♨️فوری/یدیعوت آحارونوت:
🔹شورای وزیران به خروج نیروهای نظامی اسرائیلی از جنوب لبنان رای نداد.
✍همون زمان که بحث آتش بس بین حزب الله و رژیم مطرح شد دو هشدار در کانال دادیم!
اول اینکه رژیم قصد داره جبهه جدیدی در سوریه ایجاد کنه تا خرخره خودش رو از فشار حزب الله آزاد کنه و کمی نفس بکشه!
دوم اینکه اگر لبنان پشت گوش خودش رو دید عمل به تعهد اسراییل رو هم خواهد دید و این غده سرطانی بدعهد از جنوب لبنان عقب نشینی نخواد کرد و همینطور از سوریه مخصوصا که بی صاحب و بی در و پیکر شده.
اما لبنان حالا با یک ارتش صهیونیستی تازه نفس طرف هستند بروند بیرونش کنند...
📌 #فوری_سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا
@fori_sarasari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شرط ورود فرزندان رهبر انقلاب به اقتصاد و سیاست / ماجرای خط و نشان رهبر معظم انقلاب برای عدم ورود فرزندانشان به کارهای اقتصادی و پیشگری از تبعیض:
شما (فرزندان) اگر منتسب به من هستید، حق ندارید کار اقتصادی بکنید اما هر وقت قصد داشتید اینگونه کارها را انجام دهید، من به مسئولین ثبت احوال می گویم اسم من را از شناسنامه شما خارج کند! "برشی از زندگینامه"
#انتشارحداکثری
#سربازولایت
❌اعتراض به خبط بزرگ ظریف👇
#مطالبه_ملی
#همه_مسیولیم
❌ یک سری لینک تهیه شده از شماره تماس نمايندگان مجلس و هیئت دولت، جهت ارسال پیامک گروهی.
می توانید روی هر لینک کلیک کنید و به راحتی پیامک گروهی ارسال کنید.
استفاده اش خیلی راحت هست، و بدون نام.
🔻ارسال پیامک به اعضای شورای عالی
🔻ارسال پیامک به نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس
🔻ارسال پیامک به روسای قوای سه گانه(آقایان پزشکیان، قالیباف و اژه ای)،نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی، و ...
🔻ارسال پیامک به هيئت دولت
🔻ارسال پیامک به نمایندگان تهران
🔻ارسال پیامک به نمایندگان ارومیه، تبریز، قم، ایلام، کردستان، بوشهر اراک،کرمانشاه،گلستان
🔻ارسال پیامک به نمایندگان اصفهان
🔻ارسال پیامک به نمایندگان خراسان جنوبی، مازندران، یزد، همدان
🔻ارسال پیامک به نمایندگان فارس، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد و یاسوج
🔻ارسال پیامک به نمایندگان سیستان و بلوچستان،لرستان،سمنان،بندرعباس،گیلان،سمنان
🔻ارسال پیامک به نمایندگان خراسان، خوزستان، زنجان، البرز و اقلیت ها
#مطالبه_گری
#ظریف
#نفوذ
.
♻️ اظهارات گستاخانه مشاور علیاف در تلویزیون باکو. واکنش امام جمعه اردبیل و سکوت وزارتخارجه
مشاور علیاف در تلویزیون باکو میگوید: آذربایجان [ایران] آماده قیام است و نتانیاهو کمکشان میکند! مردم خواهند توانست در مغز ملایی مثل ملای اردبیل گلوله خالی کنند!
✍️ چرا وزارتخارجه در برابر گستاخی این مقام آذری منفعل است و با احضار سفیر آن کشور، تو دهان آنها نمیزند تا از این پس حرف زدن را یاد بگیرند.
👈 کانال حمید رسایی:
eitaa.com/rasaee
میدونستید حکم اولیه برای توماج صالحی ۶سال حبس و اتهامش جاسوسی بوده؟
اما توماج تقاضای فرجام خواهی میکنه
قاضی با توجه به انکار خود متهم و نبود ادله کافی برای جاسوسی فرجام خواهی ش رو میپذیره و پرونده ش رو برای بررسی مجدد به شعبه دیگه میفرسته و حتی تو رای ش مینویسه که توماج شرایط برخورداری از عفو رهبری هم داره!
حالا حدس بزنید اون قاضی کی بوده؟!
شهید رازینی، همون شهید تروری که براندازا اون داستان های عجیب و غریب رو از دادگاهاش تعریف میکردن و میگفتن ده دقیقه ای برای ما حکم ۱عدام صادر کرد!
🗣 خانم فردوس
اخبار داغ سلبریتی ها
┄┅┅❅🇵🇸 🇵🇸 🇵🇸 ❅┅┅┄
@BaSELEBRTY
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🔴 یکی در تهران قاضی را ترور میکند و دیگری در داووس، قانونمداری را.
♦️#جهاد_تبیین👇
𑁍 @TABEIN_14𓂃 ִֶָ
☝️از پیامهای وارده☝️
نقدونظر #حم
👌فشار بر زنان؟!
حماقت یا وقاحت؟
حماقت آمیخته به وقاحت #ظریف در اینجاست که #اعمال_قانون را فشار به زنان تلقی میکند!
اگر الزام جامعه (اعم از #زنان و #مردان)، به مراعات #حجاب و #عفاف در اجتماع، «فشار نامشروع بر زنان»، بود که قاعدتاً #خالق_متعال، التزام عملی به آنرا فرمان نمیداد.
و اساساً چه لزومی دارد که #فرستاده_عوضی ایران، پاسخگو و گزارشگر این مسئله فرهنگی داخلی و دینی #ملت_ایران، به #اجانب_وحشی باشد که هیچگونه ارزشی برای زنان، قائل نیستند؟! و زنان را به تباهی و #مذلت کشانیدهاند!
اینهمه خودباختگی و سرسپردگی و حماقت را وی از کجا به آنجا برده است؟!
از ایران یا از آمریکایی که در آن تعلیم و تعلم یافته؟
البته عدم فشار بر زنان و زیر پا افکندن فرمان و #قانون مقابله با #حرام_شرعی و #حرام_سیاسی را به دستاورد #پوزیده_پوک و تهی نسبت میدهد ولیکن وی خود نیز رأساً #فتنه عظیمی را دنبال میکند.
بنظرم وی عنصری #مفسد_فی_الارض است که باید #ممنوع_الورود شود و بهتر است در همان اردوگاهی بماند که به آن تعلق دارد و اگر به ایران برگردد به علت ارتکاب #اراجیف در منظر جهانی، مستحق بازداشت و محاکمه و #مجازات است.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۱/۵
🌐 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 👈محل نظرات👉
🙏
ای کاش #مرجعیت_دینی میزد توی دهان ظریف که نرود جلوی خارجیها و بگوید از قانون حجاب و عفاف دست کشیدهایم و این یعنی حرکت در مسیر درست!!#عزل_ظریف_مطالبه_ملی
#ظریف_غلط_کرد
┄┅═✧☫ گونی نیوز ☫✧═┅┄
#گونی_نیوز
🇮🇷 @gooninews
آمریکا با مذاکره میخواهد با ایران مقابله کند و این درحالی است که میداند به هیچ وجه نمیتواند از طریق نظامی به اهداف شومش برسد لذا ایران نباید بطرف مذاکره برود .
و اگر احیاناََ مذاکره ای هم بخواهد صورت بگیرد لازم است که شرایطی داشته باشد از جمله تعدادی از شروط مذاکره ایران با آمریکا میتواند موارد زیر باشد
۱ _ خروج کامل آمریکا از منطقه ( جمع آوری تمام پایگاههای نظامی )
۲ _ عدم حمایت از اسرائیل
۳ _ جبران خسارتهای وارده در ساقط کردن دولت ملی مصدق و زیانهای ایجاد جنگ تحمیلی به ایران و ساقط کردن هواپیمای مسافری و خسارتهای تحریم ها و هر نوع خسارتی که به ایران زده است چونکه همیشه آمریکا حمله کرده است و ایران دفاع کرده است و حمله کننده باید خسارت پرداخت کند و دفاع کننده هیچگاه نباید خسارت بپردازد .
پس از محقق شدن و انجام کامل این شروط ، در باب عدم ساخت بمب اتمی میتوان مذاکراتی داشت البته نباید از انرژی هسته ای و منافع غیر نظامی این تکنولوژی بی بهره باشیم
در باره انجمن حجتیه
(بخش ۰۱):
هم میهن/سیاست/کد مطلب: ۳۱۵۶۰
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
تعطیل اما فعال/بازخوانی مسیر انجمن حجتیه و مواضع آنها از ابتدا تاکنون به بهانه درگذشت سیدحسن افتخارزاده لیدر این جریان
در تاریخ معاصر #ایران، کم نبودهاند گروههایی که در دوره #پهلوی آغاز به کار کرده و محور فعالیت خود را #دین و #شریعت قرار دادهاند اما در بین آنها، یک گروه خاصتر از سایرین است.
