eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: منطقهٔ ما به عملیات طوفان‌الاقصی نیاز داشت 🔹این عملیات یک ضربهٔ تعیین‌کننده‌ای به رژیم صهیونیستی زد؛ ضربه‌ای که هیچ علاجی برای آن وجود ندارد و این رژیم از ابتلائات آن نجات پیدا نخواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: طوفان‌الاقصی همۀ نقشه‌های دشمن را بر باد داد 🔹یک برنامۀ وسیعی به وسیله آمریکا و عناصر صهیونیست طراحی شده بود که براساس آن قرار بود مناسبات منطقه تغییر کند. 🔹ارتباط رژیم صهیونیستی با دولت‌های منطقه طبق خواسته‌های رژیم تنظیم شود و معنایش تسلط رژیم صهیونیستی بر سیاست و اقتصاد منطقۀ غرب آسیا بلکه کل دنیای اسلام بود. 🔹آمریکا و انگلیس و جامعه صهیونیست‌های جهانی پشت این برنامه بودند و به لحظه‌های اجرا رسیده بود اما طوفان‌الاقصی همه نقشه‌های دشمن را بر باد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: طوفان ۱۵ مهر نقشهٔ بادقت طراحی‌شدهٔ دشمن را باطل کرد 🔹اینکه رژیم صهیونیستی با چنین شدتی به مردم دفاع غزه حمله می‌کند، واکنش عصبیِ رژیم به باطل‌شدنِ آن نقشه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را در مسیری قرار داده که انتهایش جز نابودی رژیم نیست.
60.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب: خود غربی‌ها می‌گویند رژیم صهیونیستی بعد از ۸ ماه به هیچ‌کدام از اهدافش نرسیده است 🔹یک تحلیگر معروف غربی می‌گوید که طوفان‌الاقصی می‌توانند تغییردهندۀ قرن ۲۱ باشد. 🔹یک تحلیلگر دیگر هم گفته طوفان‌الاقصی جهان را تغییر خواهد داد. 🔹یک تحلیلگر امنیتی صهیونیست هم گفته اگر محتوای بحث‌ها و اختلافات مقامات اسرائیل در رسانه‌ها منتشر شود ۴ میلیون نفر از اسرائیل خواهند رفت.
☑️ رهبر انقلاب، هم‌اکنون در حرم مطهر امام خمینی: یک مورخ اسرائیلی می‌گوید پروژه صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: آمریکا مجبور است دیر یا زود دست حمایتش را از پشت رژیم صهیونیستی بردارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: فقدان رئیس‌جمهور عزیز و پُرکار و همراهانش مصیبتی بود برای کشور آقای آل‌هاشم امام جمعۀ فعال، مردمی و شایستۀ تبریز و نمایندۀ ولی‌فقیه در استان مهم آذربایجان شرقی شخصیت ارزنده‌ای بود. آقای امیرعبداللهیان یک مذاکره‌کنندۀ قوی و باهوش و پایبند به اصول بود. استاندار آذربایجان و محافظ رئیس‌جمهور و ۳ نفر مامور پرواز افراد شایسته‌ای بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب، هم‌اکنون در حرم مطهر امام خمینی: 🖤 رئیس جمهور به کسانی که به خود او بدی کرده بودند با کرامت برخورد میکرد؛ به لبخند دشمن اعتماد نمیکرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب، هم‌اکنون در حرم مطهر امام خمینی: این اجتماعات مردم ایران در معادلات منطقه اثر خواهد گذاشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب، هم‌اکنون در حرم مطهر امام خمینی: حماسه مکمل حماسه است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: در رقابت‌های پیش‌روی انتخابات باید اخلاق حاکم شود 🔹بدگویی، تهمت، لجن‌پراکنی کمکی به پیشرفت کار نمی‌کند بلکه به آبروی ملی هم لطمه می‌‌زند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبر انقلاب: بعد از فقدان رئیس جمهور عزیز همه جریان‌ها از خدمات او حرف میزنند؛ دلم برای رئیسی سوخت، در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند از این حرفها بزنند
