eitaa logo
Antifeminism
80 دنبال‌کننده
644 عکس
435 ویدیو
226 فایل
Antifeminism
مشاهده در ایتا
دانلود
نگاه فیمنیست مآبانه به مسئله واکنش تند فعالین جریان در ایران را با خود هم سو کرده است و در این بین به واکنش تند در خطاب به پسرش نوشته میخوانیم واکنش تند به ماجرای    در روزهای اخیر خبر شدن ، توسط شوهرش که شهروند آمریکا هم هست بسیار خبرساز شده است. ماجرا از این قرار بود که تیم های ملی اسکی زنان و مردان ایران در رشته آلپاین قرار بود هفته گذشته برای شرکت در مسابقات برون مرزی عازم ایتالیا شوند اما سمیرا زرگری به دلیل ممنوع الخروج بودن نتوانست بقیه اعضای تیم را همراهی کند. پس از این ماجرا بود که زرگری در حساب اینستاگرامی خود ضمن اعلام بودن خود نوشت: «روزها، ماه‌ها و سال‌هاست که شغل من از طرف شوهرم مسخره می‌شود. شوهری که آمریکا به دنیا آمده و در ایران هم بزرگ نشده است. دلایل دیگر ممنوع الخروجی را هم خواهم گفت. فقط به حمایت مسئولان محترم نیاز دارم چون سال‌هاست برای پرچم کشورم زحمت کشیده‌ام و عاشق کشورم هستم». چند روز بعد در مورد تازه ترین تحولات پرونده اش گفت :«از دفتر آقای صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک با من تماس گرفته اند و قول کمک داده‌اند، منتظرم ببینم چه می‌شود. امیدوارم این قانون حداقل برای و که در عرصه‌های بین‌المللی فعالیت دارند، برداشته شود تا برای کشور افتخارآفرینی کنند. همچنین امیدوارم صدایم به گوش مسئولان رسیده باشد». در حالی که علت مشکلات مالی با همسرش عنوان شده، برخی شایعات تایید نشده نشان از آن دارد که ماجرا بر سر است. از آنجایی که این موضوع تنها شایعه بوده و توسط هیچ رسانه ای تایید نشده نمی توان ماجرای کامل آن را مطرح کرد. همانطور که گفته شد، شدن موجی از انتقادات و واکنش های تند در شبکه های مجازی را در پی داشت. محمد رضا عارف نماینده سابق مجلس و نامزد سابق ریاست جمهوری در واکنش به این ماجرا گفت: «مسئله (به‌ویژه برای ورزشکاران قهرمان از و تا ) معضلی بوده و هست.  امیدوارم با نگاهی نو و مطابق با مقتضیات زمان، صورت گیرد.  ولی لازم است تا آن زمان حداقل استثناهایی برای در نظر گرفته شود». ، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون نیز با لحنی تند در یک پست اینستاگرامی نوشت: «پسرم در آینده وقتى وارد اجتماع شدى متوجه میشوى که از بسیارى برخوردارى. میتوانى درخیابان به هر زنى که دلت خواست زُل بزنى وظیفه آن خانوم است که خودش راجمع و جور کند و بپوشاند. میتوانى به همسر آینده ات یا ندهى (این مورد سلیقه ای است اما جامعه سنتى به عنوان یک مرد این اجازه را به تو میدهد)». دهقان در ادامه پست خود می نویسد: «شاید باورت نشود میتوانى و قانون به تو این اجازه را مى دهد که همسر موفق افتخارآفرین براى همین جامعه را ممنوع الخروج کنى که بفهمد با کى طرف است و خیالت راحت باشد آب از آب تکان نخواهد خورد. دارد که آهسته آهسته همه آنها را به تو خواهم گفت و آنگاه مى ایستم و از دور و از نزدیک باغرور نگاه میکنم که به هیچکدام اینها احتیاج ندارى. مى ایستم و با افتخار به خودم لبخند میزنم که انسان تربیت کردم فارغ از هر و تفکیک . پ.ن: اگردخترى مى داشتم هم آرزو میکردم چنان تربیتش کنم که بطورمثال به قِرانى ازآن بند عقدنامه که نامش مهریه است محتاج نباشد نه از نظر مالى نه از این جهت که دست آویزش کند براى هرآنچه که در تقابل از این جامعه مردسالار مطالبه میکند». اشرف گرامی زادگان، مشاور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، نیز در این باره چنین اظهارنظر کرده است: «باعث تاسف است که هنوز پس از این همه فراز و فرودی که در جامعه رخ داده است ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم. این ممنوع الخروجی آن هم برای زنان توانمند که با هدف ارتقاء جایگاه ملی کشور صورت می گیرد، نشان از آن است که نتوانسته ایم در کشورمان حقوق زنان را ادا کنیم و کرامت آنان را پاس بداریم. وقتی اجازه داده می شود این چنین گستاخانه زیر سئوال برود». https://eitaa.com/Antifeminism2
