eitaa logo
عرفان های نوظهور
389 دنبال‌کننده
198 عکس
99 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
برخلاف عرفان ‌های ، در عرفان سیر و سلوک تدریجی و مرحله ای است. نباید انسان بپندارد که با یک و در مدت کوتاهی، می توان نتیجه گرفت. راه طولانی است و باید استواری و صبوری کرد تا به نتیجه رسید. عارف وارسته : تا انسان گناه می کند، درهای ملکوت به روی او باز نمی شود. راه رسیدن به ملکوت، ترک گناه است. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یکی از چیزهایی که در کتاب‌های و دیگر مروجان اندیشه دیده می‌شود؛ تفکر مثبت است. آن‌ها می‌گویند مطلقا نباید تفکر منفی داشت، نباید عصبانی شد و ... . مگر می‌شود نسبت به بعضی افراد بغض نداشت؟ عصبانی نبود؟ انسان در زندگی روزمره به اشخاصی بر می‌خورد که دارند و هرلحظه سعی دارند که به ، ، راه و زندگی ما بزنند. حال نباید نسبت به این‌ها با دید منفی نگاه کرد؟ البته شاید هدفی که رابینز و هم‌فکرانش دنبال می‌کنند یکی از اهداف باشد که انسان‌ها خوی حیوانیت آن‌ها را نبینند و با دید منفی به آن‌ها نگاه نکنند. اساسا یکی از اعتقاد ما نسبت به دشمنان خداوند متعال و پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و اهلبیت (علیه‌السلام) است. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آشنایی مختصر با مدعی دروغین علی یعقوبی، متولد: ۱۳۴۴ در تهران است. وی دانشجوی رشته پزشکی است و پدرش در سال ۱۳۶۱ توسط به رسید. حضور یعقوبی به عنوان یک مربوط به اواخر دهه است. نامبرده با برگزاری جلسات سخنرانی برای ، ، و ، و عموم مردم رفته رفته افرادی را به دور خود جمع نموده و مباحث خود را حول موضوعاتی چون: توحید، ولایت و عوامل غیبت و … ارائه کرد. این جریان در دهه و به ویژه اواخر آن قوت بیشتری پیدا کرد، ولی پس از آن رو به افول نهاد، البته هنوز هم عده ای سعی در زنده نگه داشتن این جریان انحرافی داشته و در برخی شهرها به آموزه های وی می پردازند. در میان صحبتهای علی یعقوبی ادعاهای فراوانی وجود دارد از جمله وی معتقد است که ما برای مقابله با قدرتهای بزرگ باید از نعمت های معنوی و قوای برخوردار شویم و منشأ این نعمات نیز وجود مبارک حضرت عجل الله تعالی فرجه است. با این همه معتقد است امکان بهره مندی عمومی از امام وجود ندارد و باب این بهرمندی بسته است مگر برای دو نفر یکی حضرت علیه السلام و دیگری یعنی «علی یعقوبی»! همچنین مدعی است که توان دیدن را دارد و خود را مایه شادمانی شیعه و ترس دشمنان شیعه می داند و می گوید: شیعه بداند که جامعه تهی نیست و شاد بشود و دشمن بداند که جامعه تهی نیست. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بعضی ها می‌گویند قانون جذب همان کردن است! اما تئوری قانون جذب می‌گوید: « غلام حلقه به‌گوش و غول چراغ هستند؛»[3] یعنی انسان به عنوان یک فرمان‌روای قدرتمند بخواهد و راه چاره‌ای نیست برای جز این‌که آن‌کار انجام شود؛ و حال آن‌که در قضیه فرق می‌کند، یعنی شخص به عنوان درخواست‌کننده از خداوند متعال می‌خواهد که فلان امر اجرا شود. در ثانی این مصلحت و است که جاری و ساری می‌شود؛ و در نتیجه اجباری برای خدای متعال نیز نیست. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تهدیدی به نام گرایش برخی جوانان به ، مو و پوشاک و آن، نشان دهنده‌‌ی بی‌توجهی آنان به فلسفه‌ی ظهور چنین مدهایی است. شیطان‌پرستی اکنون در حال انتقال از نمادها به ایدئولوژی در سطح جامعه است. شیطان‌پرستی هم دارای یک جهـان‌بینی بوده و شـیطان‌ پرسـتان برای اثبات خود از شواهـد زیادی استفاده می‌کننـد و می‌توانند افراد 6 تا 60 سال را با خود همراه کنند. آن‌ها شـیطان را به عنوان در جهان می‌دانند و اگر کسـی می‌خواهد در جهان خوب زندگی کند باید با شیطان باشد به‌طوری که معتقدند راه خدا از طریق ارتباط با شیطان می‌گذرد!؛ نشریه‌ی قدر، شماره 20 @n_erfanha
مدعی دروغین یکی از جدیدترین گونه های ، فردی با نام منصور هاشمی خراسانی است. تا کنون از او هیچ گونه تصویر یا زندگی نامهای منتشر نشده و در هاله ای از ابهام اطلاعاتی به سر برده است. لذا تنها حلقه وصل او با مخاطبان، منشورات و مقالاتی است که از طریق رسمی او منتشر شده است. وی در توجیه این بینشانی میگوید: «اگر شما من را نمیشناسید من شما را میشناسم و اگر شما من را دوست نمیدارید من شما را دوست میدارم. به سخنم گوش بسپارید و نپرسید که کیستم».[۱] منصور هاشمی که خود را خراسانی موعود میداند، در معرفی اصل اعتقادی اش مینویسد: «همچنانکه من به طور حتم، یک یا به معنای مصطلح نیستم ولی نمونه ای از یک مسلمان حق گرایم».[۲] برخی از منصور خراسانی عبارتند از: جایز نبودن از فقیه،مخالفت با ،[۳] حرام بودن تشکیل اسلامی.[۴] ؛ [۱] هاشمی خراسانی، منصور، الکلم الطیب، نامه یکم، ص۱۲٫ [۲] هاشمی خراسانی، منصور، بازگشت به اسلام، ص۱۲۵٫ [۳] همان، ص۴۸٫ [۴] همان، ص۱۲۵٫ @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رقص و لودگی، سرحد مکتب اشو یکی از مکاتبی بود که پیروان زیادی به خود جذب کرد. یکی از توصیه‌های او جهت دوری از مشکلات و است. وی می‌گوید: اگر مردم بتوانند کمی بیشتر به رقص آواز بپردازند مشکلاتشان به تدریج ناپدید می‌شود. ؛ الماس‌های اشو، ص 47 این همان است که اشو در قالب و معنویت به خورد مخاطبین خود می‌دهد. متاسفانه چشم بر روی انتشار این گونه کتاب‌ها بسته و توانسته‌اند بر اندیشه‌ی جوانان ما بتازند. این درحالی است که امریکا که مدعی آزادی‌ است، در مقابله با وی او را از جامعه خود کرد. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
استحاله‌ی دین با متد به گزارش شبکه‌ی الجزیره انگلیسی،" " نام مجموعه‌ای است که در سال 2015 در تشکیل شده است. یکی از فعالیت‌های این گروه، زنان مسلمان است. در این مجموعه ترکیبی از یوگا و تلاوت به بانوان مسلمان آموزش داده می‌شود. عنوان این دوره‌ها «Islamic Yoga» نامگذاری شده است. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خروج یا ورود موجودات غیر‌اُرگانیک، کدام یک حقیقت دارد؟ به اعتراف سرکرده‌ی ، یکی از شاخص‌ترین درمان‌های او خارج کردن موجودات غیرارگانیک از بدن آسیب دیده‌گان بود. هرچند در کوتاه‌مدت و در سایه‌ی و ایجاد ذهنیت و در هیجانات فرد با استفاده از ، در درون برخی افراد نوعی احساس می‌شود. اما بعد از گذشت مدتی، موجوداتی به زندگی این افراد وارد می‌شوند که منجر به و و از هم پاشیدگی سلامت روانی ایشان می‌گردد، به گونه‌ای که افراد زیادی در عرفان حلقه گزارش داده‌اند که حضور موجوداتی مانند را در زندگی‌شان حس می‌کنند. گواه این سخن؛ مراجعه کنندگان بی شمار به سایت است که هزینه های سنگینی را متحمل شده‌اند و زندگیشان مختل شده است. عاقلانه انتخاب کنیم... @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مراقبه به یا به ؟! آنچه در به عنوان و مطرح است، تمرکز کردن و خالی کردن ذهن و تکرار کلمات بی‌معنی و یا ایجاد صداهایی شبیه به زنبور و غیره است. ولی آنچه (علیهم‌السلام) سفارش نموده‌اند این است که انسان بخشی از وقتش را به خود اختصاص داده و خود را در که هستی بی‌کران است، حاضر ببیند. و با به یاد آوردن اعمال خوب یا بدش که در طول روز مرتکب شده به حمد خدا و یا استغفار بپردازد. آیا سزاوار است بالاترین سطح که در است را با عرفان پوشالی تعویض کرد؟! @n_erfanha
آشنایی مختصر با بی‌اعتمادی نسبت به مذهب از جمله خصوصیات پیروان فالون دافا در است. هنگ جی رهبر این فرقه گرایش ویژه به دارد. او ایمان به خدا را امری میداند زیرا پدر هستی در هر دوره، خدایی جدید را برای رسیدگی به امور بر می‌گزیند! ادیان آسمانی را موجب محدودیت آزادی‌ های شخصی می‌داند. برخورد او با اسلام خصمانه است و و در نماز مسلمانان را از جمله عوامل مؤثر در زوال عقل و ناتوانی در تمرکز برمی‌شمرد. درواقع هنگ جی به‌نوعی از معنویت معتقد است که در آن جایی ندارد و همه موجودات برای دستیابی به سعادت باید به او که حتی از تزکیه بی‌نیاز است متوسل شوند. ؛ جمعی از نویسندگان، کژراهه، انتشارات موسسه جام‌جم، ۱۳۹۰، ص ۱۹۶. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
: ، است! محمدعلی طاهری سرکرده‌ی در اظهارنظری عجیب می‌گوید: «ببینید اگر صورت مجادله باز شود، می‌بینیم که یزید هم صورتی از مجادله من است، باید طلب بکنیم، اما در دید کل‌نگر می‌گوید اگر یزید نبود امام حسین(سلام‌الله‌علیه) ارزشی نداشت و یا اگر یزید نبود عظمت امام مشخص نمی‌شد.» ؛ کمیته عرفان، جلسه‌ی سیزدهم در همین راستا طاهری در مورد رسیدن به مواردی را بیان می‌دارد. با خدا، صلح با هستی، صلح با خود و صلح با دیگران. وی با نگاه کل‌نگر همه را می‌بیند و و افراد ظالم را منفی می‌داند و آن را موجب گرفتاری خود می‌داند. ؛ کمیته عرفان، جلسه سیزدهم با این دیدگاه دیگر ستمگری که در تاریخ بیدادهایی را روا داشته‌اند مانند ، و در عصر کنونی جنایتکارانی مانند و که در جهان به غارت و چپاول مشغول هستند، باید جزئی از این تن واحده بشمار آیند و مورد لعن و نفرین قرار نگیرند. @n_erfanha
هدف در کتاب « » متاسفانه شاهد آن هستیم که هیچ توجهی به امر خطیر خود نداشته و روز به روز شاهد و کتاب‌های پائولو در سطح جامعه هستیم. پائولو در کتاب «زهیر» تلاش می‌کند، تا بخشی از سرگذشت خود را به صورت داستان بیان نماید. در بخش اول داستان سعی دارد و_مرد را آزادی معرفی کند. وی می‌گوید: «از عشقم به استر مطمئن بودم، اما به سرعت عاشق زن‌های دیگر می‌شدم، فقط به خاطر اینکه بازی جالب‌ترین بازی دنیاست.» ؛ زهیر، ترجمه آرش حجازی، ص187 در بخش دیگر، به ترویج و می‌پردازد و می‌گوید: «یک سیگار کامل می‌کشم، دو بطری می‌خورم و وسط اتاق ازحال می‌روم.» ؛همان، ص 42 در جایی دیگر، به تبلیغ و حرام می‌پردازد و این‌گونه می‌گوید: «سالها ، و را مطالعه و تمرین کرده‌ام... بله کشف کردم که بسیاری از این مؤثر است.» ؛ زهیر، ترجمه آرش حجازی، ص 45 روح حاکم بر این کتاب اندیشه که از مخربترین نوع تبلیغ سکس است. نویسنده با مهارت کامل توانسته خواننده را باخود همراه نماید و آنچه راکه می‌خواهد به خورد او بدهد. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا