🇮🇷﷽☫
#تحریر_حم
💎 @SMHM212
آسیبشناسی پیشبینیها
(بخش چهاردهم):
خودجوشی ترکها
اینکه گفته میشود پزشکیان، #قومیت_گرایی را بعنوان یک #حربه_انتخاباتی مورد سوءاستفاده قرار داد، بنظرم اغراقآمیز است. زیرا در طی دهههای گذشته، این #حربه عملاً مورد بهرهبرداری دیگران بود. و حال آنکه ترکها بعنوان بزرگترین قوم ایرانی، آنچنان که باید مورد توجه نبوده و بدنبال بهانهای بودند که خود را به سیم آخر بزنند و #پزشکیان، جرقه این خودجوشی شد!
باز هم خاطرمه در یک روز بارانی که بعنوان کارشناسمسئول هویتی فرهنگسرای خاوران، وارد ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری (به ریاست رحیممشایی) شدم تا از برنامهها و بودجههای ۱۶ واحد عملیاتی بزرگترین فرهنگسرای خاورمیانه دفاع بکنم، مدیر رشتی برنامه و بودجه سازمان، چشم از پنجره بر نمیداشت و تکرار میکرد که هوای تهران عین شمال لطیف شده! نه؟!
گفتم؛ من از صبح که وارد سازمان شدم، احساس میکنم از نگهبانان درب ورودی تا این طبقه که بالا آمدم، همه اهل شمال هستند! و کمتر کسی را دیدم که لهجه شمالی نداشته باشد!!
ظاهراً ناراحت شد و نصف بودجه را برید!!
الغرض؛ «موجسواری بر قومیتگرایی» را پزشکیان آغاز نکرد و «شهادت رئیس جمهور مشهدی در خطه آذربایجان»، برائت استهلالی بود از آنچه که در انتظار #ایرانیان است!
#جلیلی هم در آخرین روز تبلیغاتی متوجه شد که نادیده گرفتن همیشگی ترکها غلط بوده و لذا در مصلای تهران، پرویز فتاح و علی نیکزاد را کنار خود کشید ولیکن دیگر خیلی دیر شده است!
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۴/۱۶
🆔 کانال @chelcheraaqHM
💠
🎲 گروه هماندیشی چلچراغ
🙏
معیت1-2 مقامات الحسین.pdf
179.7K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
در این سخنرانی/مقاله، به دلایل ضرورت توجه به امام حسین علیهالسلام، پرداخته شده است و اینکه انسانها چقدر به سیدالشهداء علیهالسلام محتاج هستند.
معیت2-2 صیرورت 7گانه.pdf
256.3K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
«صیرورت انسان در عوالم هفتگانه»؛ موضوع این سخنرانی و مقاله است که زیستمحیطی فراتر از #عالم_شهود را در آن، مورد توجه قرار داده است.
معیت3-2 رهائی از خوف و حزن.pdf
177.6K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
در این سخنرانی/مقاله در تداوم مباحث #معیت_با_ولایت، به «صیرورت در پرتو ربوبیت» و نقش خوف و حزن در آن پرداخته شده است.
معیت4-2 ضرورت وحدت و ولایت.pdf
172.6K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
در این سخنرانی/مقاله، به تداوم مباحث معطوف به #معیت_با_ولایت پرداخته شده است. از جمله در موضوع همزمانی و همترازی «اقامه وحدت و اجرای عدالت» بعنوان یکی از شاخصهای اصلی «معیت با ولایت» و نیز اشاره به مطلب جدی #جمعیت و مسئله خطیر #تراریخته و...
معیت5-2 نبرد فراسرزمینی.pdf
261.8K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
در این سخنرانی/مقاله، «ضرورت نبردهای فراسرزمینی ایران» (از جمله حضور #مدافعین_حرم در #غرب_آسیا) پرداخته شده است که از مهمترین موضوعات #معیت_با_ولایت است.
معیت6-2 برجام الهی و انفاق.pdf
303.8K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ (سال تصویب برجام هستهای) تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
در این سخنرانی/مقاله به «ضرورت التزام عملی به #برجام_الهی» پرداخته شده است که برنامه #غرب_وحشی در موضوعات؛
۱) #برجام_اتمی
۲) #برجام_موشکی
۳) #برجام_حقوق_بشری
در ذیل بخش گزینه چهارم، نیز مورد توجه قرار گرفته است.
معیت7-2 کشت فراسرزمینی.pdf
345.7K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
در این سخنرانی/مقاله، به مقوله خطیر و شمشیر دو لبه (فرصت و تهدید) #کشت_فرا_سرزمینی، پرداخته شده است.
معیت8-2 شئونات مجلس خبرگان.pdf
262K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
در این سخنرانی/مقاله، در تداوم مباحث معیتی، شئونات مختلف #ولی_فقیه و #مجلسین #خبرگان و #شورای_اسلامی پرداخته شده است.
