.
تایمِ ریا✌️✌️
مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره کارت زیر واریز کردم.
6037997950319179
به نام طرح برکت کعبه ی دلها
که چی بشه؟
که روح امواتمون شاد بشه🙏
من به نیت شادی روح امواتمون واریز کردم.
شما اگر خواستین واریز کنین ، با هر مبلغ و هر نیتی که دلتون فرمان می ده ، این کارُ انجام بدین ☺️👌
حالا سرنوشت این واریزی ها چی میشه ؟
تمامی این واریزی ها ، فردا ظهر ، تبدیل میشه به ژتون نان و بین خانواده های نیازمند حاشیه ی شهر مشهد توزیع میشه.
👌👌
این کار هر هفته پنجشنبه ظهر انجام میشه و با اجازتون من هر هفته چهارشنبه شب ، همین مبلغ ۲۰ هزار تومانُ واریز میکنم و جهت یادآوری یه پیام توی کانال میذارم که اگر دلتون خواست ، شما هم این کارُ انجام بدین.
و دیگه همه میدونین که قرار نیست بگیم ۲۰ هزار تومان کمه و چنینه و چنانه
بله ، بیست هزار تومان به تنهایی کمه ، اما وقتی ضربدر صد بشه میشه دو میلیون تومان.
اگر ضربدر هزار بشه ، میشه بیست میلیون تومان
و دیگه کم نیست☺️☺️
اینجاست که متوجه قدرت کار گروهی میشیم💪💪
خلاصه که اگر پایه هستین ، این شماره کارت تقدیم شما👇👇
6037997950319179
روش ضربه بزنین ، کپی میشه.
و نیازی به ارسال فیش واریزی نیست 😘
.
🌹 لیست آموزشهای رایگان کانال
🌹برای دسترسی به آموزش های موجود در کانال ، روی لینک های زیر ضربه بزنین🌹
🌺 توصیه میکنم اول از همه توضیحات مربوط به مواد اولیه و ابزار رو بخونین .👌
🌺 ۹۵درصد آموزشها همراه با فیلم هست ☺️
✅ درباره ی من
✅ توضیحات مربوط به مواد اولیه
✅ توضیحات مربوط به ابزار کار
✅ آموزش روغن جدا کننده
✅ آموزش شیرینی کشمشی
✅ آموزش شیرینی تانتن خرمایی( بدون فر )
✅ آموزش دسر پانته
✅ آموزش سالاد کاردینال
✅ آموزش کوکی شکلاتی
✅ آموزش کیک کدو حلوایی
✅ آموزش کیک هویج
✅ آموزش شیرینی فسایی
✅ آموزش بمب شکلاتی ( ایده ی نوشیدنی )
✅ آموزش نان خامه ای ( نارنجک )
✅ آموزش فرم دادن خامه ی قنادی
✅ آموزش شیرینی قندی
✅ آموزش برنامه ی پخت شیرینی عید و نحوه ی نگهداری از آنها
✅ آموزش کرم سوهان
✅ آموزش کیک لیمو نارگیل
✅ آموزش کرم کارامل
✅ آموزش ناگت مرغ
✅مارمالاد سیب
✅ سوپ جو
✅ کیک خرما ( رژیمی )
✅ پودینگ خرما
✅ سوپ شیر
✅ کیک باقلوا
✅ مشکوفی ، ماقوت
✅ شیر برنج
✅ دیگچه مشهدی
✅ کیک هل و گلاب
✅ شله زرد
✅ آموزش خاگینه ی خرما
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش کیک توت فرنگی
✅ آموزش کرم انبه
✅ آموزش کیک شاتوت
✅ آموزش چیکن استراگانف
✅ آموزش کیک صبحانه
✅ آموزش کرم هلو
✅ آموزش کیک خیس
✅ کیک کارتونی
✅ آموزش کیک گوشت
✅ آموزش موس کیک شکلاتی
✅ آموزش شیر عسلی خانگی
✅ آموزش باقلوای شعیریه
✅ آموزش پای اسفناج
✅ آموزش کیک بسبوسه ی کرمدار
✅ آموزش حکاکی هندوانه
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش ترافل سیب و دارچین
✅ آموزش تمیز کردن شیشه ی فر
✅ آموزش کیک سه شیر
✅ آموزش سرکه ی سیب
✅ نان سبزی حاج خانوم ساز
✅ ایده ی بسته بندی کیک برای چاشت مدرسه ی بچه ها
✅ ایده ی بسته بندی میوه
✅ ایده ی بسته بندی کوکی
✅ ایده ی بسته بندی ساندویچ
✅ آموزش حلوای زعفرانی مجلسی
✅ آموزش کیک برانی
✅ آموزش کلوچه ی کنجدی
✅ آموزش پنکیک
💜💜
.
تمام دار و ندارمُ تو مشهد گذاشتم و اومدم اینجا
از بین تمام دار و ندارم
تنها کسی که به شدت دلتنگشم و سلول سلول بدنم تمنای دیدارشُ داره
مامانمه
تقریبا هر روز تماس تصویری داریم ، ولی تماس تصویری عروسک بازیه
من خودشو می خوام
خدا عمر با عزت و با برکت بده به مامانا
چقدر ما محتاج و نیازمند حضورشونیم
و چقدر حواسمون نیست 🙃
.
.
نه
بعد کعبه دلم می خواد چشمم به جمال نورانی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف منور بشه .
ولی این لیاقتی می خواد که میدونم ندارم.
امام صادق علیه السلام فرمودن که :
هر گاه یکی از شما حج می گذارد ، باید حج خود را با دیدار ما به پایان رساند.
امام صادق جان
این حرفت ، آتیش به جون شیعیان آخر زمان میندازه.
ما نمیدونیم امامون کجاست که به دیدارش بریم ، ولی امامون می دونه ما کجا هستیم ، ای کاش به دیدارمون بیاد ، هر چند ناقابل هستیم و بی لیاقت
ولی خب آرزومندیم ، آرزومند🚶♀
.
.
روح مامان بابا های آسمونی شاد.
خدا به دلتون آرامش بده .
از شما عذرخواهی میکنم .🙏
بعضی پیام ها شمشیر دو لبه هستن ، هم خوبن ، هم بَدَن
خوبی پیام من این بود که یه تلنگر می خوره به هر کی مامان باباش در قید حیاته
و بدی پیامم این اشک های شماست.
منو ببخشین ، هر روز اینجا قرآن میخونم ، فردا هر چند جزء که خوندم هدیه میکنم به مامان باباهای آسمونی بچه های شکرک بنفشم.
بلکم تلخی پیاممُ بشوره و ببره🙏
.
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
یا رب امشب برایم نم باران بنویس
دو سه شب پرسه زدن توی خیابان بنویس
تا باشه از این شب گردی ها و این مدل پرسه زدنا😉
جاتون خالی دارم پیاده می رم بیت الله ، تا الان پیاده نیومده بودم
یعنی ذوق مرگ ترینم
به اندازه ی دیدار اولم ذوق دارم 😍😍
.
.
روحانی کاروانمون میگه
در طواف های مستحبی ، دهها نیت کنید ، همه قبوله
راست میگه ، تا الان هم همین طور بوده ، در هر طواف مرده و زنده رو یاد کردم.
ولی
ولی
ولی
احساس میکنم اگر یه طواف اختصاصی واسه مامان بابام نرم ، به عنوان فرزند در حقشون جفا کردم.
فلذا امشب کمر همت بسته و یه طواف اختصاصی واسه فرمانده و حاج حسن میرم💪💪
بسم الله....
.
.
دوباره خیلی زود معنویش کنیم☺️
امشب بیت الله خلوته
هتل ما دوره و باید با اتوبوس بیایم ، از روز جمعه بساط اتوبوس ها رو برچیدن و یا باید تو هتل مینشستیم یا پیاده میزدیم به راه
دیشبُ نشستم تو هتل ، امشب داشتم دق می کردم 🙈🙈 با وجود اینکه مدیر کاروان فراوان توصیه کرده بودن که پیاده نرین ، گرما زده میشین و فلان و بهمان
زدم به راه و اومدم و چه صفایی کردم
بابت این روحیه ی حرف گوش نکنی که خدا بهم عطا کرده ، بسی او را ممنون و متشکرم
😉😉
.
دلیل خلوتی بیت الله اینه که بساط اتوبوس ها برچیده شده و خیلی ها سختشونه که پیاده بیان.
.