📋#یادداشت
🔻انقلاب دیجیتال فرزند خود را می خورد
✍️مارک اسپوزیتو؛ نویسنده و مدرس دانشگاه
🔸شرکتهای دیجیتال ظاهرا میتوانند بدون محدودیت رشد کنند، در حالی که رشد بقیه مشروط به شرایط بستهای است که در آن فعالیت میکنند.
🔸این گرایش نه تنها فرضهای نئولیبرال درباره خلق ارزش را به چالش میکشد، بلکه ما را به سمت سناریویی سوق میدهند که در آن سیاستهای دولتی برای بازتوزیع ارزش، دیگر گزینههای موجهی نیستند.
🔸در این میان دولتها و برخی در درون بخش خصوصی راه حلهایی مثل مالیات بر داراییهای دیجیتال را پیشنهاد کردهاند، در حالی که مدافعین یک رویکرد بازار آزاد همچنان به این اصرار خود ادامه میدهند که هر شکلی از مداخله دولت، صرفا انحرافات بازار بیشتری را موجب میشود.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#انقلاب
#دیجیتال
#اقتصاد
#تعامل
#سرمایه
#فرصت
#روشنفکری
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4174
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
🎙#مصاحبه
🔻نقش طبقات و نهادهای مردمی در تبیین حاکمیت اسلامی(بخش دوم)
🎤مسعود پورفرد؛ دانشیار عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
👇ادامه مطلب در پست بعدی👇
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#حاکمیت
#مسعود_پورفرد
#عقل
#تفکر
#نخبگان
#ایده
#مشروعیت
#اسلام
#انتخابات
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4172
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
🎙#مصاحبه
🔻نقش طبقات و نهادهای مردمی در تبیین حاکمیت اسلامی(بخش دوم)
🎤مسعود پورفرد؛ دانشیار عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
🔸از نظر ما قدرت به مثابه مقولهای متغییر در مناسبات اجتماعی سلطه و توزیع سلسله مراتبی آن تلقی میگردد.
🔸اگر با توجه به ویژگیهایی که برای شکل گیری تشکلهای مردمی گفته شد دقت شود آنان دارای قدرتی خواهند شد که تقریبا شبیه یک شبه ساختار میگردد و از این حیث میتواند ساختارهای اقتدار گرا را که بتدریج فاقد مشروعیت و کارامدی میشوند را درهم بشکند.
🔸اهمیت رویکرد به عاملیت جمعی در این است که به نتیجهگیریهای بدبینانهای که ناظر به ناتوانی انسان در تغییرات و تحولات زندگی سیاسی ـ اجتماعی مدرن است منتهی نمیشود و کنشگران در آن بیقدرت محسوب نمیگردند.
🔸در این میان نصوص دینی ضمن تأکید بر عاملیت جمعی به لحاظ اهمیت، انتخاب سایر شیوههای زندگی مانند: «گوشه گیری و انزوا طلبی» را امری نامطلوب میشمارد. و در حوزه اجتماعی تقدّم مصالح جمعی بر مصلحت فردی است.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#حاکمیت
#مسعود_پورفرد
#عقل
#تفکر
#نخبگان
#ایده
#مشروعیت
#اسلام
#انتخابات
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4172
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
بسمهتعالی
عقلانیت وحیانی به روایت تسنیم
- زمان:
دوشنبه ۲۰اردیبهشت۱۴۰۰، ساعت ۲۲
- پخش زنده:
https://www.instagram.com/iranianhht.ir
خانهٔ اندیشمندان علوم انسانی
📌آدرس کانال:
⭕️@fekrat_net
📋#یادداشت
🔻چرا مردم اخبار جعلی را باور می کنند؟
🔸شناخت انگیزه لایهای شناختی است که روندهای شبکههای اجتماعی را هم توضیح میدهد.
🔸ما وقتی مطلبی را در محیط آنلاین میخوانیم، احتمال پذیرش آن در صورت انتشار از سوی یک حساب کاربری تایید شده و دارای تصویری مناسب و حرفهای از کاربر و شرحی مفصل و حرفهای از احوالات وی بیشتر است.
