🚩 بسم الله الرحمن الرحیم 🚩
🎖 گاهی وقتها سیلی خوب است! 🎖
🍃 استاد قرائتی 🍃
🎖 دو نفر از رفقای روحانی میگفتند: در ماشین نشستیم، این شوفر تاکسی ما را سوار کرد. ما برای اینکه یک خودی نشان بدهیم، به همدیگر گفتیم که شوفر تاکسی بفهمد. میگفت: من سال چند که اعضای هیأت علمی دانشگاه شدم، او میگفت: سال چند که من دکترا گرفتم. شوفر ترمز کرد و گفت: ببخشید… شما دو نفر دکتر هستید. گفت: من سالها دکتر هستم. گفت: پیاده شوید. بقیه راه را با تاکسی تلفنی بروید. من فکر کردم شما روضهخوان امام صادق [علیه السلام] هستید؛ شما را سوار کردم.
🎖 میگفت: چنان ضایع شدیم. چنان سیلی امام صادق [علیه الاسلام] به ما زد… . افتخار کن که خادم قرآن هستی. افتخار کن حدیث بلد هستی. حالا دکترا هم بد نیست. ولی نه اینکه اینقدر خودت را ببازی، که به شوفر تاکسی هم بخواهی دکترای خودت را تحمیل کنی. میگفت: خیلی ضایع شدیم. ادب شدیم! گاهی وقتها سیلیها خوب است آدم میخورد. عزت دست خداست. ما داریم آدمی را که همه امکانات را دارد ولی زندگیاش نکبت است. آدمهایی داریم که امکانات ندارند، ولی زندگیشان شیرین است.
#هویت_مستقل
🌐 Gharaati.ir
هدایت شده از موسسه مصاف
👤 توییت استاد #رائفی_پور
✍ کتبت امرأة إيرانية:
هذا كان الذهب الوحيد الذي أملكه، خاتم زواجي. أقدمه لشعب لبنان طاعةً لأمر الولي (آية الله خامنئي)
✅ ترجمه: یک زن ایرانی نوشت:
این تنها طلایی بود که داشتم، حلقه ازدواجم. به اطاعت از فرمان ولیامر (حضرت آیتالله خامنه ای) به مردم لبنان تقدیم میکنم.
🆔 @Masaf
🚩 بسم الله الرحمن الرحیم 🚩
🍃 استاد شبزندهدار 🍃
💡 طلبه باید خیلی مواظب خود و خانوادهاش باشد. مثلاً هر لباسی برای فرزندان طلبه مناسب نیست. انسان گاهی به مجلسی میرود و میبیند که آقای طلبه نشسته و دختر چهارسالهاش که وارد آن مجلس میشود، نیمهعریان است؛
💡 در حالی که اکثر مردم عوام از این چیزها متحرزند، آنوقت طلبهای که از شریعت، غیرت و تحفظ بر این امور را آموخته است، پایبند به این امور نیست. این سبب میشود که جایگاه و موقعیت و آن عزّتی که باید در چشمها داشته باشد، از بین میرود.
📚 پندهای سعادت – جلد اول
@talabegitaejtehad
📢 محتـوای نـاب 👈 تو یه کانال جذاب
✍️ مطالب مستنــد و معتبـر
🎬 کلیـپها: عـلمی، طنــز، مستنــد، تــاریخی و هیجــانـی
📚 آمــوزشها: مطالـب کاربــردی و بـهروز در زمینــههای مختـلف
🏆 مسابقـات: چالشهای متنوع مثل کتابخوانی همراه با جوایــزه ویـــژه
______
بزن رو لینک عضویت 👈
https://eitaa.com/joinchat/3174957535C1e6c34b50a
هدایت شده از عصرناب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه محک تاریخی👆👆 ؟!!
اگه تاریــخ خوندی؛
پس خودت رو محک بزن.
اگر هم تاریخ نخوندی؛
با ما همراه باش تا اطلاعاتت در مورد تاریخ زیاد بشه.
#تاریخ_ناب
______________
عصـرناب | عضویت 👈
https://eitaa.com/joinchat/3174957535C1e6c34b50a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠💠💠
🌿 فرزندان روحالله...
