.
نمایندگان محترم منطق را جایگزین نطق کنند، مردم قانع میشوند.
#مجلس
#دولت #انتخابات
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
📣 انجمن تاریخ معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام الله علیها با همکاری سرای حضرت خدیجه سلام علیها برگزار می کند:
🔰کارگاه «یادداشت نویسی مقدماتی»
✅استاد محترم: سرکار خانم نجمه صالحی (دبیر انجمن علمی پژوهشی تاریخ )
🔸لینک ثبت نام در کارگاه
http://forms.jz.ac.ir/f_25/
⏳مهلت ثبت نام: دو شنبه ۱۸ اردیبهشت
⏰ شروع زمان برگزاری:
سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت: ۵-۷ عصر (فقط به صورت حضوری)
مکان: جامعه الزهرا سلام الله علیها، سرای حضرت خدیجه (س)، بلوک حضرت آمنه (س)
🌐 معاونت پژوهش
#جهاد_روایت
#مهارت_نوشتن
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🎥 کمدی سیاه در فیلم «فسیل»
✍️ علیرضا لطفی
▪️بر سر این فیلم شاید حرف های زیادی زده شود
اما مهم محتوای فیلم است
آنچه نقل میشود مهم است
و آنچه برداشت میشود مهم تر ...
▫️ژانر کمدی معمولا ژانری است که هدفش خنداندن مخاطب است اما گاهی اوقات محتوایی عمیق تر را به مخاطب خود تزریق میکند. مخاطب برایش مهم نیست که چه چیزیی را می شنود یا می بیند مهم خندهایست که از فیلم دریافت میکند.
▪️ این فیلم در خندهگرفتن به لحظه موفق نبود؛ شوخیهایی که متاسفانه دیگر برایمان در فیلم های کمدی عادی شده و بیننده از حرف های رکیک سکانسهای لودگی وادار به خنده می شود.
▫️ داستان فیلم درباره سه جوان به نام های اسماعیل ( بهرام افشاری ) ؛ سعید ( هادی کاظمی ) ؛ و صفا ( ایمان صفا) که آرزو اجرای کنسرت و شهرت را دارند.
▪️ زمان فیلم در زمان قبل از انقلاب قرار دارد و بر اساس شرایط موجود آنها را مجبور به چیزی میکنند که در ظاهر علاقه ای به آن ندارند؛ اما اسماعیل برای رسیدن به نامزدش فرنگیس ( الناز حبیبی ) بر خلاف میلش قبول میکند که برای اعلا حضرت شعر بخواند.
▫️ سعید (هادی کاظمی ) ؛ شخصیتی بی طرف و ترسو که زود شرایط را قبول میکند؛ در سکانسی که از طرف ساواک به کافه می آیند اسماعیل و صفا از خود مقاومت نشان میدهند اما سعید تسلیم میشود. سعید حتی از ابراز علاقه اش به پری، خواهر اسماعیل ( الهه حصاری) خود داری میکند و کاملا محتاط است، همین شخصیت بعد از انقلاب در کمیته مشغول است؛ او که آهنگساز کاواره بود حالا به شخصیتی مذهبی و انقلابی تبدیل شده است.
▪️صفا؛ ( ایمان صفا ) شخصیتی که قبل از انقلاب مخالف رژیم پهلوی است؛ او آزاد منش است و برای خواستهاش میجنگد؛ سست عنصر نیست، پای انتخابش می ماند و مجازاتش را هم میکشد. شخصیتی که قبل از انقلاب در اشعارش به رژیم توهیین می کند، بعد از انقلاب منافقی علیه انقلاب است. این شخصیت با بازی بی نظیر ایمان صفا برای بیننده دارای پیام است.
▫️ به نظر میرسد نقطه اوج دراماتیک فیلم ایمان صفا است، فردی که بعد از انقلاب در مقابل دوستان خود میایستد، این رو در رویی فیلم را به اوج خود می رساند.
▪️فیلم فسیل یک فیلم کمدی معمولی نیست، این فیلم را نمی توان با هزارپا یا با مطرب مقایسه کرد. فسیل حاوی نکاتی است که چالش های جدی دنیای هنر بعد از انقلاب را به تصویر می کشد.
▫️سکانس هایی از میدان آزادی در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و تغییر موقعیت اسماعیل رمز هایی در بر داشت که معنی تازه ای را برای بیننده تداعی می کرد.