معیت9-2 شئونات مجلس شورا.pdf
200.1K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
در این سخنرانی/مقاله، در تداوم مباحث معطوف به #معیت_با_ولایت، به ابعاد مختلف کارکرد مجلس و نمایندگی #مجلس_شورای_اسلامی پرداخته شده است.
معیت10-2 جریانات سیاسی.pdf
178.2K
این مقاله در سال ۱۳۹۴ تحریر شده و خلاصه سخنرانیهای حم در آنسال و سالهای قبلی آن بوده است.
در این سخنرانی/مقاله، در تداوم مباحث معطوف به معیت با ولایت، به دو قطبی سیاسی #اصول_گرایی و #إصلاح_طلبی اشاره شده و اینکه مدعیان اصلاحطلبی بمنظور منکوب جریان انقلابی (نهضت+نظام اسلامی)، حربه خود را به فضای #اعتدال و #افراط توسعه دادهاند.
📢پاسخ تند ستاد قالیباف به ستاد جلیلی
⚡️کانال رسمی ستاد قالیباف نوشت:
⚡️پس از انتشار برخی اخبار غلط در خصوص جلسه سه نفره دکتر قالیباف با دکتر جلیلی و یکی از چهره های شاخص جبهه مقاومت در کانال دکتر جلیلی باید گفت: اینکه افرادی شنیده های درست و نادرست، خود را بعنوان خبر منتشر کنند، چندان قابل جلوگیری نیست اما اینکه رسانه رسمی آقای دکتر جلیلی خبری نادرست را منتشر کند، دور از انتظار است.
⚡️نکته اصلی این است که اصولاً مبنای کناره گیری، بالاتر بودن در نظرسنجی های چند کاندیدایی نیست بلکه از آنجایی که در صورت کناره گیری، رقابت دو نفره است نه سه نفره منطق حکم می کند، نظرسنجی های دو قطبی را با یکدیگر مقایسه کرد که مشخص شود کدام کاندیدا در صورت ماندن، امکان پیروزی دارد
⚡️نکته دوم اینکه آقای دکتر قالیباف در آن جلسه ادعا نکرده است که چون حجت شرعی دارد، کنار نمیرود بلکه ایشان آماده کناره گیری بودند اما کناره گیری ایشان مساوی با پیروزی رقیب در مرحله اول بود
⚡️نکته سوم اینکه آقای دکتر قالیباف هیچ زمان ادعا نکرده است که رهبر انقلاب به ایشان برای کاندیداتوری تکلیف کرده اند.همچنین نادرست بودن نقل صورت گرفته مبنی بر مکالمه یک فرد با رهبر انقلاب با مضامین ادعا شده، توسط مسئولین امر برای آقای دکتر جلیلی روشن شده است اما احتمالا ستاد آقای دکتر جلیلی اطلاعات شان بهروز نشده است.
⚡️ تاکید دلسوزان نظام برای کناره گیری آقای جلیلی به دلیل بالا بودن دکتر قالیباف در نظرسنجی های دوقطبی و همچنین امکان دو قطبی سازی و ایجاد ترس از آقای جلیلی توسط رقیب بود که دیدیم اتفاق افتاد. اما این دلایل روشن مورد توجه دکتر جلیلی قرار نگرفت و نتیجه آن شکست جبهه انقلاب و پایان دورانی بود که شهید رییسی آن را آغاز کرده بود.
@antisaloosion
☝️از پیامهای وارده☝️
نقدونظر #حم
👌 ترازوی نامتعادل قالیباف!
صرفنظر از این که این کانال ☝️از کجا تغذیه میشود و چرا آتشبیار معرکه شده است برای تخریب جلیلی و تکریم قالیباف؛
۱) گزارش غلط و ناقص از جلسه مشهد را طرفداران #قالیباف شروع کردند و طرفداران #جلیلی ناچار به توضیح ماجرا شدند.
۲) نظرسنجیها نشان دادند که عمدتاً نظرسازیها بودهاند و لذا ارجاع اذهان عمومی به آنها فریبنده است و مبنای قابل توجیهی برای عدم انصراف قالیباف نیست.
۳) بعضیها خیلی چیزها را شخصاً ادعا نمیکنند اما با دستگاههای تبلیغاتی خود القاء میکنند.
۴) در دو قطبی مفروضی که حامیان پزشکیان، نامزد جبهه انقلاب را تخریب نمایند، احتمال تخریب قالیباف بمراتب بیشتر از احتمال تخریب جلیلی بود و لذا این توجیه هم بلاوجه و متزلزل است.
