eitaa logo
رستاخیز | محمدرضا سعادتی
304 دنبال‌کننده
309 عکس
225 ویدیو
29 فایل
محمدرضا سعادتی #طلبه_عصر_امام_روح_الله (پیام بَرِ دورانِ جدیدِ عالَم) گردآورنده کتابهای: ●آزادی یعنی آزادی ●پای درس خمینی مشهد ■در جستجوی: مطالعات مکتب امام (ره) اندیشه انقلاب فلسفه عرفان ادمین: @Mr_saadati14
مشاهده در ایتا
دانلود
🌀 مهم ترین کاری که انقلاب کرد... 🔻 : 🔸 مهم‌ترین کار اصولی‌ای که انقلاب کرده است، تبدیل به است؛ این مهم‌ترین کاری است که انقلاب کرده است؛ آن هم با الهام از ، نه با مکتبهای این نظریه‌پرداز و آن نظریه‌پرداز و نقصها و معارضاتی که در حرفهایشان هست؛ نه، با الهام از ، با الهام از ((اَلَّذینَ امَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللهِ وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوت))؛ نظام الهی در مقابل نظام طاغوتی است و جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، نظام الهی را معنا کرد به نظام مردم‌سالاری دینی؛ جمهوری اسلامی یعنی این؛ تبدیل کرد نظام طاغوتی را به نظام مردم‌سالار؛ این مهم‌ترین کار است. (۱۳۹۶/۱۱/۲۹) ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
❤️ ایران عزیز ۴۶ سالگی ات مبارک 🌕 رضا جان است شاه مردم ایران، رضا خان نه! ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
(۶۶) 🌀 المجالس بالأمانة یعنی چه؟ چه استثنائاتی دارد؟ 🔻 : 🔹«فِي الكافى عَنِ الصَّادِقِ عَلَيهِ السَّلامُ: المجالِسُ بِالأَمَانَةِ وَ لَيسَ لِأَحَدٍ أَن يُحَدِّثَ بِحَدِيثٍ يَكتُمُهُ صاحِبُهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ إِلَّا أَن يَكُونَ فِقهاً أو ذكراً لَهُ بِخَيرٍ». وقتی با دوستی، برادری جلسه ای دارید، مذاکراتی بین شما در آن جلسه رد و بدل می شود، این سخنانی که در آنجا می شنوید، امانت پیش شماست، بایستی آن را حفظ کنید. آنچه را شنیدید، اذاعه و افشا نکنید! ذیل بعدی، آن اطلاقی را که در صدر بود مقیّد می کند. پس این عدم جواز اذاعه و افشا در صورتی است که آن کسی که این حرف را در آن جلسه زده است دوست ندارد آن را پخش کنید. اگر حرفی است که او ابایی ندارد از اینکه پخش بشود و در غیر این مجلس گفته بشود، این ایرادی ندارد. اما اگر حرفی است که گوینده آن حرف، آن را مکتوم می دارد، حاضر نیست آن را افشا کند یا حاضر نیست از قول او بیان بشود _که کتمان گاهی متعلق به اصل آن خبر و آن حرف است، گاهی متعلق است به صدور آن حرف از این گوینده_ اگر او کتمان می کند شما حق ندارید آنچه را که او کتمان می کند افشا کنید مگر اینکه او اجازه بدهد. اگر خودش اجازه داد اشکالی ندارد. 🔸استثنای دیگر اینکه اگر آن سخنی که او به شما می گوید فقه است یعنی از معارف الهیه است، علمی از علوم الهی است هر چند که او نخواهد کلام او را پخش بکنید، اذاعه آن اشکالی ندارد؛ زیرا مصلحت اذاعه حِكَم و معارف الهی بالاتر از این مصلحت است. 🔹 یا اینکه ذکر خیر اوست؛ فرض بفرمایید می گوید: من روز عرفه توفیق داشتم این دعا را خواندم، یک داعی ای دارد که این مطلب را به شما بگوید، راضی هم نیست که شما این حرف را به دیگران منتقل کنید، لکن ذکر خیر اوست، می گویید اطلاع دارم که ایشان در روز عرفه، حال خوبی، توسل خوبی داشته است. 