اوْ قَوْلٍ يُباعِدُنِي مِنْكَ، وَ اجْلِبْنِي الى‏ كُلِّ عَمَلٍ اوْ فِعْلٍ اوْ قَوْلٍ يُقَرِّبُنِي مِنْكَ فِي هذِهِ السَّنَةِ يا ارْحَمَ الرَّاحِمِينَ، وَ امْنَعْنِي مِنْ كُلِّ عَمَلٍ اوْ فِعْلٍ اوْ قَوْلٍ يَكُونُ مِنِّي أَخافُ سُوءَ عاقِبَتِهِ وَ أَخافُ مَقْتَكَ إِيَّايَ عَلَيْهِ، حِذارَ انْ تَصْرِفَ وَجْهَكَ الْكَرِيمَ عَنِّي، فَاسْتَوْجِبُ بِهِ نَقْصاً مِنْ حَظٍّ لِي عِنْدَكَ، يا رَءُوفُ يا رَحِيمُ. @rozaneebefarda
دعای امام کاظم علیه السلام به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان صفحه ۲ از ۲ اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي مُسْتَقْبَلِ هذِهِ السَّنَةِ، فِي حِفْظِكَ وَ جِوارِكَ وَ كَنَفِكَ، وَ جَلِّلْنِي عافِيَتَكَ، وَ هَبْ لِي كَرامَتَكَ، عَزَّ جارُكَ وَ جَلَّ ثَناؤُكَ وَ لا إِلهَ غَيْرُكَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي تابِعاً لِصالِحِي مَنْ مَضى‏ مِنْ أَوْلِيائِكَ، وَ الْحِقْنِي بِهِمْ، وَ اجْعَلْنِي مُسَلِّماً لِمَنْ قالَ بِالصِّدْقِ عَلَيْكَ مِنْهُمْ. وَ أَعُوذُ بِكَ يا الهِي انْ تُحِيطَ بِي خَطِيئَتِي وَ ظُلْمِي وَ إِسْرافِي عَلى‏ نَفْسِي، وَ اتِّباعِي لِهَوايَ وَ اشْتِغالِي بِشَهَواتِي‏، فَيَحُولُ ذلِكَ بَيْنِي وَ بَيْنَ رَحْمَتِكَ وَ رِضْوانِكَ، فَأَكُونُ مَنْسِيّاً عِنْدَكَ‏ مَتَعَرِّضاً لِسَخَطِكَ وَ نَقِمَتِكَ. اللّهُمَّ وَفِّقْنِي لِكُلِّ عَمَلٍ صالِحٍ تَرْضى‏ بِهِ عَنِّي، وَ قَرِّبْنِي الَيْكَ زُلْفى، اللّهُمَّ كَما كَفَيْتَ نَبِيَّكَ مُحَمَّداً صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ آلِهِ هَوْلَ عَدُوِّهِ، وَ فَرَّجْتَ هَمَّهُ، وَ كَشَفْتَ كَرْبَهُ، وَ صَدَقْتَهُ‏ وَعْدَكَ، وَ انْجَزْتَ لَهُ عَهْدَكَ. اللَّهُمَّ فَبِذلِكَ فَاكْفِنِي‏ هَوْلَ هذِهِ السَّنَةِ وَ آفاتِها، وَ أَسْقامِها وَ فِتَنَها. وَ شُرُورَها وَ أَحْزانَها، وَ ضِيقَ الْمَعاشِ فيها، وَ بَلِّغْنِي بِرَحْمَتِكَ كَمالَ الْعافِيَةِ، بِتَمامِ دَوامِ النِّعْمَةِ عِنْدِي الى‏ مُنْتَهى‏ اجَلِي. أَسْأَلُكَ سُؤالَ مَنْ أَساءَ وَ ظَلَمَ، وَ اسْتَكانَ‏ وَ اعْتَرَفَ، انْ تَغْفِرَ لِي ما مَضى‏ مِنَ الذُّنُوبِ الَّتِي حَصَرَتْها حَفَظَتُكَ، وَ أَحْصاها كِرامُ مَلائِكَتِكَ عَلَيَّ، وَ انْ تَعْصِمَنِي اللَّهُمَّ مِنَ الذُّنُوبِ فِيما بَقِيَ مِنْ عُمْرِي الى‏ مُنْتَهى‏ اجَلِي. يا اللَّهُ يا رَحْمنُ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ اهْلِ بَيْتِ مُحَمَّدٍ، وَ آتِنِي كُلَّما سَأَلْتُكَ وَ رَغِبْتُ فيهِ الَيْكَ، فَإِنَّكَ امَرْتَنِي بِالدُّعاءِ وَ تَكَفَّلْتَ بِالإِجابَةِ، يا ارْحَمَ الرَّاحِمِينَ‏.» الإقبال بالأعمال الحسنة (ط - الحديثة) ؛ ج‏1، صص 118-.115 سایر منابع: الكافي (ط - الإسلامية)، ج‏4، ص72؛ من لا يحضره الفقيه، ج‏2، ص102؛ المقنعة، ص320؛ تهذيب الأحكام (تحقيق خرسان)، ج‏3، ص106؛ مصباح المتهجد و سلاح المتعبد، ج‏2، ص604. @rozaneebefarda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تطهیر تروریسم در ادبیات سیاسی برجامیان روزنه با موضوع واقعه /۱ ▫️ربیعی: پاسخ به خرابکاری نطنز به موقع داده می‌شود 🔹سخنگوی دولت: پاسخ به خرابکاری نطنز در موقع خود داده می‌شود. برای ما کاملا روشن است ریشه این اقدام، عصبانیت دشمنان صهیونیستی از تلاش طرف‌های برجام برای احیای کامل این توافق در هفته‌های گذشته است و هدف نهایی آن جلوگیری از ادامه این روند دیپلماتیک سازنده است. 🔶حاشیه روزنه ▫️به موضع رسمی سخنگوی دولت دقت کنید: ۱_ می‌گوید پاسخ به موقع! دقیقا همون روشی که در ماجرای ترور سردار سلیمانی استفاده کردند! آنجا هم گفتند انتقام به موقع! بعد از گذشت مدتی، جرأت یافتند و گفتند نباید احساسی عمل کرد! بعد هم تمرکز رسانه‌ای شان را بردند سمت سانحه هواپیمای اوکراینی! ۲_ بعنوان موضع ضد صهیونیستی انقلاب اسلامی، اسرائیل را دشمن خطاب می‌کند و عامل حمله به تأسیسات هسته ای نطنز اما در ادامه صحبتش می‌گوید دشمن ميخواهد با این کارش جلوی مذاکرات سازنده ما را بگیرد! اما ما نمی‌گذاریم! در حالیکه دقیقا موافقین و اصرار کنندگان به مذاکره، آمریکایی ها و اسرائیل هستن و مخالفین آن جبهه انقلاب هستند! یعنی قسمت اول حرفش موضع انقلاب اسلامی بود و قسمت دوم حرفش موضع آمریکاست! اما نتیجه حرف ربیعی چیست؟ نتیجه اینکه برای مقابله با دشمن باید مذاکرات را ادامه بدهیم! پس هرکسی بخواهد جلوی مذاکره را بگیرد، در واقع جلوی مقابله با دشمن را گرفته است! تکلیف برخورد با چنین فردی هم که کاملا روشن است! با این حربه ساده، دلسوزترین نخبگان این مرز و بوم را به سکوت اجباری وا می‌دارد! @rozaneebefarda