محسن قنبریان
💢 هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با همکاری مجمع
محمد(ص) پیامبر بشر و نقش انقلاب اسلامی در راهبری امت اسلامی.mp3
29.56M
🕋صوت نشست علمی: محمد(ص) پیامبر بشر و نقش انقلاب اسلامی در راهبری امت اسلامی
١٢آبان ٩٩/ حجت الاسلام قنبریان
🔘 سه هدف محقق نشده پیامبر(ص)
🔘 ریل گذاری فرهنگی، اقتصادی، سیاسی پیامبر(ص) برای تحقق آنها
🔘کار احیاگران اسلام و انقلاب اسلامی در قبال آن ریل گذاری و اهداف ناتمام
🔘 مانعیت فرقه گرایان و غربگرایان برای احیای اسلام محمدی و تحقق اهداف پیامبرانه
☑️ @m_ghanbarian
✅ سوره برائت روح الله!
#باز_نشر
حضرت آقا در دیدار اخیر در مقابل شیفتگی برخی ترسوهای داخلی در مقابل پیشنهاد مذاکره توسط آمریکا به این نکته توجه دادند که آمریکا همیشه پیشنهاد مذاکره داشته و امام و ایشان رد کرده اند. بعد به نمونه فرستاده ریگان(مک فارلین) اشاره کردند که با او مذاکره نشد.
نمونه دیگری هم در زمان کارتر(قبل از ریگان) بود که پس از اشغال سفارت، کارتر چند نماینده فرستاد و حضرت روح الله با پیامی بدون بسم الله آنها را در راه دست خالی برگرداند. سیداحمدآقا این را تنها بیانیه بدون بسم الله امام و بمثابه سوره برائت می خواند. رضوان خدا بر آن مرد الهی.
بعد از آن نوبت به سوره فیل و تأویل "ترمیهم بحجاره من سجیل" رسید. کاش ترسوها باور کنند: خدا باماست!
آن پیام در جلد ۱۰صحیفه امام چنین است:👆
محسن قنبریان ۲۶مرداد۹۷
☑️ @m_ghanbarian
✍🏻فهرستی از برخی یادداشتها و سخنرانی ها در حوزه سیاست و حکمرانی:
🔺سلسله مباحث عاشورا موج سوم انقلاب محمد(ص)
http://mghanbarian.ir/lecture/273/
🔺سلسله بحث عاشورا؛ نهضت مقدس
http://mghanbarian.ir/lecture/1562/
🔺سلسله بحث کوفه؛ نهضت، نظام، تاب آوری
http://mghanbarian.ir/lecture/2692/
🔺ناکارآمدی و نامقبولی و مصالح تصنعی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1214
🔺سفارشات علی(ع) درباره قوه قضائیه
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1461
🔺تبعیض قضائی موجب عدم مشروعیت می شود
https://eitaa.com/m_ghanbarian/996
🔺سه بررسی لازم برای نقد و انتقاد حکومت و حاکمیت
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1162
🔺منبع خوب مچ گیری
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1407
🔺تجاوب نه تملق
https://eitaa.com/m_ghanbarian/803
🔺چگونگی نقد و انتقاد عقلائی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1161
🔺انتقاد از نهادهای زیر نظر رهبری
https://eitaa.com/m_ghanbarian/978
🔺درس ناتمام
https://eitaa.com/m_ghanbarian/610
🔺پرسش و پاسخی درباره درس ناتمام
https://eitaa.com/m_ghanbarian/617
🔺اتاقهای خالی جای اتاقهای فکر در ساختمان جدید بعثه
https://eitaa.com/m_ghanbarian/351
🔺شهادت پاکدستی حضرت آقا برای منصوبین و وظیفه ما
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1473
🔺تابلوی قداست
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1448
🔺تناسب تقدّس جامعه و ولیّ امر
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1507
🔺خطبه فاطمی و تئوریزه آقازادگی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/695
🔺از رسول الله(ص)نشد اقلا تاسی از پاپ...!