بیانیه دوم یوسف اتفاق همسر اگر بجای من بودید چه میکردید ؟ آیا مردی که در بدو ازدواج؛ ١- ، ، را به صورت به همسرش اعطا کرده به همسرش به چشم یک فرد که باید از برخوردار باشد نگاه کرده ۲- برایش و گرفته ۳- با جهت تمرین برای مسابقات و کسب مقام برای پرچم کشورش ، هفته ها و ماه ها 4 – در اولین سالگرد ازدواج قیمت ، جهت سهولت در رفت و آمدش به او هدیه داده 5- برای اینکه از شمیران تا بیست اسکی در ترافیک خسته نشود ، خریداری کرده و ۳ دانگش را به نام او زده 6- برای اینکه دلتنگ مادرش نباشد ، ۲۰۰۰ متری پدر مرحومش در لواسان را در اختیار قرار داده   7- برای اینکه نشود ، شخصی خودش را در مجتمع آ اس پ شمشک در اختیار برادر زنش قرار داده 8- برای اینکه داشته باشد ، هزینه های مدرس اسکی تاسیس شده را پرداخت کرده 9 – برای اینکه او را در راه رسیدن به ، ، همراهی کند ، همه جوره تمام ایشان را آیا به راستی چنین مردی که با آنچه که در توانش بوده ، چه و چه ، همه جوره را در راه رسیدن به اهداف و آرزوهایش ، و تا چهار ماه پیش هیچ مشکلی با خروج ایشان از کشور نداشته ، میتواند علت اصلی نرفتن همسرش به مسابقات بین المللی باشد ؟ همسرم خانم بیاد داری که چرا من با خروج شما مخالفت کردم ؟ چرا با وجود اینهمه بدی و زجری من برای شما باعث شده ام ، بعد از گذشت ۶ ماه رضایت به طلاق نمیدهید ؟ استوری اینستاگرام  در این باره نوشته است : «خانم زرگری گرامی علت ممنوع الخروجی شما ناشی از رفتارهای نادرست و گفتار ناشایست و خلاف شان یک ورزشکار به عنوان الگو زنان ورزشکار با همسرتون اینجانب یوسف اتفاق می باشد.» همسر سمیرا زرگری با تگ کردن رسانه های فارسی زبان خارج از کشور نوشت: «  وکلا اینجانب در صورت لزوم پاسخگوی تمام شبکه های بین المللی است.» زرگری به دلیل اقدام همسرش نتوانسته بود تیم ملی را در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا همراهی کند. https://eitaa.com/Antifeminism2
در گفتمان (ره) و (مد ظله العالی) در مقدمه این کتاب آمده است: مَنْ عَمِلَ صالِحاً مِنْ ذَکَرٍ أوْ اُنْثی وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیاةً طَیِّبَةً وَ لَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا یَعْمَلُون( سورهی نحل، آیهی97) خداوند عزیز انسان را از دو جنس آفرید مرد و زن. و این دو، هزاران سال است که با هم زیست میکنند. از همان ابتدا برای این دو شئونی را قرار داد که در حیطه ی خود ببالند. برای وظیفه ی و و را در عرصه ی خانواده و وظیفه ی زنانگی را برای اجتماع و برای مرد نیز شئونی دیگر. تا آنجا که انسانها سرسپردهی پرودگارشان بودند هر کدام در حیطهی خود به تعالی میرسیدند. با دور شدن جوامع از آیین و فرامین الهی، زیبایی های ظاهری و روحی زن از یک سو و قدرت و تفوق طبیعی مرد او را بر آن داشت که را همچون کالا و ابزاری برای برطرف کردن نیازها و خود بداند. این ستم در همه ی تمدنهای غیر دینی در همه جای زمین اتفاق افتاد. وقتی در عرصه های تمدنی این چنین بودهاست، چگونه است در سرزمینهای دور از تمدنی همچون جزیرة العرب؟در مکانی که زن به میرسید و صرفا وسیلهای و ظرفی برای و تمشیت امور مردان بود. در اینجا بود که رحمت الهی باریدن گرفت و آیین اسلام به وسیله ی بهترین مخلوق الهی بر مردم عرضه شد و این خط بطلانی بود بر دوران ستمگری بر ریحانه ی آفرینش. بیارزش به عرصه های تعالی قدم گذاشت و مراحل ترقّی را طی کرد که الله علیها قله نشین آن است و از پی او بانوان بزرگوار دیگری آمدند که بسیاری از آنان یا در رتبه ی مردان موفق عالم قرار گرفتند و یا از بسیاری از مردان پیشی گرفتند. در فرهنگ اسلامی خبری از رقابت کودکانهی بین دو جنس یافت نمیشد و این دو به عنوان دو صنف جامعه هر کدام شأنی و وظیفهای را برعهده گرفتند. وقتی که جهان اسلام در این فرهیختگی خود میبالید دنیای غرب که نشخوارگر فرهنگ منحط یونانی بود باز در ورطه ی غرق میشد. و حتی انقلابهای صنعتی و فکری اروپا نیز مشکلی را حل نکرد و را به افول بیشتری کشاند و او بیش از پیش به تبدیل شد. نهضت نیز کار را سختتر کرد را به تبدیل کرد که در این جنگ پیروزی وجود نداشت. ، ، و… همه از نتایج اقدامات و نسبت به بود و هست. در قبل از انقلاب نیز با تقلید کورکورانه از غرب و مظاهر آن، برخی از زنان را از مبانی اسلامی دور کردند و اگر نبود که این مسیر با انقلاب اسلامی و بیداری ملت به راه اسلام بازگشت معلوم نبود چه بر سر زنان و خانوادههای ایرانی میآمد. با دم مسیحایی رحمه الله را به جایگاه آرمانی خود بازگرداند و افق آینده ی مترقی همراه با و را در برابر آنان گشود. پس از او نیز خلف صالحش دام ظله به تبیین نظری پرداخت و در عرصه ی عمل نیز قوای نظام را به انجام اقدامات عملی در راستای رسیدن خود ملزم نمود. با الگو گرفتن از و سلام الله علیهما خود را به جایی رساند که قلل مرتفع را در عرصه های مختلف ، ، ، ، و… به زیر پا نهاد و خود به تبدیل شد و عملا بر همگان اثبات کرد که آموزه های اسلام بهترین راهکار برای رسیدن به خوشبختی واقعی خود است. در این فضا هم معلوم است و هم . یافت و اقشار جامعه تامین گردید. و البته هر چه که جامعه به اسلام نزدیکتر شد شیرینی بیشتری از خوشبختی و آرامش را در خود یافت. از آنجا که طی این طریق جز با رهبری خضر حاصل نشود لازم است که همگان اعم از زنان و مردان گوش به سخنان ایشان بسپارند و نقشه ی راه را از ایشان اخذ کنند. اثر زیر به منظور سهولت یافتن کار علاقمندان به بهره مندی از بیانات ایشان تدوین شده است و تلاش شده است که با دسته بندی روان و قابل استفاده برای همگان، راه رسیدن به اهداف عالی این در و فراهم گردد. این اثر در نوع خود بی نظیر است زیرا که با در کنار هم قرار دادن فرمایشات حضرت رحمه الله و حضرت أدام الله ظله الوارف، مجموعه کاملی را از توصیه های این بزرگواران در اختیار مخاطب می گذارد. این ، شامل نُه بخش است که در ادامه به معرفی اجمالی این بخشها پرداخت خواهد شد. این کتاب به کلیاتی درباره اختصاص یافته است. و _دوم با معرفی چ