🟢 سخنان شهید سید حسن نصرالله به زبان شیرین فارسی
درباره
امام خمینی ره
سخنران پیش از خطبه نماز جمعه تهران
👇👇👇
#خمینی
#مکتب_امام
#1129
🔹🔸🔹
@maktabeEMAMdarSAHIFE
هدایت شده از 🔹«مکتب امام» در آیینه «صحیفه امام»🔹
💠💠💠
🔵 ضرورت رساندن معارف به باطن
#امام_خمینی ره:
🌿 ناگفته نماند:
بعد از درست كردن همه براهين بر مبدأ و معاد و اينكه در عالم، غنايى به جز غناى حق و قدرتى به جز قدرت او نيست و با برهان، توحيد فعلى و ذاتى و صفاتى را فهميد،
اينها كافى نيست،
بلكه
بايد قوه عامله را تقويت كرد كه اينها را بر صفحه قلب ثبت كند.
☝️من خودم آدمهاى زيادى را ديده ام كه
سى سال به علم توحيد مشغول شده
و در عرض اين سى سال هم خداوند متعال او را نگذاشته كه بيچاره باشد،
ولى
با وجود اين، دلش چنان مضطرب است كه
در امور معاش و معيشت به قدر خردلى توكل ندارد
با اينكه اگر به همين شخص بگويى در عالم قدرتى به غير قدرت مطلقه حقه هست، دليل و برهان اقامه میكند كه نيست.
🔴 همه اينها براى اين است كه
قوه عامله ضعيف است
و نتوانسته آنچه را كه با برهان فهميده است به قلب بياورد.
اگر توحيد، قلبى باشد، خيلى چيزها همانند: رضا، تسليم، اطمينان، طمأنينه قلب، يأس از ما فى أيدي الناس [آنچه در دست مردم است]، توكل و صبر به دنبال آن می آيد...
#تقريرات_فلسفه امام خمينى قدس سره، ج3، ص473
#1126
🔹🔸🔹
@maktabeEMAMdarSAHIFE
هدایت شده از کانال تخصصی شهید رابع علامه شیخ فضل الله نوری
📚 به بهانه سی و دومین دوره #هفته_کتاب و #کتابخوانی
🗓 از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۳ ش
🔰👇👇
هدایت شده از کانال تخصصی شهید رابع علامه شیخ فضل الله نوری
آثارعلامهشیخفضلاللهنوری(ره).pdf
1.07M
📣 قابل توجه پژوهشگران!🔰
👈 برای نخستین بار
👈 به مناسبت #هفته_کتاب و #کتابخوانی
👈 معرفی مجموعه آثار مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری، شهید رابع(اعلی الله مقامه الشریف)
👈 فهرست تفصیلی، توضیحات و تصاویر
✳️ @ShahidRabe
بسم الله الرحمن الرحیم ...
بعضی ها ادعای طلبه انقلابی بودن دارند ولی متاسفانه عضو کانال اساتید انقلابی نیستند ... این میشه یتیم بودن مجازی در نظام ابوت و بنوت حوزوی و انقلابی... باید پای حرف اساتید نشست... منقطع مجازی از اساتید نباشیم... عضو کانالها بشیم ثواب داره...
جنگ شناختی دشمن سنگینه... بی استاد ره به جایی نخواهیم برد...
