eitaa logo
پُرسان‌پُرسان تا آسمان🇮🇷الکوثر.وانحر.الابتر
31 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
944 ویدیو
19 فایل
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم انا اعطیناک #الکوثر فصل لربک #وانحر ان شانئک هو #الابتر قرآن،حدیث،دعا،احکام،متن،شعر،و... (جهان اسلام، انقلاب ایران، ولایت فقیه) استفاده از مطالب‌کانال به‌هرشکل بلامانع‌است
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 یه‌مدینه یه‌بقیعِ یه امامی که حرم نداره سلام من به مدینه، به آستان رفیعش به مسجد نبوی و به لاله های غریبش سلام‌من به‌علی و به حلم‌و‌صبر عجیبش سلام من به و چهار قبر غریبش بشکند دستی که ویران‌کرد این گلخانه‌را در عزا بنشاند او، شمع و گل و پروانه را بشکند دستی که هتک‌حرمت این‌خانه کرد شیعه را سوزاند و خون در قلب صاحب‌خانه کرد تخریبِ قبور تسلیت‌باد 🏴 🏴 🏴
{ 02 | 1401 } ••••••••••••••• ○● 01 |🔻1413 | 23 ○○ 02 | 1096 | 21 ° □○ ● 03 | 608 | 22 ○○ 04 | 528 | 13 ° ■● ● 05 | 1077 | 21 °° 06 | 1307 |🔻28 ○○ 07 | 1009 | 17 ° □○ ○ 08 | 969 | 17 °° 09 | 719 | 14 10 | 532 | 11 ●● 11 | 655 | 13 °° 12 | 697 | 18 ○○ 13 | 571 | 17 °°° ○ □○ 14 | 252 | 7 ° 15 | 228 | 7 °° ● ■● 16 | 375 | 12 ° ○ □○ 17 | 270 | 8 ● ■● 18 | 488 | 12 °° 19 | 570 | 12 °°° ○ □○ بزودی آئین سراسری ریشه‌کن‌شدن کرونا؛ 20 | 460 | 3 😊🙏 امروز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ابتلا ۴۶۰ نفر و فوت ۳ نفر 31 | 0 | 0 •••••••••••••• روزهای ۱۴۰۱ ● = اضافه‌شدن نسبت‌به روزقبل ○ = کاسته‌شدن نسبت‌به روزقبل ■ = یکان، دهگان اضافه شدن □ = یکان، دهگان کاسته شدن 🔸 = تغییر رکورد فوت‌ 🔹 = تغییر رکورد ابتلا 🔻 = رکورد ماه ❗️ = بالاترین رکورد 😷😷
أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج حضرت صاحب الزمان والعصر (عج) 🍃 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ اِلهی عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِی الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی السّاعَهَ السّاعَهَ السّاعَهَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ
🍃 🍃 یا 🍃 رب 🍃الحسینِ 🍃 بحق 🍃 الحسینِ 🍃 اشف 🍃 الصدر 🍃الحسین 🍃 بظهور 🍃 الحجه 🍃 اللهم عجل لولیک الفرج 🍃
🕊🌿🕊🌿🕊🌿🕊🌿🕊 🕊🌿🕊🌿🕊 🕊🕊 🕊 🕊 اَللَّهُمَّ 🕊 صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ 🕊 وَ آلِ مُحَمَّدٍ 🕊 وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ 🕊 🕊🕊 🕊🌿🕊🌿🕊 🕊🌿🕊🌿🕊🌿🕊🌿🕊
به نام الله آگهی در سال ۱۴۰۱ عرضه اولیه سهام شرکت نماد: تعداد سهام قابل عرضه: ۱۲۰ میلیون سهم حداکثر تعداد سهمیه قابل خرید هر فرد : ۲۰۰ سهم دامنه قیمت : ۲۳,۰۰۸ تا ۲۸,۱۲۱ ریال حداکثر مبلغ مورد نیاز: ۵۶۲۴۲۰۰ ریال تاریخ ثبت سفارش : دوشنبه : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ارزش این شرکت بر اساس گزارش کارشناس رسمی دادگستری ۶۷۰۰ میلیارد تومان و ارزش هر سهم نیز ۲۷۰۰ تومان برآورد شده است
