eitaa logo
Antifeminism
80 دنبال‌کننده
644 عکس
435 ویدیو
226 فایل
Antifeminism
مشاهده در ایتا
دانلود
خدا پیامبرش را در زمانی مبعوث کرد در جامعه و بود. و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به زن کرامت انسانی و الهی داد. ها در جامعه و به میکنند. و به زن همین بس که نقش و از وی گرفتند. و در بازار و را به تاراج بردند. و خداوند منان در این اوضاع نابسامان فرهنگی و اجتماعی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم را به پیامبری برگزید و انسان را خصوصا زنان را نجات داد خداوند متعال در معجزه برتر رسول الله در آیه ۱۲۸ سوره‌ توبه می‌فرمود: لَقَد جاءَكُم رَسولٌ مِّن أنفُسِكُم عَزيزٌ عَلَيهِ ما عَنِتُّم حَريصٌ عَلَيكُم بِالمُؤمِنينَ رَءُوفٌ رَّحِيم. به یقین، براى شما پیامبرى از خودتان آمد که به رنج و سختی افتادنتان برایش دشوار و گران است، او دل‌بسته‌ی شماست و اشتیاق شدیدی به هدایت‌تان دارد، و با مؤمنان دل‌سوز و مهربان است. رسول خاتم، مبارک باد 🌸🍃 https://eitaa.com/Antifeminism2
عضو کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم مطرح کرد: سردمداری در توسعه / فعالیت جنبش‌های تسهیل‌کننده سقط جنین در ایران حوزه/ عضو کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم گفت: جنبش در رویکرد علاوه بر آسیب زدن به ارزش مادر، گاهی از به عنوان نوعی ابزار اعتراض یا عاملیت نام برده است. به گزارش خبرگزاری حوزه، وبینار «فرشتگان رحمت» به منظور تبیین ابعاد گوناگون از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد. در این نشست مجازی که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام تشکیل شد، حجت حاجی کاظم عنوان کرد: بررسی چند بخش دارد این بحث بررسی تاریخی این ماجرا است که چرا چنین اتفاقی در جهان شیوع پیدا کرد، بخش دوم راجع به بررسی های در ایران و بخش سوم در جهان بررسی می‌شود. عضو کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم  به روند تاریخی شکل گیری اشاره کرد و گفت: برای بیان این موضوع به بررسی پژوهشی تاریخی مفصلی نیاز هست که  هم در ایران و هم در جهان مطالعه شود که این ماجرا ا کجا شروع شد و این مطالعه باید به دوره های باستان نیز بپردازد. https://eitaa.com/Antifeminism2
سردبیر نشریه مکاتبه و اندیشه و فعال حوزه حقوق جنین افزود: در دوران معاصر یکی از جنبش هایی که این ماجرا را دامن زد در رویکرد خودش بود به طوری که جدا از آسیب زدن به ارزش مادر در جنبش به عنوان ستمی دیگر به و بشریت، اتفاقی که افتاد این بود که گاهی به عنوان نوعی ابزار اعتراض یا عاملیت می توان را از بین برد که این نسخه سراسری نسخه درستی نباشد، بحث بودن و سقط های ضروری نما از دیگر بهانه های در کشور ما هستند. عضو کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم  به جنبش های تسهیل در جهان اشاره کرد و گفت: کلان تشکیل تسهیل اسقاط در جهان با عنوان »Planned parenthood» به معنای «پدر و مادری کردن برنامه ریزی شده» است که معمولا به این بهانه سقط جنین را توجیه می‌کنند. مفاهیمی برای کلان توجیه هست از جمله اختیار نسبت به ، دانستن ، مراقبت ، انتخاب ، برنامه ریزی شده و قصد نشده و پیش بینی نشده که در ایران به نام ناخواسته بیان می‌شود حال آنکه بارداری ناخواسته این را به ذهن می رساند که این نخواستن در گذشته و حال هست و برای آینده هم ادامه دارد. در حالی که می توان با برنامه ریزی مجدد این را به خواست تبدیل شود. اینکه آن را کاملا ناخواسته بدانیم درست نیست. وی در ادامه به جنبش های در جهان و راهبردهای آن اشاره کرد و اظهار داشت: دانستن و معرفی کردن سلب ، مبارزه در دادگاه ها برای کاهش ، گفتگو با کسانی که می خواهند اقدام به کنند، پیشنهاد پذیرفتن به عنوان باعث می‌شود خود را حفظ کنند و به دیگر ندهند و