🔸اما مطالب منتشر شده توسط حسابهای کاربری ناشناس و بدون تصویر و شرح مناسب را چندان باور نمیکنیم. تعداد به اشتراک گذاری مطالب، تعداد لایکها و اظهارنظرها و نیز بر روی شکل گیری تصویر کلی مد نظر ما در مورد هر مطلب تاثیرگذار است.
🔸برای همین خالقان اخبار جعلی ابتدا اسناد رسمی منتشر شده دولتها و مقامات و نهادهای معتبر را بازنشر کرده و در ادامه بخشهایی از آنها را به گونهای تفسیر و تعبیر میکنند که با معنای واقعی آنها در تضاد کامل باشد.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#انقلاب
#دیجیتال
#اقتصاد
#تعامل
#سرمایه
#فرصت
#روشنفکری
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4182
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
📋#یادداشت
🔻عدالتخواهی امروز نسبتش رابا مردم گم کرده است
🔸ایده عدالت و عدالت خواهی هسته مهم انقلاب اسلامی است ولی متاسفانه امروز در معرض مخاطره قرار گرفته است و هم ایده عدالت و هم عدالت خواهی در معرض خطر مصرف شدن هستند این درحالیست که در آغاز انقلاب، عدالت خواهی به مثابه مطالبه یک آرمان و دادخواهی بود.
🔸در سالهای انقلاب، ایده عدالت توسط اقلیت و مردم زجرکشیدهای مطرح میشد که امروز اگر بخواهد به همان شکل مطرح شود شکل کاریکاتوری به خود میگیرد ولی متاسفانهای عدالت خواهی که امروز با آن مواجهیم نسبت خودش را با مردم و حتی با حاکمیت و سیاست گم کرده است.
🔸ایده عدالت خواهی امروز، مدعی نمایندگی مردم است ولی اقبال مردم را به همراه ندارد، مردمی را نمایندگی میکند که آن مردم زبانش را نمیشناسند.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#انقلاب
#دیجیتال
#اقتصاد
#تعامل
#سرمایه
#فرصت
#روشنفکری
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4178
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
🌐 ادوار پنج گانه عرفان اسلامی (4)
✍️ استاد علی امینی نژاد
🌐 دورۀ دوم: دورۀ بالندگی و تکامل
🔺 دورۀ دوم از نظر زمانی از ابتدای قرن سوم تا اوایل قرن هفتم و به طور دقیق قبل از محی الدین عربی (م 638) ادامه می یابد.
🔘ویژگی های دورۀ دوم
🔺 الف) وقتی حجم تعالیم عرفانی گسترده شد، عرفا نیاز دیدند که آموزه های عارفانه را تنظیم، تدوین و حفظ نمایند. از این رو در این دوره عرفا به تألیف و تصنیف دست بردند و در این دوره آثار مهمی شکل گرفته است و بیشتر مشایخ و صوفیان این دوره صاحب رساله و کتاب هستند.
🔺 ب) از ویژگی های این دوره، استحکام و استقرار کامل فرقه های صوفیه است. تشکیلات و سلسله مراتب گروهی، سنن، آداب و استحسانات صوفیانه شکل کامل خود را پیدا می کند.
🔺 ج) هرچند عرفان اسلامی از همان ابتدا صبغه رنگ و بوی عملی داشته است، اما در این دوره عرفان عملی که در واقع بنیان اصلی عرفان اسلامیِ قبل از دورۀ سوم را تشکیل می داده، از جنبه های مختلف به اوج خود می رسد.
🔺 د)از ویژگی های این دورۀ رشد قابل توجه و به تدریج اوج گیری احساست عرفانی است که در قالب نظم و نثر خود را نشان می دهد و در زبان فارسی و عربی بزرگ ترین شاهکارهای ادبی را پدید می آورد.
🔺 ه) عرفان اسلامی در این دوره، با دیگر نحله هایی که در میان مسلمین پدید آمده اند، همچون متکلمین و فلاسفه رابطۀ جدی برقرار می کند.
