eitaa logo
موعود
1.9هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
1.1هزار ویدیو
275 فایل
🔸کانال رسمی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر «عج»🔸 🔹پایگاه اینترنتی موسسه موعود: 🔸fa.mouood.com 🔹فروشگاه اینترنتی: 🔸shop.mouood.com 🔹 ارتباط با موعود: 🔸Eitaa.com/mouood_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
7️⃣ ⭕️ راهنمای سالک 🔸 پوشیده نیست که قرب به صراط، مستلزم کسب نوعی مَحرمی و قرابت مخصوص است؛ صفات و خصالی که وجه تام و تمام آن مخصوص و منحصر به است تا در مقام ، حافظ حریم دین و باشند؛ نه قرابت خویشی و نه صورتسازی و ظاهرسازی، هیچ کدام انسانی را مستعد قرب نمی سازد. 🔸 و نزدیکی به ولی و ورود به حصن حصین، مستلزم طی مراتب محرمی است، مستلزم جلب است. کسب این مراتب است که سالک طالب قرب را دارای درجاتی از دوستی و شایستگی می کند، کاملترین رتبه این محرمی و عالیترین درجه از این صفات کمالی در ائمه دین(ع) است که آنان را به مقام رسانده است. 🔸 اختیارات ایشان و مأذون بودنشان در دستگیری طالبان و هدایت و سرپرستی آنان بر عموم خلایق نیز پیرو همین شایستگی و استقرار تام صفات کمالی در آنان است. الزاماً صاحب عالی ترین درجه از کمالات است و محال عقلی است که به رغم وجود و حضور موجود اکمل، خلقت و جامه خلافت به آنکه صاحب مرتبه ای پست از شایستگی و کمالات است، پوشانده شود. 🔸 خلیفه اللهی که در آغاز داستان خلقت، خداوند خلق آن را علت آفرینش عالم و اعلام فرمودند، ما به ازای خارجی تام و تمام و کامل صفات متعالی کمالی است؛ همو که ضرورتاً می تواند معلم و رهنمای خلایق و دستگیر آنها در طریق پر فراز و نشیب شود. 📚 تلخیص از کتاب 📖 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب به نشانی های زیر مراجعه فرمایید: فروشگاه اینترنتی موعود:https://shop.mouood.com/az_inja_dolat_karime/ کتابراه: B2n.ir/f29947 فراکتاب:B2n.ir/b34793 طاقچه:B2n.ir/a85763 @mouood_org
1️⃣0️⃣ 🔘 انقلاب یعنی... 🔹 انقلاب، ناظر بر تحول ژرف فرهنگی همه مناسبات در همه سطوح است، در این تحول، پیش از هر چیز مبادی و مبانی باورهای مرسوم و رایج دگرگون می شوند. پس از آن، ادب رایج میان مردم. 🔹 ادب، باطن همه مناسبات مادی مردم است؛ از همین رو وقتی دگرگونی در و ادب حادث می گردد، صورت مناسبات مادی و ادبیات مردم نیز دگرگون می شود و تنها در این صورت می توان به یک جنبش عمومی، عنوان انقلاب داد. 🔹 انقلاب، عالمی را که قومی در آن سکنا گزیده و در آن سیر می کند، تغییر می دهد؛ در این میان حتی اگر یک نفر جدا از سایر مردم و مستقل از اجتماع هم منقلب شود، عالمش عوض می شود. 🔹 عالم که دگرگون شود، همه چیز دگرگون می شود. از دیدار وضع مردم، می توان پی برد که به کدام عالَم تعلق خاطر دارند؛ از الفاظی که به کار می برند و ادبیاتی که در کار وارد ساخته اند. 