https://eitaa.com/m_ghanbarian/58
🔺شورای نگهبان تراز انقلاب ۱و۲
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1512
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1518
🔺شرط روحیه انقلابی برای اجتهاد
https://eitaa.com/m_ghanbarian/998
🔺امام خمینی و نظام انقلابی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/973
🔺مسئولین و پدیده های اعتقاد سوز
https://eitaa.com/m_ghanbarian/590
🔺مکتب سلیمانی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1309
🔺چالش افت مشارکت
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1322
🔺امیرالمومنین با قتل خطایی آشوبها چه میکرد؟
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1661
🔺جوشش انقلابی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1305
🔺پای تخت
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1389
🔺نقد مستند بهتان برای حفظ نظام
https://eitaa.com/m_ghanbarian/661
🔺پرسمان انقلاب ۱
https://eitaa.com/m_ghanbarian/655
🔺پرسمان انقلاب۲(جانشینی رهبری)
https://eitaa.com/m_ghanbarian/657
🔺آیا بیت رهبری نیاز به سخنگوی رسمی ندارد
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1136
🔺بی پرده از انقلاب و تقلب
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1103
🔺فرعونی که هست؛ موسایی که...!
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1442
🔺رهبری برای مستضعفان جهان
https://eitaa.com/m_ghanbarian/637
🔺خامنه ای هم اگر پادشاه بود فرار می کرد!
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1145
🔺حساس نشو
https://eitaa.com/m_ghanbarian/8
🔺پرسش و پاسخ های نشست ۲۲بهمن
http://mghanbarian.ir/qanda/517/
http://mghanbarian.ir/qanda/525/
http://mghanbarian.ir/qanda/536/
http://mghanbarian.ir/qanda/541/
http://mghanbarian.ir/qanda/545/
http://mghanbarian.ir/qanda/547/
🔺برای آینده انقلاب امید سرشار از کجابیاوریم؟
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1021
🔺احکام ویژه/زمانبدی ویژه/مامور ویژه/کار ویژه
http://mghanbarian.ir/doc/219/
http://mghanbarian.ir/doc/223/
http://mghanbarian.ir/doc/227/
http://mghanbarian.ir/doc/232/
http://mghanbarian.ir/doc/235/
🔺حاشیه ای طلبگی بر فرمایش یک بزرگ
https://eitaa.com/m_ghanbarian/622
🔺آیت الله سیستانی و مبارزه با آمریکا
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1288
🔺ضریب اباء از ضیم یا ننگ ناپذیری
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1263
🔺ذلک الدین القیم؟
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1403
🔺انقلاب اسلامی و اضطرار به امام زمان
https://eitaa.com/m_ghanbarian/848
🔺نشست محمد(ص) پیامبر بشر و نقش انقلاب اسلامی در راهبری امت اسلامی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1707
🔺اماما! ملت با غرب زده های...
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1710
🔺ج.ا.ا مساوی رهبران انقلاب نیست!
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1712
🔺معنای این سخن سردار که: "بدانید ج.ا. حرم است و اگر این حرم ماند بقیه حرمها می ماند"؟!
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1819
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️اماما! ملت با غرب زده های تولید شده پس از انقلاب اسلامی و از بین یاران شما چه کند؟!
غربزده هایی که بعضا حتی همان کلمات غربزده های پهلوی را هم تکرار می کنند!
❗️اماما! اگر ج.ا.ا اینها را رها نکرد و چند دهه از پُستی به پُست بالاتر جابجا کرد ، ملت چه کند؟!
اگر از همه دستگاه های نظارتی ج.ا تایید گرفتند و ملت هم به آنها رأی ای داد، ملت غربزده شده است یا ج.ا؟!
❗️اماما! اگر ملت اجازه اعتراض در خیابان یا استیضاح در مجلس برای کنار نهادن این غربزده ها را نیافت؛ چه کار کند؟!
اگر در بین اصحاب و تابعین آن امام مهربان غربزده شدن محال است، پس عذر خواهم؛ ملت غربزده ها را کنار نهاده است!
چشم به شفاعت شما و یاران شهیدت!