آیت الله محسن اراکی
@mohsenaraki_ir
آیت الله احمد جنتی
آیت الله سید احمد خاتمی
@ostadkhaatami
آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی
@qommpth
آیت الله علیرضا اعرافی
@alireza_arafi
آیت الله حسین مفیدی یزدی
@almabahes
آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی
@ayatollahseyfi
آیت الله محمود رجبی
@mahmoodrajabi_ir
آیت الله سید رحیم توکل
@ayatollahtavakkol
آیت الله محسن فقیهی
@mohsenfaghihi
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی
@abolhasanmahdavi110
آیت الله علی اشرف مویدی کرمانشاهی
@OstadMoayyedi
آیت الله غلامرضا فیاضی
@Fayazi_ir
آیت الله عباس کعبی
@kaabi_ir
آیت الله سید احمد علم الهدی
@alamolhoda_com
آیت الله محمد باقر تحریری
@seratemostaghim_ir
آیت الله سید علی حسینی آملی
@Hoseini_Amoli
آیت الله علی اکبر رشاد
@Rashad_ir
آیت الله سید محمد صادقی حسینی طهرانی
@jazbeh_eshgh
آیت الله محمد علی جاودان
@javedan_ir
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی
@aghatehrani_ir
حجت الاسلام محسن قرائتی
@gharaati
حجت الاسلام حسن رحیم پور ازغدی
@rahimpour
@rahimpoor_azghadi
حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی
@mojtabamesbah_ir
حجت الاسلام علی مصباح یزدی
@alimesbah_ir
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی
@hajati
حجت الاسلام سید میرهاشم حسینی
@mirhashem_ir
حجت الاسلام سید محمود نبویان
@nabavian
حجت الاسلام داود مهدوی زادگان
@mahdavizadegan
حجت الاسلام قاسم روانبخش
@ravanbakhsh_qasem
حجت الاسلام مسعود عالی
@ostad_aali
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری
@mojtabazulnouri_ir
حجت الاسلام علیرضا پناهیان
@panahian_ir
حجت الاسلام احمد پناهیان
@panahian_ahmad1
حجت الاسلام ناصر رفیعی
@Drrafiei_ir
حجت الاسلام احمد حسین شریفی
@ahmadhoseinsharifi
حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی
@hajabolghasem_ir
حجت الاسلام محمد رضا عابدینی
@abedini
حجت الاسلام محمد شجاعی
@ostad_shojae
حجت الاسلام محمد مسلم وافی
@saebri313
حجت الاسلام سید محمد حسین راجی
@soada_ir
حجت الاسلام بهزاد زارع
@behzadzare
حجت الاسلام محمد حسن وکیلی
@ostad_vakili
حجت الاسلام محمد رضا فلاح شیروانی
@faslefarhang
حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان
@qasemian_ir
حجت الاسلام سید یدالله یزدان پناه
@nasimehekmat
حجت الاسلام محمد استوار میمندی
@ostovarmeymandi
حجت الاسلام صفدر الهی راد
@elahirad_ir
حجت الاسلام ابوالفضل ساجدی
@sajedi_ir
حجت الاسلام محمد امیری طیبی
@Mohammad_AmiriTayebi
حجت الاسلام علی مهدیان
@ali_mahdiyan
حجت الاسلام هادی صالح پرور
@salehparvar
حجت الاسلام حسین سوزنچی
@souzanchi
فهرست در حال به روز رسانی است....
اخبار بزرگواران را از مجاری معتبر مثل کانالهای موثق منتسب به ایشان پیگیری بفرمایید...
@talabegitaejtehad
لزوم سوار شدن بر نظام دلالت متنی و دلالت تصویری رایانشی جهانی
بسم الله الرحمن الرحیم
یادداشتهای هر از گاهی
از کیو آر و رمزینه دو بعدی و یو ار ال و نشانی اینترنتی تک بعدی تا فقه مرجعیت نظام دلالت جهانی
فکرش را بکنید روزی که پدری نشانی اینترنتی یا کیو آری به فرزندش بدهد و فرزند به جای بهشت وارد جهنم شود. یهود حزب الشیطان از قدیم با تحریف در نظام دلالت اختلال ایجاد می کرد و الیوم هم هو فی مسیرته الخبیثه... تا دیروز یحرفون الکلم عن مواضعه و تحریف معنایابی واژگان تورات و انجیل و قرآن کارشان بود و امروز با سوار شدن بر نظام دلالت جهانی مانع رشد ملتها هستند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی روی نشانی سایتی در سایتهایی مثل گوگل و اینستاگرام کلیک می فرمایید شیطنت گوگلی و اینستاگرامی باعث می شود در رسیدن شما به آن سایت اختلال ایجاد شود. حتی خود یو ار ال ها و کیو آر ها هم نظام دلالتشان دست آنهاست و این خطری جدیست. یهود نظام دلالت متنی تک بعدی و تصویری دوبعدی جهان را هدف گرفته است ... در روایات جالبی درباره آخرالزمان داریم که دجال نار و جنتی که همراهش است معکوس است و شما خودتان را در نارش بیاندازید که بهشت است...
@talabegitaejtehad
لزوم جایگزینی پرداخت کارمحور و خروجی محور به جای پرداخت زمان محور...