فیلم فسیل به زبان کمدی و طنز پیامش را خوراک مخاطبی میکرد که در گیر موقعیت های خنده دار فیلم بود.
▪️اما نام فسیل انتخاب هوشمندانه ایست برای فیلم که بیان میکند همانگونه که آثار به جامنده از اعصار گذشته ارزشمند هستند و دست یابی به اصل آنان غیر ممکن است، چیز هایی که در دوران گذشته از دست ما رفته ارزشمند بوده و دیگر قابل دست یابی نیست.
🔻انجمن سواد رسانه طلاب
#جهاد_روایت
#سینما #سواد_رسانه
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔹 بالاترین دارایی جهان
🖌 #نویسنده_و_مشاور: #علیاکبر_مظاهری
✅ منتشرشده در شمارهٔ ۱۵۵ ماهنامهٔ «خانهٔ خوبان»
✔️ فایل پی دی اف، بهمن و اسفند ۱۴۰۱
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
ما را در رسانههایمان دنبال کنید 👇
http://zil.ink/mazaheriesfahani?v=1
#نشریات
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔸مال حرام را دریابیم!
✍ بابک شکورزاده
در این مدتی که بحث حجاب در کشور داغ است، شاهد بیحجابیهایی هستیم که بعد از انقلاب بیسابقه بوده است. برخی افراد وقیحانه شمشیر را از رو بستهاند و رسما با دهن کجی به حکم الهی این واجب شرعی را به سخره گرفتهاند. برخی دیگر چهره واقعی خود را نمایان ساختهاند و نشان دادند که سالها منافقانه با این موضوع برخورد میکردند. این ناهنجاری عوامل متعددی دارد که چرا در جامعهای که نام اسلام را به یدک میکشد، مردمش مسلمان هستند و حکومتش ادعای اسلامی بودن را دارد چرا باید این حجم از بیحجابی شرمآور در آن حاکم باشد؟! اینکه برخی از این افراد به هیچ عنوان پذیرای حجاب نیستند و جلوی هر استدلالی قد علم میکنند نشان از مشکلات اساسی دارد. عملکرد اشتباه برخی افراد مذهبی، فاصله داشتن عملی برخی مسئولان و حکومتیها با آموزههای دینی، تبلیغات رگباری و مسموم رسانههای معاند و مروجین فساد، همگی دراین ناهنجاری دخیل است؛ ولی یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه میشود و میتواند عاملی جدی برای گستاخی این جماعت به شمار رود حرامخواری است.
امام حسين علیهالسلام در روز عاشورا بارها با سپاهيان عمر سعد احتجاج کرد و آنها را موعظه نمود؛ ولی گوش شنوايی نبود که حضرت را اجابت کند. امام علیهالسلام صراحتاً به سپاهيان عمر سعد فرمود: 《شکمهای شما از حرام پر شده و به قلبهای شما مهر زده شده است.》 اين مطلب نشان میدهد که مال حرام مانع شنيدن موعظه حضرت و تأثيرپذيری از آن شده بود. این رویداد از درسها و عبرتهای عاشورا است که فرجام حرامخواری و تأثير سوء آن در عاقبت انسان را روشن میکند.
بنابراین این نکته که یکی از عوامل زیر بار حرف حق نرفتن و ایستادگی در برابر حکم الهی، حرامخواری است، صرفا ادعا یا مطلبی شعاری نیست؛ بلکه واقعیتی انکارناپذیر است که شاهد عینی آن واقعه عظیم عاشورا میباشد و هشداری جدی به حساب میآید که نباید از آن غافل شد.
#حجاب
#حرامخواری
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔸مجتهدین روایات بیزاری
🖊محسن عبدالله زاده
✍️چند روزیست بازار استخراج و انتشار روایات بیزاری از افراد و اعمال افراد، بین انقلابی ها، سوپر انقلابی ها و سلبریتی های خودی و ناخودی گرم است. آنها که توان استخراج دارند دست به کار شده و سراغ کتب و منابع می روند و در یافتن روایات ِبکر و دست اول از یکدیگر سبقت می جویند و آنها که حس و حال و یا توانش را ندارند در کُپی پیِست کردن روایات با هم مسابقه گذاشته اند.
این روزها امام جمعه رشت سوژه خوبی دست همه داده تا خیلی ها عرض اندام کنند و دیدگاه روشنفکری یا جذب حداکثری بگیرند و ایشان را محکوم و پله ای برای بالا رفتن و دیده شدن خود کنند. بی تعارف خیلی ها بازی یک ویدئو کوتاه را خوردند، در مسند قضاوت نشسته و حکم صادر کردند. اما وقتی بخش های بیشتری از سخنرانی ایشان پخش شد، یا از پشیمانی سر در گریبان فرو بردند و یا با توجیه و بهانه های جدید پای قضاوتشان ایستادند. بیاناتی که نشان از روحیه بالا، افکار باز و خوش ایشان داشت. صحبت هایی با نشاط، صمیمی، راهبردی که توجه اکثریت حضّار آن جلسه را به خود جلب کرده بود. اما شیطنت عده ای در پخش بخش آخر آن همه بیان زیبا، کار دست خیلی ها داد.
اول به خود و بعد به قضّات عالی مقامی که در این چند روز انواع و اقسام قضاوت ها را داشتند هشدار می دهم از فتنه، لرزش و لغزش های آخرالزمانی که از ناکجا میزند می لغزاند و می ریزاند.
#بیزاری
#ابقی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔻«صید و صیاد هر دو یکی است»
✍ سید عبدالله هاشمی
ما فکر میکنیم رفتار ما مثل تیر کمان است.از ما شروع میشود حال اگر کار بدی است به دیگران میخورد و خودمان هدف نیستیم و اگر کار خوبی انجام میدهیم هدف دیگران هستند. لذا اگر تشکر یا جبران نکنند پشیمان میشویم و فکر میکنیم بیهوده خوبی کردیم.گمان نمیکنیم که این تیر میچرخد.
اما واقعیت چیز دیگری است.نظام عالم مدور است.همه درحال حرکتیم اما حرکتی بر مدار و چرخشی دایره ای!
از زمانی که فعل از ما صادر میشود حرکتش شروع میشود بر یک مدار دایره ای حرکت میکند و نقطه پایان همان نقطه آغاز است.
«ان احسنتم احسنتم لانفسکم وان اساتم فلها»
#نویسندگانحوزوی
#نظام_تربیتی_و_رفتاری
@HOWZAVIAN
🔸 مسأله شماره یک : حجاب؟!
✍️ میلاد کیانی
🔴 بسیار شنیده میشود که علت سقوط اندلس (آن حکومت ۸۰۰ ساله اسلامی در قلب اروپا) را رواج بی عفتی و شراب و مسائلی از این دست معرفی میکنند. اما آیا تمام علت خلاصه در همین یک نکته بود؟ به نظر میرسد این آخرین ضربه بود. ضربه اساسی امر دیگری بود که کمتر به آن پرداخته شده است. تاریخ چهل و چند ساله انقلاب اسلامی هم گواهی میدهد جوانان بسیاری بودند که از باتلاقی چون کاباره به اوج شهادت رسیدند و رشک بسیاری را برانگیختند. پس نمیتوان گفت بین این دست مسائل و انحطاط فرد یا جامعه رابطه مستقیمی هست. در حقیقت باید دید عامل اصلی در سعادت دنیا و آخرت فرد و جامعه چیست که به محض نبودش، سایر عوامل نابودی را هم در پی خود میکشاند.
⬅️ به نظر میرسد در اندلس رکن رکین اسلام، یعنی ولایت (که در اسلام به چیزی مهمتر از آن دعوت نشده) وجود نداشت. خشت اول کج گذاشته شد؛ فتح اندلس از غیر مجرای ولایت انجام شد و پس از آن هم حکومت اندلس برای مدتها در اختیار امویان بود. ولایت اما در فرهنگ شیعی، آیینه تمام نمای دین است. دین را به مردم میآموزاند و نقاط انحراف را مانع میشود. خود، درگیر دنیا نیست و جامعه را از دنیاگرایی به آخرتگرایی میرساند. به جامعه امید و هدف میدهد. یاران پایمردی در کنار خود شکل میدهد که خود و اهل و فرزندانشان را فدای ارتقای فرهنگ دینی در جامعه کنند. عنصر بیبدیل ولایت همان است که اگر باشد به جامعه نظام میدهد و از تفرقه جلوگیری میکند. همان است که اگر باشد ضامن میشود عاقبت به خیری را و اگر نباشد ... ببینید عاقبت اندلس را. ابن ملجم با علی بود؛ علی را که از او گرفتند، قطام را نشانش دادند ... شد اشقی الاشقیاء.
