هدایت شده از زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
🌹 لیست آموزشهای رایگان کانال
🌹برای دسترسی به آموزش های موجود در کانال ، روی لینک های زیر ضربه بزنین🌹
🌺 توصیه میکنم اول از همه توضیحات مربوط به مواد اولیه و ابزار رو بخونین .👌
🌺 ۹۵درصد آموزشها همراه با فیلم هست ☺️
✅ درباره ی من
✅ توضیحات مربوط به مواد اولیه
✅ توضیحات مربوط به ابزار کار
✅ آموزش روغن جدا کننده
✅ آموزش شیرینی کشمشی
✅ آموزش شیرینی تانتن خرمایی( بدون فر )
✅ آموزش دسر پانته
✅ آموزش سالاد کاردینال
✅ آموزش کوکی شکلاتی
✅ آموزش کیک کدو حلوایی
✅ آموزش کیک هویج
✅ آموزش شیرینی فسایی
✅ آموزش بمب شکلاتی ( ایده ی نوشیدنی )
✅ آموزش نان خامه ای ( نارنجک )
✅ آموزش فرم دادن خامه ی قنادی
✅ آموزش شیرینی قندی
✅ آموزش برنامه ی پخت شیرینی عید و نحوه ی نگهداری از آنها
✅ آموزش کرم سوهان
✅ آموزش کیک لیمو نارگیل
✅ آموزش کرم کارامل
✅ آموزش ناگت مرغ
✅مارمالاد سیب
✅ سوپ جو
✅ کیک خرما ( رژیمی )
✅ پودینگ خرما
✅ سوپ شیر
✅ کیک باقلوا
✅ مشکوفی ، ماقوت
✅ شیر برنج
✅ دیگچه مشهدی
✅ کیک هل و گلاب
✅ شله زرد
✅ آموزش خاگینه ی خرما
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش کیک توت فرنگی
✅ آموزش کرم انبه
✅ آموزش کیک شاتوت
✅ آموزش چیکن استراگانف
✅ آموزش کیک صبحانه
✅ آموزش کرم هلو
✅ آموزش کیک خیس
✅ کیک کارتونی
✅ آموزش کیک گوشت
✅ آموزش موس کیک شکلاتی
✅ آموزش شیر عسلی خانگی
✅ آموزش باقلوای شعیریه
✅ آموزش پای اسفناج
✅ آموزش کیک بسبوسه ی کرمدار
✅ آموزش حکاکی هندوانه
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش ترافل سیب و دارچین
✅ آموزش تمیز کردن شیشه ی فر
✅ آموزش کیک سه شیر
✅ آموزش سرکه ی سیب
✅ نان سبزی حاج خانوم ساز
✅ ایده ی بسته بندی کیک برای چاشت مدرسه ی بچه ها
✅ ایده ی بسته بندی میوه
✅ ایده ی بسته بندی کوکی
✅ ایده ی بسته بندی ساندویچ
✅ آموزش حلوای زعفرانی مجلسی
✅ آموزش کیک برانی
✅ آموزش کلوچه ی کنجدی
✅ آموزش پنکیک
💜💜
بچه ها جونم
تا اطلاع ثانوی
هر سوالی در مورد آموزشها دارین
و یا هر مشکلی با أپلیکیشن دارین
به ادمین جان پیام بدین 🙏
@violetsugar_admin1
ایشون اینجا هستن ☝️
و همه روزه به جز تعطیلات رسمی ، پاسخگوی سوالاتتون هستن.👌
.
.
تایمِ ریا✌️✌️
مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره کارت زیر واریز کردم.
6037997950319179به نام طرح برکت کعبه ی دلها که چی بشه؟ که روح امواتمون شاد بشه🙏 من به نیت شادی روح امواتمون واریز کردم. شما اگر خواستین واریز کنین ، با هر مبلغ و هر نیتی که دلتون فرمان می ده ، این کارُ انجام بدین ☺️👌 حالا سرنوشت این واریزی ها چی میشه ؟ تمامی این واریزی ها ، فردا ظهر ، تبدیل میشه به ژتون نان و بین خانواده های نیازمند حاشیه ی شهر مشهد توزیع میشه. 👌👌 این کار هر هفته پنجشنبه ظهر انجام میشه و با اجازتون من هر هفته چهارشنبه شب ، همین مبلغ ۲۰ هزار تومانُ واریز میکنم و جهت یادآوری یه پیام توی کانال میذارم که اگر دلتون خواست ، شما هم این کارُ انجام بدین. و دیگه همه میدونین که قرار نیست بگیم ۲۰ هزار تومان کمه و چنینه و چنانه بله ، بیست هزار تومان به تنهایی کمه ، اما وقتی ضربدر صد بشه میشه دو میلیون تومان. اگر ضربدر هزار بشه ، میشه بیست میلیون تومان و دیگه کم نیست☺️☺️ اینجاست که متوجه قدرت کار گروهی میشیم💪💪 خلاصه که اگر پایه هستین ، این شماره کارت تقدیم شما👇👇 6037997950319179 روش ضربه بزنین ، کپی میشه. و نیازی به ارسال فیش واریزی نیست 😘 .
.
خواهشی ازتون دارم🙏
شما که لطف کردین و حدودا یک ماه و نیم با ادمین جان در ارتباط بودین و به من اجازه دادین از این فرصت طلایی نهایت بهره رو ببرم.
لطفا یک هفته ی دیگه هم بهم زمان بدین تا دید و بازدید ها و لاو ترکوندن ها و شست و شوی ساک ها و چمدان ها و کیف ها و ...
همه و همه به پایان برسه ، اونوقت با قدرت و با عشق مجدد در خدمتتون خواهم بود ، البته به شرط حیات 🙏
لطفا تا پایان این هفته ، همچنان با ادمین جان در ارتباط باشین.
جمعه هم تعطیله😉
از شنبه خودم پاسخگوی سوالاتتون خواهم بود💜💜
@violetsugar_admin1
ادمین جان اینجا هستن ☝️☝️
و بابت این همکاری ممنونم ازتون🙏
.
.
یه تنبل خانومی اینجا هست که از وقتی برگشته ، نیومده پابوس ولی نعمتش🙈
شایدم قسمت و روزیش این بوده که سحرگاه اولین روز از ماه محرم اینجا باشه ، نمیدونم🤷♀🤷♀
اما این تنبل خانوم می خواد یه خاطره واسه مشهدیا تعریف کنه تا اول از همه خودش یادش بیاد که باید بیشتر قدر بدونه و بعد به بقیه یادآوری کنه.
البته که مشهدیا با معرفت و قدر دان هستن ، فقط گاهی مثل من کمی تنبلی میکنن🙈🙈
.
.
اول سلام سلام
سلام به روی چون ماهتون
وقتتون بخیر و نیکی 💜💜
بیاین واستون خاطره تعریف کنم
یه شب که در بیت الله بودم ، ردیف جلویی چند تا خانوم قزوینی نشسته بودن ، یه نفرشون دعا می کرد و بقیه آمین میگفتن
یکی از دعاهای اون خانوم این بود👇
خدایا ، بعد از این سفر ، زیارت امام رضا علیه السلام رو قسمتمون کن.
و بقیه با یه حسرت خاصی آمین گفتن.
آمینی که هم بوی حسرت می داد ، هم بوی نا امیدی
انگاری که نمیشه ، نمیان
اون لحظه هم خدا رو شکر کردم که چقدر راحت میتونم بیام زیارت امام رضا علیه السلام و هم کمی خودمو سرزنش کردم که آی دختر ، اونجوری که شایسته أس قدر این نعمتُ نمیدونی.🚶♀🚶♀
.