۵) ماندن قالیباف در مرحله اول با این توجیه که مانع پیروزی پزشکیان شد، بشرطی قابل قبول است که بپذیریم لشکرکشی قالیباف با ترکیبی از سرشناسهایی از انواع سرداران، روحانیان، اقتصاددانان، مدیران، نمایندگان، بانوان، دکتران ووو... کاملاً بیخاصیت بوده است و یا اینکه ادعای وابستگی آنها به #جبهه_انقلاب، خلاف واقع بوده است!
لطفاً توضیحات دقیقتر و بیشتر را در 👈 اینجا 👉 و 👈 اینجا 👉 بجویید 🙏
با کلیک روی نوشتههای آبیرنگ،
به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🙏
🇮🇷﷽☫
#تحریر_حم
💎 @SMHM212
#گشت_ارشاد_خواص قاضیالقضات
جمهوری ا.ایران همچنان پنچر است!
در خلأ ساختاری «شورایعالی صیانت از نهضت+نظام اسلامی»، قاضیالقضات جمهوری اسلامی ایران، پلنگهای #ملعونین را به حال خود وانهاده است تا ستمکاری بر گوسفندان، کماکان تداوم یابد!
👈ملعونین👉
حکومتی که بخش قابل توجهی از #بیت_المال را بدون حسابرسی و ارزیابی عملکرد مثبت (و ایبسا منفی) به اشخاص حقیقی یا حقوقی #خیلی_زرنگ، تخصیص میدهد تا مثلاً به #جهاد_تبیین بپردازند ولیکن خروجی آن میشود عدم مشارکت بالای ۵۰٪ و بلکه بالای ۸۰٪ ملت در #انتخابات، آیا در دنیا بینظیر نیست؟!
حکومتی که اجازه و حتی #تریبون_جهانی میدهد به بهترینهای خادمین خود که هر چهار سال و بلکه هر دو سال یکبار بیایند تمام بافتههای دشمنان علیه نهضت+نظام اسلامی را ظرف یک هفته، جار بزنند و در رقابتی کاملاً مسموم، آنها را به همدیگر نسبت بدهند و از فردای مناظرات و تبلیغات هم راست راست بچرخند و بچرند، آیا بینظیر نیست؟!
تکرار مکرر چنین چرخه کاملاً معیوبی که #نظام_ولایی، قربانی اصلی آن است و افشاگریهای شب انتخاباتی بعلت شهوت مقامپرستی مشتی ... (البته مؤید #شورای_نگهبان!) موجب تثبیت بدبینی و بلکه نفرت ملت از نهضت و نظام ولایی میگردد، آیا بینظیر نیست؟!
فردی دم از «تخلیه خسارتبار سدها» میزند که دود آن به چشم ملت و دولت خواهد رفت. اگر راست میگوید، باید مجرم اصلی، شناسایی و اعدام شود و اگر دروغ میگوید، خودش باید اعدام شود ولیکن ماشین قاضیالقضات کماکان پنچر است!
✍سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۴/۱۹
🆔@chelcheraaqHM
💠
🎲هماندیشی چلچراغ معارف
🙏
🇮🇷﷽☫
#تحریر_حم
💎@SMHM212
آسیبشناسی پیشبینیها
(بخش پانزدهم):
بنده در نخستین تحلیل انتخاباتی خود نوشتم: «و #جناح_چپ چه ننهمنغریبموای در خواهد آورد!»
اما این پیشبینی، اشتباه بود! زیرا مدعیان اصلاحطلبی نه تنها وارد این بچهبازی نشدند بلکه بدون هیچ جنجالی (بازی ۵+۱) روی تنها گزینه مطلوب خود متمرکز شدند و توانستند بر هر ۵ رقیب خود غلبه پیدا کنند!
بعضی از دوستان (حزبی و غیرحزبی) هم متعجبانه میپرسند که چرا بنده از اول، روی زاکانی، تمرکز کردم؟! واقعیت آنست که ایشان را به #صداقت و صراحت در بیان حرف حق، نزدیکتر میدیدم ولو اینکه هیچ شانسی برای پیروزی نداشت.
او شاید تنها دولتمردی است که هنوز به آلودگیهای مرسوم #دنیای_سیاست، ملوّث نشده است.
همین که؛
۱) بمحض ثبتنام ادعا کرد تا آخرش میماند!
۲) در مناظره به رقیب خود گفت تا آخر میماند و نمیگذارد او به ریاست برسد!
نشان داد که از #سیاست و #منیت_سیاسی، هیچ نمیداند!
یعنی صحنه سیاست کشوری با کلکلهای کوچه بازاری شهرری برای وی یکی است!
وی حتی وقتی گفت: «آهای مردم! من بچه جنوب شهرم» (قریب بدین مضمون)!
معلوم شد که نه مشاوری دارد و نه تمرینی برای اینکه چه بگوید و چه نگوید! تا این حد زلال و شفاف و بیسیاست و بیشیله پیله!