ون سلام الله علیها و حضرت سلام الله علیها و بانوان بزرگوار دیگر، را در برابر دیدگان همگان و به ویژه این سامان قرار می دهد. در ، مورد بررسی قرار گرفته است و از سه فصل ، عرصه های و و تشکیل یافته است. عناوین عبارتند از: ، ، بر زنان و در انقلاب اسلامی. که و را در دستور کار خود قرار داده است از هفت فصل تشکیل یافته است: ، ، ، ، ، و دیگر وظایف. کتاب با به پایان می رسد که اختصاص به مختلف در برابر دارد. https://eitaa.com/Antifeminism2
📚 «؛ در گفتمان و » مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از فرمایشات امامین انقلاب درباره‌ی کرامت‌ها و رسالت‌های زن به قلم «» ✍🏻 با مطالعه‌ی این کتاب، بهتر می‌توانیم نقش خود را در ، پیدا کنیم. https://eitaa.com/Antifeminism2
وقتی الگوی الهی انسانی خود را فراموش می کنیم فرهنگ در راستای ترویج تفکر و و به انحتا کشاندن دین، را برای جهانیان خصوصا زنان ایرانی معرفی نموده و در راستای تبلیغ آن از هیچ کوششی دریغ نمیکنند. در جامعه اسلامی ایرانی را روز میلاد سلام الله علیها معرفی شده آن بانویی که الگوی است. وجود با خیر و برکت، کوثر احمد، حضرت زهرا سلام الله علیها سیده نساء العالمین اسوه ایی نیکو برای است. و در این بین اندیشمندان و بزرگان ابعاد مختلف زندگی برای انسانهای آزاد اندیش و بی غرض در دنیا معرفی نمودند. اما آنچه دغدغه نگارنده شد معرفی و شبیه سازی شده و مصداقی در تقابل با و صالح است که در دنیا به دختران و زنان همه کشورها خصوصا کشورهای مسلمان و به ویژه کشور اسلامی ایران صورت می‌پذیرد. لذا دوشنبه 18 اسفند برابر با 2021 و و معرفی شده است. در ایران اسلامی بنیان گذار جمهوری اسلامی رحمه الله علیه روز میلاد سلام الله علیها را و روز تجلیل به کرامت انسانی و الهی زن به جهانیان معرفی نمود. نگاه با بصیرت معمار کبیر انقلاب حضرت و ادامه دهنده راه آن بزرگ مرد، حضرت حفظه الله به مقوله زن نگاهی ژرف، مطابق با موازین شرعی الهی است. چنانچه که زن در آینه جمال و جلال خدا از ویژگی خاصی بر خوددار است. خداوند خود خالق زن و مرد است؛ در بحث کرامت به و دفاع از و بهره مندی از موهبات و در کتاب آسمانی قرآن و احادیث به رسول مکرم اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام دستورات و فرامینی قابل توجه بیان نموده است. و افراد سودجو در قالب حمایت از فقط ادعای وکیل مدافعی زنان را دارند. پیامبر اسلام در زمانی ظهور کرد که به به عنوان و نگاه میشد و زنده به گور می شدند اما خداوند در آن اوضاع نابسامان اجتماعی و اعتقادی و... به زن کرامت انسانی و الهی عطا نمود و از لفظ کوثر یعنی خیر کثیر به زن یاد کرد؛ و حضرت فاطمه الزهرا کوثر و بهترین عطیه الهی میتوان نام برد. در روزگاری که هیچ جایگاهی نداشت و نگاه حقارتی و خصمانه به داشتند خداوند به پیامبرش یاد داد با نگاه تجلیل گرانه و عطوفانه به داشته باشد. و منش و رفتار پیامبرش را اسوه الحسنه الگویی نیکو برای جهانیان معرفی نمود. لازم به یاد آوری است که در الگوهای الهی و انسانی فراموش نشود. https://eitaa.com/Antifeminism2
.... هوابارانی ست؛لطیف وزیبا... این دوکلمه ی آخرچه نقشی دارند؟نه اشتباه نکنید،میدانم برای قشرجوان مینویسم ومطمئنم بهترازمن نقش آن دورامیدانید،امادنبال معنای صفت میگردم.دراین فکرهستم ودراین هوای بارانی ودلچسب مجال قدم زدن رامغتنم میشمرم تانفسی تازه کنم؛جلو وجلوترمیروم،اطرافم رانظاره میکنم زیبایی درختان سبزوخیس خورده بابازی واذیت پرندگان کوچک روی درختان سرماخورده،حسِ خوب قدم زدن رادوچندان کرده است. سوالاتم دورسرم تاب میخورند؛دنبال پیداکردن معنی صفت بودم های متفاوت رامیبینم،تفاوت چهره رانمیگویم،تفاوت رنگها ذهنم راخیره کرده.موهای پریشان وآرایش های متفاوت،آستینهای بالارفته وشلوارهای شصت سانتی ونودسانتی،سوت مغزم رابه صدادرمیاورد.به این فکر افتاده ام که چه کسی تعریف درست ازدختربودن رامیداند؟چه کسی به به دختران نوزده-بیست ساله یاد داده به این شکل درجامعه قدم بزنند،آخرمن که درکتابهای روانشناسی ووبررسی تفاوتهای زنان ومردان وانواع این کتابها،چیزهای دیگری خوانده بودم.اصلا یک سوال کدام یک از این دخترهامیتواندتعریف خودش ازحجاب رابیان کند؟