نشان دادن بی رحمانه بودن جزو راهبردها هست. وی به فیلم «unplanned#» که در کشورهای پخش شد اشاره کرد و گفت: این فیلم درباره است که در نقش داشته و وقتی نوبت خودش می رسد، پشیمان می‌شود که امیدواریم این فیلم به فارسی ترجمه و از صدا وسیما پخش شود، همچنین «» هم از برنامه هایی است که پیشنهاد می‌شود مشاهده کنید. به گفته حاجی کاظم: معرفی کردن سلب حیات جنین معمولا در هر زمان از بارداری است و اینکه برخی تصور می‌کنند اگر ماه های اول بارداری جنین را از بین ببرند مشکلی ندارد، سخت در اشتباهند. به گفته عضو کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم  یکی از مستندها، هیتلر را با موضوع  مقایسه می‌کند، یعنی کسی که جنین را از بین می برد، مانند این است که را در کشتار انسان ها همراهی کرده است. وی به تصویری که درد را نشان می داد، اشاره کرد وافزود: برخی را جزو می دانند؛ در فضای امروز بحث و بسیار مورد توجه است و درباره کودکانی است که به دنیا آمدند، اما اسقاط جنین هم به نوعی آزار دادن محسوب می‌شود. عضو کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم  با بیان اینکه های خود را «pro –life» معرفی می‌کنندتصریح کرد: یعنی این گروه مدافع زندگی هستند، این ها را انتخاب شخصی نمی دانند، بلکه را موجودی مستقل می دانند که در انتخاب افراد دیگر نمی تواند قرار گیرد. در مقابل های ، خود را یا «pro-choice» معرفی می‌کنند و تنها نظر را در حق مهم می دانند. به گفته وی به نظر می رسد برای قدم برداشتن در مسیر کاهش باید جریان هایی را که اتفاق افتاده، معکوس کنیم، آقای گلشنی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی می گفتند متأسفانه در کشور ما هر چه علیه دین و اخلاق هست در اینجا ترجمه می‌شود اما آنچه که با تعالیم پیامبران و دین و اخلاق همراه است، ترجمه نمی شود. به نظر می رسد که آن میراث فرهنگی که داریم باید دیده شود و فعالیت های جنبش های جهانی دیده شود و آنجا که جنبه مذهبی دارد باید اصلاح شود. https://eitaa.com/Antifeminism2
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده: کاهش بی‌سابقه جمعیت جامعه با نگاه صهیونیستی/حوزه باید در مسئله سقط جنین قانونی ورود کند حوزه/ رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده به سابقه سیاسی در کشورها اشاره کرد و گفت: ما تحت امر نهادهای سازمان ملل با نگاه صهیونیستی باید جمعیت ایران را کم کنیم، امروز مسئله مهم جامعه ما کاهش شدید جمعیت است که در تاریخ بشریت بی نظیر است؛ کل اروپا و آمریکا در طی صد الی ۳۰۰ سال سی درصد کاهش جمعیت داشته، اما ایران در ۱۰ الی ۱۵ سال ۷۰ درصد کاهش جمعیت داشته است. به گزارش خبرگزاری حوزه، کبری خزعلی در نشست کشوری «زن تراز انقلاب اسلامی» با محوریت الگوی سوم زن ایرانی از سوی مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاری سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، اظهار داشت: ما با تأسی از الگوهای تمام نمای بشریت به ویژه حضرت زهرا علیهاالسلام در دفاع از حریم ولایت و در کنار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی ایستاده ایم. رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بیان داشت: ما در کل درس قرآن می بینیم که همیشه خانواده مطرح بوده و الگوی تمام نمای زن برای تمام بشریت مطرح می‌شود، چنانچه دو زن برجسته همچون حضرت آسیه و مریم علیهماالسلام مورد ستایش قرار گرفتند. خزعلی با اشاره به زن تراز اسلام و انقلاب اسلامی، گفت: حضرت امام خمینی(ره) این موضوع ترسیم کردند و رهبر معظم انقلاب نیز الگوی سوم را مطرح کردند. وی افزود: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی می فرماید آینده امیدوارکننده است و ما این حرکت را به نتیجه می رسانیم، در جایی دیگر نیز می فرمایند که خرمشهرها در پیش است، ولی پیروز و موفقیم. رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب بیش از چهل بار درباره جمعیت سخن فرمودند و مردم را به فرزندآوری ترغیب کردند؛ امسال بعد از ۴۰ بار فرمودند من بارها در این باره گفتم اما گویی شنیده نمی شود. خزعلی تصریح کرد: امروز مسئله مهم جامعه ما کاهش شدید جمعیت است که در تاریخ بشریت بی نظیر است؛ کل اروپا و آمریکا در طی صد الی ۳۰۰ سال سی درصد کاهش جمعیت داشته، اما ایران در ۱۰ الی ۱۵ سال ۷۰ درصد کاهش جمعیت داشته است. وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای ، سقط جنین است، افزود: علاوه بر ۱۳ روش کنترل جمعیت سقط جنین هم به این روش‌ها اضافه شده است. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: پزشکان درباره دستورالعمل اذعان می‌کنند که در این روش خطا بسیار است و فرزند سالم هم کشته می‌شود، درحالیکه فتاوای مراجع عظام به هیچ وجه را نداده اند و آیه «لا تَقْتُلُوا أَوْلادَکُمْ» درباره سقط جنین هم صدق می‌کند. خزعلی به سابقه سیاسی سقط جنین در کشورها اشاره کرد و گفت: ما تحت امر نهادهای سازمان ملل با نگاه باید را کم کنیم، به ویژه انقلابی که از روش‌های مختلف در این راستا استفاده می‌شود. وی با اشاره به مجوز دستیابی به سقط جنین قانونی در اسناد و دستورالعمل‌های بین المللی، تصریح کرد: حق سقط جنین، منع جرم انگاری با ترویج ایمن به عنوان ملزومات سلامت جسمی و باروری در معاهدات بین المللی وجود دارد و به همه کشورها توصیه شده که باید برداشته شود و سقط جنین آزاد شود. رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده اضافه کرد: مباحث ، و و غیره در اسناد در حقیقت جنین است و گسترش را تصریح می‌کنند؛ بنابراین ما باید در قانون بازنگری داشته باشیم. در ادامه به مباحثی چون زمان ولوج روح در جنین و آزمایشات و اشاره کرد و اظهار داشت: ما امتحان‌های بزرگی پیش رو داریم و خرمشهرها در عرصه ما است که درحال رشد و توسعه است. وی در پایان تصریح کرد: حوزه باید در مسئله قانونی ورود کند و به کمک بیاید و در این باره پژوهش‌های جامع با در نظر گرفتن مباحث پزشکی و فتاوای مراجع صورت بگیرد و دستورالعمل‌ها اصلاح شوند. https://eitaa.com/Antifeminism2
عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران: فهم سیاسی و بینش اجتماعی اضلاع شخصیتی است حوزه/ عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه یکی از اضلاع ، و بینش اجتماعی و آگاهی‌های سیاسی است، اظهار داشت: ضلع دیگر مسئله ، و دارای بینش در حوزه و است. به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشست کشوری « اسلامی» با محوریت که از سوی مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاری سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، عنوان کرد: یکی از موضوعات درباره زن تراز انقلاب اسلامی این است که این موضوع، دچار بحران مفهومی و آموزه ای است. لزوم توجه به بحران مفهومی « اسلامی» عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند که انقلاب مقصد را به ما نشان می‌دهد که به کجا باید برسیم، اما این موضوع در اندیشه بدنه متدینین دچار مفهومی شده است. یادآور شد: حضرت (ره) زمانی که بساط را مفتوح کرد، از همان ابتدا تا کنون مسئله و در نظر حضرت یک مسئله بود. پیش از انقلاب که حضرت تشویق می‌کردند که زنان در انتخابات شرکت نکنند، فرمایش حضرت امام این بود که می‌خواهد از شما استفاده کند،رأی شما را بخرد، شما را بگیرد و شما را بگیرد. وی ادامه داد: عده ای از شاگردان امام، «» را تألیف کردند و فرمایش امام را تئوریزه کردند و با استناد به آیه قرآن کریم استدلال کردند که در و ، اشتباه است، اما این با دکترین امام قرابت نداشت و امام چنین منظوری نداشتند. عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: آن زمان شرایطی که از نظر سیاسی اجتماعی وجود داشت و قصد و نیتی که از در داشت، باعث مخالفت حضرت بود، پس از انقلاب اسلامی، حضرت فرمودند باید به بیایند و اگر نگویم نقش بیشتر است، کمتر نیست. افزود: آن زمان طیفی از شاگردان امام گفتند کار خود را در انجام دادند و حالا باید در بمانند، وقتی حضرت امام شنیدند ناراحت شدند و فرمودند این حرف‌ها چیست، باید در همه کارهای کشور ورود کنند، همان امام که را بر سر نهاد و همان امام که به جمع شدن بساط و فتوا داد و همت نهاد، فرمود باید در فعالیت کنند. وی بیان داشت: حضرت به که به مدرسه رفاه آمده بودند، فرمودند که به حکومت بر مبنای رأی دهید که همین حکومت است که را به شما می‌دهد، حضرت امام در اینجا را به تشویق نکردند، بلکه منظور ایشان این بود که این حکومت نوعی از است که زنان در از و دارند و شخصیت در تشکیلات اندیشه حضرت امام بود. اولویت‌های انقلاب اسلامی عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: همین سخنان حضرت امام(ره) خیلی طوفانی تر از سوی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی تکرار شد. معظم انقلاب مدظله العالی در همه این سال‌ها در قالب درباره سخنانی فرمودند. اما سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دولت‌های مختلف، متفاوت بوده است، چنانچه دولتی مستقر می‌شود که خانواده گرا نیست و معظم انقلاب مدظله العالی به عنوان حاکمیت می‌فرمایند الان مسئله است، گاهی دولتی مستقر می‌شود که خیلی است و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره و و آنان در جامعه سخن می‌گوید. https://eitaa.com/Antifeminism2
بیان داشت: انقلاب اسلامی شخصیت متضلعی است که یک ضلع آن بی تردید مسئله اولویت‌های شامل ، ، و غیره است به صورتی که احساس غنای عاطفی کند، هیچ فقیهی پیدا نمی کنید که بگوید لازم نیست تشکیل دهد. وی تأکید کرد: در این شرایط و تأثیر و در ، شاه بیت این و است. نه به این معنا که اگر نکرد، همه خسارت‌های و را به او نسبت دهیم. عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: و واجب نیست، اما از مستحبات موکد هستند و با این دو تداوم پیدا می‌کنند و از اولویت‌های بی بدیل هستند، اما گاهی، از به گونه ای صحبت می‌کنیم که تصور می‌کنند که راه دیگری برای الی الله وجود ندارد. در ادامه با بیان اینکه یک ضلع دیگر اسلامی، و و است، اظهار داشت: ضلع دیگر مسئله اسلامی، بانوی مؤثر و دارای بینش در حوزه اجتماعی و سیاسی است. فردی که به درد حوزه اسلام ولایی می‌خورد، فردی دارای و سیاسی اجتماعی است. در از اسلامی است وی اضافه کرد: ضلع دیگر مسئله، حضور فعال زن در اجتماع است. گاهی فرد بینش دارد و در سر بزنگاه‌ها تصمیم درست می‌گیرد، گاهی نیز علاوه بینش سیاسی، اصولا در روند سیال و حرکت اجتماعی خود فعال است؛ به عنوان مثال گاهی است، گاهی داوطلب در مسائل است، گاهی به رسیدگی می‌کند و یا در سطوح کلان خدمات منحصر به فرد انجام می‌دهد. عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: در ما و ما و هیچ جایی ندیدم که باشند، اما متأسفانه در و ‌ها که می‌رسیم، برخی افراد که لیدر هستند، سلیقه‌های خود را به خورد می‌دهند و در و و را زیر سوال می‌برند. یادآور شد: و در و از جمله اسلامی است و ما به آن افتخار می‌کنیم و همین مسائلی که نقاط روشن و دستاورد انقلاب هستند، توسط برخی زیر سوال برده می‌شود. وی اضافه کرد: اگر باشد می‌گویند به خاطر است. اگر بحران جمعیتی پیش بیاید می‌گویند به خاطر است. اما مشکل این است که ما به موازات اینکه تحصیل را مهم کردیم، را مهم ندانستیم و عده ای خودخواسته این فرایند را تغییر دادند و در بین بهترین و جوان ترین نسل ما کمترین رخ داد. ما مهارت ارتباط با را آموزش ندادیم و افزایش یافت، این‌ها همه خلاها هستند. https://eitaa.com/Antifeminism2
عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: یک و خوب نیست، نگذاریم این بحران مفهومی اتفاق بیفتد. در جریان ، یک خانم درس می‌خواند، مسئول می‌شود، مدیر می‌شود، از سوی دیگر، بچه‌های انقلابی‌های ما و می‌شوند، بعد چه اتفاقی می‌افتد؟؛ بنده به عنوان یک از خانه ماندن لذت می‌برم، به امر اهمیت می‌دهم، را دوست دارم اما هم دارم. باید در جامعه پیشرفت کند بیان داشت: بخش زیادی از انسان‌ها حوصله ندارند چند وجهی بار بیایند، اما همیشه و پرتلاش وجود دارد، اجازه بدهید که در این تنوع، جریان پیشرفت کند، نسل ما که و را در انقلاب طی کردیم با آن مدل امام خو گرفتیم و سعی کردیم به جای دو انسان زندگی کنیم، این نسل داشتند، ، دارند و به صورت مجاهدگونه چند عرصه را مدیریت می‌کنند. وی با اشاره به نخستین سالگرد درگذشت مرحومه خانم ، نماینده مردم تهران در مجلس و حاجیه از اساتید و عضو هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: هر دو بزرگوار تأکید داشتند که ایشان برای خانواده کم نگذاشتند در عین حال در عرصه‌های فعالیت داشتند. عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: این مدل، استثنایی است که داریم مخدوش می‌کنیم. در کشورهای دیگر عجیب است که هم ، هم کرده، دارد و هم می‌کند، در کشورهای دیگر می‌گویند یا و یا . اضافه کرد: در کشورهای دیگر برای اینکه از استفاده کنند و مشکل جمعیتی را حل کنند، یارانه مادری دارند و حمایت‌های زیادی می‌کنند. وی با اشاره به ایجاد بحران ذهنی و احساس گناه دادن به ، تصریح کرد: امروز وضعیت کشور خاص است و خانواده‌ها باید به و جوان کمک کنند تا جمعیت کشور افزایش پیدا کند و ما از این بحران عبور کنیم، اما در شرایط معمولی و نرمال، امام انقلاب را مخدوش نکنید. https://eitaa.com/Antifeminism2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(فیلم) مصاحبه با : با با ماهی چهار تومن حقوق میکنی ؟ ویدیو مصاحبه با و درباره با پسری که حقوقش ماهیانه چهار میلیونه رو ببینید. یک بسیار جالب و دیدنی با و و درباره اینکه پسر باید چقدر حقوق داشته باشه تا بهش زن بدی (باهاش کنی) که ویدیو اون در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربرا قرار گرفته است. جالب اینجاست که تعداد کمی از اونها پسری با چهارتومن حقوق رو مورد مناسب میدونن و جالب تر اینکه حقوق متداول کسب و کارها الان چهارتومن و کمتره حتی . https://eitaa.com/Antifeminism2
کلکسیون ،'گزارشی اجمالی از آثار نویسندگان:  منبع: حوراء سال 1388 شماره 32 نگاه به جامعة نگاهی است نه ، لذا برای تثبیت یک قشر،‌ قشر دیگری را نفی کرده و برای اثبات یک ، دیگری را انکار می‌کند. این نوع نگاه همان بینش اغراق‌آمیز و سیاه و سپید در قبل از انقلاب است که از یک فرد نگاه کاملاً منفی یا کاملاً مثبت ارائه داده و او را بر منبری بلند شده از افراط‌های ذهنی بشری می‌نشاند. محکوم کردن یک انسان برای اثبات حقانیت انسان دیگر، واقعیت امر را زیر سؤال برده و حقانیت قهرمان فیلم را نیز مخدوش می‌‌کند چرا که بالا رفتن از نردبان انکار دیگری، اثباتی پوشالی و سست به ارمغان می‌آورد، لذا پرهیز از مطلق انگاری،‌به مخاطب کمک می‌کند تا مفهوم فیلم را بهتر درک کرده و با شخصیت داستان همذات‌پنداری کند. به نوعی است. به « و ». او زاویة دوربین خود را بر و زوم می‌کند که مجموعه‌ای از خواست‌های سرکوب شده و آرزوهای بر باد رفته‌اند. نوشتار پیش رو گزارشی اجمالی است از پرونده که به نظر خوانندگان می رسد. https://eitaa.com/Antifeminism2