🔺 و) در این دوره، اصطلاحات خاص عرفانی که به طور عمده از شریعت و گاهی از فلسفه و کلام گرفته شده است، شکل خاص خود را می گیرد.
🔺ز) از خصوصیات بارز این دوره، پدید آمدن مشایخ بزرگ عرفانی همانند: ذوالنون مصری، بایزید بسطامی، جنید بغدادی، حلاج، ابوسعید ابوالخیر، خرّاز و ده ها عارف گران سنگ دیگر است.
🌐 عرفای طراز اول و مشهور قرن سوم
1️⃣ بشر حافی (م 227)
🔺 مقیم بغداد و از مشاهیر عرفا بوده است. در ابتدا اهل فسق بوده و داستان توبۀ او به دست حضرت موسی بن جعفر(ع) معروف است.
2️⃣ حارث محاسبی (م243)
🔺 وی از معاصران جنید و استاد اوست. در علوم ظاهر و باطن مهارت داشته و نوشته های فراوانی دارد.
3️⃣ ذوالنون مصری (م 245)
🔺 وی اهل «إِخمیم» مصر و از ارکان عمده و مهم عرفاست. شاگرد اسرافیل مغربی و استاد عارفان بزرگی همچون: سهل تستری و ابوسعید خرّاز و دیگران است.
4️⃣ سری سَقَطی (م 253)
🔺 وی شاگرد معروف کرخی و دایی جنید و استاد او و سایر بغدادیان است و از اقران و هم ردیفان حارث محاسبی و بشر حافی به حساب می آید. گفته می شود: اول کسی که در توحید، ترتیب مقامات و احوال عارفان سخن گفته است، اوست.
5️⃣ بایزید بسطامی (م 261)
🔺 عظمت او در عرفان به حدی است که جنید بغدادی _شیخ و سید طایفه _ دربارۀ او می گوید: ابویزید منّا بمنزلة جبرئیل من الملائکة. از همین روی «سلطان العارفین» لقب گرفته است و اول کسی است که دربارۀ مقامات «فناء فی الله» و وحدت شخصیه، خوب سخن گفته است.
🔺 جنید از طریق ابوموسی عیسی بن آدم که برادرزاده و مرید بایزید بود، به گفته های او آگاهی یافت و آنها را به عربی ترجمه کرده که با شرح آن در اللمع سرّاج به ما رسیده است و از خود با یزید هیچ نوشته ای برجای نمانده است.
🔺 پیروان بایزید از آن روی که نام وی «طیفور» بود، به «طیفوریّه» شهرت یافته اند.
📚 منبع: کتاب آشنایی با مجموعه عرفان اسلامی ص 118_123
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
🎙#مصاحبه
🔻طبیعت منازعات، تغییر بنیادی داشته است
🎤دکتر نیلوفر چینیچیان
🔸در عصر حاضر طبیعت منازعات تغییرات بنیادی داشته و شکل و مفهوم جدیدی از جنگ را به تصویر میکشد.
🔸برای نمونه اولا بازیگران این منازعات فقط بازیگران دولتی نیستند طیف وسیعی از گروهها و گرایشهای فکری، بازیگران غیردولتی و خصوصی با ساختار و اهداف متفاوت در کانون بحران قرار دارند.
🔸ثانیا منازعات در دو دهه ناظر بر حذف عقاید و تفکر دیگری بهمعنای «other» است تا حذف فیزیکی. هرچند برای رسیدن به این هدف درگیریهای نظامی بین گروههای معارض امری بدیهی محسوب میشود.
🔸ثالثا نمودهای منازعات نوظهور دارای ویژگیهای کاملا متفاوت نسبت به جنگهای کلاسیک است. ازجمله این تفاوتها میتوان به بیخانمانی، مهاجرت گسترده، خشونت بیحدوحصر که لبه تیز آن بیشتر معطوف به غیرنظامیان بهخصوص کودکان و زنان است، اشاره کرد. از اینرو در رویکردهای تبیین صلح نیز باید از روشهای کلاسیک حل منازعه فاصله بگیرد.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#طبیعت
#صلح
#تعامل
#جنگ
#ارتباطات
#انتخابات
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4185
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
📚#کتاب
🔻کتاب «روششناسی جریانشناسی» به بازار آمد
👇ادامه مطلب در پست بعدی👇
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#کتاب
#روش_شناسی
#جریان_شناسی
#نظریه
#حکمت
#اسلام
#امید
#هویت
#خسرو_پناه
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4188
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
📚#کتاب
🔻کتاب «روششناسی جریانشناسی» به بازار آمد
🔸این کتاب برای نخستینبار، جریانشناسی را بهمثابه «نظریه ـ روش» صورتبندی کرده است، که میتواند در عرض روشهای مرسوم علوم انسانی همچون تحلیل گفتمان مطرح شود.
🔸مهم آنکه این پژوهش پیشرو، روش جریانشناسی را بهعنوان فرآیندی میانرشتهای معماری کرده است و بر مبانی حکمت اسلامی پیریزی شده است.
🔸حجتالاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، در مقدمه این کتاب آورده است: «بدون روششناسی جریانشناسی، نمیتوان امیدی به دستیابی به مطالعات منضبط و ساختارمند در این حوزه داشت؛ چراکه در اصل «روش» است که مسئولیت پاسداری از هویت علمی پژوهشها و پایداری توجیه آنها در فضای علم و جامعه علمی را برعهده دارد. کتاب «روششناسی جریانشناسی» اولین اثر منسجم برای هموارسازی مسیر دستیابی به این هدف است.»
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#کتاب
#روش_شناسی
#جریان_شناسی
#نظریه
#حکمت
#اسلام
#امید
#هویت
#خسرو_پناه
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4188
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
مؤسسه فرهنگی و رسانهای شناخت برگزار مینماید:
«نشست تخصصی زن و رسانه»
📎جلسه پنجم:
🔺افشای راهبردهای سایبری غرب علیه زنان
🔻مهندس شکوهیانراد
📅 22اردیبهشت 1400؛ ساعت 15
پخش از طریق صفحه آپارات و اینستاگرام رسانه فکرت:
instagram.com/fekratmedia
instagram.com/roshanie_baran
aparat.com/Fekratnet
🔖ما را دنبال کنید در:
⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/
⭕️ @fekratmedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#استوری
🔻جریان نئولیبرالیسم
▫️دکتر شهریار زرشناس
🔖ما را دنبال کنید در:
⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/
⭕️ @fekratmedia
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ
▫️از نگاه لیبرالهای سیاسی و اقتصادیای مانند اسمیت امتیاز برجستۀ بازار این بود که افراد را دور هم جمع کرد. بازار شکلی جدید از برابری ایجاد کرد که در آن افراد در جایگاهی برابر با هم معامله و با دیدگاههای یکدیگر همراهی میکردند.
🔹دست آخر تبادل باعث آرامش اجتماعی میشود. اما از نگاه نئولیبرالها حکایت بهکلی متفاوت است.
🔻 دارایی اصلی سرمایهداری، نه ترکیب بلکه، تمیز است: رقابتْ رهبران را از رهروان متمایز میکند؛ برندگان را از بازندگان، تلاشگرها را از تنبلها: مهاجری پویا، مولد، و انگلیسی زبان را از مهاجر مفتخور.
🔳با این اوصاف هر اقدامی که دولت بتواند برای فرآیند تقسیمبندی انجام دهد (مانند اصلاح نظام آموزشی) مفید ارزیابی خواهد شد.
🔻جریان نئولیبرالیسم
▫️دکتر شهریار زرشناس
🔖ما را دنبال کنید در:
⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/
⭕️ @fekratmedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ایشان مرحوم خانم دکتر طوبی کرمانی هستند.
فارغ التحصیل فوق دکتری فلسفه و کلام تطبیقی از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا و مؤلف بیش از ۷۰کتاب و مقاله علمی و اولین خانم که مسؤولیت رایزن فرهنگی ایران در یونان را به عهده داشتند.
آخرین مسؤولیت ایشان دبیر کل مجمع جهانی اتحادیه زنان مسلمان بود.
دکتر کرمانی استاد فلسفه دانشکده الهیات دانشگاه تهران و اولین زن فوق دکترای فلسفه در ایران و فارغ التحصیل فلسفه تطبیقی و کلام است.
🔺سخنان ایشان در مورد سبک زندگی اسلامی ایرانی و تفاوت آن با فرهنگ سکولار را بشنوید.👆👆
🔖ما را دنبال کنید در:
⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/
⭕️ @fekratmedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اختصاصی
#کلیپ
🔺افشای راهبردهای سایبری غرب علیه زنان
🔻مهندس شکوهیانراد
🔖ما را دنبال کنید در:
⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/
⭕️ @fekratmedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اختصاصی
#کلیپ
🔺افشای راهبردهای سایبری غرب علیه زنان
🔻مهندس شکوهیانراد
🔖ما را دنبال کنید در:
⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/
⭕️ @fekratmedia
📋#یادداشت
🔻تبارشناسی تحولات اجتماعی فمینیسم در ایران
✍️پروانه بیاتی؛ دکترای جامعهشناسی، نویسنده و پژوهشگر حوزه زنان و خانواده
👇ادامه مطلب در پست بعدی👇
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#انقلاب
#انتخابات
#فمینیسم
#زنان
#سیاست
#برابری
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4194
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
📋#یادداشت
🔻تبارشناسی تحولات اجتماعی فمینیسم در ایران
✍️پروانه بیاتی؛ دکترای جامعهشناسی، نویسنده و پژوهشگر حوزه زنان و خانواده
🔸پس از سقوط رضاشاه و با باز شدن فضای سیاسی، به تدریج سازمانها و انجمنهای مستقل زنان، خارج از حاکمیت دولت تشکیل شد.
🔸در سال ۱۳۲۱ صفیه فیروز، انجمن ملی زنان را شکل داد. از دیگر سازمانهای زنان، هیئت زنان ایران بود که با سازماندهی جدید در سال ۱۳۲۳ مجدداً شکل گرفت.
🔸سازمان دموکراتیک زنان ایران نیز نسبت به دیگر سازمانها از بهترین سازماندهی برخوردار بود.
🔸در سال ۱۳۲۷، لیگ زنان به فدراسیون بینالمللی زنان پیوست و شاخههایش را در همه شهرهای اصلی باز نمود. در میان زنانی که در این سازمان برجسته بودند، میتوان به زهرا تاج اسکندری، ایران ارانی، مریم فیروز، دکتر خدیجه کشاورز، دکتر اختر کام بخش و بدری علومی، اشاره کرد.
🔸همچنین مهرانگیز دولتشاهی، اولین زن سفیر، راه نو را شکل داد و صفیه فیروز، اولین سازمان حمایت کننده بشر را پایه گذاشت.
🔸پس از کودتای ۲۸ مرداد، دیکتاتوری و استبداد یکبار دیگر بر جامعه سایه افکند. در یک مدیریت استبدادی، نهادهای مدنی مستقل و خارج از حیطه دولت و حاکمیت، مجالی برای ادامه حیات نمییابد.
🔸بر این اساس، کودتای ۲۸ مرداد، پایان کار سازمانهای مستقل زنان بود. شاه ضمن برچیدن انجمنهای مستقل زنان، در صدد ایجاد سازمانهای زنان بر طبق اراده خود برآمد.
🔸بر این اساس در سال ۱۳۳۸، از سوی اشرف پهلوی «انجمن زنان» در کشور راه اندازی شد و شاخههای آن به وسیله حمایت دولتی در کشور گسترش یافت.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#انقلاب
#انتخابات
#فمینیسم
#زنان
#سیاست
#برابری
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4194
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
📋#یادداشت
🔻فمینیسم به مثابه ایدئولوژی زنانه در عصر پسامدرن
✍️مصطفی شم آبادی؛ دانش آموخته جامعه شناسی
🔸جامعه شناسان نسبت به پذیرش فمنیسم به عنوان یک نظریه علمی در حوزه جامعه شناسی اکراه دارند زیرا اولا نظریه فمنیستی بسیار تندروانه و حاوی عقاید ایدئولوژیک است و ثانیا بسیاری از بنیانگذاران این نظریه جامعه شناس نیستند و ثالثا این که جامعه شناسان اعتبار علمی فعالیتهایی که مانند فمنیسم ارتباط بسیار تنگاتنگی با فعالیتهای سیاسی دارند را زیر سوال میبرند و رابعا این که نظریه فمنیستی در هیچ یک از سه انگارهای که از دیرباز به عنوان الگوی جهت گیری جامعه شناسی به موضوع بررسی اش عمل کردهاند یعنی انگاره واقعیت اجتماعی، انگاره تعریف اجتماعی و انگاره رفتار اجتماعی، جای نمیگیرد.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#انقلاب
#انتخابات
#فمینیسم
#زنان
#سیاست
#برابری
#فکرت
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/4191
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚معرفی کتاب ارتداد اثر وحید یامین پور
📖رمان ارتداد نوشته وحید یامین پور رمانی است سیاسی که با ماجرایی عاشقانه گره خورده است.
🖋راوی، داستان را از ماجرایی دردناک و خون آلود در 22 بهمن 57 شروع می کند، تاریخی که برای عموم آن زمان نشان شادی و پیروزی بود در این جا محمل وقوع حادثه ای تلخ می شود.
🔗رمان به خواننده نهیب می زند و در پی آن است که خواننده خود پی ببرد که نسبت به آرمان های انقلاب و رهبر، کجا ایستاده است. رمان «ارتداد» در در سه بخش «حیرت»، «ارتداد» و «رجعت» نوشته شده است.
🔅ژانر کتاب تاریخ جایگزین است یعنی نوشتن درباره ی اتفاقی تاریخی، اگر به گونه ای دیگر رخ می داد یا اصلا رخ نمی داد.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#رادیو_فکرت
#فکرت_مدیا
#دانیال_بصیر
#مصطفی_گودرزی
#اشکان_زند
#الیاس_فلاحتی
#وحید_یامین_پور
#ارتداد
#توکلی
#کتاب
#معرفی_کتاب
#کتاب_باز
#کتابخوانی
#inestagram
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net
https://www.instagram.com/radiofekrat
📌پیش از ارسال مطلب، نکات زیر را مدنظر قرار دهید:
1. پیش از ارسال و انتخاب عنوان حتماً موضوع انتخاب شده و مورد نظر را به آیدی @MRN691 در ایتا اطلاع بدهید؛
2. آثار خود را تایپ، ویراستاری اجمالی و براساس رسم الخط «بی لوتوس13 با فاصله خطوط 1» ارسال کنید.
3. ارجاعات، مستندات و پاورقیهای هر مطلب را ذیل هر مطلب در پاورقی بیاورید؛ از منابع اسلامی به صورت تحلیلی استفاده شود نه صرفاً اقتباسی و منبع مطالب علمی هم از منابع (اشخاص افراد، کتب و مقالاتی) باشد در مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی قابل اعتنا هستند.
4. فکرت در ویرایش و اصلاح مطالب آزاد است، اما چنانچه میزان ویرایش بیش از حد متعارف باشد، به اطلاع صاحب اثر خواهد رسید.
5. تعداد کلمات مقاله ارسالی حداقل 2000 _2500 کلمه و حداکثر 5000 کلمه باشد.
6. آثاری که قبل از نگارش عنوان را با هماهنگی آیدی @MRN691 انتخاب کرده باشند و مطالب آنها تولیدی و جدید ضمن رعایت شرایط ذکر شده فکرت باشد مبلغی تحت عنوان #حقالزحمة به انها پرداخت خواهد شد.
7_به همراه ارسال فایل مقالات نام و نام خانوادگی، سطح تحصیلات، رشته تخصصی، شماره تماس و شماره کارت بانکی ارسال شود.
📌آدرس کانال؛
🆔@fekrat_net