🕊 🕊 سالروز تخریب‌قبور أئمه‌مظلوم‌بقیع (علیهم السلام) 🕊 🕊 ✨⃟🕊 🕊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩی ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ تُرْجِي مَن تَشَاءُ مِنْهُنَّ وَتُؤْوِي إِلَيْكَ مَن تَشَاءُ وَمَنِ ابْتَغَيْتَ مِمَّنْ عَزَلْتَ فَلَا جُنَاحَ عَلَيْكَ ذَٰلِكَ أَدْنَىٰ أَن تَقَرَّ أَعْيُنُهُنَّ وَلَا يَحْزَنَّ وَيَرْضَيْنَ بِمَا آتَيْتَهُنَّ كُلُّهُنَّ وَاللَّهُ يَعْلَمُ مَا فِي قُلُوبِكُمْ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَلِيمًا [ﺍی ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ! ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ ﻧﻮﺑﺖ] ﻫﺮ ﻳﮏ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮﺍﻧﺖ ﺭﺍ ﺧﻮﺍستی، ﺗﺄﺧﻴﺮ ﻣﻰ‌ﺍﻧﺪﺍﺯی ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍهی، ﻧﺰﺩ ﺧﻮﺩ ﺟﺎی ﻣﻰ ﺩهی ﺑﺮ ﺗﻮ ﮔﻨﺎهی ﻧﻴﺴﺖ ﻫﺮ ﻛﺪﺍم ﺭﺍ ﻛﻪ [ﺑﺮﺍی ﻣﺪّتی] ﺍﺯ ﺍﻭ ﻛﻨﺎﺭﻩ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎشی، ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ بطلبی ﺍﻳﻦ [ﺣﻜﻢ ] ﺑﺮﺍی ﺁﻥ ﻛﻪ ﭼﺸﻤﺎن‌شاﻥ ﺭﻭﺷﻦ ﺷﻮﺩ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﻮﻧﺪ، ﻭ همگی ﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﺍی، ﺧﺸﻨﻮﺩ ﺷﻮﻧﺪ، ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ، میﺩﺍﻧﺪ ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺍﻧﺎ ﻭ ﺑﺮﺩﺑﺎﺭ ﺍﺳﺖ آیه ۵۱ حواسمون باشه چی تو دلمون میگذره
به نام الله آیت‌الله مجتهدی تهرانی(ره) در حدیث آمده است تمامی چشم ها روز قيامت گريان است، به جز سه چشم: ۱. چشمی که نامحرم را ندیده باشد من پریروز به خانواده‌ام می‌گفتم‌ که ما پنجاه سال پیش به مدت شش سال در یک خانه مستاجر بودیم در این مدت هرگز من زن صاحب‌خانه را ندیدم؛ نه عمداً و نه سهواً ... شما هم باید این طور باشید اگر در خانه‌ای نامحرم هست ،دقت کنید ۲. چشمی که در راه اطاعت خدا شب زنده دار است سحرها از خواب بر می‌خیزد، نماز شب می‌خواند، و ... چنین چشمی در روز قیامت گریان نیست و لو اينكه سحر پا شده‌است و خوابش نبرده نشسته و چای خورده است، همين خوب است لازم نيست حتماً دعا بخوانيد؛ نه، خود بيداری شب، اثری دارد ۳. چشمی که در دل شب، از ترس خدا گريه کند حاج میرزا علی موذن زاده بر روی منبر می‌گفت ما در نجف از صدای هق هقِ گریه حاج شیخ عباس قمی از خواب بلند می‌شدیم ✨🌒✨🌘✨
✨✨✨✨✨ به نام الله روح‌تان با سجده در آرامش چشم‌‌تان با اشک‌ برای‌ خدا زیبا صورت‌زیبا هدیه دائم‌الوضو بودنتان زیبایی دست‌های‌تان با صدقه مستدام زبان دائم‌الذکرِ خدا بودنتان شیرین دلِ‌شاد با درِباز و مهربان هدیه دائم خدا به شما باد ان‌شاءالله ✨ ✨ 🍃🍃🕊🍃🍃 ✨ ✨ گفتار
۞دعای‌سلامتی‌امام‌عصر-عج۞ ۞بِسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم۞ ۞اَللّهُمَّ۞ ۞کُنْ لِوَلِیِّکَ۞ ۞الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ۞ ۞صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلی آبائِهِ۞ ۞فی هذِهِ السّاعَه وَفی کُلِّ ساعة۞ ۞وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً۞ ۞وَعَیْناً حَتّی تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ۞ ۞طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها۞ ۞طَویلا۞ ۞أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪَ ألْـفَـرَج۞