◻️«هوش مصنوعی»، «عدالت اداری» و «پرداخت عادلانه حقوق و مزایا»؟
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بر اساس همه وضعیتسنجیهای مختلفی که در ادارات و سازمانهای دولتی انجام گرفته و میگیرد، بهرهوری و میزان ساعات مفید کار در میان کارکنان بخش دولتی، بسیار پایینتر از حد انتظار است. در این جهت، جزء بدترینهای دنیا هستیم!
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای محترم هیئت دولت شهید رئیسی ضمن بیان این ضعف مهم در مدیریت کشور، نسبت به اصلاح این وضعیت «دستور صریح» صادر کردند:
«یکی از مواردی که ما دچار ضعف بهرهوری هستیم همین نیروهای کارمندی دولتی هستند که کار مفیدشان در طول هفته خیلی محدود است، چند ساعت بیشتر نیست. این همین کاهش بهرهوری است در مورد نیروی انسانی. اینها باید اصلاح بشود.» (۱۰/ بهمن/ ۱۴۰۱)
متأسفانه در اغلب سازمانهای دولتی، نگاه کارکنان به مدیران و مسؤولان ارشد دولتی نیز نگاهی طلبکارانه و مطالبهگرانه است؛ دائماً از حقوق و مزایای پایین خود مینالند! و از وضعیت موجود خود ناراضیاند. کمتر کسی را میتوان یافت که در اندیشه انجام وظایف و تکالیف و مسئولیتهای قانونی خود باشد؛ غالباً در اندیشه دریافت حقوق و مزایای بیشتر و بیشترند. [البته در اینجا هیچ موضعگیری نسبت به اینکه حقوق فعلی کارکنان بخشهای دولتی مناسب است یا خیر ندارم]
به هر حال، همگان میدانیم که تداوم چنین وضعیتی شایسته کشور نیست.
چارهای جز اصلاح آن نداریم.
باید بهرهوری را بالا برد.
باید از نیروی کار استفاده بهینهتری کرد.
و همچنین باید حقوق و مزایا به صورتی عادلانه و منصفانه و در ازای کار مفید پرداخت شود.
اما علیرغم این علم و آگاهی، مع الاسف قوانین اداری به گونهای تدوین شدهاند که حقوق و مزایای کارکنان در ازای کارآیی و کارآمدی و انجام کار مفید پرداخت نمیشود بلکه بر اساس رتبه و پایه و پست پرداخت میشود!
♦️اگر ارادهای جدی برای اصلاح این وضعیت و تحقق عدالت اداری باشد، به نظر میرسد با طراحی نرمافزارهایی هوشمند در موضوع سنجش عملکرد یکایک کارکنان دولتی، بتوان حقوق و مزایای افراد را ماهانه و بر اساس کارکرد و کارآیی آنان پرداخت کرد؛ و نه به صورتی ثابت و دائمی حتی با علم به ناکارآمدی افراد!
#مدیریت
#بهرهوری
#عدالت
@talabegitaejtehad
«مرکز آموزش های آزاد برگزار می کند»
دورۀ
📜 «کاربست تحلیل گفتمان انتقادی در پژوهشهای تاریخی»
استاد:
سرکار خانم دکتر زهره باقریان
دکتری تاریخ اسلام
عضو هیات علمی پژوهشکده زن و خانواده
🧾هدف: چگونگی کاربست تحلیل گفتمان در فهم و بازیابی معانی تاریخ،روایت،متن و خطابه.
🖋سرفصل ها:
1-جستجوی حقیقت در تاریخ / رویکردها و روشهای آن
2-رویکرد پست مدرنیسم
3-روند تاریخی نگرشهای پساساختارگرایان و پست مدرنیسم که منجر به ظهور روش گفتمان شد
4-گفتمان / تعاریف و نگرشهای مختلف در گفتمان .