☑️ @m_ghanbarian
✍🏻 فهرستی از برخی سخنرانی ها و یادداشتهای اخلاقی - عرفانی
🔺سلسله مباحث سیر و سفر آخرت
http://mghanbarian.ir/lecture/742/
🔺سلسله درسگفتار طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن
http://mghanbarian.ir/lecture/2429/
🔺درس گفتارهای حضور قلب در نماز
https://t.me/m_ghanbarian/616
https://t.me/m_ghanbarian/620
https://t.me/m_ghanbarian/624
https://t.me/m_ghanbarian/628
https://t.me/m_ghanbarian/633
https://t.me/m_ghanbarian/637
https://t.me/m_ghanbarian/642
https://t.me/m_ghanbarian/647
https://t.me/m_ghanbarian/651
https://t.me/m_ghanbarian/653
https://t.me/m_ghanbarian/659
https://t.me/m_ghanbarian/661
https://t.me/m_ghanbarian/666
https://t.me/m_ghanbarian/672
https://t.me/m_ghanbarian/677
https://t.me/m_ghanbarian/682
https://t.me/m_ghanbarian/689
https://t.me/m_ghanbarian/695
https://t.me/m_ghanbarian/700
https://t.me/m_ghanbarian/706
https://t.me/m_ghanbarian/708
https://t.me/m_ghanbarian/712
https://t.me/m_ghanbarian/718
https://t.me/m_ghanbarian/724
https://t.me/m_ghanbarian/729
https://t.me/m_ghanbarian/732
https://t.me/m_ghanbarian/740
https://t.me/m_ghanbarian/746
https://t.me/m_ghanbarian/750
https://t.me/m_ghanbarian/754
https://t.me/m_ghanbarian/756
https://t.me/m_ghanbarian/765
🔺درس گفتارهای رشحات المعارف
http://mghanbarian.ir/lecture/2152/
🔺سلسله درسگفتار شرح حدیث جنود عقل و جهل امام خمینی(ع)
https://t.me/m_ghanbarian/1269
https://t.me/m_ghanbarian/1271
https://t.me/m_ghanbarian/1274
https://t.me/m_ghanbarian/1277
https://t.me/m_ghanbarian/1280
https://t.me/m_ghanbarian/1284
https://t.me/m_ghanbarian/1290
https://t.me/m_ghanbarian/1294
https://t.me/m_ghanbarian/1302
https://t.me/m_ghanbarian/1308
https://t.me/m_ghanbarian/1312
https://t.me/m_ghanbarian/1315
https://t.me/m_ghanbarian/1326
https://t.me/m_ghanbarian/1331
https://t.me/m_ghanbarian/1334
https://t.me/m_ghanbarian/1337
https://t.me/m_ghanbarian/1341
https://t.me/m_ghanbarian/1344
https://t.me/m_ghanbarian/1350
https://t.me/m_ghanbarian/1353
https://t.me/m_ghanbarian/1358
https://t.me/m_ghanbarian/1361
https://t.me/m_ghanbarian/1364
https://t.me/m_ghanbarian/1367
🔺شرح مناجات خمسه عشر
https://t.me/m_ghanbarian/358
https://t.me/m_ghanbarian/365
https://t.me/m_ghanbarian/375
https://t.me/m_ghanbarian/384
https://t.me/m_ghanbarian/387
https://t.me/m_ghanbarian/392
https://t.me/m_ghanbarian/396
https://t.me/m_ghanbarian/405
https://t.me/m_ghanbarian/411
https://t.me/m_ghanbarian/414
https://t.me/m_ghanbarian/423
https://t.me/m_ghanbarian/425
https://t.me/m_ghanbarian/428
https://t.me/m_ghanbarian/436
https://t.me/m_ghanbarian/444
🔺سلسله مباحث توحید و توحّد قائم به قسط
http://mghanbarian.ir/lecture/1346/
🔺گذر از سیم خاردار درون
https://t.me/m_ghanbarian/1170
🔺فن حسن استماع
https://t.me/m_ghanbarian/1657
https://t.me/m_ghanbarian/1660
🔺طلبه تراز انقلاب از حیث اخلاق
https://t.me/m_ghanbarian/1029
🔺اخلاق تشکیلاتی
https://t.me/m_ghanbarian/1748
🔺عدالتخواهی در عرفان آیت الله شاه آبادی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1606
🔺تحلیل قدسی روضه ها
http://mghanbarian.ir/lecture/1499/
🔺سلوک سه روزه تا بهشت
https://eitaa.com/m_ghanbarian/689
🔺تجزیه و ترکیب دستورالعمل های سیر و سلوک
https://eitaa.com/m_ghanbarian/604
https://eitaa.com/m_ghanbarian/608
🔺طبس - عین الاسد !
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1271
محسن قنبریان
❗️اماما! ملت با غرب زده های تولید شده پس از انقلاب اسلامی و از بین یاران شما چه کند؟! غربزده هایی ک
💠ج.ا.ا مساوی رهبران انقلاب نیست!
☑️ @m_ghanbarian
🔻 گعدههای عدالتخواهی
📌 گعده پنجم: بایستههای عدالتخواهی طلبگی، در نظام امت و امامت + رونمایی از نخستین جزوه گفتمانی بسیج طلاب حوزه علمیه مشکوه (مجموعه مصاحبههای جنبش عَلَم با صاحب نظران حوزه عدالت)
🔸 با حضور حجت الاسلام و المسلمین قنبریان
🔹 زمان: دوشنبه ١٩ آبان؛ ساعت ١٨:١۵
🔹 مکان: جلسه به صورت حضوری در دفتر بسیج و مجازی در بستر اسکایروم و اینستاگرام برگزار می گردد.
🌐 لینک اسکایروم:
https://www.skyroom.online/ch/m.hajipour/meshkat-boede3
🌐 لینک صفحه اینستاگرام:
https://instagram.com/jonbesh_alam?igshid=17uloeyva7afy
محتوای عدالتخواهی.mp3
11.62M
💢عدالت خواهی در نظام ولایت
نشست حوزه علمیه مشکات ۹۹/۸/۱۹
✅ قسمت اول: دو اصل در محتوای عدالت خواهی :
۱- عدم تنزل از الهیاتی به حقوقی و آسیب تنزل
۲- عدم تنزل به مطالبه گری و آسیب آن
محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
محسن قنبریان
💢عدالت خواهی در نظام ولایت نشست حوزه علمیه مشکات ۹۹/۸/۱۹ ✅ قسمت اول: دو اصل در محتوای عدالت خواهی :
1.pdf
289.7K
➕پاور پوینت مطالب نشست حوزه علمیه مشکات ۹۹/۸/۱۹
✅ قسمت اول: دو اصل در محتوای عدالت خواهی :
۱- عدم تنزل از الهیاتی به حقوقی و آسیب تنزل
۲- عدم تنزل به مطالبه گری و آسیب آن
محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
فرم عدالتخواهی.mp3
12.33M
💢عدالت خواهی در نظام ولایت
نشست حوزه علمیه مشکات ۹۹/۸/۱۹
✅ قسمت دوم: فرم عدالت خواهی
بعنوان یک کنش اجتماعی-سیاسی چه نسبتی با نظام سیاسی و حاکمیت ولایت فقیه باید داشته باشد؟
محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
محسن قنبریان
💢عدالت خواهی در نظام ولایت نشست حوزه علمیه مشکات ۹۹/۸/۱۹ ✅ قسمت دوم: فرم عدالت خواهی بعنوان یک کنش
2.pdf
736.1K
➕پاور پوینت نشست حوزه علمیه مشکات ۹۹/۸/۱۹
✅ قسمت دوم: فرم عدالت خواهی
بعنوان یک کنش اجتماعی-سیاسی چه نسبتی با نظام سیاسی و حاکمیت ولایت فقیه باید داشته باشد؟
محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
📢رسواگریِ مفسد اقتصادی از فقه تا قانون تشهیر!
رسواگری یکی از شعبه های افشاگری است؛ که پس از حکم قضائی برای برخی مجرمان خاص خواسته شده است. در فقه اسلامی به "تشهیر" معروف است. برخی از مجرمان که به رسوا کردن آنها تصریح شده است:
۱-شاهد دروغین در دادگاه(1)
۲-قوّاد: مردی که دلّال جنسی شود.(2)
۳-قاذف: کسی که به بی گناهی تهمت فحشاء بزند(3)
4️⃣محتال: کسی که با مکر و خدعه و سندسازی مال مردم یا بیت المال را ببرد(4)
درباره چنین مفسد اقتصادی ای فقهاء شیعه تصریح کرده اند: سزاوار است با عقوبت ،تشهیر شود طوری که دیگران از تکرار کار او بازداشته شوند(5)
▫️معنا و مراد از تشهیر؟
تشهیر در لغت آشکار کردن چیزی در ننگ و عار است طوری که مردم او را بدان بشناسند.
فقهاء در تعیین مصادیق تشهیر و چگونگی آن در ضمن برخی جرم های گذشته سخن گفته اند. "اینکه ندا دهنده در قبیله و مسجد و بازار و مانند آن صدا بزند: این آدم، شاهد دروغین[مثلا] است او را بشناسید"(6) یا گفته اند:"او را در محافل و مجامع مردم از سر خواری و مجازات بچرخانند تا مردم از رفت و آمد با او برحذر شوند"(7).
⬅️پس تشهیر و رسوا کردن ،صرف اطلاع رسانی و محاکمه علنی و... نیست. باید تشهیر، مجازاتی و خوار کننده(شهّره السلطان بالنکال/یشهره بالعقوبة/خزیّاً ونکالاً) باشد؛ و هم بشکل بازدارنده(لیحذرمنه الناس/لکی یرتدع غیره) باشد.
🔅ظاهرا مجازاتی که امیرالمومنین(ع) برای ابن هرمه -کارگزار او در بازار اهواز- قرار داد از همین قسم است؛ که دستور داد:"...دربرابر دیدگان مردم او را بازداشت و زندانی کن. جارچی ماجرای او را بازگوید...چون جمعه شود او را از زندان بیرون کش و ۳۵تازیانه بزن و او را در بازارها بگردان(طُف به فی الاسواق)..."(8)
▪️خیر اجتماعی مقدم بر خیرِ خانواده مجرم!
این خیرخواهی که با رسوا کردن مجرم اقتصادی(وسایر موارد مُجاز تشهیر) آبروی خانواده او آسیب می بیند را شریعت اسلام لحاظ نکرده است. فقهاء شیعه هم در ادوار مختلف علیرغم آن به تشهیر آن مجرمان فتوا داده اند.
اگر لحاظ چنین رأفتی برای خانواده مجرم لازم بود، خداوند در اجرای برخی حدود اصرار بر مشاهده گروهی از مومنان نمی کرد!(ولیَشهَد عذابهما طائفة من المومنین) و مارا از لحاظ چنین رأفت هایی منع نمی کرد(لاتاخذکم بهمارافة فی دین الله).
باوجودی که هم اجرای حد در خلوت متصور است؛ و هم اینکه اجرای حد در انظار عمومی [که خود نوعی تشهیر است] عادتا موجب آسیب به خانواده و فامیل او می شود! از اینجا معلوم است شریعت، خیر اجتماعی را بر خیر فردی و خانوادگی ترجیح داده است.
▫️قانون تشهیردر ج.ا.ا
در قالب تصحیح ماده188 آیین دادرسی کیفری در 23خرداد85 تصویب و ابلاغ شد که براساس تبصره 3این ماده در موارد محکومیت قطعی به جرم اختلاس، ارتشاء، مداخله یا تبانی، اخذ پورسانت در معاملات دولتی، اخلال در نظام اقتصادی، سوءاستفاده از اختیارات به منظور جلب منفعت برای خود و دیگری، جرائم مالیاتی، قاچاق کالا و ارز وبطورکلی جرم علیه حقوق مالی دولت به دستور دادگاه صادرکننده رای قطعی، خلاصه متن حکم شامل مختصات فرد، سمت یا عنوان، جرائم ارتکابی و نوع میزان مجازات محکوم علیه با هزینه خود مجرم در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار منتشر و در اختیار رسانه های عمومی گذاشته میشود!!!