🔸... این یک درس بزرگ است. یکی از چیزهایی که انحلال و ضیاع (ضایع شدن) اخلاق در جامعه را گسترش می دهد این است که انسان درباره اسرار دیگران، حرف دیگران، گفتگویی که با دیگران دارد، هیچ قید و بندی برای خودش قائل نباشد. حرف این شخص را به جای دیگر ببرد، حرف شخص دیگر را به جای دیگر ببرد. غالباً این دست به دست شدن حرفها آن را کم و زیاد می کند، خیلی کم اتفاق می افتد که شما یک حرفی را به کسی بزنید، بعد اگر او نقل کرد و نقل او به گوش شما رسید، دقیقاً همان حرف شما را گفته باشد معمولاً یا چیزی از آن حرف کم می شود یا چیزی به آن زیاد می شود. 📕 کتاب شرح حدیث مکارم الأخلاق (نشر صهبا)؛ بخش ضمائم: راستی و امانت داری؛ ص ۳۴۱ و ۳۴۲ ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
نظریه اعتباریات علامه طباطبایی.mp3
3.68M
🌀 مظلوم واقع شدن نظریه اعتباریات علامه طباطبایی 🎙 بخشی از جلسه شصت و هشتم درس «مبانی و اصول حکمت عملی» ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🔹نباید بخاطر اشکالاتی که به طرح اعتبار وجوب علامه وارد است کل اعتباریات را کنار گذاشت 🔸آیت الله آملی لاریجانی و نظریه اعتباریات علامه 🔹روی دادن افعال انسانی در بستر اعتباریات صورت می گیرد 🔸ما در دل اعتباریات زندگی می کنیم 🔹عمل انسانی در دنیای اعتباری، مجرای تحقق پیدا می کند 🔸بعث انسان بخاطر اعتبار وجوب نیست ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 کسانی که در زندگی شان غم و غصه ای دارند که رهایشان نمی کند، از این شب و این عمل غفلت نکنند (از شاگردان آیت الله سعادت پرور) ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 ما تکلیف داریم آقا! 📌 اینطور نیست که حالا که منتظر امام زمان(عج) هستیم، پس در خانه بنشینیم و تسبیح دست بگیریم و بگوییم"عجل علی فرجه" (ره) ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
🌀 این کتاب میان بُر است... 🖊 یادداشتی پیرامون کتاب «مبانی و اصول عرفان نظری» اثر ✏️ محمدرضا سعادتی |طلبه حوزه علمیه قم 📌 توجه: این یادداشت بعلت طولانی بودن در دو پُست منتشر شده است: پُست اول: کلیاتی درباره کتاب پست دوم: ویژگی های کتاب ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🔻امام خمینی(ره): به جان دوست قسم که کلمات نوع آن‌ها (عارفان) شرح بیانات قرآن و حدیث است. (سرالصلوة؛ ص ۳۸) 📗 درباره این کتاب کم نظیر که حقیقتاً خلأ بزرگ و مهمی را برطرف کرده است نکاتی تقدیم می شود: 1️⃣ درباره شخصیت علمی : ایشان در قلّه دانش ایستاده است و در این مسیر مانند یک بسیجی در میدان، می کند. پروژه های علمی ایشان فراوان است ولی بصورت خلاصه باید گفت: خلأ هر دانشی را تشخیص می دهند، با مأموریت ویژه که ناظر به نیاز سر صحنه دانش و جامعه است وارد دانش می شوند، به بازخوانی صحیح، بازسازی و تولید دانش می پردازند. در واقع با استادی روبرو هستیم که با یک پروژه خاص و مأموریت ویژه در صحنه دانش حاضر شده است. ایشان خار راه را در مسیر علمی بر می دارند تا جویندگان علم از مسیر هموار به مقصد نائل شوند. در این کتاب هم به همین امر مهم پرداخته اند، یعنی در زمانی که نسبت به عرفان نظری بدبینی و بی مِهری وجود داشت، ایشان به این میدان آمدند و با تقریر صحیح از کلمات عرفا و بازخوانی و بازسازی مطالب، این خلأ را برطرف کردند. در ادامه به کار ویژه ایشان در این زمینه اشاره خواهد شد. 2️⃣ این کتاب، برگزیده بیست و هشتمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شده است. همچنین به عنوان کتاب شایسته تقدیر در سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه انتخاب گردیده است. 3️⃣ مراحل شکل گیری: این کتاب حاصل مجموعه ۹۰ جلسه ای تدریس استاد در مرکز پژوهشی دائرة المعارف علوم عقلی اسلامی وابسته به موسسه امام خمینی(ره) است و توسط همان موسسه چاپ شده است. آیت اللّه مصباح یزدی (ره) با اینکه با برگزاری درس عرفان نظری در موسسه موافق نبودند، ولی چون از مشی استاد یزدان پناه اطلاع داشتند که با نگاه دقیق به این مسائل می پردازند، موافقت کردند و این جلسات در سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱ در این موسسه برگزار شد و بعد به صورت کتاب منتشر شد. 4️⃣ میان بُر مسیر علمی: با توجه به ویژگی های بسیاری که این کتاب دارد، حقیقت این است که یک میان بُر بسیار مهم برای رسیدن و فهمیدن آثار عرفانی است و سرعت کار علمی را زیاد و بلکه چند برابر می کند. در چند سطح این میان بُر بودن قابل تصویر است: اول؛ برای کسانی که می خواهند در فلسفه و عرفان بصورت تخصصی وارد شوند، این کتاب برای فهم دقیق و نظام مند کتاب هایی همچون تمهید القواعد، فصوص الحکم و مصباح الانس کمک شایانی می کند. دوم؛ برای کسانی که قصد ورود تخصصی به عرفان نظری را ندارند بلکه قصد کار نیمه تخصصی در عرفان را دارند. این دسته با آموختن این کتاب، می توانند کتاب تمهید القواعد را کار نکنند و مستقیم به فصوص الحکم بپردازند و یا اگر میخواهند کتاب تمهیدالقواعد را هم فرابگیرند با سهولت بیشتری آن را فهم می کنند. سوم؛ برای کسانی که قصد ورود جدی (تخصصی یا نیمه تخصصی) به فلسفه و عرفان را ندارند، این کتاب نمای کامل و در حدّ عالی از عرفان نظری را همراه با ساختار قوی ارائه کرده است و برای آشنایی با عرفان در سطح بسیار بالا برای این دسته موثر است. چهارم؛ کسانی که قصد پرداختن به اندیشه های عرفانی امام خمینی(ره) را دارند، بعد از آموختن این کتاب می توانند کتاب مصباح الهدایه و دیگر کتب عرفانی و اخلاقی ایشان را بیاموزند. 5️⃣ برخی از مباحث در این کتاب وجود ندارد مانند تجدد امثال، قوسین، انواع معراج، صراط مستقیم، معاد و ... . برای استفاده و تکمیل این مباحث می توان به کتاب حکمت عرفانی اثر استاد امینی نژاد رجوع کرد که تحریری از درس های عرفان نظری استاد یزدان پناه است. 6️⃣ کتاب مبانی و اصول عرفان نظری توسط در ۶۰ جلسه تدریس شده است. پیشنهاد می شود این کتاب حتماً با تدریس ایشان همراه باشد. صوت جلسات در سایت موسسه نفحات موجود است. 7⃣ این کتاب فهم افراطی و تفریطی و نادرست نسبت به عرفان نظری ندارد. به مباحث عرفانی با نگاه منصفانه، حقیقی، دقیق و فنی پرداخته است لذا جایگاه بسیار مهمی در آثار عرفانی موجود دارد. برای فهم صحیح از کلمات عرفا و عرفان نظری پیشنهاد می شود حتماً این کتاب، به عنوان یک درس جدی تلقی شود، یعنی درس گرفته شود، مباحثه و تقریر نویسی همراه آن باشد. 📌 ادامه یادداشت درباره ویژگی های کتاب در پُست بعد ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