📛آلودگی هوا به کلیه‌ها هم رحم نمیکند !🌫 ▫️نتایج مطالعات نشان داده است که آلودگی هوا میتواند خطر ابتلا به بیماری مزمن کلیه را افزایش دهد و منجر به نارسایی کلیه شود. + ذرات ریز آلوده میتوانند مانند آسیبی که به قلب و ریه میرسانند برای کلیه‌ها هم مشکل ایجاد کنند؛ این ذرات زمانی که وارد خون میشوند، مشکل‌ساز هستند و میتوانند عملکرد کلیه را مختل کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یازده دلیل که از ظرف مسی برای آب خوردن استفاده کنیم ! (☝️🏻) ▫️مس ماده ضروری بدن است و باعث به وجود آمدن گلبول های قرمز میشود و نوشیدن آب در ظروف مسی باعث تقویت پوست و مو و مفاصل میگردد
🔴احکام مربوط به فوق العاده خاص قانون برنامه هفتم پیشرفت
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین سخنگوی شورای نگهبان، طی نشست‌های جداگانه‌ای از نهایی شدن و ابلاغ قانون برنامه هفتم پیشرفت ظرف چند روز آینده خبر دادند. با توجه به اهمیت این قانون و ریل‌گذاری اقدامات دولت‌ها در چندسال آینده، سعی بر این است که طی چند مطلب، بخش‌های مهم مرتبط با حوزه اداری و استخدامی از جمله مرتبط با مسائل کارگزینی کارکنان دولت آورده شود. گفتنی است، با توجه به عدم ابلاغ مصوبات نهایی، شماره ماده‌های ذکر شده تغییراتی خواهند داشت. فوق العاده خاص قانون برنامه هفتم پیشرفت ۱- حکم عمومی فوق العاده خاص قانون برنامه هفتم مطابق بند «پ» ماده (۱۰۶): ۲- دولت مجاز است به‌منظور عدالت در پرداخت، افزایش بهره‌وری و نگهداشت نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرائی و نیز تقویت امور حاکمیتی و نظارتی از جمله دستگاه‌هایی که بر فعالیت شرکت‌ها نظارت دارند، نسبت به وضع فوق‌العاده خاص مشمول کسور اقدام قانونی به‌عمل آورد. ۳- احکام اختصاصی فوق العاده خاص قانون برنامه هفتم الف) فوق‌العاده خاص سازمان هواپیمایی و فرودگاه‌ها مطابق تبصره بند «ت» ماده (۵۷): تبصره- دولت مجاز است برای تقویت امور حاکمیتی و نظارتی و تحقق صحیح و قانون‌مند احکام مربوط به فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی با تقویت و نگهداشت نیروی انسانی متعهد و توانمند، فوق‌العاده خاصی برای سازمان هواپیمایی کشوری و سایر بخش‌های حاکمیتی و نظارتی بر فرودگاه‌ها وضع نماید. این فوق‌العاده با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از جمله بندهای ۵، ۶ و ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین می‌شود. ب) فوق‌العاده خاص خدمتگزاران و سرایداران مدارس مطابق تبصره بند «ب» ماده (۸۸): تبصره- وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان به‌منظور عدالت در پرداخت تا پایان سال دوم برنامه در خصوص فوق‌العاده مربوط به خدمتگزاران و خدمتگزاران سرایدار متناسب با سایر کارکنان اقدام قانونی به‌عمل آورد. ج) فوق‌العاده خاص کارشناسان حقوقی مطابق ماده الحاقی ۱۸: در جهت حفاظت بهینه از منابع عمومی و حقوق و اموال دولتی و عمومی، فوق‌العاده سمت (پست) تخصصی حقوقی و یا حمایت قضائی و مشوق‌ها که میزان و امتیاز آن متناسب با صیانت و حفظ و بهینه‌سازی و بهره‌وری و تأمین منابع و حقوق و اموال مذکور می‌باشد، تعیین می‌شود و دستورالعمل آن توسط معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری با همکاری وزارت دادگستری، سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان پیشنهاد و به تصویب هیأت‌وزیران می‌رسد.
🔺️کل طرح تعطیلی شنبه‌ها کنار گذاشته شود بهتر از این است که پنجشنبه تعطیل شود احمد کیمیایی، عضو اتاق بازرگانی تهران: 🔹️از روز اولی که بحث کاهش ساعت کار و تعطیلی مطرح شد، بخش خصوصی طی جلسات متعدد، روز شنبه را مطرح کرد. نامه‌هایی برای توجیه مسئولین هم نوشته شد. مجلس نیز متقاعد شد که تعطیلی شنبه به نفع فعالیت اقتصادی است. متأسفانه بعد از آن حمله‌هایی به افراد شد و قبل از اینکه شورای نگهبان آن را رد کند، در اقدامی نادر مجمع تشخیص آن را رد کرد. تعطیلی شنبه‌ها به نظر می‌رسد که دیگر منتفی باشد. 🔹️کشور‌های اروپایی شنبه و یکشنبه تعطیل بوده‌اند. کشور‌های حاشیه خلیج فارس تعطیلی‌شان شنبه و جمعه است. گمان نکنم کشوری نیست که تعطیلی آن روز پنجشنبه باشد. فقط جیبوتی پنجشنبه‌ها را در بازه‌ای تعطیل کرد. تعطیلی در کشور‌های مسلمان جمعه و شنبه ملاک تعطیلی است. تعطیل شدن پنجشنبه‌ها در ایران، باعث می‌شود در جهان تنها شویم. پیشنهاد ما این است که کل طرح مسکوت بماند تا با گفتگو‌های جدید، تعطیلی شنبه مطرح شود.
آموز دفاع مقدس عالی 🍃⚘🍃 درسال ۱۳۴۶ در روستاي جهانيگر در شهر زابل در خانواده ای متدین و روستایی متولدشد. ضمن در مدرسه به مي‌پرداخت هنوز کودک بود که به پيروزي رسيد و آغاز شد. در سن سالگي به حق عليه باطل رفت و در ، یک و ۵ شرکت کرد. 🍃⚘🍃 ها و عملش را واداشت تا واحد عمليات ۴۱ ثارالله را به ایشان بسپارند و با آغاز کربلاي ۵ فرماندهي اطلاعات لشکر ۴۱ ثار‌الله و محور را بر عهده گرفت. 🍃⚘🍃
به روایت از برادر : والفجر۸ بود که بر اثر شيميايي دشمن تعدادي از زير آوار ماندند اما بدون توجه به گازهاي شيميايي سريع به طرف بچه‌ها رفت. 🍃⚘🍃 من هم به دنبالش رفتم به سختي بسيجي‌ها را بيرون آورديم و به همین دلیل وقتي از محوطه خارج شديم حالت تهوع و سرگيجه شديدی به ما دست داد. 🍃⚘🍃 و چون صورت سوخته بود برای همین ما را به بيمارستان بوعلي تهران فرستادند. از چشم بيشتر از ديگر بدنش بود اما باز .😭 🍃⚘🍃 و در حاليکه نگرانش بودم و به او در برابر الهي مي‌خوردم با مشاهده ناراحتي من مرا به دعوت می کرد و می گفت: «اينها الهي هستند، از اين کنيد.😔 🍃⚘🍃 پزشک معالج براش ماه استراحت تجويز کرد ولي که توان ماندن در شهر را نداشت ماه بعد عازم شد. 🍃⚘🍃 به تمام اعضاي خانواده گفته بود که در رزمندگان را مي‌زنم و آنها که اين مطلب را باور کرده بودند از اينهمه او براي بازگشت و انجام اين کار مي‌کردند. 🍃⚘🍃