نگاه به نگاهی است نه انسان گرایانه، لذا برای تثبیت یک قشر،‌ قشر دیگری را نفی کرده و برای اثبات یک انسان، انسان دیگری را انکار می‌کند. این نوع نگاه همان بینش اغراق‌آمیز و سیاه و سپید در سینمای قبل از انقلاب است که از یک فرد نگاه کاملاً منفی یا کاملاً مثبت ارائه داده و او را بر منبری بلند شده از افراط‌های ذهنی بشری می‌نشاند. محکوم کردن یک انسان برای اثبات حقانیت انسان دیگر، واقعیت امر را زیر سؤال برده و حقانیت قهرمان فیلم را نیز مخدوش می‌‌کند چرا که بالا رفتن از نردبان انکار دیگری، اثباتی پوشالی و سست به ارمغان می‌آورد، لذا پرهیز از مطلق انگاری،‌به مخاطب کمک می‌کند تا مفهوم فیلم را بهتر درک کرده و با شخصیت داستان کند. به نوعی است. به « و ». او زاویة دوربین خود را بر چهرة شکسته و تکیدة زن‌هایی زوم می‌کند که مجموعه‌ای از خواست‌های سرکوب شده و آرزوهای بر باد رفته‌اند. «فرشته»های فیلم‌های هستند که در جامعه‌ای به شدت و ، تمام شخصیت خود را بخاطر رفتار جامعة مردان سرکوب شده می‌بینند از دید ، زنان در هر طبقه ؛ ، ، ، ، و دچارمشکل هستند. سینمای این کارگردان «» را با خود یدک می‌کشد و این مسئله، چه بخواهد یا نخواهد با توجه به مجموعة فیلم‌ها و خواست‌های او بر آثارش بار می‌شود. او در  قانون کندوکاو کرده و آن را برای از ناکافی و ناکارآمد می‌داند. این مسئله به وضوح در فیلم «» و صحنة دادگاه فرشته نمود یافته و در نیز در لایه‌هایی نهفته به چشم می‌آید. نگاه این نویسنده به مسائل نگاهی نیست و حتی نمی‌توان مؤلفه‌های جامعة ایده‌آل را از درون آثار او جستجو کرد چرا که ایشان با محکوم کردن قشر و انسان‌هایی با اقدام به بررسی نموده و با تصویری از یک انسان، به‌ دنبال تصویری از «» آثار خود می‌گردد. او تلاش می‌کند این مسئله را گوشزد کند که در جایی در همین نزدیکی و شاید همسایگی ما زیر فشارهای یک تمام شخصیت و خواسته‌های خود را بر باد رفته می‌یابد. اما این تمرکز و سیاه‌نمایی بر شخصیت و در بازنمایی این جنس به عنوان و ، صحت و سقم را زیر سؤال برده و مشکلات او را شاید ناشی از این سیاه‌نمایی قلمداد کند. خود بر این باور است که بازنمایی شخصیت زنان در آثارش برخاسته از سیاه‌‌نمایی مردان نیست. اما آنچه بصورت معقول از آثار او بدست می‌‌آید شخصیت غالب مردان این آثار است که اگرچه هیچ کدام مشکلات قانونی را در کارنامة خود ندارند؛ اما و بوده و هرگز را به عنوان یک انسان درک نمی‌کنند. سؤال اینجاست که آیا مردان مجموعه‌ای از «اوامر» و زنان مجموعه‌ای از «اطاعت» هستند و آیا تصویر واقعی زنان و مردان در جامعة امروز ایران این‌گونه است؟ https://eitaa.com/Antifeminism2
که با موضوع بر پرده رفت «» در سال 1368 بود که به عنوان این نویسنده و کارگردان توجه مخاطب خصوصاً قشر را به خود جلب کرد. ، پیرامون و در جامعه‌ای بود که به به عنوان موجودی آسیب‌پذیر در دنیای سرد و می‌نگریست. این فیلم همگی از زندگی خود آسیب دیده و یک گاه در قالب و زمانی در رنگ عرصة زندگی را بر و خود به شدت تنگ کرده و حتی خویش را به ستوه آورده است. این فیلم که اولین فیلم بلند به حساب می‌آید به خوبی تمایلات و گرایش‌های این کارگردان را تعریف کرده و توجه خاص او را به مشکلات زنان جامعه نشان می‌دهد. https://eitaa.com/Antifeminism2
» اثر دیگر این کارگردان، سعی دارد با رویکرد روان‌شناختی و با نگاهی علمی و عمیق به همین موضوع بنگرد اما هرچه بیشتر در اپیزدهای خود به زن داستان توجه می‌‌کند، موضوع را بیشتر به سطح آورده و از لحاظ عمق و معنا، فیلمی شعارگونه و سطحی ارائه می‌دهد. این اثر از چند اپیزود مختلف تشکیل شده که هرکدام به تکمیل دیگری کمک می‌کنند. شخصیت اصلی فیلم زنی است که در بستر مشکلات خویش، ناامیدانه از زندگی پشیمان شده و از ذهن «» را می‌آفریند. «» همچون فرشتة آرزوها، زن را به موقعیت‌‌های مختلف برده و او را جای کسانی می‌نشاند که گمان می‌کند از او خوشبخت‌ترند و در پایان هر اپیزود، به این نتیجه دست می‌یابد که در هر مقام و موقعیت ، و با دست به گریبان بوده و قشری آسیب‌پذیر، رنجور و بی‌حمایت هستند. نقطة مشترک در تمام این اپیزودها و داستان‌‌های مختلف این فیلم، علت ، و است. با نسبت سنجی رابطه زن و مرد به این نتیجه می‌رسد که نگاه جامعه به این دو جنس هیچگاه عادلانه نبوده و فرازهای زندگی مردان، فرودها و کاستی‌های بسیاری در زندگی زنان بوجود آورده است لذا تیغ تیز انتقاد خود را بر جامعة نشانه می‌رود. «» یا همان روان ، به گفته خود موجودی است که نه است نه یعنی همان انسان ایده‌آل از نگاه . https://eitaa.com/Antifeminism2
» فیلمی کاملاً متفاوت است. می‌توان آن را  شروع رسمی در ایران معرفی کرد. اگرچه قبل از آن متعددی ساخته شد اما «» مجموعه‌ای از همة المان‌ها و مولفه‌‌های است. نگاهی در نهایت سیاه‌نمایی و اغراق به درک از روان و که از ، و می‌سازد. در این فیلم که با همان نام آشنای تمام‌عیار و است. زندگی فرشته همگی در دنیای خود غرق شده و از قاضی دادگاه تا ، و ، همگی و او را فراهم می‌کنند. فرشته او را در خانة خود حبس کرده و کتاب‌‌‌ها و وسایل ارتباطی او را پنهان می‌کند و محرومیتی شدید برای او بوجود می‌آورد. اولین نکته‌ای که در مشاهدة این فیلم به چشم می‌آید؛ نسبت‌سنجی آشکار شخصیت و و تعریف این دو شخصیت به عنوان و است اما در این نسبت‌سنجی، چند واقعیت نادیده انگاشته شده است و سعی می‌کند با انکار مرد، به تثبیت زن و حل مشکلات او دست یابد. او از و بر رفتارهای پلی می‌سازد تا مشکلات و محدودیت‌های فرشته را نمود بخشد. https://eitaa.com/Antifeminism2
اما همین از ،‌ روان مخاطب را آزار داده و زمینة همذات‌پنداری کامل زنان با شخصیت فرشته را محدود و کمرنگ می‌کند. این خطا در حرکت‌های خصوصاً کاملاً مشهود است و اصلاً همین خطا و سیاه‌نمایی اغراق‌آمیز از را کمرنگ کرده و جنبش زنان را به سمت و سویی دیگر سوق می‌دهد. در تمام فیلم‌های خود را از حاشیه بیرون آورده و در مرکز کادر می‌نشاند و قهرمان اکثر فیلم‌‌های خود را از میان برمی‌انگیزد اگرچه قهرمان در فیلم‌های او تنها به معنای حضور پررنگ یک است و الا زن در آثار او کلیکسیونی از و در جامعة است. در پایان فیلم «» که مصادف با مرگ همسر فرشته است سؤال دیگری مطرح می‌کند و آن این است؛ فرزندان به چه کسی سپرده خواهند شد و فیلم‌ با این نقطه بحران و شروعی دوباره در مشکلات قانونی زنان به پایان می‌رسد. در مورد فیلم «» این‌گونه می‌گوید:«دو زن در واقع اعتراضی است به اصول و قوانین جامعة مردسالار و بیان این موضوع که افراد در درون این جامعه، بیمار و به نوعی قربانی جامعة .» از نظر او اصول جامعه، بیشترین حق را به مردان داده و دایرة آزادی زنان را بسیار محدود می‌کند لذا او خود را ملزم می‌بیند تا در آثار خود با فرهنگ این جامعه مقابله‌ای جدی کرده و به عنوان یک فیلم‌ساز، زمینه‌سازی که تحول فرهنگی شود. فیلم‌های بر جهان هیچ‌گونه تمرکزی نداشته و مانند اولیه این جهان را نادیده گرفته و گاه انکار می‌کند و به همان دلیل که تفکر فمینیسم دیگر پاسخگوی نیازهای جامعة زنان نبوده، آثار او نیز حلالی برای مشکلات این قشر نیست. انتخاب نام «» برای زنان این فیلم‌ها بر و بی‌آلایشی تکیه داشته و او را به عنوان موجودی بی‌گناه معرفی می‌کند که همواره مورد ظلم واقع شده و نقشی در این و ستم‌پذیری ندارد. https://eitaa.com/Antifeminism2
در فیلم بعدی خود بی‌پروا و افشاگرانه به بیان مواضع خود پرداخته و را بر اساس موضع و بر پرده می‌برد. این فیلم به خاطر بیان شعارگونه مواضع بصورت و عریان به صورت درآمده است. او حتی در مسئله بیانیه‌ای کاملاً ارائه داده: « به ، است؛ اما اگر در کوران قرار گیریم باید قادر باشیم از این بگذریم». با این اعلام، و را نیز زیر سؤال برده و بر نظر مبنی بر توسط حتی تاکید می‌‌کند. https://eitaa.com/Antifeminism2
با تب تند مبارزه‌ای آشکار میان دو و به به عنوان عامل برمی‌‌خیزد. این فیلم با موضوع ، و را به انتقاد گرفته و به این مسئله با نگاه کاملاً و می‌نگرد. در این فیلم جامعة در مقابل جامعه ، صف‌آرایی کرده و با تصویر «» و و از مردان زندگی خود، تصویر سیاهی از فضای درآمده و دنیایی مردانه داشته باشند لذا طبق آموزه‌های این فیلم، دنیای هیچگاه قادر به قد علم کردن در برابر مخالف نبوده و شدن تنها راه مبارزه است. در «» هیچ خانواده‌ای خوشبخت نبوده و تمام زنان فیلم با مردانی برخواسته از جامعه‌ای ضدزن دست به گریبانند. تعریف خانواده در این فیلم، بستری برای تحقیر و سرکوب جنس زن و جامعه‌‌ای کوچک و تشکیل یافته از خشونت مردانه و ستم‌پذیری زنانه است. در مجموع آثار میلانی نگاهی بدبینانه به خانواده و تمام عناصر آن؛ شوهر و فرزندان وجود دارد که به عقیدة فمینیست‌ها باعث محدودیت زن می‌گردد و میلانی با این جامعة کوچک سر ناسازگاری دارد لذا این کارگردان خواسته یا ناخواسته بدنبال همان اندیشه فمینیستی یعنی تخریب خانواده به عنوان اولین جامعه ضد زن است. اما فیلم‌های او تنها احساس تقابل و مبارزه جنسیتی را بوجود آورده و نتیجه‌ای به همراه ندارد. https://eitaa.com/Antifeminism2
«واکنش پنجم» با تب تند مبارزه‌ای آشکار میان دو جنس زن و مرد به مبارزه با مردان به عنوان عامل سرکوبی شخصیت زن برمی‌‌خیزد. این فیلم با موضوع حضانت فرزندان، قانون و فرهنگ جامعة مردسالار را به انتقاد گرفته و به این مسئله با نگاه کاملاً احساسی و انتقام‌جویانه می‌نگرد. در این فیلم جامعة مردان در مقابل جامعه زنان، صف‌آرایی کرده و با تصویر مردانه «بزن بهادر» و زنانی ضعیف و ستم‌دیده از مردان زندگی خود، تصویر سیاهی از فضای درآمده و دنیایی مردانه داشته باشند لذا طبق آموزه‌های این فیلم، دنیای زنانه هیچگاه قادر به قد علم کردن در برابر جنس مخالف نبوده و مرد شدن تنها راه مبارزه است. در «واکنش پنجم» هیچ خانواده‌ای خوشبخت نبوده و تمام زنان فیلم با مردانی برخواسته از جامعه‌ای ضدزن دست به گریبانند. تعریف خانواده در این فیلم، بستری برای تحقیر و سرکوب جنس زن و جامعه‌‌ای کوچک و تشکیل یافته از خشونت مردانه و ستم‌پذیری زنانه است. در مجموع آثار میلانی نگاهی بدبینانه به خانواده و تمام عناصر آن؛ شوهر و فرزندان وجود دارد که به عقیدة فمینیست‌ها باعث محدودیت زن می‌گردد و میلانی با این جامعة کوچک سر ناسازگاری دارد لذا این کارگردان خواسته یا ناخواسته بدنبال همان اندیشه فمینیستی یعنی تخریب خانواده به عنوان اولین جامعه ضد زن است. اما فیلم‌های او تنها احساس تقابل و مبارزه جنسیتی را بوجود آورده و نتیجه‌ای به همراه ندارد. فرشته در «دو زن» حتی پس از مرگ شوهرش آرامش نداشته و مسئله حضانت فرزندان را مورد سؤال قرار می‌دهد و در واکنش پنجم، پس از مبارزه‌ای نفس‌گیر میان دو جنس زن و مرد، فرشته در زندانی تاریک اسیر شده و سایة تنومند و سیاه مردی «پدر شوهرش» بر سر او سنگینی می‌کند و پایانی غم‌انگیز و سراسر شکست برای زن به ارمغان می‌آورد، حتی بدبین‌ترین هم پایانی بیهوده برای مبارزه خود تصور نمی‌کنند. https://eitaa.com/Antifeminism2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 روایت از هدایت توسط (س) در حضور و شهید سلیمانی وقتی (س) راه برون رفت از میدان مین و محاصره دشمن را به شهید برونسی نشان می‌دهد... در عین تلاش‌های خودشون، نگاهشون به آسمان بود، نه به قدرت‌های پوشالی... ✍️شهید : "خدايا! اگر می‌دانستم با مرگ من يک در دامان می‌رود، حاضر بودم هزاران بار بميرم تا هزاران دردامان بروند." https://eitaa.com/Antifeminism2 🗓به مناسبت ۲۳ اسفند، سالروز شهادت https://eitaa.com/Antifeminism2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 اینجا مدرسه ای در است 🔻 ببینید چگونه بر روی اعتقادات خود پایبند هستند 🔸 آن‌وقت شبکه در مدارس کشور ما و را حذف میکند !! ⭕️ اینگونه اعتقاد سازی می‌کنند ... https://eitaa.com/Antifeminism2