eitaa logo
قاسم ابراهیمی پور
225 دنبال‌کننده
95 عکس
31 ویدیو
12 فایل
1️⃣ اطلاع‌رسانی برنامه‌ها، سخنرانی‌ها و کلاس‌ها 2️⃣ معرفی جامعه شناسی اسلامی، انديشه و منابع تفکر اجتماعی مسلمین و تحلیل اجتماعی مسائل روز از آن منظر ارتباط با ادمین: @Ghebrahimipour14
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹اقامه نماز عید فطر توسط مهاجران افغانستانی، تهران، منطقه ۱۹، ۱۴۰۲🌹 ✍️ فزونی مهاجران افغانستانی در ایران فرصت‌ها و چالش‌های فراوانی پیش روی نظام جمهوری اسلامی قرار خواهد داد. ✅ افزایش قابل توجه جمعیت مهاجران، اخذ شناسنامه ایرانی، وصلت با ایرانیان، تحصیل در رشته‌ها و سطوح مختلف علمی، اشتغال در عرصه‌های تخصصی متعدد، افزایش ثروت و تحول در پایگاه و منزلت اجتماعی، از جمله ویژگی‌های جدید این گروه از مهاجران در مقایسه با سایر مهاجرین حاضر در ایران است. ✅ و تأثیرپذیری از فلسفه و تفکر ایرانی اسلامی در مقابل مهاجرانی که در اروپا و آمریکا یا سایر کشورهای اسلامی تحصیل می‌کنند، فرصتی عظیم و البته تا حدی مورد غفلت است. همبستگی فراملی، تقویت جببه مقاومت، نیروی کار نسبتا ارازن‌تر، جبران بخشی از چالش‌های جمعیتی، از جمله کارکردهای این پدیده است. ✅ اما افزایش و در بازار کار ایران که خود با مشکل تورم و بیکاری مواجه است، به ویژه در شرایط امنیتی حاضر، زمینه‌ساز مسائل اجتماعی سیاسی فراوانی چون افزایش نرخ بیکاری، تشدید فقر و حاشیه‌نشینی و احتمال حمایت از تجمعات اعتراضی، خواهد شد. https://eitaa.com/ghebrahimipour
✍️ ، عمری به درازای تاریخ ادیان دارد. تهمت، تمسخر، شایعه‌پراکنی، تبعید، حبس، شکنجه و قتل از جمله شیوه‌های تهاجم به روحانیت بوده و هست. اما انگیزه از این همه تهاجم چیست؟ 1️⃣ برخی عملکرد منفی روحانیت و کاهش منزلت اجتماعی آنها را عامل این تهاجمات می‌دانند. البته تجمل‌گرایی و رفتارهای خلاف شرع، قانون و عرف در میان برخی از روحانیون قابل انکار نیست. اما ... 2️⃣ برخی دیگر قرار گرفتن روحانیت در مسئولیت‌های اجرایی، را عامل این تهاجمات می‌شمارند. اما برنده شدن روحانیون متعدد در انتخابات بعد از چهار دهه، نقض این ادعاست. 3️⃣ هجمه رسانه‌ای علیه روحانیت، به ویژه در دهه اخیر را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. اما انتظار می‌رود این هجمه‌ها، تهاجمات مردمی را به دنبال داشته باشد، نه ترور سازمان یافته. 👈 به راستی ترور چون مطهری، مفتح، بهشتی، باهنر، مدنی، اشرفی، دستغیب و ... به دلایل فوق بوده است؟ قطعا پاسخ منفی است. تحلیل مسائل اجتماعی معاصر بدون در نظر گرفتن نیروی و لشکر آنها در داخل کشور، سطحی و غیر علمی خواهد بود. ✅ حق این است که عده ای از مدت‌ها پیش اجیر شده، آموزش دیده و تطمیع شده‌اند تا به عنوان بخشی از یک برنامه کلان و حساب شده‌ براندازی، نقش ایفا کنند. البته در این برنامه به منظور القای نفرت عمومی از روحانیت، از عوامل بالا نیز استفاده بهینه شده است. اما عامل اصلی بیرونی است. https://eitaa.com/ghebrahimipour
42.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ جلسه سیزدهم: نسبت سعادت حقیقی با قلمروی دین و علم دینی 🎤سخنران: حجت‌الاسلام 1️⃣ سعادت حقیقی یا ابدی به معنای دست‌یابی به لذات پایدار و مصداق اتم آن قرب الهی است. امور مربوط به سعادت از وحی، عقل یا هر منبع دیگری به دست آید در قلمروی دین قرار می‌گیرد. 2️⃣ اما سعادت حقیقی در گروی سعادت دنیوی است. چرا که شناخت و رفتار دنیوی که با سعادت نسبت دارد در قلمروی دین است. 3️⃣ حتی اصول معماری و صنعتی اگر به ارزش‌های دینی مثل حفاظت بهتر از جان مسلمانان مربوط شود داخل در قلمروی دین است. 4️⃣ مقصود از سعادت دنیوی نیز زندگی مطلوب و متناسب با کرامت و کمال انسان و نه رفاه صرف است. ❇️ برداشت: در اسلامی‌سازی علوم انساني باید سعادت دنیوی را نیز از منظر دین مورد توجه قرار داد. https://eitaa.com/ghebrahimipour
🔰گروه علمی فلسفه و عرفان اسلامی و انجمن طلاب فلسفه و عرفان با همکاری انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزار می‎کند: 📚میزگرد فراسازمانی «جریان شناسی اعتزال نو» 💢ارائه دهنده: سرکار خانم براتی (دانش پژوه مقطع دکتری) 💢ناقد:حجت‎الاسلام‎و المسلمین‎دکتر ابراهیمی پور 🕌مکان: پردیسان، بلوار امامت، مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، ضلع شرقی، طبقه سوم ⏰زمان: پنجشنبه ۱۴اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح 🔗بستر مجازی: https://vce.miu.ac.ir/hoda5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️ تکثر نظریه‌ها و تنوع تحلیل‌های اجتماعی ✅ توسعه آموزش در ایران؛ فزونی افراد تحصیل کرده در سطوح عالی حوزه و دانشگاه و ظهور پدیده را به دنبال داشته است. 😔 دانشجویان و طلابی که بدون حضور مرتب در کلاس درس، شاگردی کردن و خواندن و فهمیدن متن‌های دقیق علمی، پایه‌های تحصیلی را با سرعت پشت سر گذاشته و خود را فارغ‌التحصیل پنداشته‌اند. 👈 این گروه که در عرصه تحصیلی خود نیز سواد لازم و کافی را ندارند، در زمینه‌های دیگر با جسارت بیشتری اظهار نظر تخصصی می‌کنند. 👌مشاهده تحلیل‌های متکثر و غیر روشمند در مورد پدیده‌های اجتماعی مثل کشف حجاب و ارائه راه حل‌های غیرعلمی و از همه عجیب‌تر نسبت دادن آن به دین و سیره ائمه، شاهدی بر این مدعاست. https://eitaa.com/ghebrahimipour
هدایت شده از زاهدی
🌷بسمه تعالی🌷 گروه علمی فلسفه و عرفان اسلامی و انجمن طلاب فلسفه و عرفان با همکاری انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزار می‎کند: 🌍میزگرد فراسازمانی 📚 موضوع: سلفیه از گذشته تا حال 🎤ارائه دهنده: سرکار خانم زاهدی (دانش پژوه مقطع دکتری) 📝ناقد:حجت‎الاسلام‎و المسلمین‎دکتر ابراهیمی پور 🏢مکان: پردیسان، بلوار امامت، مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، ضلع شرقی، طبقه سوم، اتاق ۲۹(سالن جلسات علامه طباطبایی) ⏰زمان: پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح https://vce.miu.ac.ir/hoda5💻
✅ جلسه چهاردهم: جایگاه در علوم انسانی اسلامی 🎤سخنران: دکتر محمد با ارائه هستی‌شناسی، معرفت‌شناسی و انسان‌شناسی مختص به خود، در علوم انسانی اثر گذار است. مراحل: 1️⃣ استفاده از دستاوردهای معرفتی عرفای مسلمان [عرفای مسلمان هم مبانی معرفتی تولید نموده‌اند و هم نظریه‌های اجتماعی مثل نظریه ادوار و اکوار تاریخی] 2️⃣ توسعۀ مبانی معرفتی با استفاده از روش عرفانی [مبانی معرفتی عرفانی معطوف به مسائل بنیادین در علوم انسانی قابل بسط و توسعه است] 3️⃣ ارزیابی دعاوی عرفانی مرتبط با علوم انسانی براساس عقل، شرع و تجربه [، همچون سایر نظریه‌های علوم انسانی نیازمند ارزیابی است] ❇️ دکتر فنائی، استفاده از رویکرد عرفانی در اسلامی سازی علوم انسانی را به دلیل سخت بودن فرایند آن، در اولویت‌های پس از رویکردهای دیگر مثل فلسفه قرار می‌دهند. https://eitaa.com/ghebrahimipour
لطفاً از این کمپین حمایت کنید. طبق پیگیری صورت گرفته سازمان اتوبوسرانی قم زیر بار اصلاح چینش صندلیهای بخش آقایان نمی‌رود و در اتوبوسهای جدید زمینه نگاه حرام آقایان و جوانان به بخش بانوان را فراهم کرده است. با تکثیر این پیام و مشارکت خود از این کمپین حمایت کنید و در ثواب نهی از منکر اجتماعی و ماندگار مشارکت کنید. https://farsnews.ir/my/c/161746
🔰انجمن مطالعات اجتماعی حوزه با همکاری مراکز حوزوی برگزار می‌کند؛ 💢میز گرد «تحلیل اجتماعی مواجهه حکمرانی و مردمی با نابهنجاری پوشش و حجاب» 💢با حضور اساتید: 🔸حجت‌الاسلام دکتر خیری 🔹حجت‌الاسلام دکتر ابراهیمی پور 🔸حجت‌الاسلام دکتر آقاجانی 🔹حجت‌الاسلام دکتر مبینی 🔸آقای دکتر سیاهپوش 🔹آقای دکتر دین محمدی 🔸سرکار خانم دکتر منصوری 🔹سرکار خانم دکتر صادقی 🔸سرکار خانم طرقی 🗓زمان: یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ 🕌مکان: قم، خ جمهوری ۲ فرعی اول سمت چپ ساختمان انجمن های علمی حوزه ▫️هماهنگی جهت شرکت حضوری @adminssoq ▪️به شرکت کنندگان گواهی اعطا می‌شود 🌐کانال انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه @motaleate_ejtemai
🌷بسمه تعالی🌷 گروه علمی فلسفه و عرفان اسلامی و انجمن طلاب فلسفه و عرفان با همکاری انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزار می‎کند: 🌍میزگرد فراسازمانی 📚 موضوع: بررسی انتقادی روش شناسی جابری در تبیین کنش گری سیاسی 🎤ارائه دهنده: سرکار خانم نقوی (دانش پژوه مقطع دکتری) 📝ناقد:حجت‎الاسلام‎و المسلمین‎دکتر ابراهیمی پور 🏢مکان: پردیسان، بلوار امامت، مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، ضلع شرقی، طبقه سوم، سالن جلسات علامه طباطبایی ⏰زمان: پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح لینک حضور مجازی: https://vce.miu.ac.ir/hoda5💻
اندیشمندان عرب، جابری ۱.m4a
4.56M
⏰ زمان صوت: 00:04:37 (۱) مسئله جهان عرب بررسی تاریخی عقل عربی () نسبت معرفت، فرهنگ و طبقه بندی علم نظام های معرفتی بیانی، برهانی و عرفانی https://eitaa.com/ghebrahimipour
اندیشمندان عرب، جابری ۲.m4a
7.25M
⏰زمان صوت: 00:07:23 (۲) 1️⃣ تولد نظام معرفتی بیانی 2️⃣ ورود نظام معرفتی عرفانی 3️⃣ نزاع میان دو نظام معرفتی بیانی و عرفانی 4️⃣ ورود نظام معرفتی برهانی 5️⃣ درگیر شدن نظام معرفتی برهانی در نزاع 6️⃣ ایدئولوژیک شدن نظام معرفتی برهانی ⬅️ مغلوب شدن عقل برهانی ✳️ نسبت سیاست و نظام های معرفتی https://eitaa.com/ghebrahimipour
هدایت شده از قاسم ابراهیمی پور
اندیشمندان عرب، جابری ۴.m4a
7.09M
استاد (4) 👈 مبانی جابری و نقد نظریه او 1️⃣ نسبت اندیشه، اجتماع و سیاست (تاثیر بر جابری) 2️⃣ جدایی دین از دنیا و علم () 3️⃣ قابل جمع نبودن بیان، عرفان و برهان ✅ نقد: 👈 دین و علوم دینی و بی‌توجهی به به بهانه بررسی عقل عرب https://eitaa.com/ghebrahimipour/36
هدایت شده از حمید پارسانیا
📌با ورود سبک زندگی غربی به فرهنگ، اکنون در حال حرکت به سمت فلسفه غربی هستیم؟ ✴️ به نظر می‌رسد که ما ابتدا مقهور اقتدار و تکنولوژی آنها شدیم و علوم ناظر به این سطح از قدرت و تکنولوژی را وارد کردیم ولی این ظاهر قضیه است؛ زیرا واردات در همین سطح باقی نمانده و عمق گرفته است؛ یعنی آن لایه‌های عمیق و تئوریک خودش را طلب کرده و به همراه خودش آورده است. در یک مقطعی که پوزیتیویسم می‌آید و اظهار ضدفلسفی بودن می‌کند و فلسفه را معنای جدیدی می‌کند؛ این تعریف با معنای تاریخی ما از فلسفه متفاوت است؛ چراکه یک ذهنیتی است که برای آنان شکل گرفته است. ❇️ مرحوم علامه(ره) در کتاب علی(ع) و فلسفه الهی که حدود 60 سال پیش آن را نوشته‌اند، ابتدا معنای فلسفه را در جهان اسلام بیان کردند و سپس معنای فلسفه در جهان مدرن، یعنی حرف کانت و کنت را بیان کرده‌اند و خیلی خوب و دقیق هم گفته‌اند. ♦️ البته در آن زمان تعابیری که الان در فلسفه غرب با عنوان ابژکتیو، سوبژکتیو یا اینترسوبژکتیو هست، آن زمان مطرح نبوده است لکن ایشان دقیقا همان معانی را در فلسفه غرب توضیح داده‌اند. اگر در اولین مواجهات فرهنگ غرب با فرهنگ ما، فلسفه اسلامی با یک سرعت جدی‌تری به آن پاسخ می‌داد و با آن تقابل می‌کرد، شاید قدرت و قوت فلسفه اسلامی مانع از این بود که فلسفه غرب به این سرعت وارد فرهنگ ما شود. ✨مواجهه با فرهنگ غرب در چندین لایه‌ مختلف، از لایه‌های رویی تا لایه‌های میانی و عمیق ممکن است. برخی افراد مانند مرحوم علامه طباطبایی(ره) عالی‌ترین افق که شهود حقایق هستی است را در خود محقق کرده‌اند. 🔹ایشان لایه‌هایی از عالم و هستی را مشاهده می‌کند که جهان مدرن به‌شدت به آن پشت کرده است. کسی که ذکر آسمان و زمین را می‌شوند و جریان حیات را می‌بیند، وقتی با فلسفه‌ای مواجه می‌شود که می‌گوید: «واقعیت در حس، منحصر است و مابقی هر چه هست، صرفا مربوط به ذهن است.» او به چنین فلسفه‌ای می‌خندد! چراکه او در حال مشاهده‌ واقعیتی عمیق است. اما آن جریان رقیب، فرهنگ عمومی را می‌روبد. 📌در مقابله با این جریان، آیا اندیشمندان ما در گفت‌وگو با فلاسفه غربی وارد می‌شوند؟ ✅ ما فیلسوفانی داریم که حکمت سینوی یا اشراق یا صدرایی را به خوبی می‌خوانند اما یک کلمه و جمله با جریان رقیب خود درگیر نمی‌شوند! و اصلا خود را کاملا کنار می‌کشند! ما فیلسوفان بزرگی در حال حاضر داریم، اما چه کسی است که مانند علامه طباطبایی(ره) برود با آنها درگیر شود؟ کیست که اصول فلسفه بنویسد؟ 🔻کیست که وقتی مارکسیسم آمده، پاسخ آن را بدهد؟ یا کیست که در المیزان در جابه‌جای آن به هجمه‌ رویکردهای مدرن پاسخ دهد؟ شما المیزان را با المنار مقایسه کنید و ببینید این مقاومتی که علامه طباطبایی(ره) در برابر فرهنگ غرب کرده، قابل مقایسه است؟ این‌ها خصوصیات علامه(ره) است. 💢اینکه فرهنگ غرب، یک هژمونی عظیم راه انداخته و فضای علمی جهان را تسخیر کرده و برایش تعیین‌تکلیف کرده، یک نوعی اغواء است. اغواء که فقط به مغالطه لفظی نیست؛ اینکه چشم و گوش جهان را از آنچه خود می‌خواهد، پر می‌کند، اغواء است. 🔸در مقابله با این فرهنگ، اگر در انقلاب اسلامی، مرحوم امام(ره) توانست در شکست عرصه عملی و سیاسی موفق عمل کند، اما در مقابله با تنیده‌ها و رشته‌های نظری فرهنگ غرب، آن کسی که قد علم کرد، مرحوم علامه طباطبایی(ره) بود. البته خیلی‌های دیگر هم بودند که سعی داشتند، با فرهنگ غرب مواجه شوند و به آنان پاسخ دهند لکن بعضا وارد چهارچوب مفاهیم و نظام علمی آنان شده‌اند و به نحوی شکست خوردند. ✍️ استاد حمید پارسانیا 💠 @parsania_net
✍️ گزارشی از میزگرد نقد و نظر «تحلیل اجتماعی مواجهه حکمرانی و مردمی با نابهنجاری پوشش و حجاب» 🔹انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم و کمیته مرکزی کرسی های آزاداندیشی حوزه های علمیه میزگرد علمی و کرسی نقد و نظر «تحلیل اجتماعی مواجهه حکمرانی و مردمی با نابهنجاری پوشش و حجاب» را برگزار کرد. دبیر کرسی: حجت‌الاسلام سخنرانان: حجت‌الاسلام دکتر حجت‌الاسلام دکتر دکتر خانم دکتر خانم دکتر 📎 گزارش کامل نشست @hawzahnews | حوزه‌نیوز
🌺 همایش روز ملی جمعیت 🌺بازتحلیل راهبردها و شیوه های مواجهه با ، آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، اردیبهشت ۱۴۰۲. سخنرانان: حجت الاسلام دکتر دکتر خانم دکتر 📌 امیدافرینی لازم است. 💔 توجه به واقعیت: خروج خیل کثیری از افراد از دوره فرزنداوری طی پنج سال آینده. مجموعه کارهای انجام شده تاکنون دلگرم کننده نیست. ✅ تفاوت ادبیات برای مخاطبان متفاوت: با قشر نخبگانی و با عموم مردم کارآمد است. 👈 نقش را نمی توان نادیده گرفت اما خود را نیز باید جدی رصد کنیم. زمانمند نبودن قوانین و برنامة ها، نپذیرفتن اشتباهات و ... ✅ مسئله بحران جمعیت باید ملی باشد و نباید به یک قشر خاص مذهبی یا قومی منحصر شود. ✍️ https://eitaa.com/ghebrahimipour/36
🌺 ایده‌هایی برای برون رفت از حجت الاسلام🎤 ‍_مردمی_حل_بحران_جمعیت روز ملی جمعیت، اردیبهشت 1402. 👈 اقتصاد در حل بحران جمعیت اصل و زیربنا نیست. چرا که در جوامعی مثل ایران واقعیت اجتماعی مهمی مثل وجود دارد. ✳️ کنش فرزندآوری، تحت سه عنصر ، و قرار دارد. 1️⃣ آگاهی نسبت به بحران‌های مربوط به آینده بیشتر مورد توجه قشر است. 2️⃣ مخیله اجتماعی سرشار از پذیرش نسبت کاهش فرزندآوری با زندگی بهتر است. 3️⃣ ناخودآگاه جمعی نیز محل نزاع و ‎‌طلبی (سبک زندگی غربی) و و آخرت‌گرایی (حضور اجتماعی دین) است. ❇️ گروه‌های اجتماعی (شیعه، سنی و لیبرالهای غربگرا) با توجه به و و سه عنصر بالا کنشگری‌های متفاوتی در فرزنداوری دارند. ✅ اصلا قائل به بحران جمعیت نیستند. ✅ تنش درونی (نسبت جمعیت شیعه و سنی) و عامل بیرونی (حمایت‌های کشورهای اسلامی) را دارند. ✅ اما به عنوان گروه اکثری در جامعه ایران نه تنش درونی دارد و نه عامل بیرونی. راهبردهای فرهنگی مردمی: والدین با حمایت مالی، عاطفی و مراقبتی از فرزندان. بچه‌های . حمایت‌های از فرزنداوری حمایت‌های شهری، استانی و ملی در ایفای نقش اجتماعی . ✍️ https://eitaa.com/ghebrahimipour/36
۱. اگر مجرد هستین کنید. ۲. اگر ازدواج کردین بیاورید. ۳. اگر سن‌تان از گذشته: ❤️ فرزندانتان را با مالی، عاطفی و کمک در به فرزنداوری تشویق کنید: ❣️واسم نوه بیاورید فلان مقدار پول می‌دهم، ❣️ من هنگام تحصیل و اشتغال تو از فرزندت نگهداری می‌کنم ❣️ و ... 4. برای ازدواج جوانان ، و آستین بالا بزنید. 5. از ازدواج و فرزندآوری در فامیل حمایت کنید. 6. ‎های خود را تشویق کنید که با اصرار از والدین خود و داشته باشند. 7. اگر هستید، خانه خود را به ازای فرزندآوری کاهش دهید. 8. در مساجد حمایت از فرزنداوری تاسیس کنید. 9. اگر پزشک هستید، در و و نوزدان به بیماران خود تخفیف بدهید. 10. اگر استاد حوزه یا دانشگاه هستید، برای ازدواج و فرزندآوری دانشجویان خود در نظر بگیرید. 11. بر روی خود😊 تلاش برای جوانی ایران را تبلیغ کنید. 👈 خلاصه از هر طریق ممکن را ایفا کنید. ✍️ https://eitaa.com/ghebrahimipour/36
خلاصه کتاب هفتخوان خیالی+پوستر مسابقه.pdf
2.84M
📕 دانلود کتاب "هفت خوان خیالی" 💠 پژوهشی درباره ارتباط معیشت و تربیت فرزند صالح ✅ همراه با مسابقه و جوائز نفیس 👨‍👩‍👧‍👧 ┈••••✾•💞🌺💞•✾•••┈┈• 🆔 @farhangimoasese 🆔 @TolidatFarhangi 🆔 @SofreFarhangiReyhane @farhangimoaseseAdmin
🌺 ایده‌هایی برای برون رفت از حجت الاسلام🎤 ‍_مردمی_حل_بحران_جمعیت روز ملی جمعیت، اردیبهشت 1402. ❣️ والدین با حمایت مالی، عاطفی و مراقبتی از فرزندان. ❣️ بچه‌های . ❣️ حمایت‌های از فرزنداوری ❣️ حمایت‌های شهری، استانی و ملی در ایفای نقش اجتماعی . ❣️ حمایت پزشکان از فرزندآوری با اعطای تخفیف دستمزد معاینه، مراقبت و زایمان و ... ❣️ حمایت از فرزندآوری با اعطای به مستاجران دارای فرزند بیشتر ✍️ https://eitaa.com/ghebrahimipour/36
😔 گسترده مراجعین به ، قم، خیابان شهید محمودنژاد. 🔸ساختمانی ده طبقه که حدود صد مطب، آزمایشگاه، سونوگرافی و ... را در خود جای داده است. 🔸به رغم اعلام نوبت دهی غیرحضوری، اغلب افراد مجبور می‌شوند برای اخد نوبت، مراجعه حضوری داشته باشند. 🔻اولین مشکل هنگام حضور در این ساختمان، انتظار برای استفاده از است. 🔻مشکل دوم، بیش از اندازه در مطب به دلیل بی تدبیری در (یا ) است. این همه معطلی اما دریغ از آب شرب و جای کافی برای نشستن. 🔻مشکل سوم، نبود یک فروش تنقلات، چای و آب و ... در این ساختمان بزرگ است. 🔻مشکل چهارم، که شاید ظرفیت آن فقط برای یکی از این صد مطب کافی باشد. 🔻مشکل پنجم، که روزانه صدها را می‌کنند. 🔔 این همه مشکل که هر روزه صدها نفر را درگیر خود ساخته و همه ناراضی هستند اما بسیار اندک هستند افرادی که اعتراض یا می کنند‼️ 👏 این از آن مواردی است که اگر ورود پیدا کند، مردم برایش می کشند.👏 https://eitaa.com/ghebrahimipour
هدایت شده از عفیفات
بالاتر از بهشت.pdf
972.2K
✅پاسخ به بیش از پنجاه سؤال پر تکرار دختران دبیرستانی در موصوعات مربوط به زنان ✳️برخی از این سؤالات: حجــاب بــه ایــن اســت کــه دلــت پـاک باشـد، بـه ظاهـر که نیسـت! مــن چــرا بـایـــد جــلــــوی کــســـی کــه چشــمپـاک اســت باحجـاب بـاشـم؟ چــرا فقــط خانمهــا بایــد پوشــش )روسری و چادر و...( داشته باشند؟ اگـر یـک تـار مـوی دختـر معلـوم باشــد اتفــاق خاصــی میافتــد؟ دنـــیــــــا بـــــــه آخــــــــر مـــیرســـــد؟ مـــن حــجـــاب را دوســــت نــــدارم و دلـــــم نمیخواهـد روسـری سـرم باشـد؛ چـرا بایـد خـلاف علاقه خـود حجـاب را رعایت کنم؟ 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 عفیفات؛ محتواهای مرتبط با و https://eitaa.com/afifat 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
✅✅ موسسه جریان شناسی انقلاب (مجاب) برگزار می‌کند: دوره آموزش جریان شناسی تاریخ معاصر (مقدماتی) با حضور استاد محترم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی و ارائه اساتید و صاحب نظران برجسته حوزی ✔️ تاریخ ثبت نام: یکم الی هشتم خرداد ماه ✔️ تاریخ برگزاری: دهم خرداد الی یکم تیرماه (عصرهای چهارشنبه و پنج‌شنبه) ✔️ مکان: بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 6، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ✔️ ثبت نام: ارسال مشخصات و رزومه به ایتا: 09113161220 🔸🔸 مزایا: 1. ارتباط با اساتید مطرح در جریان‌شناسی؛ 2. دستیابی جامع به فهرست جریان‌های معاصر؛ 3. ارائه مدرک معتبر پایان دوره؛ 4. حضور افراد منتخب در دوره‌های تخصصی؛ 5. جذب و بکارگیری افراد منتخب در پروژه‌های تحقیقاتی جریان‌شناسی؛ https://eitaa.com/tammoly
[ Photo ] ✳️ کارگروه پژوهشی ــ ترویجی عفاف و حجاب با رویکرد بین‌رشته‌ای، وابسته به مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، از ارائه مسائل و طرح‌های پژوهشی شما استقبال می‌کند. مدیر کارگروه: حجت‌الاسلام دبیر کارگروه: حجت‌الاسلام 🔗 ارسال طرح‌ 🔗 ارسال ایده‌ 🔗 پیشنهاد همکاری مشترک پژوهشی 🔗 برگزاری نشست‌های علمی 🔗 درخواست برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مربی عفاف و حجاب 📌 و کسب اطلاعات بیشتر تماس با دبیر علمی کارگروه: حجت‌الاسلام : ☎️ 09902182380 💠 کانال و سایت مؤسسه‌ امام خمینی(ره) 🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir 🔰 https://iki.ac.ir ☎️ 02532113627