اگر اکثر تشکلها و گروهها به صورت رسمی وارد عرصه #سیاست شدهاند اما تنها گروهی که به صورت رسمی تاکید داشت که قصد ورود به سیاست را ندارد، «انجمن حجتیه» بود؛ انجمنی که در دهه ۳۰ متولد شد، در دوران پیش از #انقلاب هیچ حرکتی در #مبارزه آنها علیه پهلوی به ثبت نرسید و به عبارتی از این جهت خاموش بودند.
مدت کوتاهی پس از انقلاب اعلام کردند که فعالیتهایشان را #تعطیل کردهاند اما به نظر میرسد که تعطیلی دهه ۶۰ شکلی بوده و آنها همچنان مشغول به کار هستند و اخیراً هم سیدحسن افتخارزاده، دومین رهبر تاریخ خود را از دست دادهاند؛ موضوعی که بهانه خوبی است برای اینکه سیر تاریخی #انجمن_حجتیه و مواضع این #انجمن را مورد بررسی قرار دهیم.
ماجرای تشکیل
در بررسی ماجرای تشکیل انجمن حجتیه، ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که محمود تولایی یا همان شیخ #محمود_حلبی که بنیانگذار این انجمن است، گفته میشود پیش از کودتای ۲۸ مرداد فعالیت #سیاسی داشته و حتی در #مشهد سخنرانیهایی سیاسی هم انجام داده بود اما در مجموع بعد از #کودتا سیاست را رها کرده و تغییر مسیری غیرسیاسی میدهد.
در باره ماجرای تغییر مسیر حلبی، عمادالدین باقی در کتاب «در شناخت حزب قاعدین زمان» اینگونه توضیح داده است: «برخی بر این عقیدهاند که در سالهای پیش از ٢٨ مرداد ١٣٣٢ که تبلیغات وسیعی بـرای انحـراف افکـار عمـومی توسـط #بهائیت بهویژه علیه #روحانیـت و حـوزههـا راه افتـاد آقـای #حلبـی کـه در #حـوزه مـشهد درس میخواند و استاد وی میرزامهدی اصفهانی بود ـ که علاقه خاصی به #امام_زمان(عج) داشـته ــ به همراه طلبه دیگری به نام سیدعباس علوی توسط یک مبلغ #بهائی به بهائیت دعوت میشوند. این افراد چند ماهی از وقت خود را برای مطالعه بهائیت صرف میکنند.
سیدعباس علـوی به خاطر زمینههای #دنیوی و #شهوانی که احتمالاً بهائیت در اختیارش میگذارد میلغزد و بهـائی میشود. آقـای حلبی با مشاهده این مسئله بهائیت را #خطر بزرگی تشخیص مـیدهـد و بـا برقـراری تمـاس بـا افراد گولخورده از بهائیت، به جلسات تبلیغـی آنـان راه یافتـه، بـا آنهـا بـه #منـاظره و مباحثـه میپردازد. سپس آقای حلبی به #تهران آمده و جذب نیرو میکند و اطلاعات و تجربیات خـود را منتقل مینماید. چون بهائیت مثل #مساجد ما علنی و با پرچم فعالیت میکردند و خطـر آنهـا نـزد علما منعکس شده بود، پس از یکسری موفقیتها، آقای حلبی و دوستانش مورد حمایت علمـا قرار گرفتند و علما اجازه استفاده از #سهم_امام را نیز به آنها دادند.»
طاهر احمدزاده، یکی از فعالان سابق ملی – مذهبی هم در مصاحبهای که مهرماه ۱۳۸۶ با #شهروند داشته، درباره این موضوع گفته است: «مرحوم شیخ محمود حلبی پس از کنار گذاشتن سیاست و راهاندازی انجمن حجتیه معتقد بدان بود که تکلیف امروز ما منحصر به مبارزه با بهاییهاست. او سوگند میخورد و با تکیهزبان مخصوص به خودش میگفت که «واللهالعلیالاعظم الاعلی»، امروز امام زمان جز مبارزه با بهاییها، خدمت دیگری را از ما انتظار ندارد.
یادم نمیرود که روزی بعد از پایان صحبتهای ایشان و تکرار همین حرف، من در کنار ایشان نشسته و سکوت کرده بودم. ایشان به من گفت که احمدزاده، معنای سکوت تو را میفهمم و میدانم که با این حرف من مخالف هستی ولی من این سخن را خیرخواهانه میگویم و از روی علاقهای که به شما دارم باز هم میگویم که امروز، #تکلیف_شرعی و دینی ما در مبارزه با بهائیت است. بنابراین، به نظر من دیدگاههای مرحوم حلبی برآمده از نوعی اعتقاد بود و نمیتوان آنها را یک بازی سیاسی دانست.»
به هر ترتیب، در همان سال ۱۳۳۲ شیخ محمود حلبی، انجمنی را در مشهد برای مبارزه با بهائیت تشکیل میدهد اما استقبال خوبی در این شهر از جلسههای برگزارشده، صورت نمیگیرد و سرانجام در سال ۱۳۳۶، انجمن را با نام «انجمن حجتیه مهدویه» به ثبت میرساند تا فعالیتهایش رسمی شود. پس از آن است که انجمن اقدام به برگزاری کلاس در شهرهای مختلف ایران برای تربیت #مبلغین و مناظرهکنندهها میکنند تا با استفاده از استدلال بتوانند به مقابله با بهائیت بپردازند.
...ادامه دارد.
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۱/۴
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏
در باره انجمن حجتیه
(بخش ۰۲):
👈بخش قبلی👉
با اینکه درباره تشکیل #انجمن، علت اصلی همان #مبارزه با #بهائیت عنوان شده است، اما عمادالدین #باقی در کتاب «در شناخت #حزب_قاعدین زمان»، دو علت دیگر را درباره تشکیل این انجمن بیان کرده است. او در بخشی از این کتاب مینویسد: «نظـر دومی کــه در خــصوص تــشکیل انجمــن وجــود دارد مربــوط بــه خــود انجمنیهاست. آنها معتقدند آقـای #حلبـی رئیس انجمن مدعی شده که در سالهـای ٣٢ خواب دیده است که #امام_زمان بـه وی امر فرمودهاند که گروهی را برای مبـارزه با بهائیت تشکیل بدهد.
نظر دیگر حاکی از آن است که پس از اختلاف بین آیتالله #کاشانی و #مصدق و شکست #نهضت_ملی_نفت، همزمان تبلیغ بهائیت نضج گرفت و گروهی را که در بینشان #طلبه نیز بود؛ از جمله همحجرهای آقای حلبی را جذب کردند. لذا بهائیت در ذهن شیخ #محمود_حلبی بزرگ جلوهگر شد و به این نتیجه رسـید کـه بایـد #سیاست را ول کرد و دست به انجام اقدامات #فرهنگی زد.»
ورود به سیاست ممنوع
در اساسنامهای که هیئتمدیره پنجنفره انجمن تدوین کرده بود، در تبصره دو آمده بود: «انجمن به هیچ وجه در #امور_سیاسی مداخله نخواهد داشت و نیز مسئولیت هر نـوع دخـالتی را که در زمینه سیاسی که از طرف افراد منتسب به انجمن صورت گیرد بر عهده نخواهد داشت.»
علیاکبر #پرورش، یکی از چهرههای شاخص انجمن که در همان سالهای پیش از #انقلاب از انجمن خارج شد، درباره این بند در کتاب «ولایتهای بیولایت» نوشته محمدرضا اخگری، توضیح میدهد: «از بـرادران و خواهران انجمن نوشته میگرفتند که در امور سیاسی دخالت نکنند و انجمـن شـدیداً از درگیـر شدن با مسائل سیاسی اجتناب میکرد.»
در این راستا، نقلقولهایی از سوی برخی #روحانیون فعال #سیاسی پیش از انقلاب صورت گرفته است. برای مثال محمدفاضل استرآبادی در بخشی از خاطرات خود گفته است: «سیاستشان این بود که با #نظام درگیر نشوند. اصلاً دوست نداشتند وارد درگیریهای سیاسی شوند.»
و یا ابوالقاسم خزعلی اینگونه اشاره کرده: «موضعگیرى سیاسى #انجمن_حجتیه بیشتر از سر #تقیه بوده است. این مسئله غیر از شعار جدایى #دین از #سیاست است. اعضاى انجمن حجتیه بر این اعتقاد بودند که ما قدرت مقابله با #حکومت محمدرضا پهلوى را نداریم.»
احمد صابریهمدانی هم نقل کرده است: «به جرأت مىتوانم عرض کنم که ضد بهائیتى که اینها به راه انداختند و بزرگش کرده بودند، تنها براى جلوگیرى از فعالیت و تبلیغات #روحانیت_اصیل و #انقلابى و خالى کردن مجالس آنها بود.»
ساواک و حجتیه
یکی از مواردی که پیرامون انجمن حجتیه درباره سالهای پیش از انقلاب بیان شده، این نکته است که انجمن با #ساواک همکاری کرده است. در این راستا میتوان به سه اظهارنظر از سوی #فعالان_سیاسی پیش از انقلاب و یک نامه ساواک اشاره کرد. اولین موضوع مربوط به خاطرهای است که #حسین_انصاریان در کتاب خاطراتش از سفر به #همدان در شعبان سال ۱۳۵۷ نقل کرده است. او در بخشی از خاطرات خود گفته است: «با گوش خود شنیدم که افرادشان به یکدیگر میگفتند، اگر مسئلهای پیش آمد سریع با ساواک در میان بگذاریم و از آنها کمک بخواهیم تا مشکل ما را حل کنند. حرف من به زودی ثابت شد. با کمال تعجب مطلع شدیم آنها به #شهربانی رفته و از ما #شکایت کردهاند.
آنها گفته بودند که آقای #انصاریان آمده تا در اینجا افکار آیتالله #خمینی و باند او را اشاعه دهد.»
محمدرضا مهدویکنی هم اینگونه گفته است: «گاهی از اوقات که ساواک ما را برای بازجویی یا برای #زندان میبرد، از پیشنهادهایی که به من یا امثال بنده میدادند این بود که چرا شما مثل آقای حلبی کار نمیکنید؟»
علیاکبر پرورش هم گفته است: «وقتی ساواک متوجه شده بود که من از انجمن کنار رفتـهام همـین نـادری [از مـسئولان عالیرتبه دستگاه امنیت] ملعون ما را خواست و خیلی فحاشی کرد و گفت چرا دیگـر در انجمن نیستی.»
همچنین، در نامههایی که از ساواک بهدست آمده نامهای مربوط به ۲۳ فروردین سال ۱۳۳۶ وجود دارد که مربوط به هیئتمدیره انجمن حجتیه است. در بخشی از این نامه، رئیس واحد اطلاعاتی #کمیته_مشترک ضدخرابکاری نوشته است: «تجمع نامبردگان جنبه ضدیت با #مسلک_بهـائی را دارد و برابـر اطلاع حاجشیخ محمود ذاکرزادهتولایی معروف به حلبی از گردانندگان این جلـسه بـا بخش ٢١ سازمان اطلاعات و امنیـت تهـران همکـاریهـایی دارد؛ اصـلح اسـت هرگونـه اطلاعی در مورد جلسه متشکله را قبل از احضار بقیه از مشارالیه استفسار نمایند.»
...ادامه دارد.
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۱/۴
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏
در باره انجمن حجتیه
(بخش ۰۳):
👈بخش قبلی👉
علاوه بر آنها، محمدعلی #رجایی در اظهارنظری گفته بود: «آن موقعی که برادران و خـواهرانمـان زیـر #شـکنجه فریـاد میکشیدند اینها میرفتند ثابت کنند که #بهائیت بر حق است یا باطـل و دقیقـاً در مقابـل مبـارزه قرار میگرفتند.»
مهدی طیب، یکی از جداشدههای #انجمن در مهرماه ۱۳۶۰، مصاحبهای با روزنامه «صبح آزادگان» انجام میدهد و در آن میگوید: «در جریان #مبارزه و #انقلاب، خود آقای #حلبی قضاوتشان این بود که این انقلاب، چون #رژیـم مـسلح اسـت و #ارتـش دارد و مـردم سازمان و سلاح ندارند به پیروزی نمیرسد.»
حجتیه و رهبر انقلاب
درباره ارتباط #انجمن_حجتیه با آیتالله #خمینی در سالهای پیش از انقلاب میتوان به سه نکته اشاره کرد. اول اینکه در خرداد ۱۳۴۳، #امام_خمینی سخنرانیای انجام میدهد که به نظر میرسد سمت و سوی بخشی از این سخنرانی انجمن حجتیه و سیاست سکوت و عدم دخالت آنها در #سیاست باشد. ایشان در بخشی از این سخنرانی میگوید: «آن آقایانی که میگویند باید خفه شد و دم درنیاورد آیا در این مورد هم میگویند باید خفه شد؟! در اینجا هم ساکت باشیم و دم درنیاوریم؟! ما را بفروشند و ما #ساکت باشیم؟! #استقلال ما را بفروشند و ما ساکت باشیم؟! والله گناهکار است کسی که داد نزند، والله #مرتکب_کبیره است کسی که #فریاد نزند.»
نکته دوم این است که اگر در ابتدای کار با سکوت #حجتیه در مسئله سیاست مشکلی نداشتند اما به مرور نگاهشان به این تشکل تغییر میکند. در همین راستا، در سال ۱۳۴۹ بهدنبال نامهای که به ایشان نوشته میشود و اجازه استفاده از #سهم_امام را میخواهند، این اجازه هم از سوی این #مرجع_تقلید داده میشود اما به مرور شاهد فاصله گرفتن #امام_خمینی از آنها هستیم تا اینکه به سال ۱۳۵۷ میرسیم.
در باره سالهای اوجگیری انقلاب، محمدفاضل استرآبادی در کتاب خاطرات خود اینگونه نوشته است: «خط مشی انجمن در زمان اوجگیری انقلاب موجب نگرانی و ناراحتی شده بود. تا اینکه کمکم ما آثار نارضایتی امام را از این گروه احساس کردیم. بعضی از افرادی که نزد امام رفتند و با امام صحبت میکردند، به من گفته بودند که آقا ما هر وقت نزد امام میرویم، در اظهارات خصوصی و خودمانی، امام از انجمن اظهار نارضایتی میکند. علناً چیزی نمیگوید، اما پیداست که نگران است. این مطلب برای ما کاملاً مسلم و مشهود بود که امام از انجمن رضایت ندارند.»
اما مهمترین ماجرا و به عبارتی تقابل بین انجمن حجتیه و امام خمینی را میتوان مربوط به ماجرایی دانست که در شعبان سال ۱۳۵۷ به وجود میآید که ایشان در واکنش به کشتارهایی که توسط #رژیم_پهلوی انجام شده بود، میگویند: «ما در نیمهی شعبان امسال عید نداریم» اما حجتیه توجهی به این موضوع نمیکند و مسیر خود را میرود.
فاضل استرآبادی درباره این موضوع در خاطراتش گفته است: «در این ایام وقتی #انقلابیون به تبع #امام گفتند از جشن و #چراغانی خبری نیست، ما متوجه شدیم که این امر برای آنها خیلی سخت است. گفتند که دستور از #تهران و #مشهد است. بنده با بعضی از آنها صحبت کردم و گفتم آقا! فرمان امام و انقلاب است و وضعیت جامعه ایجاب میکند که بهحرف امام گوش کنید و... شما سالها برای #امام_زمان(عج) مراسم گرفتید، انشاءالله سالهای بعد هم آذینبندی میکنیم اما امسال را نمیتوانیم #جشن بگیریم. ما میخواهیم از این عمل و از این مورد بهرهبرداری کنیم، شما هم امسال جشن نگیرید. اما آنها مقاومت کردند و اگر کسی چنین اعتقادی پیدا میکرد، از او میخواستند که از عضویت خارج شود.»
انقلاب و تلاش برای ورود
با پایان دوره #پهلوی و آغاز #جمهوری_اسلامی، آنها هرچند به صورت علنی در تصمیم خود برای عدم ورود به سیاست تجدیدنظر نمیکنند اما در #پنهان تلاشهایشان برای حضور در دستگاههای اجرایی انجام میشود. در این راستا میتوان به دو خاطره اشاره کرد. طاهر احمدزاده، در بخشی از مصاحبه خود با «شهروند» در مهرماه ۸۶ گفته است: «یادم است که اوایل سال ۵۸، وقتی که حزب جمهوری اسلامی تشکیل شد، یک روز مرحوم #هاشمی_نژاد با من تماس گرفت و گفت که آیا شما میخواهید با اعضای کمیته مرکزی حزب در خراسان آشنا شوید؟ من پاسخ مثبت دادم. به محل کمیته مرکزی حزب در مشهد رفتم و آنجا افرادی را دیدم که عضو انجمن حجتیه بودند و سابقه فعالیت در آنجا را داشتند.»
...ادامه دارد.
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۱/۴
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