🔹 انقلاب در ما فی الضمیر رخ می دهد، نه در گستره شعار و الفاظ. تنها انقلاب در ما فی الضمیر است که می تواند عالمی را عوض کند. همین دگرگونی در درون، آدمی را تربیت می کند و وطنش را عوض می کند. ✍ 📚 تلخیص از کتاب 📖 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب به نشانی های زیر مراجعه فرمایید: فروشگاه اینترنتی موعود: https://shop.mouood.com/porsesh_az_gharb/ کتابراه: B2n.ir/z73167 فراکتاب: B2n.ir/u35259 طاقچه: B2n.ir/j52106 @mouood_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 ناگهان صومعه لرزید از آن دقّ‌ الباب اهل آبادی تثلیث پریدند از خواب رجز مأذنه‌ها لرزه به ناقوس انداخت راهبان را همه در ورطۀ کابوس انداخت قصۀ فتنه و نیرنگ و دغل پیوسته‌ست نان یک عده به گمراهی مردم بسته‌ست... لاجرم چاره‌ای انگار به جز جنگ نماند قل تعالَوا... به رخ هیچ کسی رنگ نماند... بانگ طوفانیِ القارعه طوفان آورد آنچه در چنتۀ خود داشت، به میدان آورد با خود آورد به هنگامه عزیزانش را بر سر دست گرفته‌ست نبی جانش را عرش تا عرش ملائک همه زنجیره شدند به صف‌آرایی آن پنج نفر خیره شدند پنج تن، پنج تن از نور خدا آکنده آفتابان ازل تا به ابد تابنده... با طمأنیۀ خود راه می‌آمد آرام دست در دست یدالله می‌آمد آرام دست در دست یدالله چه در سر دارد حرفی انگار از این جنگ فراتر دارد: «ایها الناس من از پارۀ تن می‌گویم دارم از خویشتن خویش سخن می‌گویم آنکه هر دم نفسم با نفسش مأنوس است آنکه با ذات خدا عزّ و جل ممسوس است من علی هستم و احمد من و او خویشتنیم او علی هست و محمد من و او خویشتنیم نه فقط جسم، علی روح محمد باشد یک‌تنه لشکر انبوهِ محمد باشد» دیگر اصلاً چه نیازیست به طوفان، به عذاب زهرۀ معرکه را اخم علی می‌کند آب الغرض مهر رسولانۀ او طوفان کرد راهبان را به سر سفرۀ خود مهمان کرد مست از رایحۀ زلف رهایش گشتند بادها گوش به فرمان عبایش گشتند ✍ 🔸 گرامی باد روز عظیم مباهله! 🔸 روزی که به یُمن ایمان نابِ رسول خدا(ص) و اهل بیتش(ع)، مسلمانان مفتخر شدند و شرک به زانو درآمد! @mouood_org
🔘 از بهشت بیرونمان نکن! 🔸 فرموده امام صادق (علیه السلام) به یکی از در مجلسی در حضور امام صادق(علیه السلام) كسی گفت: از خدا بهشت می طلبم. 🔸 امام (علیه السلام) فرمود: 《اَنْتُم فِي الْجَنَّةِ فَاسْئَلوا اللهَ اَنْ لا يُخْرِجَكُمْ مِنْها؛ شما هم اكنون در بهشت هستيد! از خدا بخواهيد كه از بيرونتان نكند.» 🔸 گفتند: آقا! ما كه الان در دنياييم، چطور در بهشتيم؟! حضرت فرمودند: 《اَلَسْتُمْ تُقِرُّونَ بِاِمامَتِنا؛ آيا شما اقرار به امامت ما نداريد؟》 🔸 گفتند:چرا اقرار داريم. فرمود: 《هذا مَعْنَي الْجَنَّة؛ همين معنای بهشت است.》 🔸 《وَ اسْئَلُوا اللهَ اَنْ لا يَسْلُبَكُمْ؛[1] از خدا بخواهيد از دستتان نگيرد.» 📚بحار الانوار، ج 48، ص 102، ح11؛ برگرفته از تفسیر از تألیفات حضرت آیت الله ، ص 241. @mouood_org