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصور کن نقاشی با شِن خانم فاطمه‌عبادی دکلمه؛ شاعر اهلبیت‌علیه‌السلام مصطفی صابر خراسانی 🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊 تصور کن شب است و باز غم‌داری خیال راه رفتن در داری برای اینکه با دل هم قدم باشی میایی تا اذان صبح آن شب در حرم باشی تصور کن ببینی رفت و آمد نیست دگر باب‌الجواد و صحن و گنبد نیست دگر تعداد زائر بیش از حد نیست ضریح نقره ای هم دور مرقد نیست گوهرشاد یک‌لحظه بدون ..... 😭🏴😭🏴😭🏴😭🏴
به نام الله وقتى در قفس‌تن، دچار تنگى نفس می‌شود، وقتى ، گرفتار فشار وسوسه‏‌هاى می‌گردد، وقتى سلسله اعصابِ و از كار می‌افتد و حسّ و حياتِ خود را از دست می‌دهد و نيش زهرآگين و جراحت و را احساس نمی‌‏كند، وقتى ، در اثر تكرار گناهان، می‌‏شود، اينها نشانه نوعى بيمارى درونى است و بايد به فكر مداواى روح افتاد و غدّه‏‌هاى رذايل را جرّاحى كرد و را پايين آورد و فشار غضب را كنترل كرد ولى، كدام شفاخانه است كه جان بيمار را درمان می‌‏كند؟ و كدام دارو است كه و افسردگى روان را برطرف ساخته، شور و نشاط و اميد می‌بخشد؟ و كدام طبيب است كه ما را می‌گيرد و و تب خودخواهى را می‌سنجد و نسخه مناسب براى درمان آن می‌نويسد؟ اينجاست كه اگر ‏دلان، ، و ‏‌دلان ندانند كه دچار چه آفت و گرفتار چه دردى شده‏‌اند، اين خود، بزرگ‏ترين درد و خطرناك‏ترين بيمارى است چه می‌‏توان كرد با دلى كه هيچ زاويه‏‌اى از آن، پذيراى نور نيست؟ دشوارى كار در آن است كه بيماری‌هاى روحى و معنوى، به اين زودى خود را نشان نمی‌دهند و ويروس‌هاى آلودگى باطنى، مرموزتر و پنهان‏‌تر از هر ميكروبى عمل می‌كنند و مراعات بهداشت در قلمرو حالات روحى هم دشوار می‌شود با كتمان درد هم هرگز مشكلى حل نمی‌‏شود و انكار بيمارى نيز، خطر را برطرف نمی‌‏سازد ص ۱ از ۶
[ غفلت از آفت درون ] نگاهى كه فراتر از باشد، عيب‌هاى را هم می‌بيند چرا بايد هميشه به فكر درمان جسم بود و از آفات روان غفلت كرد؟ نيز می‌‏شود، همچون ديده دل نيز و غبارآلود می‌شود، مثل آينه غبار گرفته دل هم بسته و میگردد، مانند در اينجاست كه اگر بسته‏‌دلان، سنگدلان، كوردلان و تيره‌‏دلان ندانند كه دچار چه آفت و گرفتار چه دردى شده‌‏اند، اين خود، بزرگ‏ترين درد و خطرناك‏ترين بيمارى است چه می‌‏توان كرد با دلى كه هيچ زاويه‌‏اى از آن، پذيراى نور حقيقت نيست؟ گاهى می‌‏شود با اراده و تصميم‌ى جدّى، با آب‌توبه را جلا داد و را شفّاف ساخت و زنگارهاى دل را زدود و قلب را نيز، آنگونه كه جامه‏‌هاى چرك را می‌شوييم، شست و تميز ساخت و نگذاشت رسوبات هواى و غبار غفلت بر آن بنشيند و سيماى فطرت را زير لايه‏‌هاى ضخيم بی‌خبرى بپوشاند كسانى كه گرفتار می‌شوند، بی‌اختيار در راه‌هايى نامطلوب می‌‏افتند چه شگفت‏‌انگيز است ! اگر آن نباشى می‌‏شوى و اگر را مهمانش نسازى، آن را اشغال میكند و در دلت به زاد و ولد و توليد مثل می‌‏پردازد و آنگاه، تو پايگاه ابليس و مركز رشد هوس می‌شود ص ۲ از ۶
