eitaa logo
Antifeminism
80 دنبال‌کننده
644 عکس
435 ویدیو
226 فایل
Antifeminism
مشاهده در ایتا
دانلود
1_815651793.pdf
448.5K
نقش حساس و آینده ساز (نقش و از نگاه آیت الله ) انتشارات: مرکز ریحانه https://eitaa.com/Antifeminism2
1_467583551.pdf
471.7K
شرحی بر بیانات مهم امسال در ارتباط تصویری با هیئت دولت با موضوع مدیریت توسط استاد کشوری و صاحب کتاب ارزشمند حجه الاسلام . https://eitaa.com/Antifeminism2
1_463108903.pdf
20.6M
(اخلاق کاربردی) نویسنده: حجه الاسلام دکتر انتشارات: دانشگاه معارف اسلامی https://eitaa.com/Antifeminism2
1_411628076.pdf
1.48M
نویسنده: انتشارات: دفتر پیشگیری از اسیب های اجتماعی بهزیستی https://eitaa.com/Antifeminism2
1_406454521.pdf
7.77M
؟ توضیح(۹۲ ترفند بر جا کردن در دل آدم ها) نویسنده: مترجم: انتشارات: بخشایش https://eitaa.com/Antifeminism2
▪️10 برداشت غلط و رایج درباره 🔻یکم. ما نداریم، الزامی داریم. تفاوتش چیست؟ برای احکام اجبار نداریم، الزام برای احکام# اجتماعی است. مثل تفاوت حکم مستی در خلوت و جلوت؛ در خانه و خیابان. انشالله روشن است. 🔻دوم. الزام برای باحجاب کردن ها نیست، بلکه برای صیانت از دموکراسی و دفاع از حق اکثریت است که را می خواهند. پس مدام ژست نگیرید که مگر چند درصد با اجبار ، شدند. 🔻سوم. یک جامعه در انتخاب آزادست، اما در انتخاب از آزاد نیست. مردم ما اکثریت اسلام را می خواهند و جزئی از اسلام است. پس تکلیف رفراندوم هم روشن است. رفراندوم برای انتخاب اصل دین است نه جزئیاتش. 🔻چهارم. اینکه در صدر بوده یا نه، سوال غلطی است. با فرض اینکه نبوده است باز هم مهم نیست. حجاب از احکام است که متناسب با زمان و مکان و شرایط اتخاذ می شود. مثل بسیاری دیگر از قوانین که زمان نبوده و امروز هست و شرعی است. 🔻پنجم. در ایران ناشی از بی دینی نیست، ناشی از سبک زندگی است. نشانه اش نیز و ماست و نه ظاهرشان. پس از روی ظاهر نگوئید مردم حجاب نمی خواهند. انشالله روشن است؛ این بند بسیار مهم است. 🔻ششم. متولی در تنها گشت ارشاد نیست؛ 26 نهاد متولی حجاب اند که متاسفانه در خواب عمیق اند و به کسی هم پاسخگو نیستند. کاش عدلیه به عنوان حقوق عامه به کم کاری این 26 نهاد هم ورود کند. 🔻هفتم. ملاک دینداری نیست؛ یک نشانه است در کنار دیگر نشانه ها. چه بسا بدحجابی که دیندارتر ند و بالعکس. خیلی ها این خطای اجتماعی را ندارند و صدها خطای فردی و اجتماعی دیگر دارند. 🔻هشتم.حجاب تنها چادر نیست. با این حال چادر طی سالهای اخیر فراتر از حجاب رفته است و به یک هویت فرهنگی-سیاسی و حتا مبارزاتی ارتقا یافته است. 🔻نهم. و موارد شبیه آن، پروژه فرهنگی علیه حجاب نیست؛ پروژه امنیتی علیه نظام است. لذا برخورد امنیتی می خواهد نه فرهنگی. 🔻دهم.مردها با دیدن الزاما به وسوسه گناه نمی افتند، بلکه دیدن زن خودش فی نفسه بدون ریبه و لذت معصیت است. لذا تعرض به حقوق دیگران است. انشالله روشن است. https://eitaa.com/Antifeminism2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا ، اختیاری نیست مگر در قرآن نیامده که «لا إِکْراهَ فِی الدِّینِ»؟ پس چرا اختیاری نیست؟! https://eitaa.com/Antifeminism2