راستی ایا حجاب هم صفت است؟ چرافکرم آرام نمیگیرد؟آخرازروی کدام کتاب فارسی نوشتن، کدام کتاب معتبرخواندن وازکدام فطرت همچین چیزهایی میزاید؟ جلوتر میروم،حالم از فکرهایم حسابی ضدحال میخوردوباصدای دوتااز دخترهای کنارپارک به خود میاید.به آنجای بحثشان رسیده ام که دخترباحجاب وآراسته ای دخترمقابلش راکناری کشیده وبه اومیگوید؛"من که چیزی نگفتم خواهرگلی فقط خواستم بگم پوششتون مناسب نیست وخیلی هاروبه شماخیره کرده واون دخترباموهای بزک کرده وآرایشی که رنگ ولعابی به اوداده میگوید"به خودم مربوط است" همان جمله ای که فکر میکنم منطقی ترین جواب ازنظر عده ای از دخترهاست. ذهنم رابه گوشه ای از پارک روی صندلی افتاب خورده ای،هل میدهم تایخش بازشودودلم هم کمک میکندتاآرامَش کند.به این فکر میکنم که آیا دخترهای سرزمینم داستان فمنیسم رامیدانند؟دختران ما ازکجافکر کردندبانیمه برهنگی میتواننداستعدادهایشان رانشان دهند؟ازکجادریافتندکه بی حجابی ازباحجاب بودن بهتراست؟بلافاصله ذهنم پیام میفرستدکه شایدبازهم منطق بی منطقی به کمکشان آمده وگفته،خواهی نشوی رسوا/همرنگ جماعت شو...از حرف ذهنم خنده ام نمیگیردوسریع پیغام میفرستم که آخراین دخترهامگرداستان جماعت غربی رامیدانند؟مگرداستان ""ازفعالان راشنیده یاخوانده اند؟مگراز رنج فریادهای زنانِ قرن نوزده وبیست وپیشترازآن چیزی شنیده اندکه چطورازفریادهای پایمال شدن حقوقشان به جایی رسیدندکه دیگرقائل به ازدواج هم نبودندوآزادی مطلق ازجمله آزادی جنسیِ بدون قیدوشرط رامیخواستندوآنرا اوج افتخارونشانه ی قدرت شان میدانستند.نمیدانم این دردندانستن راچگونه بایدبه سرزمینم بگویم،این ندانستنهاوتن دادن به هرآنچه دیگران رفته اند، و مارابه اینجارسانده یااز نگفتنهای امثال من است؟آخراز و برای یک دختروعشق ومحبت و چه بدی هادیده اندویاشنیده اندکه تصمیم برنشان دادن گوهرهای ذاتیشان کرده اند؟حالا تازه میفهمم صفت چه واژه ایست.کاش صفتهای دخترانمان دوباره جان بگیرند،کاش حجاب تاج افتخاردختران وزنانمان شود نه رنگ های عجیب وغریب موهای بیرون زده!!! امروز برایت میگویم ازکسی که قراربود برای من وتو الگوی تمام زیبایی های زنانه باشد؛از "زهرایی"میگویم که تو ففط اشک بردردهایش راشنیده ای،چراخطبه ی فدکیه وصلابت سخنانش رادراجتماع نخوانده ای،نمیدانم.توکه نگرانی باحجاب نتوانی درجامعه فعالیت کنی،حضرت زهراراه حضوراجتماعی راهم نشانت میدهد،حالابگو کم حجابیت برای چیست؟خانم دکتربشوی یا لیسانس وفوق لیسانس هم که بگیری،بالاو پایین هم که بروی نسخه ی آرامش فقط ایمان به چیزی ست که معلم بزرگت درکتاب بزرگش فرموده،با بی حجابی دنبال پیشرفت نباش،خداوندشیرینی وعده هایش رادرعفت وحجاب قرارداده... دلم آرام ترمیشود وحالا صدای اذان هم ازمسجدی کنارپارک به گوش میرسدودل من مشتاق تر برای اینکه حرفهایم رابه دوستانم بگویم،همان هایی که مطمئنم اگربه درستی حیاوعفت برایشان تبیین شود،گره های بسته مغزشان بازمیشودوآنگاه پوسترهاوعکس های هنرپیشهای بی هنرراازصفحه اتاق موبایلهایشان حذف میکنندوتنهاخواهند نوشت:"من کمترین توانایی ام این است که بالباسم میتوانم شخصیت هاراعوض کنم" نرجس کارآزما دانشجوی پزشکی https://eitaa.com/Antifeminism2
حجت الاسلام و المسلمین : نباید را مانند دید. حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا در نشست علمی «» که با همکاری انجمن علمی_پژوهشی زن و خانواده جامعه الزهرا سلام الله علیها و مرکز تحقیقات زن و خانواده دراین مرکز به صورت وبینار برگزار شد، با بیان اینکه نخستین چالش انقلاب اسلامی بعد از پیروزی، بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره) در صبح ۱۵ اسفند در فیضیه این مسئله را یادآور شدند که زنان باید با حجاب اسلامی به محیط کار بروند. این مطلب را کیهان منعکس کرد و دو روز مانده به ، در بین نگرانی ایجاد نمود، طرفداران و تعدادی از زنان هم موضوع مناسبی برای ایجاد چالش پیدا کردند. رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده گفت: در دهه ۱۳۳۰ گروهی از دانشجویان و دانش آموزان ایرانیان خارج از کشور راه انداختند که مرکب از افراد و افراد بود. در اواخر دهه ۴۰ و اوایل دهه ۵۰ که اوج جریانات در و بود، اعضای این پیشنهاد دادند که موضوع زنان در کشور را در اولویت قرار دهیم و در سال ۵۵ اولین ویژه ­نامه­ شان درباره وضعیت منتشر می­شود. وی تاکید کرد: از چند ماه قبل از پیروزی انقلاب تا چند ماه بعد، ­ ها وارد کشور شدند تا کار را به دست بگیرند، این نگرانی در بین انقلابیون وجود داشت که نکند انقلاب به بیراهه رود. تعدادی از به طور جداگانه از تشکل ­های خود، گروه ­هایی با دغدغه ­های زنانه راه انداختند. حساس شدن ­_های_داخلی بعد از سخنرانی ۱۵ اسفند (ره)   حجت الاسلام والمسلمین ­_نژاد