ادامه یادداشت قبل 👇👇👇 8⃣ ویژگی های کتاب: 👈 بازخوانی، بازسازی و تقریر صحیح از آثار و کلمات عرفا و رفع خلأها: بسیاری از مخالفت ها با عرفان نظری ناشی از تقریر نادرست و جمع نادرست از کلمات عرفا است. استاد محترم با احاطه کامل بر آثار عرفانی بصورت دقیق، تقریر صحیح و فاخر از مباحث عرفان نظری را مطرح کرده اند. 👈 ساختار منسجم، نظام مند، فنی و دقیق از مباحث عرفانی: این کتاب مباحث عرفانی را ساختارمند کرده است و با نگاه فنی و رویکرد عرفانی به مباحث اصلی عرفان نظری پرداخته است. بسیار از مباحث چون نظام مند و با ساختار منظمی تبیین شده است جایگاه اصلی خود را یافته است که موجب فهم نظام کلان عرفانی می شود. مباحث در دو بخش "توحید چیست" و "موحد کیست" ارائه شده است. 👈 ارائه بدیع از وحدت وجود یا توحید عرفانی: بخش مفصلی از کتاب به این مسئله پرداخته است. در این بخش به مسائلی همچون: تفاوت نگاه عرفا با فلاسفه اسلامی و غربی، ادله و لوازم و فروعات این بحث، ارتقای این بحث در مکتب ابن عربی و ... پرداخته شده است. 👈 تبیین اصطلاحات عرفانی: بسیاری از اصطلاحات عرفانی شنیده می شود لکن چون تحلیل و تعریف درستی از آن وجود ندارد، جویندگان دانش را به خطا کشانده است. این کتاب اصطلاحات متعدد عرفانی که در آثار و کلمات عرفا به کار رفته است را بصورت دقیق تبیین کرده است و تفاوت و شباهت های هر اصطلاحی را بررسی کرده است. جایگاه اصطلاحات نیز در مباحث عرفا معلوم شده است. 👈 تقسیم بندی و ارائه ساختار دقیق از عوالم هستی: یکی از دشواری ها در عرفان نظری، ساختار عوالم هستی و جایگاه هر مرحله و تعریف صحیح از آن است. مقام ذات یعنی چه؟ چه ویژگی هایی دارد؟ آیا به این مقام دسترسی وجود دارد؟ بعد از مقام ذات، تعین اول است یا تعین ثانی؟ ویژگی های هر کدام از عوالم هستی چیست؟ تفاوت تعین اول با تعین ثانی چیست؟ چرا برخی از عرفا از تعین اول سخن به میان نیاورده اند؟ اسامی مختلف و متعدد هر مرحله چیست؟ صقع ربوبی و خارج از صقع ربوبی شامل چه عوالمی است؟ حضرات خمس یعنی چه؟ نفس رحمانی چیست؟ تفاوت نفس رحمانی با تعین اول و از این جمله مسائل به درستی و دقیق با استناد به سخنان عرفا بررسی شده است. 👈 پرداختن به اندیشۀ انسان کامل و قرابت آن به اندیشه شیعی: در این کتاب افراط و تفریط های موجود در این مسئله نفی شده است. هم به جنبه حقی و هم به جنبۀ خَلقی انسان کامل توجه شده است. مباحث ولایت، رسالت و نبوت و تقسیم بندی های مختلف آن در دیدگاه عرفا بررسی شده است. ختم ولایت و نبوت، تقسیم بندی های موجود ولایت و نبوت تبیین شده است. افزون بر تقریر صحیح از کلمات عرفا در این بحث، قرابت اندیشۀ آن ها به اندیشۀ شیعی آشکار شده است. 👈 استفاده از آیات و روایات: در مباحث از آیات و روایات و فهم دقیق و عمیق از آن ها سخن به میان آمده است. بخوبی نشان داده شده است که مباحث عرفانی چگونه در حل و فصل معارف موجود در آیات و روایات کمک می رساند. همچنین عدم تنافی بین مباحث عرفانی با آیات و روایات تبیین شده است تا جایی که کلمات عرفا، به عنوان عمیق ترین فهم از آیات و روایات معرفی شده است که بدون دست یافتن به آن مباحث، حل عمیق آیات و روایت حاصل نخواهد شد. 