5-ساخت گرایان / کارکردگرایان / برساخت گرایان
6-گفتمان انتقادی / CDA)
7-توصیف / کردار گفتمانی
8-کردار اجتماعی / قدرت و ایدئولوژی در متن
💳 هزینه ثبت نام:
400 هزار تومان
🎁تخفیف ویژه برای دانشجویان و طلاب دانشگاه باقرالعلوم (ع)
📺بصورت حضوری و مجازی
به همراهِ:
🎓 اعطای گواهـی معتبر مورد تایید وزرات علوم
🏷 مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه باقرالعلوم (علیهالسلام)
📋 ثبت نام:
🖥https://survey.porsline.ir/s/Poob3QPQ
📲 کسب اطلاعات بیشتر 👇🏻
@alisalehi9
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#گفتمان_انتقادی
#علوم_انسانی
#مرکز_آموزشهای_آزاد
#دانشگاه_باقرالعلوم(ع)
➖ ➖ 🔹 💠 🔹➖ ➖
🏢مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع)
🆔 @azadbou_ir
هدایت شده از آقای نفوذی
🔴 موسسه سینمایی اوج یا بنگاه اقتصادی برای سلبریتیهای ضد نظام ؟
دو هفته است شایعاتی نگرانکننده به گوش میرسند.
کنجکاوم نظر آقای #احسان_محمدحسنی را به عنوان مدیر فرهنگی انقلابیترین نهاد سینمایی کشور و رئیس «سازمان هنری-رسانهای اوج»، بدانم؛
«آیا #سعید_روستایی، کارگردان فیلم ایرانستیز ضدّ قانونی #برادران_لیلا، صلاحیّت همکاری با نهادهای جبههی انقلاب را دارد؟»
بماند که حتّی #محمدحسین_مهدویان نیز، از پنج سال قبل و با ساختن فیلم «درخت گردو» و «فیلم شیشلیک»، به وضوح مرزبندی کرده با جمهوری اسلامی ایران و جبههی انقلاب -علی رغم آنکه وامدار و مدیون آنان محسوب میشود- و امروز، همگان نیک واقفند، تنها و مهمترین معیار کاری مهدویان، بدل شده به پول و او جهت حصول انتفاع مالی، به عنوان یک هنرمند، حتّی هنر را هم کماهمّیّت میانگارد، چه رسد به انقلاب و منظومهی اندیشهای-ارزشی-هنجاری ایران اسلامی را؛
همانطور که نوید محمّدزاده، شدیداً علاقهمند بوده و هست جهت ایفای نقش «شهید همّت»، «مانی حقیقی» شبهروشنفکر ضدّ انقلاب نرمبرانداز و «محسن تنابنده» -که چند سال یک بار، لگدی شدید به «نظام، صدا و سیما و جشنوارهی فجر»ی میزند که هر آنچه اعتبار، شهرت و ثروت دارد مرهون همانهاست، مایل بودهاند نقش «شهید چمران» را در فیلم «چ» بازی کنند، گرچه سال گذشته، به محض اینکه نفوذیهایی قصد انعقاد نطفهی چنین تصمیم بهتآور و مهلکی را داشتند، پیرو انتشار مطلب پیوستشده، از رقم خوردن این فاجعهی فرهنگی-اجتماعی-سیاسی-امنیّتی-هنری، جلوگیری به عمل آمد و مشخّص شد حتّی خانوادهی شهید هم از آن بیاطّلاع بودهاند و گویا بنا بوده، پنهانی گامهایی برداشته شوند و همه، در عمل انجامشده قرار گیرند!
@mr_nofoozi
🚩 بسم الله الرحمن الرحیم 🚩
🍃 استاد شبزندهدار 🍃
🔍 بعضی ادبهایی که متأسفانه گاهی در کتب اخلاقی هم نقل میشود و برخی طلابی که تازه وارد شدهاند هم گرفتار آنها میشوند، آثار سوء دارد. مثلاً از فلان کس نقل میکنند که این آقا وقتی میخوابید، هیچگاه پای خود را دراز نمیکرد، به خاطر اجلالاً لله! آیا این پا دراز کردن یا نکردن، ادب و بیادبی نسبت به خدای متعال است؟ از کدام پیامبر و از کدامیک از ائمّۀ هدی علیهم السلام اجمعین نقل شده است که پاهایشان را دراز نمیکردند؟
🔍 ادب در برابر خدا این است که وقتی که مؤذّن میگوید «حی علی خیر العمل» که در حقیقت از سوی خداست، به سوی نماز بشتابی و اطاعت امر الهی را بهجا بیاوری؛ ادب این است که گناه نکنی. اما «وقتی میخواهی بخوابی، پایت را دراز نکن»؛ این را از کجا آمده است؟
🔍 بله، ما در عرفیات داریم که وقتی پدر یا عالمی نشسته، حتی یک شخص دیگر نشسته است، پایت را دراز نکن. اما مگر خدا جسم و جسمیات و اینهاست که وقتی پایت را دراز کردی، نسبت به او بیادبی بشود. پس اگر اینطوری باشد، انسان باید تا حد امکان کمتر غذا بخورد تا کمتر قضای حاجت داشته باشد، چون که بیادبی است؛ یا «تناکحوا تناسلوا» را باید هر چه میتوانید کمتر داشته باشید، چون که بیادبی به محضر خداوند است. این حرفها درست نیست. ما گاهی ملاکات را با هم مخلوط میکنیم. ... ممکن است بزرگی یک جایی اعمال سلیقه کرده و احتمالاً آنجا کجسلیقگی کرده باشد؛ اینها ملاک نیست.