اقای درباره آقای در برنامه زاویه با قانونی مخالفت کرد. کل استدلال آقای نصیری دو جمله است. اول اینکه با زور نمی شود جامعه را با حجاب کرد چه آنکه تجربه نیز همین نشان داده است. دوم اینکه مردم مخالفند. ✅چند نکته در این رابطه: 🔸1.اول اینکه ما نداریم. داریم. الزام قانونی خودش برآمده و با امضای رای اکثریت است. اگر وجاهت دموکراتیک قانونگذاری رازیر سوال ببریم سنگ روی سنگ بند می شود؟ ازفردا هر کس بگوید فلان قانون رامردم مخالفند چه کنیم؟ با کدام منطق باید بپذیریم شاخص اکثریت نزدشماست؟ 🔸2.مقایسه الزام حجاب در جمهوری اسلامی با الزام رضاقلدر از مبنا دچار اشکال است. مثل اینکه کسی قانون در دیکتاتوری را با قانون درجمهوریت مقایسه کند. انشالله که روشنست دچار چه اشتباه فاحشی شده اند. الزام قانون در جمهوریت پشتوانه رای مردمی دارد نه قلدری یک دیکتاتور. 🔸3. آقای گفته اند الزام حجاب ثمر نداشته است. از کجا فهمیدند؟ اینکه وضع بدتر شده است یعنی الزام ثمرنداشته است؟ بازهم دچار اشتباه عجیب شدند. جامعه ما در یک مبارزه است. اساسا مقایسه نقطه ای در فهم رفتار جامعه در حال مبارزه غلط است. جامعه ای که تحت هجمه های فرهنگی و تمدنی است با همین میزان حجاب نیز یک جامعه عفیف است. سوال اینست که اگر نبود وضع بدتر بود یا بهتر؟ مثل اینکه فردی خلاف جریان اب پارو بزند. قدرت فرد را در عقبگردش نباید دید. مهم اینکه اگر خلاف آب پارو نزده بود، همین میزان عقب رفته بود؟ 🔸4. آقای معقدند مردم شده اند. این حرف نیز غلط است. اساسا مقایسه تقوا و دینداری مردم در مبارزه آنهاست نه تغییر ظاهری شان. در ناشی از غربزدگی است نه کاهش دینداری. انشالله فرق ایندو روشن است. لذا اتفاقا مردم با همین میزان حجاب نیز رشد دینداری داشته اند. 🔸5. گفتند قانون# حجاب نتواسته مردم را کند. آیا تصور کردیم الزام حجاب برای کردن هاست؟ الزام حجاب برای صیانت از یک جامعه دینی است. لذا هدف تنها کردن نیست و دفاع از حیا و عفت جامعه است که هم برای مرد است و هم زن. برای صیانت از ظاهر یک جامعه دینی است. 🔸6. میگویند چرا وقتی تبعیض وجود دارد باید اجرا شود. این هم از آن استدلال های آنچنانی است. اگر سازمان ثبت احوال به وظیفه اش عمل نکرد، سازمان آب و فاضلاب هم تعطیل کند؟ فردا اگر دزد، خانه آقای نصیری را زد بگوئیم چون بقیه نهادها درست عمل نمی کند پی گیری دزد هم اشتباه است؟ 🔸7. می گویند حجاب را باید فرهنگی ترویج کرد. سلمنا. خب؟ ترویج فرهنگی به معنی نفی الزام است؟ همه قوانین نیازمند فرهنگ سازی دارند. مگر بستن کمربند فرهنگ سازی نمی خواهد؟ خود الزام هم جزئی از ساخت فرهنگ است. 🔸8.گفته اند در پذیرفتن دین و اعتقادات آزادی است پس مردم حق دارند حجاب را نپذیرند. مقدمه درست و نتیجه غلط. مردم در انتخاب دین آزادند نه انتخاب اجزای دین.ضمن اینکه امری اجتماعی است نه فردی. مردم درانتخابی آزادند که به دیگری ضربه نزند. آیا درخیابان مثل نماز در پستوخانه است؟ 🔸9. می گویند با اما با الزامش نه. مثل اینکه کسی بگوید با دروغ اما با حرمتش نه. برادرم خودش یک الزام دینی است. چطور ممکن است با موافق باشید ولی با الزامش نه. همان که از گفته از الزامش گفته است. مگر دلبخواهی و سلیقه ایست؟ 📝 https://eitaa.com/Antifeminism2