✡ سیطرهٔ یهود بر هالیوود 🔹 (Marlon Brando) از دوران جوانی در خدمت بود و در فیلم‌های متعددی ایفای نقش نمود. 🔹 او در ۵ آوریل سال ١٩٩۶، که در آن تاریخ ٧٢ سال از عمر وی می‌گذشت، در برنامهٔ (Larry King Show) شبکهٔ سی‌ان‌ان (CNN) حضور یافت و در مصاحبه‌اش به حقیقتی اشاره نمود و آن اینکه: 🔹 هالیوود از آنِ یهودیان است و توسط یهودیان اداره می‌شود. 🔹 بعد از این مصاحبه و بیان این حقیقت، بلایی بر سر مارلون براندو آوردند که وی از اظهار این حقیقت، معذرت خواست. 🔹 تا جایی که سرکردهٔ حاخام‌های لس‌آنجلس، (Marvin Hier) در مصاحبه‌ای گفت: ▫️ دیگر بس است، چون او به دفتر کار من آمد و عذرخواهی نمود و عملاً گریه کرد! و راضی شده است تا جمعهٔ آینده از (museum of tolerance) (واقع در خیابان پیکو در شهر لس‌آنجلس) نیز دیدن کند! 🔹 مگر جز این بود که مارلون براندو حقیقتی را اظهار داشت؟ چرا یهودیان و افرادی نظیر ، سرکردهٔ گروه تروریستی جی‌دی‌ال در لس‌آنجلس، باید به وی حمله و فحاشی کنند؟! 🔹 مارلون براندو به علت فحاشی‌ها، مجبور شد تا از موزهٔ به‌اصطلاح بردباری دیدن کند، موزه‌ای که در آن تصاویری که اصلاً هیچ ارتباطی با یهودیان ندارد، برای اغفال مردم، در آنجا جمع‌آوری کرده و به نمایش گذارده‌اند و مطالب کذبی را در ارتباط با عنوان می‌کنند. 🔹 البته قضیهٔ مارلون براندو، یک مورد از موارد بسیار است! تعداد افرادی که در اروپا و آمریکا توسط یهودیان صهیونیست قربانی شده‌اند، یکی و دو تا نیستند. اگر فردی حقیقتی را علیه یهودیان صهیونیست عنوان کند، سریعاً قلع و قمع می‌شود که در این مورد می‌توان کتاب‌ها نوشت! 📚 منبع: سیدهاشم میرلوحی، یوسرائیل و صهیوناکراسی، قم: دفتر نشر معارف. 📖 متن کامل مقاله به همراه منابع: 🌐 jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-culture/7973 📚 منبع: کانال اندیشکدهٔ مطالعات یهود @mouood_org
🔘 نخستین محل سوگواری ▪️ (به تلفظ محلی امام بارا) به معنی خانة امام، نام گونه‌ای از مکان‌های مخصوص برگزاری مراسم عزاداری شیعیان در و برخی کشورهای دیگر است. ▪️ این اماکن ابتدا در شمال هند برای برگزاری مراسم ساخته شد و به تدریج ساخت آن در بخش‌های وسیعی از هند، ، و گسترش یافت. ▪️ در بنگلادش به امام‌باره، گفته می‌شود. ▪️ امام‌باره توسط از وزرای دربار مغولان هند و فرمانروای ایالت در بنا شد و پس از آن، ساخت امام‌باره‌ها توسط حکام شیعی رونق یافت. ▪️ اشیای مورد استفاده در عزاداری شیعیان هند، از جمله انواع ، (در معنای هندی آن) و (ضریح نمادین امام حسین(ع))، هم در امام‌باره‌ها نگهداری می‌شوند. بانی شماری از امام‌باره‌ها، غیر مسلمانان هستند. 📚 «فرهنگ سوگ شیعی»، انتشارات خیمه، ویراست سوم، ۱۳۹۴، صص ۶۵-۶۶. @mouood_org
2️⃣7️⃣ ⭕️مفهوم شناسی انسان کامل 🔺 را که از او با القابی، چون قطب عالم، خلیفه، امام، اکسیر اعظم، دانا، مهدی و ... تعبیر می شود، انسانی دانستهاند که متخلق به اخلاق الهی، علت غایی خلقت، سبب ایجاد و بقای عالم، متحقق به اسم جامع الله، واسطه میان حق و خلق، خلیفه بلامنازع خدا که علم او و حقیقت قطعیت یافته و مظهر اتم اسمای حسنای الهی و آیینه تمام نمای خداوند است. 🔺چنین انسانی را که دارای اقوال نیک، افعال نیک و اخلاق نیک است، راهنمای خلایق در ظاهر و باطن دانسته اند. کسی که صفات و اخلاق الهی در او جمع شده و آشنا به آفات روحی ها و راه های شفای آن است و با هویت ذاتی متعالی الهی وحدت ذاتی پیدا کرده و در نهایت، زبده و خلاصه موجودات است و دیگران طفیل وجود او هستند. 🔺 این چنین شخص شریف و عالی جنابی، مؤسس دولت کریمه مهدوی و برپا دارندة مدینه طیبه علوی خواهد بود. به عبارت دیگر، دولت برکشیده شده توسط آن امام معصوم، به نحوی، ظهور بیرونی و هم ایشان و تنزل یافته مقام وی بر پهنه خواهد بود. بدین سبب، آن دولت و مدینه، عاری و پیراسته از عموم عوارضی است که انسان متعارف و ناقص واجد آن است. 📚تلخیص 📖 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب به نشانی‌های زیر مراجعه فرمایید: فروشگاه اینترنتی موعود:https://shop.mouood.com/otopia/ طاقچه: B2n.ir/w55750 فراکتاب: B2n.ir/h97890 @mouood_org
2️⃣7️⃣ ⭕️مفهوم شناسی انسان کامل 🔺 را که از او با القابی، چون قطب عالم، خلیفه، امام، اکسیر اعظم، دانا، مهدی و ... تعبیر می شود، انسانی دانستهاند که متخلق به اخلاق الهی، علت غایی خلقت، سبب ایجاد و بقای عالم، متحقق به اسم جامع الله، واسطه میان حق و خلق، خلیفه بلامنازع خدا که علم او و حقیقت قطعیت یافته و مظهر اتم اسمای حسنای الهی و آیینه تمام نمای خداوند است. 🔺چنین انسانی را که دارای اقوال نیک، افعال نیک و اخلاق نیک است، راهنمای خلایق در ظاهر و باطن دانسته اند. کسی که صفات و اخلاق الهی در او جمع شده و آشنا به آفات روحی ها و راه های شفای آن است و با هویت ذاتی متعالی الهی وحدت ذاتی پیدا کرده و در نهایت، زبده و خلاصه موجودات است و دیگران طفیل وجود او هستند. 🔺 این چنین شخص شریف و عالی جنابی، مؤسس دولت کریمه مهدوی و برپا دارندة مدینه طیبه علوی خواهد بود. به عبارت دیگر، دولت برکشیده شده توسط آن امام معصوم، به نحوی، ظهور بیرونی و هم ایشان و تنزل یافته مقام وی بر پهنه خواهد بود. بدین سبب، آن دولت و مدینه، عاری و پیراسته از عموم عوارضی است که انسان متعارف و ناقص واجد آن است. 📚تلخیص 📖 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب به نشانی‌های زیر مراجعه فرمایید: فروشگاه اینترنتی موعود:https://shop.mouood.com/otopia/ طاقچه: B2n.ir/w55750 فراکتاب: B2n.ir/h97890 @mouood_org
🔘 نخستین ▪️ ، شرق‌شناس، ایران‌شناس و از مشهورترین تعزیه‌پژوهان غیرایرانی و صاحب آثار و تألیفات بسیاری دربارة آئین تعزیه و دیگر آئین‌های شیعی است. ▪️ چلکوفسکی تبار، ساکن و استاد مطالعات اسلامی و خاورمیانة دانشگاه است. ▪️ برگزاری اولین کنفرانس دربارة تعزیه در در سال ۱۳۵۵ه‍ .ش. و انتشار مقالات در قالب کتاب ، کوشش برای معرفی تعزیه در عرصة جهانی و تحقیق دربارة مراسم شیعیان، از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های چلکوفسکی به شمار می‌روند. 📚 «فرهنگ سوگ شیعی»، انتشارات خیمه، ویراست سوم، ۱۳۹۴، صص ۱۶۵-۱۶۶. @mouood_org
2️⃣8️⃣ 🔘 یاری شده 🔸 امام جعفر صادق(ع) در تفسیر آیه شریفه: «أتی اَمْرُ الله فَلا تَسْتَعْجِلُوهُ (سوره نحل، آیه 1) » می فرمایند: 🔸 «آن امر ماست که خدای تبارک و تعالی امر فرموده در آن شتاب نکنیم. خدایش او را با سه سپاه تأیید می کند: فرشتگان؛ مؤمنان؛ رعب.» 🔸 امام باقر(ع) هم در این باره می فرمایند: «قائم ما به وسیله رعب (در دل دشمنان) یاری شده، و با نصرت الهی تأیید شده است. زیر پایش پیچیده می شود و گنج های زمین برای او ظاهر می شود و دولت او به شرق و غرب جهان می رسد.» 📚 برگرفته از کتاب 📬 خرید از فروشگاه موعود https://shop.mouood.com/zohur_ghyam/ از کتابراه: B2n.ir/p44426 از فراکتاب: B2n.ir/m63967 از طاقچه: B2n.ir/m62429 @mouood_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 کفر و سود 🔸 بررسی خسارات غرب از مسلمان شدن مردم. 🔸 چرا سردمداران و زمامداران ، و غرب با اسلام مخالفت می کنند؟ @mouood_org @mouood_multimedia
🔘 نخستین طرح مینیاتوری از ▪️ تابلوی نگاره‌ای مینیاتوری اثر نقاش و نگارندة مشهور ایرانی که با تکنیک اکرولیک و در ابعاد ۷۳ در ۹۸ سانتی‌متری در سال ۱۳۵۵ه‍ .ش. خلق شده است. ▪️ موضوع این نگاره، صحنة‌بازگشت اسب بی‌سوار امام حسین(ع) موسوم به ، به خیمه‌ها در عصر عاشورا و استقبال سوگوارانة زنان اهل بیت(ع) از او است. اصل این تابلو در سال ۱۳۶۹ه‍ .ش. به اهدا شده و در موزة مرکزی آن نهاد در شهر مشهد نگهداری می شود. 📚 «فرهنگ سوگ شیعی»، انتشارات خیمه، ویراست سوم، ۱۳۹۴، صص ۳۴۹-۳۵۰. @mouood_org
🔺 📚موعود عهدین 🔹این کتاب، اثر تحقیقی و پژوهشی استاد اثری متفاوت و کامل درباره موعود معرفی شده در کتب مسیحی و یهودی است. 🔸تفاوت مهم این کتاب با دیگر کتب موعود ادیان در این است که مؤلّف نقل قول های کتب مسیحی و یهودی را بدون پیش داوری و با نقل مستقیم و به طور کامل از کتب عهدین آورده. در دیگر کتب، تنها به ذکر نمونه هایی از کتب عهدین بسنده شده؛ امّا مؤلّف کتاب موعود عهدین، تمامی نقل قول های مربوط به موضوع منجی را از تمامی کتب انجیل و تورات استخراج کرده و در کتاب آورده است. 🔸تفاوت مهمّ دیگر کتاب، بررسی و بیان نقل قول های منجی گرایانه انجیل برناباست. از آنجایی که انجیل برنابا تفاوت های آشکاری با دیگر اناجیل عهد جدید دارد، خواندن این آیات درباره موعود مسیحیّت بسیار خواندنی است. 🔸مؤلّف موعود عهدین، هر چند که کتاب تفسیری یهودیان، «تلمود» را جزو کتب آسمانی نمی داند؛ امّا حتّی این کتاب را نیز بدون بررسی رها نکرده و نقل قول هایی را از این کتاب بیان می کند؛ چرا که در تکلیف خود می داند که تصویری جامع و کامل از آنچه در کتب عهدین درباره موعود آمده است، به تصویر بکشد. 🔸در بخشی از این کتاب مفصّل و حیرت‌انگیز به تشابهات میان بشارات کتب عهدین با بشارات بیان شده در کلام وحیانی اهل بیت(ع) اشاره می‌کند که این امر ثابت می‌کند که مطالب متعددی در کتب عهدین دست نخورده باقی مانده و دچار تحریف نشده است. 🌐 لینک در فروشگاه اینترنتی موعود: https://b2n.ir/a65974 📋 🖋 📚 || 🔖 📲 @mouood_org 📲 @mouood_asaar 🌐 mouood.org 🌐 shop.mouood.com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 کجایند دوستان خدا! 🔸 دریافت رزق معنوی با توصیه آیت الله ره 📚 کانال معرفتی و اخلاقی نماز شب @mouood_org @mouood_multimedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 گرگان در لباس میش 🔸 روایتی وحشتناک از عصر_حیرت و از رسول اکرم صلوات الله علیه و آله. @mouood_org @mouood_multimedia
🔘 نخستین مهدیه ▪️ علی‌اصغر چراغچی باشی آستانه، معروف به فرزند زین العابدین (معروف ملاعابد)، خطیب، مبلغ دینی، معلم، مدرسه ساز و از رجال سیاسی و مذهبی معاصر است. ▪️ پدرش از منبری های مشهد بود و از آنجا که در آستان امام رضا(ع) وظیفه روشن کردن چراغ ها را بر عهده داشت، به چراغچی باشی آستانه شهرت یافته بود. ▪️ عابدزاده در سال ۱۳۲۵ه‍ .ق. از سرمایه شخصی خود، را در بالا خیابان مشهد، پشت (خیابان آیت الله شیرازی فعلی) بنا کرد. در مهدیه علاوه بر برگزاری مراسم در مناسبت های مذهبی، کلاس‌های قرآن و آموزش زبان عربی هم برگزار می شد. در جلسات و مراسم مهدیه، معمولاً خود عابدزاده سخنرانی می کرد. ▪️ عابدزاده قصد داشت به نام هریک از چهارده معصوم و نیز حضرت عباس(ع) و حضرت زینب(س)، مدرسه مذهبی تأسیس کند. از این میان، او موفق به ساخت یازده بنای دیگر به جز مهدیه شد: ، ، ، ، ، ، ، ، و . ▪️ بنا به وصیتش، پس از فوت او را در سرداب مهدیه به خاک سپردند. 📚 «فرهنگ سوگ شیعی»، انتشارات خیمه، ویراست سوم، ۱۳۹۴، صص ۳۳۵-۳۳۷. @mouood_org
🔘 بوی پیراهن خونین کسی می آید... به باغ فیضِ عالَم واردم کن! به رضوان خدا، «غم» واردم کن! شما صاحب‌عزایی جانِ جانان!... به اِحرامِ مُحَرّم، واردم کن! @mouood_org
🔘 اعمال شب و روز اوّل ماه @mouood_org
◾️ سرت شریف‌ترین سجده‌گاهِ باران است سرت امانتِ سنگینِ روزگاران است منم مسافر بی‌زاد و برگ و بی‌توشه سلامِ من به تو، ای قبله‌گاهِ شش‌گوشه! سلام وارث آدم، سلام وارث نور سلام ماه درخشانِ آسمان و تنور! سلام تشنه‌لبِ کشته میانِ دو رود سلام خیمه‌ی جانت اسیر آتش و دود ✍️ سعید بیابانکی @mouood_org
8️⃣ ⭕️ مصداق لطف الهی 🔸 بدیهی است که خداوند از روی لطف، بابی، سبیلی و نوری را به عنوان ، راه رسیدن و مصداق خارجی کمالات متعالی فراروی بشر قرار می دهد تا او امکان سیر در مراتب را پیدا کند و با مشاهده ما به ازای خارجی آن واقعیت دست یافتنی و عملی آن را بپذیرد و در طریق، از بندِ گمراهی برهد و از غلتیدن در آفت ها و بلاها و بالأخره عذاب و قهر خداوند در امان ماند. 🔸 بنابراین (ع): ✅ ما به ازای خارجی حق ها، حقیقت مجسم و ناطقند (در هیئت انسانی)؛ ✅اسوه واقعی و عینی که تعالی و تقرب در آنان آشکار است (لَکمْ فِی رَسُولِ اللهِ اُسْوَةُ ...)؛ ✅ طریق رفتن و تمثیل نحوه بودن، هستند و این همه را در سیره و آنان می توان دریافت؛ ✅ متضمن فرح و رهایی و ایمنی بخش از قهر خداوندند؛ ✅ بالغه که حجیت آنان توسط خداوند اعلام شده است. 📚 تلخیص از کتاب 📖 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب به نشانی های زیر مراجعه فرمایید: فروشگاه اینترنتی موعود:https://shop.mouood.com/az_inja_dolat_karime/ کتابراه: B2n.ir/f29947 فراکتاب:B2n.ir/b34793 طاقچه:B2n.ir/a85763 @mouood_org
441786112_-97670404.mp3
14.86M
1⃣ 🔘 شب‌های اجابت دعا ▫️شب‌های محرّم، شب‌های اجابت دعا ▫️یادمان باشد که دعای اعظم را بخوانیم. @mouood_org @mouood_multimedia
◾️ باز در خاطره‌ها، ياد تو ای رهروِ عشق‌! شعله‌ی سركشِ آزادگی افروخته است يک جهان بر تو و بر همّت و مردانگی‌ات‌ از سرِ شوق و طلب، ديده‌ی جان دوخته است ✍️ محمّدرضا شفیعی کدکنی @mouood_org