[ دو پنجره و ] چگونه می‌توان اين دو كانون را پاک نگه داشت؟ چشم و گوش، دو پنجره گشوده به قلب‌‏اند و ديدنی‌ها و شنيدنی‌هاى ما به قلب ما حالت و شكل میدهند و از طريق چشم و گوش و از رهگذر ديدن و شنيدن، مفاهيم و مضامينى وارد اين خانه می‌شود و آنچه میخوانيم و می‌شنويم، به باور تبديل می‌‏شود و همين گونه است كه ذهنيّات و ديدگاه‌هاى ما شكل می‌گيرند اين ، گامى براى حفظ سلامت قلب است كسى كه اين دو پنجره را بی‌حفاظ و مراقبت و بدون كنترل و دربان، به روى هر سخن و تصوير و صدا و فيلم و عكس و منظره و صحنه و نوشته و نقّاسى باز بگذارد، چه تضمينى است كه ويروس به درون خانه دل او راه نيابد؟ به يكى از بزرگان عرفان گفتند: از كجا به اين مرحله و پايه رسيدى؟ گفت: كيست كه به صفاى باطن خويش علاقه داشته باشد، امّا نسبت به واردات قلبى بی‌توجه باشد؟ وقتى از غذاى مسموم و حتى مشكوک پرهيز می‌كنيم، وقتى از سرنگ و تيغ مصرف شده، به خاطر بيم از انتقال عفونت، اجتناب می‌كنيم، وقتى ميوه و سبزى را شسته، آنگاه مصرف می‌كنيم، وقتى شانه و حوله ديگرى را به سر و صورت خود نمی‌‏زنيم، همه و همه براى مراعات تندرستى و خوف از آلودگى است آيا بهداشت روح و فكر، به اندازه بهداشت جسم برايمان مهم است؟ اگر هست، پس نبايد دل به هر حرفى بسپاريم و به هر گفته‌‏اى گوش بدهيم و به هر صحنه‏‌اى بنگريم و هر نوشته‌‏اى را بخوانيم و هر فيلمى را تماشا كنيم و در هر جلسه و محفلى شركت كنيم؛ مگر آن‌كه از سلامت آن اطمينان داشته باشيم ص ۳ از ۶
وقتى دچار شود، يا كسى ما را در روشن‏ترين باورهايمان دچار ترديد سازد و ما را بی‌انگيزه و دلسرد كند، جز اين است كه ويروسى مهلک را وارد اندام فكر و شريان‌هاى روح ما كرده است؟ به يكى از بزرگان عرفان گفتند: از كجا به اين مرحله و پايه رسيدى؟ گفت: دربان دلم بودم كيست كه به صفاى باطن خويش علاقه داشته باشد، امّا نسبت به بی‌توجه باشد؟ كافى است كه خوره شک به شاخ و برگ عقايد كسى بيفتد و شبهه‌ه‏ایى در باورهاى دینی‌اش پيدا كند و نتواند با آن مقابله كند كافى است كه زمين‌گير و فلج شود و بناى اميدش در زندگى در هم فرو ريزد و از رفتن، باز بماند ، درخت طيّب و طاهرى است كه از آن، ميوه شيرين می‌رويد كسى كه جانش از حرارت يقين گرم نشود، گرفتار سردىِ يأس و ترديد می‌شود. پس بايد را پاس داشت و همچون گوهرى از آن مواظبت كرد برخى دوست دارند پيش از آنكه روحمان از سيراب شود، ما را سراغ بفرستند چرا ما دنباله‌‏رو بی‌هدف آنان باشيم؟ دمخور بودن و انس گرفتن با ، ما را در برابر اين ويروس‌ها مقاوم‌‏تر می‌سازد و رفاقت و همنشينى با آنان - كه به مرام خدا و مكتب وحى و انسان‌هاى پاك، دلبسته و وابسته‌‏اند -، ما را نسبت به اين موريانه‏‌ها مصونيت می‌بخشند ، بر صاحبانش! بگذار مثالى ديگر بياوريم: سيلاب، از كمترين شكاف، نفوذ می‌كند و خانه‌‏اى را ويران می‌سازد غبار و دود و هواى آلوده هم از منفذهاى كوچك عبور می‌‏كنند و فضا و ديوار را تيره و آلوده می‌‏سازند بارانى كه بر سقف خانه‌‏اى می‌بارد، وجود كمترين شكاف و تَرَك در پشت بام، موجب چكّه كردن آب و گاهى فروريختن سقف می‌شود ورود آلودگی‌هاى فكرى و روحى به دل‌هايى كه عايق‌‏بندى نشده‌‏اند، طبيعى است! در بستن منافذ و شكاف‌ها و رخنه‏‌هايى كه از آنها انگيزه‌‏هاى گناه به خانه دل راه می‌‏يابد، هرچه دقّت و محكم‏‌كارى شود، خوب است و جا دارد ، در ساختار فكرى و فرهنگى انسان اثر می‌‏گذارد، تا با چه كسى مرتبط شويم و ظرف دل را در اختيار كدام منبع فكرى و روحى بگذاريم ص ۴ از ۶
اگر از روى سهل‌‏انگارى و ساده‌‏پندارى و پيدا كرديم، كسى بر ما نمی‌‏بخشايد و عذرمان را نمی‌پذيرد؛ چرا كه بهداشت فكر و جان را مراعات نكرده‌‏ايم وقتى از غذاى مسموم و حتى مشكوک پرهيز می‌‏كنيم، وقتى از سرنگ و تيغ مصرف شده، به خاطر بيم از انتقال عفونت، اجتناب می‌كنيم، وقتى ميوه و سبزى را شسته، آنگاه مصرف می‌كنيم، وقتى شانه و حوله ديگرى را به سر و صورت خود نمی‌زنيم، همه و همه براى مراعات تندرستى و خوف از آلودگى است آيا بهداشت روح و فكر، به اندازه بهداشت جسم برايمان مهم است؟ طبّ اَبدان، روز به روز در حال پيشرفت است و پزشكان جسم، هر روز بيشتر و حاذق‌‏تر می‌‏شوند؛ امّا طبيبان روح، كمياب‌‏تر می‌شوند و درمان روان، ضعيف‏‌تر می‌‏شود و اين، يك است غفلت از تصفيه درون و درمان روح و بهداشت روان، سقوط آور است و انسان را به مرز حيوانات، نزديك‏تر می‌‏سازد اين، بايد ما را براى مراجعه به مصمّم‌‏تر سازد [ ] به روى ، آدمى را به [ ، ] ، ، ، ، ، ، ، و [ ] می‌‏كشاند اگر بخواهيم بهداشت روان داشته باشيم، بايد مزرعه روح و جانمان را از اين آفت‌ها پاك‏سازى كنيم: ، ، ‏‌بينى، ، ، ، ، ، ، ، ‏توزى، ، ، ، ، ، ، ، ، ‏‌چينى و ... ص ۵ از ۶
آثار ، بر چهره روح و جان، باقى می‌ماند، مثل آثارى كه بر چهره و اندام يك مصدوم در تصادف يا سوختگى، ماندگار می‌‏شود و گاهى تا پايان عمر، گريبان‌گير اوست هر چند از حادثه، جان سالم به در برده باشد و حيات خويش را باز يابد، ولى با آثارش چه می‌‏كند؟ ، يادگارى از بروز يك سانحه است ، از بروز آتش‌‏سوزى يا حادثه و تصادف، بهتر نيست؟ مواظبت بر نيفتادن در و نيز، نوعى پيشگيرى است كه هم است، هم نشانه مآل‏‌انديشى و عاقبت‌‏نگرى، و هم مصونيت از آثار وضعى برخى دوست دارند پيش از آنكه روحمان از سيراب شود، ما را سراغ بفرستند چرا ما دنباله‌‏رو بی‌هدف آنان باشيم؟ بهتر است اوراق را با حوصله و متانت، ورق بزنيم و صفحه به صفحه در جستجوى آفت‌ها باشيم و بی‌درنگ، آن را پاكسازى كنيم وگرنه به جا ماندن اين رذايل در پرونده ما، روزى كار به دستمان می‌دهد و رسوايمان می‌‏سازد اين كار، تمرين می‌خواهد و رياضت می‌طلبد به كار بستن آنچه در آيين ما به عنوان و مطرح شده است و همه ابعاد زندگى و روابط گوناگون ما را پوشانده، تأمين كننده است اگر در پى هستيم، آن را در درون فرهنگ خويش بجوييم سالها دل طلب جام جم از ما می‌‏كرد آنچه خود داشت، ز بيگانه تمنّا می‌كرد گوهرى كز صدف كون و مكان بيرون بود طلب از گمشدگان لب دريا می‌كرد ص ۶ از ۶
✨🕊✨ به نام الله ان‌شاءالله امروزتون پر از برکت مشکلات از شما گریزان شادی‌هاتون فراوان مهربانی راه و رسمتون لطف خدا با گلهای اجابت دعاهاتون به سوی شما روان و روزگارتان سرشار از آرامش باد ✨🕊🍃🍃✨🕊
أللَّھُـمَ عَجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج بازآ که در فراق تو چشمِ امیدوار چون گوش روزه دار بر الله اکبر است ...
به نام الله مرجع وقت شیعیان که را دادند پسری داشتند به نام ۴ پسر داشتند بنام‌های: ۱. ۲. ۳. ۴. ۱. حسن بعد از انقلاب در لبنان کشته‌شد ۲. محمد در نجف ادعای مرجعیت کرد چند تن از علماء از جمله آیه‌الله ‌خویی(ره) مرجعیت ایشان را تایید نکردند وی در زمان اقامت امام خمینی(ره) در نجف، واکنش‌هایی منفی نسبت به ایشان داشت از جمله اینکه وقتی در نجف مردم تمایل داشتند امام خمینی(ره) امام جماعت نماز حرم امام علی علیه السلام باشند، سید محمد مخالفت داشت در زمان حکومت طاغوت در ایران، قرار بود شخصیت هایی چون؛ در و حضرت (ره) در ایران و در قیام کنند اما سید محمد صدر را کردند و امام موسی صدر را نیز ربودند سید محمد شیرازی، توقع داشت امام (ره) ایشان را بعنوان مرجع عراق معرفی کرده و از ایشان حمایت کنند ولی این طور نشد لذا به کویت رفتند بعد از و پس از امام (ره)، به ایران آمده و در ساکن شد در این حال وی دست به تفرقه زده و سبب شد تا سال ۸۰ در باشد و سپس از دنیا رفت و بنا به مصلحت در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) دفن گردید ، برادرش جای او را گرفت و از اینجا، شکل گرفت ⚠️ یکی از تئوریسین‌ها پیشنهاد داد: برای مقابله با در ایران باید یک حکومت شیعه را علم کنیم تا توسط خود شیعه از بین برود و بدین صورت، انتخاب شد و و برادرش با حمایت مالی دولت فعال شدند بیش از ۱۵ سایت در اینترنت، و بیش از ۱۵ شبکه ماهواره‌ای؛ در خدمت ایشان است جریان شیرازی تخم نفاق را بین مذاهب اسلامی پاشیدند و با توهین به مقدسات اهل سنت توهین به ، و ترویج جلسات لعن و زنی و ... آتش‌کدورت بین سنی و شیعه را شعله‌ور کردند توهین‌های این جریان به ویژه توهین‌های آشکار مانند نگارش و انتشار کتاب؛ ، سبب شیعه کشی بسیاری در مناطق مختلف دنیا شدند این توهین‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف جریان شیرازی به صورت مستقیم و در تندترین عبارات، هیجان اهل سنت را علیه شیعه بر می‌انگیزد یکی از ویژگی‌های؛ جریان شیرازی نیز تکفیر است علما و مراجع بسیاری مانند مرحوم حضرت آیت‌الله العظمی (ره) توسط این افراد تکفیر شده‌اند بنابراین به دلیل ممنوعیت فعالیت این جریان در ایران و سخنان علیه ،‌ حملات بسیاری را علیه ایشان آغاز کرده‌اند جریان شیرازی در مقابل مقام معظم رهبری، را به نام‌گذاری کردند همچنین در تقابل با دیدگاه ایشان در مخالفت با قمه‌زنی به ترویج قمه‌زنی با تمام توان می‌پردازند قمه‌زنی وجهه و تصویر بسیار نامناسبی را از شیعیان در رسانه‌های غربی ایجاد کرده است هم اکنون این فرقه به بازوی برای تخریب شیعه و هجمه علیه علما و مراجع شیعی تبدیل شده است از آخرین اقدامات این افراد لیسیدن ضریح و حمله به حرم (س) در قم و شکستن درب حرم و در است شبکه‌های شیرازی نیز با پخش مستقیم این تصاویر، در راستای برنامه‌های هدایت شده علیه تشیع حرکت می‌کنند