.
اول سلام سلام
سلام به روی چون ماهتون
وقتتون بخیر و نیکی 💜💜
بیاین واستون خاطره تعریف کنم
یه شب که در بیت الله بودم ، ردیف جلویی چند تا خانوم قزوینی نشسته بودن ، یه نفرشون دعا می کرد و بقیه آمین میگفتن
یکی از دعاهای اون خانوم این بود👇
خدایا ، بعد از این سفر ، زیارت امام رضا علیه السلام رو قسمتمون کن.
و بقیه با یه حسرت خاصی آمین گفتن.
آمینی که هم بوی حسرت می داد ، هم بوی نا امیدی
انگاری که نمیشه ، نمیان
اون لحظه هم خدا رو شکر کردم که چقدر راحت میتونم بیام زیارت امام رضا علیه السلام و هم کمی خودمو سرزنش کردم که آی دختر ، اونجوری که شایسته أس قدر این نعمتُ نمیدونی.🚶♀🚶♀
.
🌹 لیست آموزشهای رایگان کانال
🌹برای دسترسی به آموزش های موجود در کانال ، روی لینک های زیر ضربه بزنین🌹
🌺 توصیه میکنم اول از همه توضیحات مربوط به مواد اولیه و ابزار رو بخونین .👌
🌺 ۹۵درصد آموزشها همراه با فیلم هست ☺️
✅ درباره ی من
✅ توضیحات مربوط به مواد اولیه
✅ توضیحات مربوط به ابزار کار
✅ آموزش روغن جدا کننده
✅ آموزش شیرینی کشمشی
✅ آموزش شیرینی تانتن خرمایی( بدون فر )
✅ آموزش دسر پانته
✅ آموزش سالاد کاردینال
✅ آموزش کوکی شکلاتی
✅ آموزش کیک کدو حلوایی
✅ آموزش کیک هویج
✅ آموزش شیرینی فسایی
✅ آموزش بمب شکلاتی ( ایده ی نوشیدنی )
✅ آموزش نان خامه ای ( نارنجک )
✅ آموزش فرم دادن خامه ی قنادی
✅ آموزش شیرینی قندی
✅ آموزش برنامه ی پخت شیرینی عید و نحوه ی نگهداری از آنها
✅ آموزش کرم سوهان
✅ آموزش کیک لیمو نارگیل
✅ آموزش کرم کارامل
✅ آموزش ناگت مرغ
✅مارمالاد سیب
✅ سوپ جو
✅ کیک خرما ( رژیمی )
✅ پودینگ خرما
✅ سوپ شیر
✅ کیک باقلوا
✅ مشکوفی ، ماقوت
✅ شیر برنج
✅ دیگچه مشهدی
✅ کیک هل و گلاب
✅ شله زرد
✅ آموزش خاگینه ی خرما
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش کیک توت فرنگی
✅ آموزش کرم انبه
✅ آموزش کیک شاتوت
✅ آموزش چیکن استراگانف
✅ آموزش کیک صبحانه
✅ آموزش کرم هلو
✅ آموزش کیک خیس
✅ کیک کارتونی
✅ آموزش کیک گوشت
✅ آموزش موس کیک شکلاتی
✅ آموزش شیر عسلی خانگی
✅ آموزش باقلوای شعیریه
✅ آموزش پای اسفناج
✅ آموزش کیک بسبوسه ی کرمدار
✅ آموزش حکاکی هندوانه
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش ترافل سیب و دارچین
✅ آموزش تمیز کردن شیشه ی فر
✅ آموزش کیک سه شیر
✅ آموزش سرکه ی سیب
✅ نان سبزی حاج خانوم ساز
✅ ایده ی بسته بندی کیک برای چاشت مدرسه ی بچه ها
✅ ایده ی بسته بندی میوه
✅ ایده ی بسته بندی کوکی
✅ ایده ی بسته بندی ساندویچ
✅ آموزش حلوای زعفرانی مجلسی
✅ آموزش کیک برانی
✅ آموزش کلوچه ی کنجدی
✅ آموزش پنکیک
💜💜
.