با بیان اینکه بعد از سخنرانی امام در ۱۵ اسفند اعضای خانم حساس می­ شوند، مطرح کرد: بعد از این واقعه وارد کشور شدند تا وضعیت لحظه به لحظه مبارزه زنان علیه حکم امام را منعکس کنند. در ۱۷ اسفند تعدادی از دانشجویان علیه راهپیمایی کردند و این راهپیمایی در روز بعد هم ادامه پیدا می­ کند که تعداد این افراد طبق گزارش­ ها قریب به ۸ هزار نفر بود. برخی از شخصیت­ ها مانند آیت الله در ۱۹ اسفند ماه به پرداخت و در نهایت بیان کرد که قرار نیست توسط حکومت شود، در روز بعد امام این بحث آیت الله طالقانی را تایید کردند، اما توجه­ ها را به جلب نمودند، اما اینگونه منعکس می شود که امام گفتند نیست. در این زمان ­های خارج از کشور برای متقاعد کردن دولت ایران برای نبودن وارد کشور شدند. ذهنیت ­_های_غربی از ایران همان ذهنیت متاثر از شرق شناسی است و نمی توانند تصور کنند که با اینکه برای وجود دارد، اما زنان می­ توانند بر خلاف قبل از انقلاب به عرصه ورود جدی پیدا کنند. رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده بیان کرد: بعد از دو سال مسکوت ماندن مسئله، در سال ۵۹ گزارشی به امام می­ رسد که به صورت در تفرج گاه ها حضور پیدا می ­کنند، بعد از این واقعه امام به صورت جدی ورود می­ کنند که ، ورود با به ادارات را تصویب می­ کند و دادستانی هم دنباله این جریان را می­ گیرد. در پاییز ۵۹ سفارتخانه­ های ایران در کشورهای غربی اعلام می کنند که از این پس گذرنامه­ هایی که فاقد عکس با باشند، باطل می شوند، این مسئله برای حساسیت ایجاد کرد و ایشان در جلسه­ ای که تعداد آن به ۳۰۰ نفر می­ رسید گرد هم آمدند.  ، ، و غیره از بودند و این افراد در حال حاضر به معتقد هستند که بیان می­کنند و باید علیه_حجاب_اجباری متحد شوند. در سال ۵۹ امام درباره حجاب، تند و تیز برخورد می­ کنند و حزب توده به دلیل خطر امپریالیسم از نظر امام حمایت کرد. رهبر معظم انقلاب نخستین فردی بود که به مسئله حساسیت نشان داد   حجت الاسلام والمسلمین _نژاد عنوان کرد: از نخستین شخصیت­ های اسلامی که مسئله برای او اولویت داشت، رهبر معظم انقلاب بود که در زمان ریاست جمهوری دستور تشکیل مرکزی برای زنان را صادر کردند. در دهه ۱۳۷۰ در دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بخش دفتر حقوق زنان در ریاست جمهوری راه اندازی می شود، یکی از کارهای این دفتر، ایجاد سازمان­ های مردم نهاد (NGO)زنانه بود، این حرکت متاثر از ورود سیاست­ های نئولیبرال بود.در این مقطع برخی از زنان فمینیست به بهانه کمپین­ های غیرفمینیستی وارد کشور و دولت شدند و اهداف فمینیستی را دنبال کردند.   ورود فمینیست ها به مراکز تصمیم ساز در دوران سازندگی عضو هیات
امنای مرکز تحقیقات زن و خانواده اضافه کرد: در این زمان با چرخش گفتمان توسعه به جای گفتمان انقلابی مواجه بودیم، همچنین سیاست نشریه­ های باز نیز در راستای شاخص­ های توسعه دنبال شد، به حدی که فمینیست­ های سکولار مانند مهرانگیز کار بلندگوی فمینیست­ ها در مجله زنان می­شوند. با آمدن دولت اصلاحات فضای جامعه بازتر می شود و این امکان بوجود می آید که از سال ۷۷ تشکل­های مستقل راه اندازی شوند که نوشین احمدی یکی از این تشکل­ ها را رهبری می کرد. وی اظهار داشت: از سال ۸۲ نواندیشان دینی وارد بحث حجاب می شوند و در سال ۸۳ جایزه صلح نوبل به تعلق می­گیرد، در حالی که سابقه کار خانم عبادی حقوق کودک و بعضا حقوق زنان بوده و هیچ فعالیتی مربوط به صلح نداشت؛ توجیهی که اعطا کنندگان داشتند این بود که ایشان برای کودکان، کار می کند و اگر کودکان به سروسامان برسند صلح حاکم می­شود که این توجیه تنها یک بهانه بود. اعطای جایزه صلح نوبل به شیرین عبادی باعث شد که موضوع زنان در ایران برجسته تر شود، این موجب شد که زنان با اختلافات عمیق اعتقادی و انقلابی دور هم جمع شده و حول محور زنان به اشتراک رسیدند. در حوالی سال ۸۳ یا ۸۴ درباره این موضوع بحث می کنند که آیا حجاب با محوریت جنبش های فمینیستی دنبال شود یا خیر که به تصویب نمی رسد.   ورود جدی گشت ارشاد به میدان از زمان دولت احمدی نژاد   حجت الاسلام زیبایی نژاد تاکید کرد: از سال ۸۳ با انتقاد رهبر انقلاب از وضع حجاب، گشت ارشاد وارد میدان می شود و با آمدن دولت آقای احمدی نژاد این ورود گشت ارشاد جدی تر می­شود. از سال ۸۵ جنبش­ های فمینیستی ایران به این نتیجه می­ رسند که از مسیر تشکیلات نمی­ توانند اهداف خود را دنبال کنند. با راه افتادن اینترنت در ایران کمپین یک میلیون امضاء توسط فمینیست­ ها فعال می شود که مخاطب عموم مردم است، در این کمپین نیز قرار گرفتن حجاب در محور کلیدی مبارزات فمینیستی رای نمی آورد.وی یادآور شد: از دهه ۶۰ ما با شیوع ویدئو ها مواجه بودیم و ۵۰ درصد از کسانی که تلویزیون داشتند، ویدئو هم داشتند، در دهه ۷۰ ماهواره وارد شده و اینترنت وارد کشور می­شود. از نیمه دهه ۸۰ ما وارد بحث شبکه­ های اجتماعی شدیم که ابتدائاً فیس بوک است و از اوایل ۹۰ به اینستاگرام و دیگر برنامه های می رسد و در دهه ۹۰ بحث های مربوط به مطرح می شود. ظهور زنان فمینیست در قامت فتنه گران سال ۸۸   رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده افزود: بحث حجاب به طور جدی از انتخابات سال ۸۸ تبدیل به مطالبه فمینیستی شده و با ورود همسران برخی از کاندیداها، عدم اجباری بودن حجاب مطرح می­شود. در جریان ۸۸ معلوم می ­شود که تعداد زیادی از معترضین فتنه سبز از زنان فمینیست هستند؛ تحلیل ما این بود که جنبش­ های فمینیستی در حال احیای خود هستند و می­ خواهند به جنبش ۸۸ خدمت کنند. در انتخابات ۸۸ اجماعی بین فمینیست­ ها شکل گرفت که جریان زنان باید خود را در خدمت جنبش 88 قرار دهد. تا بعد از پیروزی، این جنبش خود را در خدمت جریان زنان قرار دهد، پس از وقایع ۸۸ تعدادی از این زنان دستگیر و بعد از آزادی روانه خارج شدند که این موجب تضعیف جریان فمینیستی داخل ایران شد. انجمن عدالت برای حقوق ایرانیان بعد از ۸۸ در خارج از کشور راه می­افتد که هدف اصلی آن­ها دفاع از حقوق جنسی زنان بود. از اوایل دهه ۹۰ که فضای مجازی فعال­تر شده، اقدامات گروه­ های فمینیستی هم وارد یک فضای جدید  شده است. فضای مجازی تحرکات فمینیستی را وارد فاز جدیدی کرد   ایشان با بیان اینکه در برخی از تحلیل­ ها حجاب به عنوان پاشنه آشیل جمهوری اسلامی مطرح شده است، یادآور شد: کمپین های کشف حجاب و ارسال تصویر آن ها به رسانه ­های غربی توسط مسیح علی­نژاد کلید خورد و پس از این جریان نهادهای بین المللی از این جریان حمایت کرده و به او جوایز بین المللی را اهدا می­کنند. در سال ۹۵ مسیح علی نژاد کمپین چهارشنبه های سفید را راه اندازی می کند که تحت عنوان آزادی­ های یواشکی با رنگ سفید مطرح شد، انتخاب رنگ سفید به معنای صلح با زنان محجبه بود، یعنی ما از حجاب شما دفاع می کنیم، شما هم از آزادی­ های ما دفاع کنید.حجت الاسلام والمسلمین ­_نژاد خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ ویدا موحد در خیابان انقلاب در بلندی روسری خود را سر چوب می­ آویزد و بعد از آن در چند جای دیگر هم این کار را انجام می­ دهند که این حرکت برد رسانه ­ای بین المللی پیدا می­ کند.وی گفت: شائبه سیاسی بودن این جریان با ملاقات مسیح علی نژاد با سران آمریکا پررنگ تر می­ شود که این موجب انتقاد برخی از فمینیست­ ها شد، چرا که از نظر آنان برای دخترانی که کشف حجاب می­ کنند، تبعات سیاسی به­ بار آورده و احکام آنان سنگین ­تر می ­شود. کسانی مانند نوشین احمدی معتقدند که نباید حجاب به مسئله کانونی زنان تبدیل شود، چرا که زنان ده­ها مسئله دارند. برخی از ­
ها و جامعه­ شناسان معتقدند که این کمپین­ های بیش از اینکه در خدمت زنان باشد، در خدمت جریانات سیاسی و حتی بازار آزاد است. رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده تصریح کرد: در بحث حجاب اتفاقی رخ داده که برای جریان فمینیسیتی و جریان حاکمیت بعد مهمی است و آن بحث این است که نباید را مانند حجاب صدر اسلام دید. در صدر اسلام با حجاب به مثابه حکم شرعی مواجه­ ایم، امروز علاوه بر اینکه حجاب حکم شرعی است، به مثابه یک امر سیاسی هم دیده می­شود. در مشروطه به بی­ حجاب ها مارک غرب­زدگی می­ خورد، در زمان رضاخان با سیاست­ های او گره می­ خورد، در دهه ۴۰ و ۵۰ مبارزه با رژیم شاه با بحث حجاب پیوند می­ خورد، زمانی که به حکومت جمهوری اسلامی می­ رسیم، موضع­ گیری­ های امام و حاکمیت حجاب را به نماد زن مسلمان انقلابی تبدیل می­ کند. وی افزود: اینکه حجاب نماد انقلابی است باعث می­ شود که هر کس انگیزه مقابله با انقلاب دارد، سراغ حجاب می­ رود و فردا اگر حاکمیت از بحث حجاب کوتاه آمد، به منزله شکست انقلاب قلمداد می­ شود و من این سخن را به رهبر معظم انقلاب عرض کردم. ایشان به بنده یادآوری کردند که گویا تصور کردید که ما حجاب را به امری نمادین تبدیل کردیم، در حالی که جریانات چپ، حجاب را به امری نمادین تبدیل کرده­ اند که شکست حجاب را به مثابه شکست انقلاب قلمداد کنند؛ من بعد از مطالعه درباره این موضوع به این نتیجه رسیدم که حق با رهبر معظم انقلاب است. اگر حجاب تبدیل به امری نمادین شود، چند اتفاق می ­افتد، نخست اینکه خود این مسئله برای انقلابیون و مخالفین حساسیت برانگیز می­ شود، اثر دیگر این است که مطالبات به حاشیه می رود. رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده تاکید کرد: نباید تصور شود که اگر حاکمیت از بحث حجاب تنازل کند، دیگر مسئله­ ای وجود ندارد؛ بلکه مسائل دیگر محور تخاصم خواهد بود. کشوری که بیشترین درصد شیعه را دارد جمهوری آذربایجان است که میتینگ های ­گرایی در آن برگزار می­ شود، اگر ما هم از حجاب کوتاه بیاییم، باید زیر بار دیگر مسائل نیز برویم. به فرمایش رهبر انقلاب، اگر ما از حجاب کوتاه بیاییم، وضع ما به مراتب بدتر از کشورهای اسلامی و ترکیه می­شود، چراکه بحث ­های سیاسی هم مطرح خواهد شد. https://eitaa.com/Antifeminism2