👈 استفاده از مباحث فلسفی: به عنوان مقدمه برای فهم آسان تر و صحیح تر از مباحث عرفانی، از مباحث فلسفی استفاده شده است. تفاوت و شباهت های مباحث عرفانی با فلسفی آشکار شده است و ارتقاهایی که عرفان از فلسفه داشته است نیز بخوبی بیان شده است. 👈 استناد به متون درجه یک عرفا: در جای جای مباحث، استنادهای دقیق به کلمات عرفا داده شده است یعنی عرفان با کلمات عرفا معنا پیدا کرده است. حتی در جاهایی که به ظاهر تعارضاتی وجود دارد با جمع سخنان، به رفع حقیقی آن منجر شده است. در مباحث مختلف با کلمات عارفان برجسته آشنایی حاصل می شود و انقطاع از تراث در این کتاب دیده نمی شود. 👈 پرداختن تفصیلی به تاریخ عرفان نظری و مراحل شکل گیری آن: این کتاب به تاریخچه تحولات عرفان نظری و ادوار آن پرداخته است. همچنین دوره سوم عرفان نظری که با ملاصدرا به اوج خود می رسد که جمع بین برهان و عرفان و قرآن نقطه برجسته آن است تبیین شده است. 👈 چیستی عرفان نظری و نسبت آن با شریعت و عقل: این بحث همیشه با انتقادهای جدی از مخالفین عرفان روبرو بوده است. در این بحث نسبت عرفان و شریعت، نسبت عرفان و عقل، میزان عام و خاص برای عرفان، جایگاه عقل و دل و ... تبیین شده است. همچنین تعریف دقیق، موضوع، مسائل و غایت عرفان نظری و عرفان عملی روشن شده است. ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
(۶۷) 🌀 چه زمانی در یک جامعه، صفا و یک رنگی به وجود می آید؟ 🔻 : 🔹«عَن أَبي عَبدِ اللهِ عَلَيْهِ السَّلامُ إِنَّ المُؤمِنَ لَيَسكُنُ إِلَى المُؤمِنِ كَما يَسكُنُ الظَّمآنُ إلى الماء البارد». در این حدیث اسم صدق و ادای امانت نیست، لکن به مناسبتی ارتباط پیدا میکند به بحث صدق و ادای امانت یعنی راستگویی و امانت داری. مناسبتش این است که این حدیث یک وضعی را میان مؤمنین توصیف می کند که آن وضع جز با صدق و ادای امانت امکان پذیر نیست و لهذا یکی از آثار صدق و ادای امانت می تواند همین چیزی باشد که در این حدیث شریف از امام صادق صلوات الله علیه استفاده می شود. 🔸در این حدیث می فرمایند: همانا مؤمن، در کنار مؤمن آسایش و آرامش می یابد، از مؤمن وحشت نمی کند، وقتی که دو نفر مؤمن به یکدیگر می رسند از هم هراسی در دل احساس نمی کنند، به یکدیگر انس دارند... احساس نمی کند که باید از او بترسد. نمی ترسد از اینکه کلاه او را بردارد. نمی ترسد از اینکه به او خیانت کند. در کنار او آرامش و آسایش احساس میکند؛ میان دو مؤمن چنین است. میان جامعۀ مؤمنین هم چنین است و این یکی از نشانه های جامعه ایمانی است... مؤمن در کنار مؤمن آسایش و آرامش می یابد همچنانی که تشنه در کنار آب خنک و گوارا احساس آسایش و آرامش می کند؛ ببین چه حالتی است! این نشانه مؤمن و نشانه جامعه ایمانی. 🔹کی ممکن است که در میان جامعه ای این حالت یک رنگی و صفا به وجود بیاید؟ کی امکان دارد که یک ملت بتوانند همۀ افرادش و همه عناصرش با یکدیگر این طور از روی روح و دل مواجه بشوند با صورت خندان در مقابل کسی قرار نگیرند که خنجری در پشت سر پنهان کرده باشند، کی این کار عملی است؟ آن وقتی است که در میان این امت و ملت این دو صفت رایج باشد: و . که یک امت، یک ملت، یک عده مسلمان با یکدیگر دلشان یکی باشد با هم مهربان باشند. .. بنابراین اثر مهم اجتماعی صدق و ادای امانت عبارت است از ایجاد تفاهم، ایجاد همزیستی و همبستگی، ایجاد آسایش و آرامش افراد مسلمان با هم که همه با هم احساس وحدت بکنند. همه در کنار هم احساس آسایش و آرامش بکنند... اینهاست آثار اجتماعی صدق و راستگویی و امانت داری. 📕 کتاب شرح حدیث مکارم الأخلاق (نشر صهبا)؛ بخش ضمائم: راستی و امانت داری؛ ص ۳۴۴ تا ۳۴۶ ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