⬅️واضح است این تشهیر، تنزّل به اطلاع رسانی است. نه مجازاتی است و نه خوار کننده و با تشهیر در استعمال و اصطلاح فقهای شیعه فاصله معنا دار دارد. تصحیح این قانون در سال۹۲ برخی اشکالات را از بین برد اما این اشکال را نه!(9)
اینکه رسانه های نوین بتواند جای "چرخاندن در محافل و مجامع" و "ندادهنده" را بگیرد؛ بحث شده است و قابل قبول است اما صرف خواندن خلاصه حکم و پخش تصویر او در رسانه ها، تشهیرِ مجازاتی و خوار کننده و بازدارنده نیست. آن تشهیر، این سالها فقط درباره اراذل و اوباش اعمال شده است(10)؛ اما محتال و مفسد اقتصادی از آن برکنار بوده؛ درحالیکه در شریعت برای او به تصریح خواسته شده است!
..............................
1.ر.ک:مستندالشیعه ج22ص212/تحرالوسیله ج2ص409مساله 15
2.ر.ک:شرایع ج4ص162
3.ر.ک:امهذب البارع ج5ص63
4.ر.ک:جواهرج41ص598/المقنعة ص805/النهایة ص805/السرائر ج3ص512/التحریر الاحکام ج2ص234 و...
5.السرائر ج3ص512/المقنعة ص805 و...
6.الخلاف ج2ص601مساله39
7.المهذب البارع ج5ص64
8.مستدرک الوسائل ج17ص403و404
9.ر.ک https://b2n.ir/685512
10.در مرتبه اخیر رئیس قوه قضاییه با این کار مخالفت کرد
📝محسن قنبریان ۹۹/۸/۲۲
☑️ @m_ghanbarian
محسن قنبریان
🔻 گعدههای عدالتخواهی 📌 گعده پنجم: بایستههای عدالتخواهی طلبگی، در نظام امت و امامت + رونمایی از ن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢عدالتخواهی در نظام ولایت
صوت کامل جلسه را اینجا دریافت کنید⬇️
✅قسمت اول: دو اصل در محتوای عدالتخواهی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1714
✅قسمت دوم: فرم عدالتخواهی
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1717
@jonbesh_alam
#مریم_اربابی
در اینباره این سه یادداشت را مطالعه کنید:
🔺آقای روحانی، کالایی کردن آموزش خلاف شرع است!
https://eitaa.com/m_ghanbarian/678
🔺مدارس پولی و تداوم بین نسلی تبعیض!
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1189
🔺پارادکس پول و آموزش!
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1190
🔅پیشنشست دوم سیاستگذاری عمومی و حکمرانی اسلامی با موضوع «بخش عمومی و حکمرانی مواهب عمومی»
با ارائۀ:
🔸دکتر محمدجواد توکلی
🔸دکتر حمیدرضا مقصودی
🔸حجتالاسلام محسن قنبریان
🔹دبیر علمی: دکتر علی سعیدی
🗓دوشنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۰ تا ۱۲
🔗 لینک ورود:
http://ve.qom.ac.ir/msheghtesade/
* موضوع ارائه حجت الاسلام قنبریان: کالایی سازی آموزش؛ تبعیض بین نسلی
☑️ @m_ghanbarian
💠 مقام معظم رهبری: «همه آنچه گفته شد در حکم ابزار است و آنچه به این ابزارها، جان و روح میبخشد پروردگار متعال است که باید با #دعا و #تضرع، نظر لطف الهی را که همواره شامل حال ملت ایران بوده است، برای عبور از این گردنه نیز جلب کرد.» (۱۳۹۹/۰۸/۰۳)
📣 نشست وبیناری با موضوع:
«کرونا و آستانۀ اجتماعی معنویت و تضرع»
👤 با ارائۀ: حجت الاسلام و المسلمین استاد قنبریان (زید عزه)
⏰ جمعه (۳۰ آبان)؛ ساعت ۱۹
🔗 لینک ورود به جلسه: https://vclass.shahidain.ir/b/6kk-4vk-mlv-by9
@m_ghanbarian
@basij_shahidain
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 #گفتمان_عدالت
🔻ولایت الهی عامل بخشودگی گناه مردم یا حاکمان؟!
حجت الاسلام والمسلمین قنبریان
➕تفصیل را در فایل صوتی و پاورپوینت بحث ملاحظه کنید
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1714
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1717
با تشکر از بسیج مدرسه علمیه مشکوه
@jonbesh_alam
☑️ @m_ghanbarian