  شاخه‌ای از  است که به دنبال درک مفاهیم سنتی زنانه، از جمله  ، همسو و موازی با ایده‌های است.[۱] بر خلاف اولین مبارزات که بر  متمرکز بود، و از  آغاز شد، به دنبال اثبات این موضوع است که زنان هنوز هم می‌توانند باشند بدون آنکه زنانگی خود، به ویژه از نظر ، را نادیده بگیرند یا نفی کنند. در جریان ، صرفاً بر برابری قانونی و اجتماعی زنان متمرکز بودند و از پذیرفتن «» خویش خودداری می‌کردند؛ برخی حتی از اندیشیدن به مردان تنفر داشتند و اغلب ویژگی‌های فیزیکی و شخصیتی‌ای را برمی‌گزیدند که بسیار از آنگونه که یک زن معمولی به نظر می‌رسید، دور بود. بدین‌گونه بود که ظاهر فیزیکی کلیشه‌ای از و به‌وجود آمد. از طرف دیگر، ، مفاهیم و جذابیت‌های مربوط به بدن زنان و نیاز آنها به رابطهٔ را می‌پذیرد. همچنین به دنبال اصلاح برخی کلمات ناخوشایند و تبدیل آنها به ابزارهایی قدرتمند به نفع خود است؛ مانند کلمه «» که در جنبش  دیده شد. بخشی از به عنوان پاسخی به واکنش‌های منفی و شدید  علیه موج دوم فمینیست توسعه یافت. این واکنش‌های منفی به کلیشه‌هایی همچون «» و «» بود که در طول موج دوم به‌وجود آمده بودند؛ قسمتی از این شاخهٔ نیز بر این اعتقاد است که موفقیت موجب شد تا جنبه‌های ، مانند پاشنه بلند و کردن، که قبلاً در جهت ضعیف جلوه دادن بکار برده می‌شد، اصلاح شود.[۲] کلام به لحاظ زبان شناختی، تغییر معنایی کلمات دارای استاندارد دوگانه به نفع ، مانند «»، را مطرح می‌کند.[۳] هدف از این کار از بین بردن   اعمال شده به یک زن که رفتار جنسی او به طرز  به نشانه‌ای از « غیراخلاقی» و  تفسیر شده‌است.[۴] بررسی اجمالی به لحاظ فلسفی، این موضوع را مطرح می‌کند که یک می‌تواند -از جهت روان شناختی، اجتماعی و سیاسی- با ، پوشیدن لباسهای جذاب و پذیرش جذابیت‌های مرموزانهٔ جنسی، به خود  بدهد برای خود، به عنوان یک شخصیت با اعتماد به نفس جنسی، ارزش قائل شود. بلاغت انتخاب و توانمندسازی برای تأیید چنین رفتارهای واضح به کار می‌رود،[۵] زیرا آنها دیگر رضایت اجباری در پذیرش  اجتماعی مانند «»، «»، « از خودگذشته»، «» و غیره را نمایندگی نمی‌کنند. سایر اعتراض دارند که به اصطلاح «توانمند سازی » یک تضاد فلسفی است که در آن یک زن تصمیم می‌گیرد که خود را از نظر مورد توجه قرار دهد و در نتیجه دیگر نمی‌تواند زنی برای خودش باشد و نه شخص خود را کنترل کند.[۶] در بحث و گفتگویی مداوم، در مخالفت استدلال می‌کند که عمل جذابیت جنسی نوعی  در روابط بین مرد و زن است که ممکن است در حوزه‌های برابری فرهنگی، اجتماعی و جنسیتی رخ دهد. :  یک زن دانشجو که قبل از ورود به کلاس، می‌زند.   یک معترض در مخالفت با «شرمساری هرزه‌ها» در طول راهپیمایی سلیطه‌ها - نیویورک. ، گونه‌ای از ، استفاده از را تقویت‌کننده می‌داند؛[۷] و استدلال را از پذیرش آرایش کردن، تا اعتبار دادن به که مشاغل خاصی دارند که بر اساس  جسمی زنان است، توسعه می‌دهد. کارهایی مانند  یا ، و همچنین  کوتاه . منابع ۱↑ R. D. Lankford, Women Singer-Songwriters in Rock (2010) p.98 ۲↑ Natasha Walters, Living Dolls: The Return of Sexism (2010) p. 129 ۳↑ What is Lipstick Feminism ۴↑ J. Hollows/R. Mosely eds. , Feminism in Popular Culture (2006) p. 84 ۵↑ Walters, p. 28 and p. 43 ۶↑ خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام wisegeek2وارد نشده‌است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.). ۷↑ Helmut Newton and Stiletto Feminism[پیوند مرده] https://eitaa.com/Antifeminism2
دیدگاه جریانات ♀️ و غربگرا ♀️♂️ = حق مالکیت بر بدن، 🏳️‍🌈= حقوق بشر، یک زن و مرد نامحرم =🏳 ♋ = ارائه اما شرعی = ، نشانه عقب ماندگی و اجبار! 🕎 و ✡جهانی قسم خورده اند کاری خواهند کرد که و مشغول شوند و دیگر نسلی از انسان بجز نسل یهود باقی نماند تا اداره جهان را بعهده گیرند! دگر اندیشان و منحرفان در ایران، ابزار و پیاده نظام بوده و هستند. / https://eitaa.com/Antifeminism2
۲۳ساله روسی صاحب ۱۰ کودک در ۱۰ماه شد ۲۳ ساله و شوهر میلیونرش با اجاره کردن همزمان ۱۰ رحم، صاحب ۱۰ کودک در ۱۰ ماه شدند. انها برنامه ریزی کرده اند تا ۱۰۵ (از طریق ) داشته باشند. ۲۳ ساله و شوهر میلیونرش با کردن همزمان ۱۰ ، صاحب ۱۰ در ۱۰ ماه شدند. کریستینا اوزتورک ۲۳ ساله که اصالتاً اهل است با ۵۶ ساله میلیونرش پس از آنکه ۱۰ نوزاد را در۱۰ ماه با به دنیا آوردند فاش کردند که برنامه ریزی کرده اند تا ۱۰۵ (از طریق ) داشته باشند. این می‌گوید من و شوهرم بچه خیلی دوست داریم. توان بزرگ کردن ۱۰۵ را هم داریم. زحمت ۹ ماه و آن‌ها هم که به عهده ۱۰۵ دیگراست. پس دیگر چرا باید تعلل کنیم؟! https://eitaa.com/Antifeminism2
بررسی لایحه و حمایت از نشست خبری با موضوع بررسی در برابر "(تبیین مفاهیم و مبانی ) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین در ابتدای این نشست خلاصه‌ای از مراحل طی شده برای تدوین این لایحه و وضعیت فعلی آن در مجلس ارائه دادند: عنوان لایحه مورد بحث در برابر خشونت است که بعد از ده روز از تصویبش در هیئت وزیران در حال حاضر در نوبت بررسی در مجلس است. مباحث پیرامون این لایحه را می‌توان ذیل چند عنوان کلی مطرح کرد: تبار شناسی  بحث لایحه در دنیا تباری دارد که با تبار آن در ایران متفاوت است و طبیعتا بحث مد نظر در این‌جا، بحث از تبار آن در ایران است. در اوایل دهه هشتاد پژوهشی با عنوان "بررسی پدیده _علیه_زنان" به سفارش مرکز امور زنان ریاست جمهوری و با همکاری وزارت علوم، انجام شد که طی آن پرسش‌هایی از زنان عضو خانواده در 26 استان کشور انجام شد تا میزان در مورد آنان معلوم شود. نتیجه‌ این پروژه این بود که 66 درصد از زنان در کشور، را تجربه کرده‌اند. البته باید به این نکته توجه داشت که تجربه کردن خشونت خانگی با این‌که فی الحال تحت هستند متفاوت است. نتیجه این پروژه این بود که معلوم شد مسئله‌ی در خانواده یک مسئله‌ی فراگیری است و این باعث شد که مسئولین به فکر تدوین قانونی برای مقابله با افتادند. کار اساسی تدوین این قانون به عمر دولت اصلاحات نرسید؛ در دولت آقای احمدی نژاد و در زمان خانم مجتهدزاده که مسئول مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بودند، متنی آماده شد که شامل مجموعه موادی بود که برای مقابله با خشونت تنظیم شده بود. در آن زمان از پژوهشکده زن و خانواده برای برگزاری جلسه نقد دعوت شد. در آن جلسه نقدهایی به دست‌اندرکاران پروژه وارد شد که اکثرشان نقدهای رویکردی بود. مانند این‌که متن تدوین شده بومی نبود و بیشتر ترجمه‌ی کارهای دیگر بود که به نوعی اصلاح شده بود.در دولت اعتدال و در زمان مدیریت خانم متنی تنظیم شد. روال کاری به این شکل است که دولت مصوبه را برای قوه قضائیه ارسال می‌کند و مصوبه بعد از اصلاحات قوه قضائیه به مجلس ارسال می‌شود. بعد از ارسال مصوبه به قوه قضائیه که در اواخر ریاست آیت الله لاریجانی بود، قوه قضائیه متن مصوبه را برای اعمال اصلاحات به قم ارسال کرد. نتیجتا متن جدیدی به قوه قضائیه تقدیم شد. با آمدن آقای رئیسی به قوه قضائیه دستور جدیدی مبنی بر بررسی مجدد این متن ابلاغ شد و در نتیجه یک متن جدیدی در قوه قضائیه تولید و به دولت فرستاده شد. در دولت این متن مجددا بازتولید شد و به مجلس ارسال گردید. اختلاف نظرهایی که در مجلس وجود دارد ناشی از همین دوگانگی متن دولت و قوه قضائیه است؛ هرچند که جدای از نظر به محتوا، متن دولت از نظر ظاهری خوش صورت‌تر و منسجم‌تر از متن قوه قضائیه است. باید توجه داشت که بحث و نقد محتوایی در این جلسه ناظر به متن دولت است. عدم وجود پیوست تحلیلی، اشکال اساسی قانون نویسی در کشور نکته‌ای که در این‌جا مطرح است این است که اصولا قانون نویسی و سیاست نویسی در کشور یک اشکال اساسی دارد و آن این‌که فاقد پیوست تحلیلی هستند. پیوست تحلیلی یعنی چه تحلیلی باعث تدوین این قانون شده است؟ منطق حاکم بر تدوین این قانون چیست؟ برای نوشتن متن قانون ابتدا باید موضوع از ابعاد مختلف تحلیل شود و ضرورت تدوین قانون نشان داده شود. البته مواردی هست که در آن پیوست تحلیلی دیده می‌شود. مانند سند تحول تعلیم و تربیت که در آموزش و پرورش تصویب شده است و پیوست سیصد صفحه‌ای دارد که معروف به پیوست مشهد است. در آن‌جا چون منطق حاکم بر تدوین این سند روشن است می‌توان آن را نقد و بررسی کرد. البته در مقدمه‌ی همه‌ی متون قوانین چکیده‌ای از پیوست تحلیلی وجود دارد که به ضرورت اشاره دارد، اما نباید شعاری باشد. در لایحه دولت یک مقدمه وجود دارد، اما در طرحی که مجلس پیشنهاد داده است آن مقدمه نیز وجود ندارد و طرح بدون مقدمه از ماده یک شروع می‌شود؛ این مزیتی است که لایحه دولت دارد. ضعف اساسی لایحه دولت، پیوست تحلیلی است. در پیوست تحلیلی چند مورد باید ذکر شود. عنوان لایحه دولت حفظ کرامت و حمایت از زنان در مقابل است. اولین موردی که در پیوست تحلیلی لایحه دولت باید ذکر شود، این است که نشان داده شود چقدر مهم هستند. دوم این‌که نشان داده شود چقدر مهم است؛ که بخاطر این اهمیت، این لایحه خصوصا برای تدوین شده است نه مطلق . مثلا آماری از پزشکی قانونی آورده شود که نشان دهد نسبت به زنان انجام می‌شود که به لحاظ نوع و تعدا