🌀 من سخت نگرانم که شما از بام تا شام دنبال کارها و فعالیت‌ها بروید ولی در مجامع نباشید و با مردم حرف نزنید... 🔻 : 🔸 برادران عزیزی که همۀ وقتتان را الان دارید صرف کار می‌کنید، به شما عرض کنم بر همۀ شما لازم است حداقل ماهی یک بار، دو بار بیایید توی همین مساجد، توی همین مجامع با مردم؛ ده تا باشند یا ده‌هزار تا فرق نمی‌کند. برای ما انسان، انسان است. برای ما یک انسان یک امت است. مکتب ما این است. 🔹مکتب ما این است که هرکس یک انسان را بکشد، گویی همۀ انسان‌ها را نابود کرده، هرکس یک انسان را زنده کند، گویی همۀ انسان‌ها را زنده کرده. مگر مکتب ما این نیست؟ مگر نصّ قرآن این نیست؟ 🔸 منتظر این نباشید که چند تا توی این مساجد و مجامع هستند. بیایید با همان زبان خودمانی -نگویید آقا ما سخنران نیستیم؛ گذشت دورۀ گرمیِ سخنرانی‌هایِ حرفه‌ای؛ الان دل‌ها و وجدان‌ها چیز دیگری می‌خواهد- بیایید با همان زبان خودمانی، شهودات خودتان را در طول این سال‌ها برای این مردم بگویید، بازگو کنید... 🔹 من سخت نگرانم که شما از بام تا شام دنبال کارها و فعالیت‌ها بروید و در مجامع نباشید و با مردم حرف نزنید. 📕 گفتارها (۱)، ص ۴۱ / تشکیلات بهشتی، ص ۳۹۶. ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .
🗂 به برخی از محتواهای مهم کانال "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 👇👇 1️⃣ فهرست کامل بیانات شهید سیدحسن نصرالله 2️⃣ ۱۰ نکته پیرامون بیانات رهبر انقلاب در جمع دانشجویان عزادار اربعین (۱۴۰۳/۶/۴) (قسمت اول) 3️⃣ ۱۰ نکته پیرامون بیانات رهبر انقلاب در جمع دانشجویان عزادار اربعین (۱۴۰۳/۶/۴) (قسمت دوم) 4️⃣ فهرست کامل پرونده ویژه حکمت عملی (قسمت اول) 5️⃣ فهرست کامل پرونده ویژه حکمت عملی (قسمت دوم) 6️⃣ فهرست کامل بُریده های صوتی درس «عرفان در وادی عمل» پیرامون مقام «فنا» و «بقاء بعد الفنا» 7️⃣ یادداشتی پیرامون کتاب «مبانی و اصول عرفان نظری» اثر (قسمت اول) 8️⃣ یادداشتی پیرامون کتاب «مبانی و اصول عرفان نظری» اثر (قسمت دوم ) 9️⃣ یادداشت پیرامون درس خارج تفسیر المیزان و روش تفسیری 🔟 یادداشت پیرامون اقدام معاونت تهذیب حوزه های علمیه در طراحی و اجرای سیر مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری 1️⃣1️⃣ یادداشت درباره کتاب شرح حضرت آیت اللّه خامنه ای بر «حدیث مکارم الاخلاق» (قسمت اول) 2️⃣1️⃣ یادداشت درباره کتاب شرح حضرت آیت اللّه خامنه ای بر «حدیث مکارم الاخلاق» (قسمت دوم) 3️⃣1️⃣ بریده های کتاب مکارم الاخلاق با استفاده از هشتک زیر:👇 4️⃣1️⃣ شخصیت امام خمینی(ره) با استفاده از هشتک های زیر 👇 (ره) ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ 🌱 "رستاخیــــــــ🌏ــــــــــــز" 🌱 ┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄ .