eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹 لیست آموزشهای رایگان کانال 🌹برای دسترسی به آموزش های موجود در کانال ، روی لینک های زیر ضربه بزنین🌹 🌺 توصیه میکنم اول از همه توضیحات مربوط به مواد اولیه و ابزار رو بخونین .👌 🌺 ۹۵درصد آموزشها همراه با فیلم هست ☺️ ✅ درباره ی من ✅ توضیحات مربوط به مواد اولیه ✅ توضیحات مربوط به ابزار کار ✅ آموزش روغن جدا کننده ✅ آموزش شیرینی کشمشی ✅ آموزش شیرینی تانتن خرمایی( بدون فر ) ✅ آموزش دسر پانته ✅ آموزش سالاد کاردینال ✅ آموزش کوکی شکلاتی ✅ آموزش کیک کدو حلوایی ✅ آموزش کیک هویج ✅ آموزش شیرینی فسایی ✅ آموزش بمب شکلاتی ( ایده ی نوشیدنی ) ✅ آموزش نان خامه ای ( نارنجک ) ✅ آموزش فرم دادن خامه ی قنادی ✅ آموزش شیرینی قندی ✅ آموزش برنامه ی پخت شیرینی عید و نحوه ی نگهداری از آنها ✅ آموزش کرم سوهان ✅ آموزش کیک لیمو نارگیل ✅ آموزش کرم کارامل ✅ آموزش ناگت مرغ ✅مارمالاد سیب ✅ سوپ جو ✅ کیک خرما ( رژیمی ) ✅ پودینگ خرما ✅ سوپ شیر ✅ کیک باقلوا ✅ مشکوفی ، ماقوت ✅ شیر برنج ✅ دیگچه مشهدی ✅ کیک هل و گلاب ✅ شله زرد ✅ آموزش خاگینه ی خرما ✅ آموزش کوکی برنجی ✅ آموزش کیک توت فرنگی ✅ آموزش کرم انبه ✅ آموزش کیک شاتوت آموزش چیکن استراگانف ✅ آموزش کیک صبحانه ✅ آموزش کرم هلو ✅ آموزش کیک خیس ✅ کیک کارتونی آموزش کیک گوشت ✅ آموزش موس کیک شکلاتی ✅ آموزش شیر عسلی خانگی ✅ آموزش باقلوای شعیریه ✅ آموزش پای اسفناج ✅ آموزش کیک بسبوسه ی کرمدار ✅ آموزش حکاکی هندوانه ✅ آموزش کوکی برنجی ✅ آموزش ترافل سیب و دارچین ✅ آموزش تمیز کردن شیشه ی فر ✅ آموزش کیک سه شیر ✅ آموزش سرکه ی سیب ✅ نان سبزی حاج خانوم سازایده ی بسته بندی کیک برای چاشت مدرسه ی بچه ها ✅ ایده ی بسته بندی میوه ✅ ایده ی بسته بندی کوکی ✅ ایده ی بسته بندی ساندویچ ✅ آموزش حلوای زعفرانی مجلسی ✅ آموزش کیک برانی ✅ آموزش کلوچه ی کنجدی ✅ آموزش پنکیک 💜💜
. تمام دار و ندارمُ تو مشهد گذاشتم و اومدم اینجا از بین تمام دار و ندارم تنها کسی که به شدت دلتنگشم و سلول سلول بدنم تمنای دیدارشُ داره مامانمه تقریبا هر روز تماس تصویری داریم ، ولی تماس تصویری عروسک بازیه من خودشو می خوام خدا عمر با عزت و با برکت بده به مامانا چقدر ما محتاج و نیازمند حضورشونیم و چقدر حواسمون نیست 🙃 .
. نه بعد کعبه دلم می خواد چشمم به جمال نورانی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف منور بشه . ولی این لیاقتی می خواد که میدونم ندارم. امام صادق علیه السلام فرمودن که : هر گاه یکی از شما حج می گذارد ، باید حج خود را با دیدار ما به پایان رساند. امام صادق جان این حرفت ، آتیش به جون شیعیان آخر زمان میندازه. ما نمی‌دونیم امامون کجاست که به دیدارش بریم ، ولی امامون می دونه ما کجا هستیم ، ای کاش به دیدارمون بیاد ، هر چند ناقابل هستیم و بی لیاقت ولی خب آرزومندیم ، آرزومند🚶‍♀ .
. روح مامان بابا های آسمونی شاد. خدا به دلتون آرامش بده . از شما عذرخواهی میکنم .🙏 بعضی پیام ها شمشیر دو لبه هستن ، هم خوبن ، هم بَدَن خوبی پیام من این بود که یه تلنگر می خوره به هر کی مامان باباش در قید حیاته و بدی پیامم این اشک های شماست. منو ببخشین ، هر روز اینجا قرآن میخونم ، فردا هر چند جزء که خوندم هدیه میکنم به مامان باباهای آسمونی بچه های شکرک بنفشم. بلکم تلخی پیاممُ بشوره و ببره🙏 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. یا رب امشب برایم نم باران بنویس دو سه شب پرسه زدن توی خیابان بنویس تا باشه از این شب گردی ها و این مدل پرسه زدنا😉 جاتون خالی دارم پیاده می رم بیت الله ، تا الان پیاده نیومده بودم یعنی ذوق مرگ ترینم به اندازه ی دیدار اولم ذوق دارم 😍😍 .
. اینم نتیجه ی چهل دقیقه پیاده روی☺️ میتونم بگم که حالِ آن دارم که امشب مِیْ پَرست پای کوبان تا سحر جامی به دست سر به سر ، باده به باده ، مستِ مست هعی زنم مِی تا ببازم هر چه هست هعی زنم مِی تا ببازم هر چه هست 💜💜 .
. روحانی کاروانمون میگه در طواف های مستحبی ، دهها نیت کنید ، همه قبوله راست میگه ، تا الان هم همین طور بوده ، در هر طواف مرده و زنده رو یاد کردم. ولی ولی ولی احساس میکنم اگر یه طواف اختصاصی واسه مامان بابام نرم ، به عنوان فرزند در حقشون جفا کردم. فلذا امشب کمر همت بسته و یه طواف اختصاصی واسه فرمانده و حاج حسن میرم💪💪 بسم الله.... .
. یک پیام داغا داغ بخونیم و یه کم فضای کانال رو مادی کنیم😉😉 .
. دوباره خیلی زود معنویش کنیم☺️ امشب بیت الله خلوته هتل ما دوره و باید با اتوبوس بیایم ، از روز جمعه بساط اتوبوس ها رو برچیدن و یا باید تو هتل می‌نشستیم یا پیاده می‌زدیم به راه دیشبُ نشستم تو هتل ، امشب داشتم دق می کردم 🙈🙈 با وجود اینکه مدیر کاروان فراوان توصیه کرده بودن که پیاده نرین ، گرما زده میشین و فلان و بهمان زدم به راه و اومدم و چه صفایی کردم بابت این روحیه ی حرف گوش نکنی که خدا بهم عطا کرده ، بسی او را ممنون و متشکرم 😉😉 . دلیل خلوتی بیت الله اینه که بساط اتوبوس ها برچیده شده و خیلی ها سختشونه که پیاده بیان. .
. جان استاد؟ بگین بنویسین تا ساعت ۱/۵ اینجا هستم رو به روی ناودان طلا این نیم ساعتم مال شما پیام هاتونو رندوم باز میکنم و میخونم .
. این پیامُ بخونین☝️ خوندین؟ حالا اینو بخونین 👇 مهر ماه سال ۱۴۰۴ مامانم بهم گفت پولاتو سر جمع کن امسال برو حج بهش گفتم مامان ، آمار گرفتم برای سفر حج x تومان لازمه ، من اینقدر ندارم. گفت : به اندازه ی خرید فیش که پول داری ، امسال فیش بخر واست انگیزه میشه که پولاتو جمع کنی و سال آینده بری. خلاصه که چرخ زمانه به نحوی چرخید که الان من اینجام لا تقنطوا من رحمة الله رفقا لا تقنطوا با حساب کتاب دو دو تا چهار تای خودم ، الان نباید اینجا می‌بودم ولی هستم .