زیرا با همین جمله اولاً رأی شمالشهریها را از کف داد (زیرا آنها بدون تعارف با خود میگویند؛ این پاپتی غربتی گدای جنوبشهری میخواد رئیس ما بشود؟! پیف پیف!) و ثانیاً نیمی از آراء جنوبشهریها را هم از دست داد. زیرا آنها هم با خود میگویند؛ اینم که مثل خود ماست! چرا باید رئیس ما بشود؟!! او که در طی ۵۰ سال، محل زندگی خود را از شاهعبدالعظیم به میدان شهداء برده، حالا لابد میخواهد بالاتر برود و اگر رئیس بشود دیگر از ما نیست ووو...
اینگونه گویشها حاکی از این بود که وی نوک سوزنی هم با سیاستمدارهای پیچیده و تو در تو نچرخیده (با اینکه چهار دوره نماینده #مجلس بوده!) یا از آنها متأثر نشده است! و خیلی خیلی ساده و مردمی (و البته چوپانی قوی که گرگها را فراری بدهد!)، است!
(و صد البته چنین شخصی به درد ریاست جمهوری نمیخورد مگر اینکه معجزاتی رخ بدهد و خود را بسی ارتقاء بخشد!)
وی که در جایگاه شهردار تهران، خدمات ارزشمندی را انجام داده است، حتی فاقد این سیاست بود که کارهای خود را تبلیغ کند و به رخ مردم بکشد تا مقبولیت آنها را به دست آورد! چنانکه قبلیها بویژه قالیباف در این نوع بهرهبرداری، سنگتمام گذاشتند.
به همین علت هم بود که در دومین تحلیل انتخاباتی خود که به «ارزیابی کلی نامزدها» پرداختم در باره زاکانی نوشتم: «... اگر علیرضا ز.، بالا بیاید، در سه سال آینده چه اتفاقی میافتد؟
جواب؛
اتفاق مثبت:
اتفاقات مثبت فراوانی بصورت #موتور_خاموش رخ خواهد داد اما کسی از کم و کیف آنها خبردار نخواهد شد.
اتفاق منفی:
اتفاقات منفی قابل توجهی بصورت #چراغ_خاموش رخ خواهد داد ولیکن کسی از کم و کیف آنها خبردار نخواهد شد.»
اگرچه اخیراً دیده میشود که تا حدودی شروع کرده به تبلیغاتی پیرامون عملکرد شهرداری در دوره ریاست وی بر آن که نسبت به انتخاباتی که گذشت، نوشداروی بعد از مرگ سهراب است!
اما در مجموع شخصیتی دارد که مایل است موتورخاموش و چراغخاموش پیش برود! زیرا خود را وسط معرکهای میبیند که در محاصره دشمنان است!
بعضی از دوستان اعتراض دارند که بنده چرا منظور خود را مغلق مینویسم؟!
شاید بخاطر اینست که سادگی بیش از حد زاکانی را ندارم!
و لابد خواهند پرسید با این حرفها دارم زاکانی را تحسین میکنم یا تخریب؟! بنظر خودم دارم نقد میکنم ولو اینکه نتیجه این نقادی آن باشد که زاکانی به درد ریاست جمهوری (مظهر اعلای سیاستزدگی) نمیخورد! پس چرا میخواستم به وی رأی بدهم؟!
این هم قابل اشاره است که به یکی از میتینگهای انتخاباتی وی هم (در محوطه میدان امام حسین علیهالسلام تهران) رفتم و از نزدیک دیدم که خلوت بود! با اینکه وی رئیس دو مجموعه ارزشمند جمعیت جانبازان و رهپویان انقلاب اسلامی است و همچنین در حدود ۱۰ تشکل سیاسی بنام هم عضویت دارد. اما چرا فراخوان جمعیتی وی، خلوت بود؟!
آیا #مردم_داری بلد نیست؟! یا اینکه بلد نبوده از ظرفیت آنها برای بالا بردن خود استفاده (سوءاستفاده) کند؟!
در هر حال، بنظر بنده، چنین شخصیتی (ضعیف برای ریاست جمهوری)، بهتر از همه کسانی است که خیلی زرنگ و خیلی سیاستمدار و خیلی ... هستند و با ملت، صداقت ندارند!
شاید شما بگویید: «دشمن دانا که غم جان بود/بهتر از آن دوست که نادان بود»!
ولیکن بنده او را نادان نمیدانم بلکه او را دور از سیاسیکاری افرادی میدانم که ذات کثیف خود را پنهان و کتمان میکنند.
خلاصه کلام این که؛
زاکانی دنبال #رأی_کثیف نبود. و همین یک معیار کفایت میکند کفایت مدیریتی او را!
...ادامه دارد.