از کودکي دوست داشت بشه، برای همین يک روز بهش گفتم: « بسه، تو که مي‌گفتي مي‌خواهي پزشک يا دندانپزشک بشی، ‌ پس درست را بخوان، مي‌داني مردم مي‌گويند شما براي فرار از درس به مي‌رويد» گفت:« به ما نياز دارد، ‌ و ما در هجوم دشمن قرار گرفته وقت آن نيست که من فقط درس بخوانم انشا‌الله که تمام شد با خيال راحت درس مي‌خوانم. 🍃⚘🍃 وقتي سال چهارم رشته تجربي ثبت نام کرد خيلي خوشحال شدیم فکر کردیم ديگه به نمي‌رود اما دوباره به رفت و چندماه بعد درست در نيمه فروردين ماه به خانه بازگشت و پس از امتحانات نهايي خرداد و آزمون دانشگاه آماده نبرد شد. 🍃⚘🍃 وقتي کارنامه سازمان سنجش به دستمان رسيد دیدیم که تمام نمراتش بدون استثناء است و او با اين کار نشان داد که يک مي‌تواند در دو مبارزه کند. 🍃⚘🍃 در والفجر۸ به سختي مجروح شد دکتر گفت: «اگر با اين وضع به بازگردي مرگت حتميه» اما پاسخ داد: «من در اين نمي شوم من در عمليات ديگري به مي رسم.😭😭 🍃⚘🍃
به روایت از همرزم : باید کار محور را انجام می‌داد. هر شب باید مسیر چهار کیلومتری آب و باتلاق را برای شناسایی می‌رفت، وقتی برمی‌گشت، حتماً از با سیم‌های خاردار دشمن زخمی می‌شد. 🍃⚘🍃 شب بعد دوباره باید با این از داخل آب شور رد می‌شد😭. به همین دلیل درمان و پانسمان روی زخمش تأثیر نمی‌کرد، بلکه هر شب زخم دیشب، بازتر می‌شد.😭 🍃⚘🍃 مثل اینکه نمک رویشان می‌پاشیدی😭. قاسم خیلی رو دوست داشت همیشه می گفت که « عالی واقعاً عالی است». واقعاً کارش عالی بود.😭 🍃⚘🍃 دید در شب را باید با خودمان می‌بردیم و تا سینه‌مان را می‌پوشید، شنا كردن لازم نبود. دوربین را روی سرمان می‌گذاشتیم و داخل می‌رفتیم. خط دشمن با ما سه كیلومتر آبی فاصله داشت. در این شب ما باید شب یک مسیر را برای و اطلاعات انتخاب و وضعیت دشمن را بررسی می‌كردیم كه كدام نقطه از خط عراق، از نظر ، و و آمد نفرات ضعیف‌تر و برای است.
صبح همان روز هم باید اطلاعات جمع‌آوری شده را به سلیمانی گزارش می‌كرد. شب‌ها را این‌گونه می‌گذراندیم و روز را هم باید به نوبت دیده‌بانی می‌دادیم 🍃⚘🍃 با توجه به همین گزارشات، سلیمانی نقطه و ساعت آغاز را تعیین می کرد ، عملیات و نقطه رهایی مشخص شد، بچه‌های اطلاعات جلو و حدود 400 نفر غواص هم پشت سرشان حركت كردند و رفتند. 🍃⚘🍃 چند عدد چراغ گردان كه به آن‌ها چراغ آمبولانسی هم می‌گفتند داخل یک گونی به گردنم آویخته بودم و با خودم می‌بردم و قرار بود هر جا كه موانع برداشته و معبری باز می‌شد من یكی از آن‌ها را كه داخل پلاستیک پرس شده بود را آن‌جا روشن كنم تا قایق‌های بعدی كه نیروهای جدید را می‌آورند، مسیرشان را بر این اساس مشخص كنند. دشمن حدود 100 متر جلوتر از نیروهایش را با خاردار، موانع سختی درست كرده بود. پشت این هم حد فاصل هر 300 یا 400 متر ساخته و روی آن را چهارلول نصب كرده بودند تا بتوانند روی آب را كاملاً پوشش بدهند و امنیت روی آب را برای خودشان برقرار كنند.