📚 پندهای سعادت – جلد اول
@talabegitaejtehad
مهارتی عجیب داشتند...
علامه سید محمد حسین طهرانی رحمه الله می نویسد: علامه طباطبایی قدس الله روحه در علوم غريبه، در رَمْل و جَفْر وارد بودند؛ ولى ديده نشد كه عمل كنند. در علم اعداد و حساب جُمّل به ابْجَد و طرق مختلف آن، مهارتى عجيب داشتند. در جَبر و مقابله و هندسه فضائى و مسطّحه و حساب استدلالى سَهمى بسزا داشتند. و در هيئت قديم استاد بودند؛ به پايه اى كه به آسانى مى توانستند استخراج تقويم كنند، و همانطور كه عرض شد يك دوره از آنرا به ما درس گفتند. ولى چون رياضيّات را چه از حساب و هندسه و چه از مثلّثات، اين حقير در مدارس جديده بطور مستوفَى خوانده بودم ديگر لزومى نداشت كه نزد ايشان نيز بخوانم. بارى، استاد ما علوم رياضى را در نجف اشرف نزد آقا سيّد أبو القاسم خونسارى كه از رياضى دانهاى مشهور عصر بود فرا گرفته بودند. و خود ايشان مى فرمودند كه: هر وقت براى بعضى از استادان رياضى جامعه بغداد (دانشگاه بغداد) مسأله اى مشكل پيش مى آمد كه از حلّ آن عاجز مىشدند، به نجف مى آمدند و به خدمت آقاى سيّد أبو القاسم مى رسيدند و اشكال خود را رفع مى كردند. (مهر تابان ص 21)
@talabegitaejtehad
مگر غیر از این نحوه بوده؟
چون جناب مرحوم استاد الهی قمشه ای حکمت منظومه را شروع به تدریس کرد، به این و آن اطلاع دادیم که هر کس بخواهد از این خرمن خوشه بردارد و از این مخزن توشه بگیرد، مقتضی موجود است و مانع مفقود.ر به مدت قلیلی جمع کثیری در حدود پنجاه تا شصت نفر شرکت کردند، یک هفته دو تا نشد که حسن زاده یکه و تنها شد.نماز مغرب و عشا را به مرحوم الهی اقتدا کردم، بعد از ادای فریضه رو به من کرد و گفت: آقا! منظومه را نیاوردی؟ عرض کردم: چرا ولی کسی نیامد، فرمود: همیشه همین طور بود، محصل کو؟ مگر حوزه درس ما در محضر استاد آقا بزرگ غیر از این نحوه بود؟ منظومه را بده . باز کرد و شروع به تدریس فرمود. تا پس از مدت مدیدی بعضی از یاران با وفا رفیق راه شدند و به همین روش بود، درسهایی که با استاد شعرانی و با دیگر اساتید داشتیم و اکنون که خودمان سمت تدریس را حایزیم، که «هر کسی پنج روزه نوبت اوست» نیز به همین منوال است، در ابتدای شروع " ید خلون فی دین الله افواجا " و پس از چند روزی" لولّیت منهم فرارا " . آری، مگر هر کس موفق است که از ابتدای طلوع فلق تا انتهای غروب شفق، بلکه تا ماورای غسق، دفتر دانش را ورق زند، ذلک فضل الله یؤتیه من یشاء. (نقل از کتاب جمع پراکنده)
@talabegitaejtehad
🔰کانون تبلیغ مدرسه علمیه معصومیه به همت هسته تبلیغی تهران برگزار می نماید.
🔹دوره «#کارگاه_های_تبلیغ_فاطمی»
*استاد قنبریان ( محتوای تبلیغ فاطمیه )
*استاد واضحی ( کلیات فن رثاء )
*استاد سلمه ای (کلیات مخاطب شناسی)
*استاد امینی نژاد ( تبلیغ و هویت طلبگی )
🕖 سوم الی پنجم آذرماه 1403
✅ مزایای شرکت در دوره:
💢 آشنایی با بایسته های تبلیغ فاطمی
💢امکان اعزام به صورت گروهی و تشکیلاتی به همراه اساتید راهنما
💢ثبت پرونده تبلیغی و مصاحبه سامانه های سماوات و سمتا در قبل و بعد از دوره
⬅️ جهت ثبت نام از طریق لینک زیر وارد شده و فرم مورد نظر را تکمیل نمایید.
🔗 فرم ثبت نام
#معاونت_تبلیغ
✊ بسیج مدرسه معصومیه قم
@basij_masoumieh
این شب ها مجالس روضه مشرف میشید دعامون بفرمایید...
خواستید این بیت رو هم زمزمه بفرمایید و اشک بریزید...
من عفن بودم و در آب نجس جایم بود
مادر آورد در این روضه ی رضوان حسین
یا حضرت مادر...
@talabegitaejtehad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کمک کنید ... ولو صد هزارتومن ...
عکس کمکها رو هم بفرستید بذارم.🌸🙏
https://www.leader.ir/fa/monies
29.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴🇮🇷🏴
اللّهم استَعمِلنی لِما خَلَقتَنی لَه
خدایا : من را خرج کاری کن که مرا به خاطرش آفریدی.
(فرازی از دعای حضرت زهرا سلام الله علیها)
بنده حوائج یک ساله ی خود و رزق سال کشور را از ایام فاطمیه میگیرم.(مقام معظم رهبری)
کلاس کامپیوتر(برنامه اسکرچ)
التماس دعا🏴
https://eitaa.com/H_Salmani8
🚩 بسم الله الرحمن الرحیم 🚩
⚡️ برهنگیها همه تابع برهنه شدن سر است، و تا دست به ترکیب جمجمه نزنند اعضاء دیگر حاضر نیستند ترکیبشان به هم بخورد، بلکه با تصرف جمجمه است که همه چیز به استثمار و استعمار پایان میپذیرد ⚡️
🌷تحلیل جالبی از پزشک شهید سید رضا پاکنژاد 🌷
🔦 آری فساد از برهنگی سر آغاز می شود و برهنگی سر سرآغاز برهنگیها است و به تدریج به اعضاء دیگر سرایت مینماید، و مگر میتوان زنی را دید که سر خود را در حجاب داشته اما اعضای دیگرش برهنه باشد؟ ... . همینکه بخواهند ملتی را عریان کنند از سرش شروع مینمایند، مثلا نزد زنان ابتدا سر برهنه میشود و سپس مینیژوب و آنگاه مرد در لباس زن و زن به شکل مرد در میآید و سرانجام هوس تغییر جنسیت دادن و خود را بدست جراحان متخصص سپردن است، چنانکه می بینید بشریت روز هم اکنون به این مرحله رسیده و روزبهروز بر تعداد متقاضیانی که برای تغییر جنسیت مراجعه مینمایند افزوده میشود. آری تا سر آدمی در اختیار خودش باشد مختار است، و در غیر این صورت بلا اراده و مجبور.
🔦 سالهای اول دبستان بودم. خانه و مدرسه نزدیک و پس از طی سه کوچه و چند پیچ و خم که مجموعاً کمتر از نیم کیلومتر بود به آنها میرسیدم. در میان راه دو سه دکان بود که اغلب مشتریهایش را دانشآموزان تشکیل میدادند و یکی از آنها عکسهای برگردان فراوانی داشت و فروش خوبی هم مینمود و از جمله مشتریهایش من بودم. عکسی میخریدم به مدرسه یا خانه آورده آنرا مرطوب نموده به گوشه کتاب میچسباندیم. از بالای آن شروع میکردیم به جدا کردن لایه نازک که عکس بر آن بود و هم اکنون باید آن را از عکس برداشت، خیلی آهسته و ملایم با دو انگشت گرفته جدایش میکردیم، اما هنوز به وسطها نرسیده میدیدیم نزدیک است پاره شود. از پائین شروع میکردیم بسیار با دقت و رقت و آهستگی دامنها را بالا میبردیم و لایه را شروع به جدا ساختن مینمودیم. نزدیک به وسطها که میرسیدیم ناگهان پاره و خراب و در آن اوضاع و احوال بچگی من ناراحت میشدم ولی دیگر همه چیز از دست رفته بود.
🔦 برای تساوی و هر چه نزدیکتر شدن زن به مرد و از جمله شکل ظاهر آمدند ابتدا سرها را برهنه کردند و بهتدریج گردنها و قسمتی از سینه پیدا شد، ... دیدند دارد پاره میشود از پائین شروع کردند ...، ماکسی، مینی، میکرو و نزدیک است پاره شود، اما هنوز زن به مرد و مرد به زن نزدیک نشده، چه باید کرد؟ مردان هم باید به زنان شباهت ظاهر پیدا کنند. موها بگذارند، پیراهن زنانه و گلدار بپوشند و کفش زنانه داشته باشند و در برابر، زنان شلوار و کفش مردانه و اداهای مردانه از سیگار کشیدن و ...
🔦 باز هم دهان گشاد هوا و هوس در ظل عنایت شهوت باز است. هنوز مرد به زن و زن به مرد نزدیک نشده است، چه باید کرد؟ تغییر جنسیت! که مرد را عمل میکنند زن شود و زن را جراحی که مرد گردد، و هر روز شاهد مندرجات روزنامهها که چگونه روزبهروز بر تعداد مشتریان جراحان که برای تغییر جنسیت مراجعه مینمایند افزوده میشود و چرا اسلام به برهنگی سر زنان حساسیت نشان ندهد که پایهگذاری تغییر دادن جنسیت از آنجا آغاز میگردد و چه حساسیت عجیب و ناراحتکنندهای که ملاحظه فرمودید.
🔦 دختر امام علیه السلام و خواهر امام علیه السلام از «رُؤُسنا المکشوفه» شکایت داشتند، و خود امام علیه السلام هم در اغلب فرمایشات مربوط به علائم موجود در آخر الزمان به برهنگی سر و وضع آشفته آن اشاره میفرماید، و هنوز مدرک و سندی بدست نیامده که برای برهنه کردن زنان از پائین شروع کرده باشند. و با وجود آنکه تاکنون چندین نوبت زنان را در برخی کشورها برهنه کرده و دوباره پوشاندهاند، هرگز برای اقدام جز به برهنه کردن یا پوشیدن سر دستوری نمیرسیده است، گویا تاریخ نیز گواهی میدهد برهنگیها همه تابع برهنه شدن سر است، و تا دست به ترکیب جمجمه نزنند اعضاء دیگر حاضر نیستند ترکیبشان به هم بخورد، بلکه با تصرف جمجمه است که همه چیز به استثمار و استعمار پایان میپذیرد.
🔦 آره، برهنه کردن از اعضاء دیگر امکان ندارد: آنها را برهنه کنند بدن به دفاع بر میخیزد، چربی زیر پوستی زیاد میشود، موها فراوان میگردد، رانها بدترکیب و پشمالود شده زشت میشود، و کدام قانون میتواند زن را از آرایش و پیرایش دور سازد بلکه به زشت ساختن خود وا دارد؟ این است که در زمان خودمان دیدیم دختران جهان پس از چندی برهنگی ساقها و رانها، به شلوارهای سرتاسری و فراخ روی آوردند، اما سرشان که برهنه است نمیفهمند چه زشتیای به بار میآورد که اقدام کنند، و لذا لبه تیز اصرار قانونی خود پوشیدن اسلام به پوشیدن سر است.
#هویت_مستقل #حجاب
#استدلال_تربیتی
📚 اولین دانشگاه و آخرین پیامبر صلی الله علیه و آله - جلد 20
@talabegitaejtehad