✍سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۴/۱۷
🆔@chelcheraaqHM
💠
🎲 هماندیشی چلچراغ
🙏
🇮🇷﷽☫
#تحریر_حم
💎@SMHM212
آسیبشناسی پیشبینیها
(بخش ۱۶):
رأی کثیف پوزیده (۱)
بنده به علت کمرنگ دیدن تأثیر #قومیت_گرایی ترک و کرد و #اقلیت_سنی کرد و بلوچ در انتخابات، پیشبینی میکردم که آقای #جلیلی_مشهدی با تمایزی البته ناچیز بر #پوزیده_مهابادی، غلبه نماید! ولیکن بیتوجهی به این گسلهای اجتماعی، خبطی بود که کمتر کسی بویژه #مدعیان_اصولگرایی، بدان توجه جدی داشت. البته بنده با تحلیل مرحله اول، متوجه شده و طی پیامی (متضمن «یالاندو» و تهدید به جهنم!) آنرا تذکر دادم.
اگرچه آقای جلیلی هم در آخرین روز تبلیغاتی متوجه شد ولیکن جبرانی مذبوحانه بود!
حال، ضمن تبریک فرمایشی به #رئیس_جمهور #منتخب_اکثریت نسبی #ملت_ایران (از ۴۸٪ی که امیدوارم ضربدر 3 نشده باشد!)، بنده بعنوان یک طلبه ترکزبان #بدون_تعارف باید به وی عرض بکنم که؛
👌 رأی تو #کثیف بود! زیرا مبتنی بود بر:
الف) #قومیت_گرایی (عادت اعراب جاهلی) و عصبیت زبانی و نژادی که پیامبر اعظم(ص) فرمودند: مستوجب جهنم است (کل عصبیة فی النار)
و نیز فرمودند: «من کان فی قلبه حبة من خردل من عصبیة بعثه الله یوم القیامة مع اعراب الجاهلیة»
(حدیث هشتم از چهل حدیث امام خمینی)
تو اگر در چنین تعصبی، نقشی باندازه خردلی داشتی (که داشتی!)، ایمان را در وجودت پاره کردی. چنانکه امام صادق(ع) فرمودند: «من تعصّب أو تعصّب له فقد خلع ربق الإیمان من عنقه»
یعنی «کسی که عصبیت کشد یا عصبیت کشیده شود، گشاده شود ریسمان ایمان از گردن او.»
لذا تو پیروز نشدی و #بار_کج تو به منزل نخواهد رسید!
...ادامه دارد.
✍️سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۴/۱۹
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🎲 گروه چلچراغ
🙏
🇮🇷﷽☫
#تحریر_حم
💎 @SMHM212
آسیبشناسی پیشبینیها
(بخش ۱۷):
رأی کثیف پوزیده (۲)
با جمع #آراء_تفاضلی پوزیده (با بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ رأی بیشتر در ۱۱ #استان_خاص) به عدد ۴٫۷۷۷٫۷۳۰ میرسیم که با احتساب آراء تفاضلی پوزیده بر جلیلی و بالعکس در سایر استانها، این اعداد متغیر میشوند.
یعنی که اگر پوزیده متوسل به حربه تحریک احساسات ناسیونالیستی و مذهبی (حداقل در این ۱۱ #استان_حساس) نمیشد، محال بود بر #جلیلی (که دنبال #رأی_تمیز بود)، غلبه کند.
در قریب باتفاق این استانهای خاص، شاهد فعالیتهای #تجزیه_طلبانه (پانترک، پانکرد و پانبلوچ) بودیم و هستیم که نماد بارز آن، گرگهایی بودند که در محضر پوزیده، زوزه کشیدند!
بنده بعنوان کسی که از سال ۱۳۶۲ تاکنون، پیوسته دلواپس و هشدارگر جریانات انحرافی #ضد_ولایت_فقیه (از قبیل؛ #انجمن_حجتیه، #مشانژاد، #مکتب_ایرانی، بخش متحجرین دانشگاه #امام_صادق(ع) و امثالهم) بوده و هستم که در پیرامون حامیان آقای جلیلی، کم نیستند، در مقایسه تمیزی و کثیفی آراء دو رقیب نهایی انتخابات ۱۴۰۳ بر خلاف تساوی نسبی آراء آنها، بجرأت عرض میکنم که اصلاً قابل مقایسه نبودند. زیرا جلیلی به کسب رأی تمیز تعهد داشت و پوزیده بالعکس به کسب رأی کثیف تعمد داشت!
از میان سه نوع رأی کثیفی که پوزیده در این انتخابات از آنها ارتزاق کرد، مهمترین و مؤثرترین آنها همین دغلبازی #قومیتی و #اقلیتی بود که البته هر سه طناب پوسیده، پوزیده را در چاهی خواهند افکند که #چهل_عاقل نتوانند آنرا خارج سازند!
...ادامه دارد.
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۴/۲۰
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🎲 گروه هماندیشی چلچراغ معارف
🙏
🇮🇷﷽☫
#تحریر_حم
💎 @SMHM212
آسیبشناسی پیشبینیها
(بخش ۱۸):
رأی کثیف پوزیده (۳)
ب) دومین جامعه هدف (#طناب_پوسیده) آقای #پوزیده که موجب شد وی در کسب #رأی_کثیف، افسارگسیخته بتازد، تطهیر افعیهای خفته در زیر دستار باغیها و یاغیهائی مشهور به #شیخ_بنفش و #عبا_شکلاتی بود!
اژدهاهائی که سودائی بجز تضعیف #نظام_ولایی و بلکه حذف #اصل_ولایت_فقیه از #قانون_اساسی و آنگاه نرد عشق باختن ۱۰۰٪ی به #غرب_وحشی و #صهیونیزم_شیطانی ندارند. زیرا که بجای «نهضت+نظام اسلامی»، بدنبال پروسه شیطانی «نظام منهای نهضت» هستند.
بنده در اینجا در صدد نقادی طرز تحصیل #آراء_تفاضلی آقای پوزیده هستم که بدنبال رأی کثیف بود و بالاترین آراء خود را از همین روش بدست آورد و شد #رئیس_جمهور_مقبول ولیکن قبل از #تنفیذ_مشروعیت، وی هنوز هیچگونه اختیاراتی ندارد و البته بعد از آن میشود #رئیس_جمهور_مشروع و #پزشکیان محترم! اگرچه بعد از آن هم، همچنان قابل نقادی خواهد بود.
#رأی_کثیف یعنی با #آب_نجس وضو ساختن برای چه نمازی؟!! (🙌 تَقَلَّبَ الّاّٰهْ!🙌)
ناگفته نماند؛ گزینه اول بنده، #زاکانی بود و گزینه دومم قاضیزاده هاشمی که هر دو انصراف دادند. اگر میلی به حمایت از پورمحمدی هم نداشتم حداقل گویای این است که تعصبی روی همکسوتی هم نداشتم. و اما اگر بین #قالیباف و جلیلی، رغبتی به اولی پیدا نکردم بلحاظ این بود که با مشاهده دم خروسهایی، احساس میکردم که او هم بدنبال #رأی_کثیف است و برای أخذ حتی یکریال از آنهمه #پول_پاشی (برای استحمار طلاب مفلوک!)، یکقدم هم جایی نرفتم.
گرایش بنده به #جلیلی هم این بود که بین بد و بدتر ناگزیر شدم او را بر تو ترجیح بدهم که علیرغم حواشی حق و ناحق او، حداقل بر مدار کسب #رأی_تمیز چرخید ولیکن تو برای رأی کثیف، سر از پای نشناختی!
بنابراین، اصلاً و ابداً احساس ورشکستگی و بالتبع حس انتقامجویی ندارم و حتی اگر جلیلی را #اصلح تشخیص نمیدادم، توصیه به #قرعه_کشی داشتم! مضافاً که #ترک_زبان هم هستم و قاعدتاً باید مرتکب حماقت آن ۵ میلیون نفری میشدم که آراء تفاضلی تو را بالا بردند!
لذا در ادامه دو بخش انتقادی پیشین، خطابم به پوزیدهای است که هنوز بر مسند و مصدر #ریاست_جمهوری ننشسته است. لذا فعلا ً چندان محلی از إعراب ندارد و ایبسا #ولی_فقیه با استفاده از #اختیارات_قانونی خود، #مشروعیت_ریاست وی را تنفیذ نفرماید. (اگرچه بسیار بعید است! همچنانکه #مشانژاد با رأی کثیف بالا رفت و آقا هم سخت نگرفت!! و بنده در اثبات مستند کثیفی رأی مشانژاد، مقالهای ۲۰ صفحهای در قطع A4 نوشتم و به مقاماتی هم که دسترسی داشتم رسانیدم ولیکن متأسفانه بدمستی فتنهجویان ۸۸ و گسیل کرگدنهای ویرانگر و کروکودیلهای غارتگر به خیابانها، مانع از توجه قانونی و حقوقی به آن شد!)
شاید بتوانی ادعا بکنی که مثل بقیه نامزدها در فضایی عادلانه، تبلیغات کردی و این مردم بودند که برگزیدند ولیکن آیا وجدان خود را هم میتوانی فریب بدهی؟! گیریم که در دیزی باز بود، حیای تو کجا رفته بود؟! و مگر میشود که فرق
رأی کثیف =/= رأی تمیز
را از هم تمییز ندهی؟!
بعید نیست که در اینجا هم ادعا کنی که تشخیص رأی کثیف از رأی تمیز، مسئلهای کارشناسانه است و باید کارشناسها تعیین کنند!
گیریم که ۵۰٪ کارشناسان تشخیص دادند که رأی تو کثیف بوده و سزامند نیست که بدان افتخار و استناد بکنی و متقابلاً ۵۰٪ آنها ادعا نمایند که رأی تو کاملاً تمیز بوده است! در اینصورت چه خواهی کرد؟!
آیا از #خر_شیطان پایین خواهی آمد؟! یا کماکان بر #خر_مراد خودت جولان خواهی داد؟! و به آن طرفی غش خواهی کرد که معمولاً غش کردهای؟!
قابل انکار نیست که تو دولت سوم روحانی و بلکه دولت پنجم خاتمی هستی و بدنبال جبران شکست #میرنورد که قبل از تو تخم تحریک قومیتها و اقلیتها را کاشت.
بهرهبرداری از «تداوم فریب عمیق دختران و پسران» توسط آنها، هیچ مفهومی بجز ارتزاق از رأی کثیف ندارد.
ج) سومین سبد رأی کثیف تو، تخطئه ظالمانه نهضت+نظام مظلوم بود که در آویختن از این طناب هم، چنگاندازی قابل توجهی داشتی!
شاید بگوئی؛ این دیگه رسم شده (که هر ننهقمری برای رسیدن به کرسی قدرت)، لگدی هم باید به نظام و رهبری بزند! و فقط تو نبودی و در همه دورههای فوران دروغ و تهمت جاری بوده است!
بله! حرفی نیست که یک مرض همگانی و همیشگی است و عجیب اینکه این نظام هم در دادن #تریبون_جهانی، به #رسانه_ملی خود اجازه میدهد که غریو شادی «آی خر برفت، آی خر برفت» بردارد!
(و شاید تنها کسی که طی دهههای اخیر، در تبلیغات انتخاباتی برای نیل به قدرت، لگدی حواله نظام و نهضت ملت نکرد، همین #جلیلی مظلوم بود!) ولیکن وضعیت تو در این عرصه هم سیاه است و اصلاً قابل مباهات نیست اگر اهل انصاف و وجدان و شرف باشی!
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۴/۲۱
🆔 کانال @chelcheraaqHM
💠
🎲 گروه هماندیشی چلچراغ معارف
🙏
🇮🇷﷽☫
#تحریر_حم
💎 @SMHM212
هزار چاقوی صهیونیزم شیطانی،
بر پیکر مظلوم جمهوری اسلامی
ایران در آستین روحانیت پوپ!
(بخش ۰۰۰۱):
۞ «وَ مَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً ۚ فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَ لِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ» ۞
امکانپذیر نيست كه همه #مؤمنان رهسپار شوند، ولیکن چرا از هر گروهى از ايشان دستهاى كوچ نمىكنند تا در #دين_خدا #فقيه شوند و هنگامى كه به سوى قوم خويش باز گشتند، آنان را بيم دهند تا شايد آنان (از خطا و خلاف) حذر كنند.
(آیه ۱۲۲ از سوره توبه)
این آیه شریفه، دلیل تشکیل و تمرکز حوزههای علمیه #اسلام_ناب_محمدی(ص) در شهرهای #مذهبی و گسیل #طلاب_داوطلب از اقصی نقاط جهان بسوی آنها گردیده است.
با عنایت به مفاد این آیه حوزویه، قاعدتاً باید اتفاقاتی به ترتیب ذیل رخ دهد فلذا انتظار میرود:
۱) در همه #اهل_ایمان، آمادگی عمومی اعزام بسوی #مراکز_علمی_اسلامی، موجزند. اگر جامعهای مهیّای چنین اعزامی نباشد، با #اسلامیت، فاصله دارد.
۲) #اعزام_علمی به #مراکز_اسلامی، #واجب_کفایی است ولیکن تشخیص کفایت عزائم، #واجب_عینی است.
۳) اعزام، نباید فردی باشد بلکه از هر فرقهای (هر گروهی که با گروههای انسانی دیگر، فرقی دارد در زبان، زیستگاه، نژاد، جنسیت، فرهنگ، اخلاق و حتی مشاغل)، باید جمعی هماهنگ بصورت #طایفه باشد.
۴) عزیمتکنندگان (و به تعبیر قرآن؛ کوچکنندگان)، باید با تمام وجود، در دین خدا #تفقه (فهم عمیق و دقیق) بکنند و به فقاهتی برسند که بتواند جوابگوی نیازهای قوم و طایفه محل اعزام باشد.
۵) فقهای کامل (نه لزوماً أکمل) که نسبتی با #علم (در تراز #شرح_صدر) و #حلم (در تراز #سعه_صدر) یافتهاند، باید مهیای بازگشت به میان قوم خود باشند.
(عدم بازگشت فقهای #علیم و #حلیم، ابتر نهادن حرکت الهی و بلکه خیانت به مؤمنینِ منتظر رجعت آنان است.)
۶) فقهای رجعتکننده به قوم خود، بلافاصله باید #انذار و هشدار مردمان خویش را آغاز نمایند. انجام بهینه و مؤثر این هشدارها (که اعم از موضوعات اُخروی و دنیوی است)، نیازمند خلاقیتهایی به تعداد #أنفس_الخلائق است! و مخاطبین، معمولاً در سطوح مختلفی از فهم و شعور و غیرت، قرار دارند، از «العاقل تکفیه الاشارة» گرفته تا آنهایی که در حقشان باید گفت؛ «نرود میخ آهنین بر سنگ»!
فلذا علاوه بر میزان علم و دانائی فقیه، میزان حلم و صبوری و دلسوزی او و بلکه میزان دلیری و تابآوری او هم، تعیینکننده است.
(فقهایی که در امر تکلیف به هشدار، به هر علتی از قبیل؛ ترس و طمع، تنبلی و عافیتطلبی، #ترک_فعل یا ترک جدّ و جهد و یا ترک مقاومت نمایند در برابر #اشرار_جامعه در طیفها و جایگاههای مختلف، که در هر قومی یافت میشوند و معمولاً ضدیت میورزند، حرکت الهی را ابتر نهاده و بلکه در حق قوم خود و بویژه مؤمنین، خیانت ورزیدهاند)
۷) فقهای علیم و حلیم و #منذر پیوسته و لحظه به لحظه در معرض تکذیب و انکار و استنکاف #شیاطین_جامعه هستند و لذا نباید توقع داشته باشند که بمحض اظهار و ابراز هشدار و انذار آنان، آحاد جامعه، به فرامین الهی تمکین کرده و در عمل ترتیباثری به احکام خواهند داد. بلکه باید انتظار تمرّد و حتی تنفّر هم داشته باشند. لذا ختم کرد به «لعلهم یحذرون»
(به هر میزانی که در این مراحل مورد اشاره، ضعف و نقصانی باشد، در مرحله آخر، خطر بزرگ #ارتداد در کل یا برخی اجزای دیانت برای خود فقیه، تشدید میگردد! و چهبسا جوامع، شاهد مرتدینی در لباس روحانیت باشند که بجای تبعیت از «فاستقم کما أمرت» به #ورطه_شیطانی تجدیدنظرخواهی در اصول تعبدی و حتی اصول تعقلی دین، سقوط میکنند!
این سقوطکنندگان - بویژه آنها که با برنامههای #صهیونیزم_شیطانی، هماهنگ میشوند -، موضوع این سلسله مقالات است که به مرور، تهیه و تقدیم خواهد شد انشاءالله
و بنظر میرسد که اسرائیلیات و القائات #صهاینه مکار و خبیث، از این سقوطکنندگان، لشگری قابل توجه علیه «نهضت+نظام اسلامی» تدارک دیده است که امام راحلمان، آنها را «مارهای خوش خط و خال» مینامید)
برای آشنائی نسبی با «افعیهای زهرآگین لانه کرده در کسوت روحانیت پوک و پلید و بلکه در حوزات علمیه مشهد، نجف، قم و...» ولیکن «ضد #نظام_ولایی» و ضد #علمای_ربانی، ملاحظه این 👈 مقاله چهار قسمتی 👉 خالی از لطف نیست.
✅ و اما اصول دین اسلام ناب، عبارتند از:
الف) اصول تعقلی:
۱- توحید
۲- عدل
۳- نبوت
۴- امامت
۵- معاد
ب) اصول تعبدی:
۱- نماز
۲- روزه
۳- زکات
۴- خمس
۵- حج
۶- جهاد
۷- امر به معروف
۸- نهی از منکر
۹- تولیٰ
۱۰- تبریٰ
👌 (اصول تعقلی اسلام، معمولاً اصول دین و اصول تعبدی اسلام، اشتباهاً فروع دین، نامیده شدهاند!)
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۴/۲۲
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🎲 گروه هماندیشی چلچراغ
🙏
تحلیل مناظره انتخاباتی88.pdf
368.5K
.
این مقاله در خرداد ۱۳۸۸ تحریر شد و با سخنرانی امام خامنهای (فصل الخطاب دعواهای انتخاباتی) ناتمام ماند. ولیکن با تداوم فتنه ۸۸ به همین میزانی که تحریر شده بود، تکثیر و برای برخی مقامات ذیربط ارسال گردید.
نردبانی که مشانژاد از آن بالا رفت، غیرقانونی بود و عدم مجازات او موجب بیتفاوتی جامعه به اصالت و پاکی انتخابات گردید.