✅ بیحجابی امروز اما قابل قیاس با بیحجابی اندلس نیست؛ نه به لحاظ کمی و نه کیفی.
به لحاظ کمی، گستردگی بیحجابی و شرب خمر و مسائلی از این دست در اندلس ،آنچنانی که نقل میشود بسیار وسیع بود. اما در ایران امروز مساله صرفا کشف حجاب است که اگر سر از زیر برف رسانه بیرون بیاوریم و درست تحلیل کنیم آن گستردگی را نمیبینیم.
به لحاظ کیفی هم اندلس پس از بی ولایتی دچار این مسائل شد؛ به خلاف ایران امروز که حقیقتا عموم جامعه دلبسته ولایت فقیه هستند.
🛑 حجاب اگرچه مسألهای مهم، جدی و یک حرام شرعی و سیاسی است و برای برخی به یک هنجارشکنی وقیحانه تبدیل شده لکن همانچیزی است که دشمن میخواهد آن را نوک پیکان تقابل تمدنی با اسلام جلوه دهد تا ما غافل از ولایت شویم. خواص جامعه و نخبگان حوزه و دانشگاه، مسئولین دولتی و نظامی و ... همه و همه باید فرامین امام خامنهای را مطاع قرار دهند و چون ریسمانی محکم به آن چنگ بزنند (که اسلامیت نظام هم به همین اطاعت است) آنگاه خواهیم دید که چگونه ظاهر و باطن جامعه از امروزش به مراتب بهتر و مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد. همه ما _جمیع آحاد امت از مردم عادی تا نخبگان و خواص و مسئولان، همه و همه_ مطالبه مهار تورم، رشد تولید، فرزند آوری و دیگر مطالبات مهم رهبری را در اولویت قرار داده، به درستی بفهمیم (مثلا محل سوال است که آیا فهم مسئولان اقتصادی دولت محترم از اقتصاد مقاومتی مطابق فهم رهبری است؟ همچنین آیا میزان اهمیت فرزندآوری در نگاه رهبری را درک کردهایم؟) و به کار ببندیم. از طرف دیگر به میزان و نوع پرداخت رهبری به مسالهای چون حجاب دقت کنیم و به همان شکل و میزان به آن بپردازیم و به فرموده قرآن تقدم بر ولی نگیریم (که البته خود، جای پرداخت مفصلی دارد) تا مصداق «ان تنصروا الله» شویم و آنگاه وعدههای بر حق «ینصرکم» و «فتح قریب» و «یدخلون فی دین الله افواجا» در پی آن خواهد آمد.
📝 پ.ن مهم: در این متن، توجه به جانب تقدم بر ولی و نهی از آن بود.¹ مخاطب روشنبین نیک میداند که تأخر از ولی هم جایز نیست و نباید چون روشنفکران دینی (بخوانید تاریکفکران بیدین) مساله حجاب را اساسا از نظام مسائل و مشکلات روز جامعه خارج کرد.
___
¹ يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ لَا تُقَدِّمُواْ بَينَ يَدَيِ ٱللَّهِ وَرَسُولِهِۦۖ وَٱتَّقُواْ ٱللَّهَۚ إِنَّ ٱللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيم (حجرات،۱)
#اندلس
#کشف_حجاب
#ولایت
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔻راز قوی شدن
✍ سید عبدالله هاشمی
رمز قوی شدن،یقین داشتن است. در هر کاری خواستی قوی شوی،روی ذهنت کار کن و برای خود یقین بساز.
❇️قدرت،همآغوش یقین است.
🔹«کن موقنا تکن قویا»
#نویسندگانحوزوی
#یقین
#قدرت
@howzavian
🔸در چند قدمی بهشت!
✍ علیرضا مکتبدار
📌تصور کنید در اجتماعی زندگی میکنید که همواره گوشها تیز میشوند به سمت صدای خشدار یک لغزش و نگاهها خیره میشوند به رعدِ گذرای یک گناه و زبانها همچون تیرهایی زهرآگین به شرنگ سرزنش و تحقیر، در کمان دهان بیقراری میکنند تا آبرویی را نشانه روند و شخصیتی را فروریزند.
📌از سوی دیگر، جامعهای را در نظر آورید که در آن، نگاههای افراد بر عیب خویش فروکاسته و از جستجو در عیب دیگران فروبسته شده و گوشها جز از نیُوشیدن حقیقت، کَر گشته و زبانها جز برای بیان سخن حقی که آبرویی را پاس داشته و یا حقیقتی را به مصلحتی فاش کند، در صندوقخانه دهان بیقراری نکنند.
📌هر لغزش، صدایی آزاردهنده و هر گناه، بویی ناخوشایند دارد که هرچند مشام جانهای پاک را میآزارد اما سبب نمیشود ابلیسِ نفس، عنان از کف باکفایت ایمان مؤمنان برباید و افسار زبانشان را بگشاید تا به شماتت دیگران گرم شده و آتش به خرمن آبروی آنان اندازد.
📌دسترسی به متن کامل این یادداشت و برخی آثارِ ارسالی دیگر، با کلیک بر نام نویسنده
#اخلاق
#عیبپوشی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
.
📰دکهی تیترخوانی
از فریب آزادی تا طلب ایران از طالبان
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
#سواد_رسانه
#مهارت_رسانه
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
💠 عدالت و پیشرفت الهی
❇️ محصول پیشرفت الهی چیزی جز گسترش و تکامل ابتهاج به قرب نیست. چون تکامل منابع آن محدود نیست، منتهی به تنازع نمیشود. از سوی دیگر، چون مبتنی بر خودبینی و استکبار نیست، منتهی به استکبار حق نیز نمیگردد. افزایش قدرت در پیشرفت الهی، به مفهوم توسعه تعهد و احساس بندگی و عبودیت است که به دنبال خود، گسترش ایثار و تعاون را نیز میآورد.
✴️ در این پیشرفت، «دنیا» ابزار تقرب است، و چون هدف، گسترش ابتهاج است، دنیاپرستی در آن جایی ندارد. اگر اساس انگیزش انسانی حرکت به طرف دنیای بهتر باشد، میلی پیدا نمیشود که انسان با تکیه بر آن، به فداکاری در دنیا و احترام به حقوق دیگران اقدام کند.
📖نشریه دیده بان شماره 40
#عدالت_پیشرفت
#تقرب_الهی
#توسعه_بندگی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
@didebane_andisheh
.
استکبار جهانی در نقاب سکولاریسم
✍️زينب نجیب، عضو تحریریه مجتهده امین
[1] امروزه برای جدایی دین از سیاست تلاشهای مضاعفی صورت میگیرد. البته این صدایی است که عمدتاً از حنجرهی مستبدان عالم به گوش میرسد. آنها با تفسیر دین بهزعم خویش، سعی میکنند دایره حضور دین در زندگی بشر را کوچک و کوچکتر کنند و محدودهی آن را به مسائل شخصی و فردی کاهش دهند. چراکه دین اسلام بهحق قدرتی است در مقابل آنها. دینی که برای همه ابعاد زندگی انسان برنامه دارد و هدف و غایت خداوند از آفرینش انسان را حاکمیت تفکر توحیدی، نفی عبودیت از غیر خدا، اقامه عدل، مبارزه با استبداد و استکبار، تحقق کرامت انسانی و تعظیم شعائر دینی تعریف میکند و برای احقاق همه اینها با حکمت خود قوانینی وضع نموده است. مسلماً چنین دینی حریفی تمامعیار در مقابله با طواغیت عالم است. لذا دشمنی با چنین دینی آشکار است، اما این دشمنی نه از جنس نفی کامل آن، بلکه به سبک حداقلیکردن آن یا بهعبارتی قطعِ دست قدرتمند آن یعنی سیاست است. اگر سیاست از دین گرفته شود چیزی جز کنج محراب برای تنفس آن نمیماند و این دین چگونه میتواند ادعای عبادت پروردگاری حکیم را داشته باشد؟ حالآنکه عقل، میداند، پروردگاری، شایستهی پرستش است که کمال مطلق باشد و چنین خدایی منهای حکمت دیگر خدا نیست. دینی که غایتش فقط نمازی با رکوع و سجود ظاهری باشد و سی روز گرسنگی و یکعمر دغدغهی طهارت، اما ابایی از تنفس و حیات زیر سایه دشمن و مستکبر نداشته باشد؛ چگونه میتواند ادعای «اتمَمتُ» و «اَکمَلتُ» بر زبان جاری کند؟ آیا وضوی چنین دینی آببازی نیست؟
[2] «آنچنانکه در طول تاریخ شاهد هستیم سیرهی همه انبیای الهی و ائمه معصومین حاکی از آن است که ایشان در جهت تحقق حکومت حق کوشیدهاند و در دورههایی حکومت را از دست طاغوت زمانشان گرفته و خود عهدهدار آن شدهاند» (سید روحالله موسوی خمینی،البیع،ج2،ص617) اصرار فرستادگان خدا در تشکیل حکومت چیزی نیست که برکسی پوشیده باشد و نفی آن نفی تاریخ است اما باز شاهد آن هستیم که برخی در آثار، نوشتهها و گفتارهای خود در آن تشکیک میکنند و در تلاش برافراشتن پرچم سکولار برمیآیند. اینان دلایلی مطرح میکنند؛ از آن جمله که میگویند؛ در رسالت اسلام امور حکومتی در نظر گرفته نشده است...