بچه ها سلام✋
وقتی من نبودم ، تعدادی از دوستانمون با أپلیکیشن مشکل پیدا کرده بودن.
البته که ادمین جای پای کار بودن و پیگیر مشکلات و در تلاش برای حل اونها
فکر نمیکنم الان مشکلی وجود داشته باشه
اما
با این وجود
باز هم ، زحمتتون الان برین سراغ أپلیکیشن ، اگر هر مشکلی باهاش داشتین ، برای خودم پیام بذارین ، امشب ، آخر شب ، خودم به تک تک مشکلاتتون رسیدگی میکنم.
@zahrakheirabadi1395
من اینجام ☝️☝️
دقیقا برام ذکر کنین که چه مشکلی دارین ، حتی بهتره اسکرین شات بفرستین
و آخرین پیامی که برام میذارین یه تیک سبز رنگ ✅ باشه که پیامتون نشونه دار باشه و من اونو در الویت پاسخگویی قرار بدم.
🙏😘💜
.
تایمِ ریا✌️✌️
مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره کارت زیر واریز کردم.
6037997950319179
به نام طرح برکت کعبه ی دلها
که چی بشه؟
که روح امواتمون شاد بشه🙏
من به نیت شادی روح امواتمون واریز کردم.
شما اگر خواستین واریز کنین ، با هر مبلغ و هر نیتی که دلتون فرمان می ده ، این کارُ انجام بدین ☺️👌
حالا سرنوشت این واریزی ها چی میشه ؟
تمامی این واریزی ها ، فردا ظهر ، تبدیل میشه به ژتون نان و بین خانواده های نیازمند حاشیه ی شهر مشهد توزیع میشه.
👌👌
این کار هر هفته پنجشنبه ظهر انجام میشه و با اجازتون من هر هفته چهارشنبه شب ، همین مبلغ ۲۰ هزار تومانُ واریز میکنم و جهت یادآوری یه پیام توی کانال میذارم که اگر دلتون خواست ، شما هم این کارُ انجام بدین.
و دیگه همه میدونین که قرار نیست بگیم ۲۰ هزار تومان کمه و چنینه و چنانه
بله ، بیست هزار تومان به تنهایی کمه ، اما وقتی ضربدر صد بشه میشه دو میلیون تومان.
اگر ضربدر هزار بشه ، میشه بیست میلیون تومان
و دیگه کم نیست☺️☺️
اینجاست که متوجه قدرت کار گروهی میشیم💪💪
خلاصه که اگر پایه هستین ، این شماره کارت تقدیم شما👇👇
6037997950319179
روش ضربه بزنین ، کپی میشه.
و نیازی به ارسال فیش واریزی نیست 😘
.
.
بله بله بله
از امروز با قدرت به میانه ی میدان بازگشتم😎
یه تشکر خاص و ویژه از ادمین جان که حدودا یک ماه و نیم به تنهایی میدان داری کردن 🙏💜🙏
از امروز هر سوالی دارین ، خودم با دل و جان در خدمتتون هستم .
من اینجام 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
البته هفته ی پیش به صورت غیر رسمی و مقطعی یه ذره کار کردم😉
از مکه مقداری آب زمزم آورده بودم ، دوست داشتم یه جوری این نعمتُ به خورد همه ی فامیل بدم ، به ذهنم رسید دسرهای مراسم ولیمه رو خودم با آب زمزم بسازم👌☺️
صاحب رستوران اولش قبول نکرد خودم دسر ببرم ، گفت چی می خوای بیاری ؟
گفتم تیرامیسو
گفت خودمون داریم
گفتم نه نه نه ، می خوام از کارگاه خودم بیارم.
دیگه نمیدونم چه طور شد که قبول کرد.☺️
.