گفتگویی جنجالی با درباره فرهنگ و سیاست؛ از دفاع از قانون تا برجام و نهضت آزادی! http://www.aparat.com/v/Rdk9w https://eitaa.com/Antifeminism2
✍️ یادداشت رسیده: ✅ تلاش برخی برای تنزل «امر دینی» به یک «امر اخلاقی» و فردی 🔻حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختاری: ▫️مدت‌هاست که در جامعه شاهد تقلیل مفاهیم دینی همچون هستیم. به نظر می رسد یکی از دلایل بروز این پدیده اجتماعی، تلاش برخی برای تنزل «امر دینی» حجاب به یک «امر اخلاقی» و فردی است. ▫️این بحث، بطور خاص از زمانی آغاز شد که فیلسوفان مدرنیته تلاش کردند تا نگرش انسان‌گرایانه و را به حوزه رابطه اخلاق و دین نیز تسری دهند که نتیجه آن تقلیل «امر دینی» به «امر اخلاقی» بود. ▫️در اسلام، «فقه»و«اخلاق» رقیب یکدیگر نیستند بلکه جزئي از دين است. دين مانند درختي است كه ريشه آن عقايد، تنه‌اش اخلاق و شاخ و برگش احكام است. ▫️ گرایش زنان در کشورهای غربی به حجاب سبب شده تا دشمنان، نسبت به گسترش حجاب در کشورهای خود احساس خطر نمایند و در صدد برآیند تا این آموزه را در کشورهای اسلامی تضعیف و تخریب نمایند تا نتواند به عنوان یک الگوی ایده‌آل برای زنان غربی مطرح شود. ➖ تمایل به بی حجابی یک مسأله شناختی ـ روانی است ▫️مطالعه افراد مبتلا به بی‌حجابی نشان میدهد که بیشتر این افراد از یک سو، درستی از حجاب و عفاف ندارند و به عنوان نمونه حجاب، که سمبل آزادی معنوی است، را ضدآزادی میدانند و از سوی دیگر، این مسأله در برخی از زنان بی‌حجاب یک بحث است که درمان آن نیازمند مشاوره های روانشانسی است. 🔹 تنها برخورد قهری با مسأله بدحجابی نمیتواند پاسخگو باشد، بلکه نیازمند همیاری و همفکری همه دست اندرکاران عرصه های فرهنگی کشور است تا ضمن بررسی علل تقلیل مفاهیم دینی در جامعه بویژه حجاب، راهکارهای عملی و نتیجه بخش را برای حل آن ارائه دهند و از لاک نظریه پردازی صرف بیرون بیایند. https://eitaa.com/Antifeminism2
♨ر️وشنفکران وبازگشت به نقدگزاره های فقهی.. اگر دهه های پیشین مباحث دین شناسی توسط افرادی مانند،مهندس مهدی بازرگان ،علی شریعتی ،عبدالکریم سروش.. وبیشتر حول محور رویکردهای دین پژوهشی مانند،تجربه دینی،جامعه شناسی دین،معرفت شناسی دینی،روش شناسی های تجربی،ایدئولوژی سازی از دین ، ومباحث قرانی بود،وکمتر به صورت مستقیم به مباحث شریعت ونقد گزاره های تاریخی وفقهی پرداخته می شد،امروزه فضای جدیدی درراه است وآن بانگاه تاریخی سعی می شود استنباط های فقهی به تیغ نقد کشیده شود ودستگاه معرفتی استنباط فقهی بانگاه های تاریخی گری جدید بازسازی شود..دراین موج جدید، افراد کمتر شناخته شده ای مانند،محسن کدیور،امیر حسین ترکاشوند،صدیقه وسمقی،و....سعی در،تضعیف استنتاجات فقهی به طور خاص درحوزه دارند، مباحثی مانند ، ، ،،... درهمین راستا،ارزیابی می شوند،علت گزینش چنین رویکردی عمومی وهمه فهم بودن این دسته از مباحث ،وبه چالش کشیدن جامعه دینی است. تقدیم بامهر، https://eitaa.com/Antifeminism2
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویژگی‌های منحصر به‌فرد از نگاه (ع) حجت‌الاسلام https://eitaa.com/Antifeminism2
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 مصاحبه با خانم ♦️ آسیب شناسی و های ♦️همه ی انسانها حق دارند. ♦️چرا رسانه ها کرده اند... https://eitaa.com/Antifeminism2
🔹 (Mc Donalization) ✍ ( دکترای الهيات مسیحی دانشگاه ادیان و مذاهب) شدن به چه معنی است؟ چه شاخصه‌هایی مک دونالدى شدن جامعه را تائید می‌کند؟ چه شاخصه‌هایی گیر افتادن نهاد دین () در چنگال تئوری را اثبات می‌کند؟ آیا حکومت دینی توان مقابله با این وضعیت را داشته است؟ در این نوشته به دنبال پاسخ دادن به اين سوالات مهم هستم. استاد و نویسنده شدن جامعه با بررسی چرایی پیشرفت رستوران‌های در و سپس در سراسر جهان به طرح تئوری رقابت ناپذیر مک دونالدى می‌پردازد که مبتنی بر کمترین نیروی انسانی و بیشترین تولید غذا، تاکید بر کیفیت و کمیت یکسان غذا در تمام شعب جهان (حتی یکسانی در تعداد برگ‌های کاهو و ورق‌های کالباس)، پیش‌بینی‌پذیرى منطبق با ذائقه انسان مدرن که از پیش‌بینی‌پذیری و محاسبه ناپذیری متنفر است(حتی رفتار خدمه این رستوران‌ها همیشه یکسان و قابل پیش‌بینی است )، جایگزین فناوری به جای انسانهاست (این اصل منشأ تمام تزلزل‌ها و تنش‌ها رو به انسان‌ها بر می‌گرداند)، توانسته چندین هزار شعبه و رستوران در سراسر جهان داشته باشد. به واقع مک‌دونالدى شدن با ترویج یک نوع به ظاهر عقلانیت و استانداردسازی غذا براساس مطالبات سطحی انسان مدرن از جهان، پیشرفت معجزه‌آسايى داشته باشد. امريکا اجازه تاسیس رستوران‌های مک‌دونالد را در ایران نيافت اما در واقع تفکر مک‌دونالدى در حوزه‌های مختلف پایه‌های سنت‌های اصیل را لرزانده است. نسل‌های دهه و و نسلی است که برای کم کردن اضافه وزن به جای ورزش تمایل به خوردن چند قرص و کاهش وزن بالا در يک هفته دارند، نسلی است که مایل است به جای چندین کتاب قطور چند جزوه نحیف بخواند و با سواد و دکتر و مهندس شود(!!!!) ، نسلی ‌که مایل است طی پنج دقیقه غذایش آماده شود. نسلی که به همه چیز کپسولی می‌نگرد. نسل مک دونالدى شده. این نسل به دین نیز نگاه مک دونالدى دارد.او زمانی به سراغ خدا می‌رود که کارش اصطلاحا گیر است و به جای چند بار نماز خواندن در روز، هر از گاهی چشمش را می بندد و در دل مطالبه ای از خدا دارد که البته انتظار دارد پس از باز شدن چشمش احتمالا خدا یا معشوقه اش را مقابلش سبز کند و یا جیب‌هایش رو پر از پول و یا... نسلی که را ناکار آمد می‌داند و صرف زدن لاک مشکی در ایام محرم را برای عزاداری کافی می‌داند .. نسلی که همان سلیقه و انتظاری که از پیتزا دارد را از نیز دارد؛ کن حجم، متنوع، سریع و قابل تغییر در رسپى... بسیاری از ما همانگونه که انگیزه، علاقه و آگاهی به خوردن غذاهای زمان بر بومی و ملی و البته مفید سرزمین خود را نداریم به همان میزان انگیزه و اقناع عقلی برای صرف وقت به انجام مناسک دینی را نیز نداریم. بسیاری از ما جنس دينداريمان مک دونالدى شده،چه آنکه پیشتر حتی مستحبات را به جا می‌آورد و اینک به واجبات اکتفا می‌کند و چه آنکه از کل دین به اخلاق بسنده کرده است و چه آنکه از کل دین فقط موقع گفتن اذان به نشانه حرمت نگه داشتن، صدای ضبط ماشینش را کم می‌کند و یا کمی ازموهایش رازیر روسری می‌پوشاند و چه راننده تاکسی که به سبک لوتی‌ها انگشت شستش را به نشانه ادای نماز موقع شنیدن صدای اذان پست فرمان می بوسد و بر پیشانی می‌گذارد!!! نهاد روحانیت در ایران اسلامی با وظیفه ای سخت دشوار روبرو است. از یک سو از میدان به در کردن تفکر جهانی شده مک دونالدى کار دشواری است و از یکسو باز پس گیری میدانی که این تفکر اشغال کرده است. ذائقه به دین در ایران در حال هویت یافتن است و صرف تعیین بودجه های کلان برای نهادها و موسسه های دینی نتوانسته تغییری بنیادین در تغییر این ذائقه ایجاد کند. نهاد دین در ایران باید نسلی را اقناع کند که صبح از خواب برخواستن و نماز خواندن و یک ماه روزه گرفتن رو ناکارآمد می‌داند اما هنوز خود را یک دیندار می‌داند. این روزها از دین سخن گفتن برای نسلی با تفکر شده، کار دشواری است. تخصص می‌خواهد. نه سیاست که کیاست می‌خواهد. هنر می‌خواهد. موسیقی می‌خواهد. رنگ می‌خواهد. لبخند می‌خواهد. https://eitaa.com/Antifeminism2
از منظر نویسندگان » مجموعه مقالاتی است که در فضای جامعه در انتقاد از ابعاد نظری و عملی نگاشته شده و مقالات آن از میان ده‌ها مقاله انتخاب شده است. «تحلیلی کوتاه از و نتایج آن در غرب»، «ده دروغ »، «شش نیرنگ »، «»، «مردان آمریکا مردانگی خود را از دست داده اند»، « برای زنان زیانبار است»، «چگونه ، را به زنان آموخت؟»، «بازی‌های مهم در سازمان ملل متحد»، «آیا زنان واقعاً خواهان در اند؟»، «بحران زندگی خانوادگی در غرب» و «سنت‌های اسلامی و نهضت : یا ؟» عناوین مقالات ترجمه شده در این کتاب است. مقاله اول که به قلم گروه مطالعات زن و خانواده نگاشته شده، مهم‌ترین دیدگاه‌ها و تفکرات از جمله تفسیر مادی از جهان، زن و مرد، ، مخالفت با و پیامد‌های اجتماعی آن مانند بحران خانواده، تحقیر نقش و ، : مهم‌ترین ، ، ، ، عادی شدن و افزایش و را مورد بررسی قرار داده است و در پایان به اندیشه اسلامی درباره و تحت عناوینی مانند تفسیر الهی از انسان و جهان، اشتراک و در انسانیت و ارزشمندی، تفاوت و و ، محوریت و و اشاره شده است. https://eitaa.com/Antifeminism2
مقاله «» به قلم سو ، نویسنده، محقق و منتقد است. در این مقاله به بررسی ده دروغ که در کتاب «» مطرح شده، پرداخته شده است. ده دروغ مطرح شده چنین است: می‌توانند همه کاره باشند، زنان و اساساً یکسانند، مطلوبیت زنان با موفقیت آنان بیشتر می‌شود، طرح اسطوره استعدادهای تحقق نیافته زنان، ، انکار نقش مادری، زن بودن یعنی ضعیف بودن، زندگی یعنی موفقیت شغلی نه فقط زنده بودن، طرح اسطوره خودکفایی زنان و زنان از زنانه کردن مردان بهره‌مند خواهند شد. در «شش نیرنگ » نگاشته بابت فرنسیس، مؤسس و عضو شورای جهانی زندگی و خانواده در استرالیا به تبیین شش نیرنگ همچون حق برای زنان، تقدم حق انتخاب شغل بر خانه داری، تبعیض و جانبداری نسبت به زنان در انتخاب مشاغل و مسئولیت‌های اجرایی، تساوی و تشابه زن و مرد در همه عرصه‌ها پرداخته شده است. مقاله بعدی «» نام دارد که نویسنده آمریکایی رمان معروف «بازگشت خدایان» و محقق مسائل و آن را نگاشته است. در این مقاله نویسنده با تأکید بر تفاوت‌های طبیعی زن و مرد، یکسانی دقیق ویژگی‌ها را ناممکن می‌داند و معتقد است لزوم در برابر قانون دست یافتنی نیست. «گراهام » محقق و حقوقدان استرالیایی، نویسنده مقاله‌ای با عنوان «مردان آمریکا مردانگی خود را از دست داده اند» است. او در این مقاله عنوان می‌کند که با شعارهایی در جهت تحقیر مردان موجب شده است که مردان در آمریکا برای دفاع از همسر و فرزندانشان فداکاری نکنند؛ چراکه این کار یک ارزش قلمداد نمی‌شود. « برای زنان زیانبار است» نوشته اریک شورنبرگ، کارشناس ارشد مسائل مدیریت و تجارت و معاون اجرایی مجله «توجه به خانواده»، به تأثیرات بر زنان، ازدواج، خانواده و کودکان پرداخته است. ایرین ، مؤسس جنبش پناهگاه زنان مدرن و نویسنده کتاب معروف و «Prone to violence» در مقاله‌ای با عنوان «چگونه ، نفرت از مردان را به زنان آموخت؟» به صورت داستان گونه به عقایدی که به نفرت زنان از مردان انجامیده، اشاره کرده است. او به رد و تمسخر عقاید پرداخته و دگرگونی‌های روابط زن و مرد در خانواده و جامعه غرب را بیان می‌کند و برخی دلایل این دگرگونی‌ها را توضیح می‌دهد. «بازی‌های مهم فمینیستی در سازمان ملل متحد» عنوان مقاله بعدی است. کری رابرتز نویسنده مقاله، مشاور و تحلیل‌گر آمریکایی و استاد رشته روانشناسی در این مقاله به نقد و بررسی برخی دیدگاه‌های پرداخته و می‌گوید: تفکر منطقی را ابزاری مردانه برای تعدی به زنان می‌دانند. از طرف دیگر برخی از فمینیست ها، سنت تفکر سالم را به عنوان تجاوز به ذهن‌های زنان، تحقیر می‌کنند. آنان معتقدند جهان باید براساس احساس زنان بازسازی شود. نویسنده مقاله همچنین ادعای را مبنی بر نقض حقوق زنان در سطح وسیع و اغراق‌آمیز در جهان که سازمان ملل در کنفرانس‌های جهانی زنان مطرح می‌کند، مردود شمرده و در پایان به تفاوت روحیه تعقلی و احساسی زنان و مردان اشاره می‌کند. انگری هری نویسنده مقاله «آیا زنان واقعاً خواهان کار در بیرون خانه اند؟» به تبلیغات مسمومی که در جهت تحقیر ازدواج به عنوان راهی برای سلطه مردان بر زنان و نگه داشتن زنان در خانه است. https://eitaa.com/Antifeminism2
داشتن زنان در خانه است اشاره کرده و همچنین در نقد گسترش ، به پیامدهای آن از جمله از بین رفتن فرصت‌های به و و آسیب‌های فراوان خانگی پرداخته است. «بحران زندگی خانوادگی در غرب» عنوان مقاله‌ای از نادیا خواجه، محقق پاکساتی مقیم آمریکا است. به عقیده او ساختار خانواده در سال‌های گذشته در غرب تغییرات منفی زیادی مانند تزلزل خانواده، افزایش طلاق، بی‌بند و باری جنسی، افزایش خانواده‌های تک والد، تولد فرزندان نامشروع، تخریب روابط والدین و فرزندان و ترک پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها داشته است. آخرین مقاله کتاب، «سنت‌های اسلامی و نهضت فمینیسم: تقابل یا تعاون؟» است. نویسنده این مقاله دکتر لوییس لامیا الفاروقی، متخصص موسیقی و هنر اسلامی در این مقاله معتقد است که زنان مسلمان نگاهی منفی به دارند. با خانواده گسترده مخالف است، تفاوت نقش‌های را بر نمی‌تابد و فردگرایی را توصیه می‌کند. او در پایان عنوان می‌کند در جوامع اسلامی باید بر مبنای آرمان‌ها و ارزش‌های دینی به مسائل زنان توجه و رسیدگی شود. کتاب فوق در ۱۸۴ صفحه به کوشش سیدجعفر حق‌شناس تألیف گردیده و به همت انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام به زیور چاپ آراسته گردیده است. https://eitaa.com/Antifeminism2