#ادامه_دارد
🔗متن کامل در صفحه نویسنده
#جهاد_روایت
#پویش_نوشتن
#افکار_بانوان_حوزوی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
@AFKAREHOWZAVI
#طنز
عزیز نسین یک دسامبری مغرور بود
✍️ سمیه رستمی
عزیز نسین طنزپرداز یک دسامبری مغرور و شگفتانگیز بود. البته این اسم مستعارش بود. اسم اصلیاش مِحمَت نصرت بود. برخلاف همه که بچهننه میشوند، او بچهبابا بود و اسم پدرش که «عزیز» بود را انتخاب کرد.
«نسین» به ترکی یعنی «تو چه کارهای؟!» یا «تو چی هستی؟!». پدر عزیز نسین برایش مقدار معتنابهی ارث؛ از فقر باقی گذاشت. همین ارثیه بعدها دستمایه اصلی طنزهای وی شد.
پس به او حق بدهید که بخواهد نام پدر را زنده نگاه دارد. حاصل این ارثیه هنگفت ۱۰۰کتاب شد که به ۳۰ زبان ترجمه شد.
در ایران نیز هر کسی یک اپسیلون داعیه روشنفکری داشته باشد، باید کنار کتابهای جوجو مویز و سمفونی مردگان و بیگانه کامو، حتماً حتماً کتاب «برهای که گرگ شد»، «پخمه» و «برید کنار سوسیالیسم داره میاد!» را خوانده باشد و گهگاه از وی نقلقول کند گاهوبیگاه با ربط و بیربط یک داستان از این نویسنده خفت کند و بچپاند لای صحبتهایش.
البته که پر بیراه هم نگفته است. با کمی اغماض میشود فرهنگ و سیاست و اجتماع دو کشور دوست و برادر یعنی ایران و ترکیه را خواهر برادرناتنی از مادر سوا از پدر جدا دانست که مشترکاتی دارند. همین مشترکات موجب شده نویسندگانی مثل ثمین باغچهبان و شاملو و چند نفر دیگر وظیفه خودشان بدانند که آثار عزیز نسین را ترجمه و راهی بازار نشر کنند.
العهده علی الراوی، راوی یعنی همین ویکیپدیای خودمان که گفته....
ادامه در لینک زیر
http://dtnz.ir/?p=318012
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
👈اگه دنبال آموزشهای #سواد_رسانه و #جنگ_رسانهای میگردی!
👈اگه دنبال شناخت بیشتر #یهود و #صهیونیسم هستی!
👈اگه میخوای به #تحلیل های به روز در #جنگ_شناختی دست پیدا کنی!
👈اگه فکر میکنی توی #جنگ_ترکیبی دشمن، نیاز هست بیشتر #آموزش ببینی!
توی کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد فرج نژاد 🌱 🔗عضو شو 🌱
#جهاد_روایت
#پویش_نوشتن
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
#با_کاربران
عدم رسیدگی مسئولان دولتی و مجلس و دستگاه قضائی به مسئله خودرو، صد برابر بیبیسی و اینترنشنال ضد انقلاب تولید کرده است.
فقط همین یک قلم کافیست...
باقی کارها بماند.
#خودرو
#اقتصاد
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN